Tahdomme laihtua

Tässä mun rimpsuni:

Alkupaino:69,4kg
Paino nyt:64,2kg
Pudotusta viime viikosta:0
Pudotusta yhteensä:5,2kg
Tavoite:55kg

Oon niin tottunut, että paino alkaa vitosella, niin tuntuu hullulta kirjata painoksi kutosella alkavaa, äkkiä muutosta siihen!!
Eli painoa ei lähtenyt yhtään viikon aikana..ärsyttävää! Taaskaan ei voi kuin peiliin katsoa. Alan tänään pitämään ruokapäiväkirjaa, että pysyn perässä omissa syömisissä. Vauva valvottaa öisin ja huomaan syöväni päivät väsymykseen. Huomaan vasta syödessäni, että taasko oon syömässä, vaikka just söin. Jotenkin ei taho riittää energiaa tähän laihdutukseen, mutta silti joka päivä kauhistelen näitä läskejäni ja suorastaan masennun niistä. Ens punnituksessa on miinusta, lupaan sen!
 


VIIKON 44 TULOKSET





maraiitti
Aloituspaino:67
Paino nyt:56kg
Pudotusta viime viikosta:1kg
Pudotusta yhteensä:11kg
Tavoitepaino:55kg

mida
Alkupaino:69,4kg
Paino nyt:64,2kg
Pudotusta viime viikosta:0
Pudotusta yhteensä:5,2kg
Tavoite:55kg


Mariliisi


äiti tre


Brown Eyed Girl
Pituus: 162cm
Lähtöpaino: 96kg (4.10)
Paino nyt: 92,8kg
Pudotus viime viikosta: -1,1kg
Pudotusta yht. : -3,2kg
1. Tavoite: 80kg


nöpö80




iloksi
Pituus 170 cm
Lähtöpaino(21.7): 112,2 kg
Paino(ke 3.11): 94,0
pudotus viimeviikosta: 0,4 kg
pudotus yhteensä: 18,2 kg
1.Tavoite 106,6 kg saavutettu 25.8
2. Tavoite 95,1 kg saavutettu 27.9
3. Tavoite 84,9 kg


Miiuliini85
aloituspaino 110,6
paino nyt 93,6
Pudotusta viikossa -500g
Pudotusta yhteensä 17kg.

meemee
Pituus: 156cm
Lähtöpaino: 62kg
Paino nyt: 59,5kg
Pudotus viime viikosta: -0,5kg
Pudotusta yht. : 2,5kg
Tavoite: 58kg alkuun

Väpä08


Vesinokkamuki


Hellehattu
Aloituspaino 69kg
Nyt 62,2kg
pudotus viime viikosta -0,4kg (parin vkon tulos)
Pudotus yht -6,8kg
Tavoite 57kg


Emma99


Yhteispudotus 3,9 kg



Lokakuun yhteispudotus 24,9 kg
 
Viimeksi muokattu:
Miiuliini85 Kunhan suunta on alaspäin, niin ei väliä määristä :) Joskus on parempia viikkoja ja joskus huonompia. Mut tärkeintä, että alaspäin on suunta :) Tsemppiä tähän viikkoon!

Vesinokkamuki aivan huippuja tuloksia sinulla noiden senttien kanssa! Monesti se on oikeasti niin, että kannattaa enemmän katsoa senttejä kuin sitä vaakaa. Onnittelut :) Ja tuosta vyötärönmittaamisesta lääkäri sanoi minulle, että kannattaa mitata leveimmältä kohtaa. Vaikka se "virallinen kohta" onkin jossain pari cm navan yläpuolelta, niin minäkin mittaan leveimmältä kohdalta, joka on se navan kohta.

maraiitti sinulla on kyllä hienosti tippunut paino ja tavoitepainokin alkaa olemaan hyvin pian saavutettuna :) Mahtavaa! Niin se vaan lyhenee tämäkin lista, kun tavoitteita saavutetaan :)
Onnittelut hienosta pudotuksesta

midalle tsemppiä! Ruokapäiväkirja on varmasti hyvä ajatus ja auttaa vähän hahmottamaan sitä syömistä. Sinullakin on takana jo yli 5 kg pudotettua painoa, joten voit olla niistä kiloista tyytyväinen. Kyllä ne loputkin lähtee, kun vaan sitkeesti jaksaa yrittää :)

Minulla takana on aika huono viikko ja etenkin syömisten kannalta huono viikonloppu. Suuria odotuksia keskiviikolle ei ole. Kovasti toivon, etten kaikkia tuloksia ole viikonloppuna tuhonnut. Aamulla heräsin kamalaan turvotukseen ihan vaan kostona huonosta syömisestä. Painoakin oli tullut lisää yli kilo viimeviikon keskiviikosta. Uskon ja toivon, että kyse on kuitekin nesteistä ja turvotuksesta, joista hankkiudun tässä alkuviikon aikana eroon.
Aamulla lenkkeilin 1h 5 min tyhjällä vatsalla ja sama peli pitäisi jatkua loppuviikon. Jospa se siitä.

Tsemppiä uuteen viikkoon ja marraskuuhun!

Kunhan ehdin ajan kanssa istahtamaan, niin teen laskelmat noista viimekuun pudotuksista :) Katsotaan kuinka paljon viimekuussa tämä porukka pienentyi :)
 
Enää 1.5kg ekaan tavoitteeseen, paino junnannut nyt kuukauden samassa ja tänä aamuna punnituksessa oli iloinen ylläri.

Pituus: 156cm
Lähtöpaino: 62kg
Paino nyt: 59,5kg
Pudotus viime viikosta: -0,5kg
Pudotusta yht. : 2,5kg
Tavoite: 58kg alkuun

Kävelylenkkejä tulee päivittäin tehtyä, mutta zumba jäänyt kun selkä ei tykkää liikkeistä, issias vaivana. Tänään yritän kokeilla uudestaan zumbaa.

Tsemppiä kaikille, hienoja tuloksia! :)
 
Viikon 44 punnitus

Niin se punnitusaamu valkeni. Harmittavan pieneksi jäi pudotus, mutta en voi kun olla tyytyväinen siitä, että pudotusta tuli. Viikonlopun rötväilyt kostautuivat ja nyt saa sitten kiristää taas kuria, että pysyy loppuviikon paremmin ruodussa.

Loppuviikolle vaan on paljon ohjelmaa tiedossa, jotka ei edesauta lainkaan tuota ruodussa pysymistä. Mut tärkeintähän on, että palaa ruotuun, mikäli repsahtaa.
Viikonloppuna sitten toivottavasti lumisateessa lenkkeilyä tuon vesisateen sijaan.
¨
Alla siis minun rimpsu tälle viikolle

iloksi
Pituus 170 cm
Lähtöpaino(21.7): 112,2 kg
Paino(ke 3.11): 94,0
pudotus viimeviikosta: 0,4 kg
pudotus yhteensä: 18,2 kg
1.Tavoite 106,6 kg saavutettu 25.8
2. Tavoite 95,1 kg saavutettu 27.9
3. Tavoite 84,9 kg
 
Moro!!!

Olen edelleen linjoilla mutta en todellakaan omissa linjoissa..;) Uhosin alottavani jo pari viikkoa sitten.. Halua olisi mutta ei selkärankaa.. aina alotan huomenna tai tammikuussa ja jälleen syön ja syön ja syön..
Ahistaa ja masentaa mutta en vaan voi ittelleni mitään...
Kävin jo muorilta puntarinkin jotta nyt minä skarppaan..hah... kun sen hain ni puntari näytti 77.9kg aamulla ja tänä aamuna se olikin jo 79.2kg.. siinä taas tämän tytön lahdutus nähtiin..:(

Mutta nyt minä en lupaa mtn, mutta yritän, huomisesta jouluun pisteillä..
Kun saisi sen alun jotta näkisi tulosta ni olisi paljon helpompi jatkaa mutta viimeksi 2viikkoa ja ei tulosta..:(
Mutta tsemppiä teille muille, olkaa ylpeitä jokaisesta pudotetusta 100g:takin :I

-väpä-
 
PIkaisesti mun tän viikon tulokset, kännykållä netissä ku meidä tietokone hajos :(
elikkäs, miiuliini85, aloituspaino 110,6, paino nyt 93,6. Pudotusta viikossa -500g. Pudotusta yhteensä 17kg.

Hyvin iloksi sulla oli kumminki viikko menny! :) me ollaan melki samois mitois :)
 
Miiuliini85 hienosti menee ja varmasti tippuu! Näin sitä edetään.
Kohta me ollaan kuin kaksi marjaa (paskanmarja ja rusina - kumpi sä haluat olla ;) :D )
Mut oikeesti, mieletön urakka tässä kyllä takana sinullakin. Minä olen ajatellut, jos sitä kinkuksi pääsisi jouluksi, niin hyvä olis :)
Tsemppiä uuteen viikkoon! Ja harmitus sen tietokoneen vuoksi :/


Katselin tuota listaa, että ei kai vaan ole käynyt niin, että remmistä on osa tippunut? Minä kuitenkin pidän nimet edelleen listalla ja lisään tuloksia, kun niitä tullaan ilmottelemaan.
Itse olen ainakin huomannut, että meinaa tämä syksy ja pimeys hieman syödä tuota motivaatiota. Kovasti saa tehdä töitä sen eteen, että pysyy ruodussa ja liikkuu ja niin edelleen..

Tsemppiä jokaiselle listalla ja listan ulkopuolella ! Kyllä tämä kaamos vielä selätetään ja keväällä vaatteiden alta kuoriutuu perhosia toukkien sijaan ;)
 
Aloituspaino 69kg
Nyt 62,2kg
pudotus viime viikosta -0,4kg (parin vkon tulos)
Pudotus yht -6,8kg
Tavoite 57kg

Ei tää paino tipu.. :whistle:
Olen nyt juminu tähän painoon, mutta toisaalta ei haittaa. Ihan hyvin näinkin menee kunhan tässä lukemassa edes pysyis. Yritän kyllä hivuttautua tuolle 50-luvulle ;)
Tsempit kaikille :wave:
 
Huomenta!!

Punnituspäivä jälleen koitti:)

Aloituspaino:67kg
Paino nyt:55kg
Pudotusta viimeviikosta:1kg
Pudotusta yhteensä:12kg
Tavoite paino:55kg
Tavoite paino2:52kg

Ensimmäinen tavoite on siis saavutettu.
Vielä on varaa pudottaa ainakin toi 3kg, mutta sen kanssa en mitään kiirettä pidä.
Tsemppiä muillekkin pudotukseen!!
 
Alkupaino:69,4kg
Paino nyt:63,8kg
Pudotusta viime viikosta:-0,4kg
Pudotusta yhteensä:5,6kg
Tavoite:55kg

No, tulihan se sentään alaspäin edes hieman. Paremmin meni viikko syömisten puolesta, flunssa vähän rajoittanut liikkumista. Mutta syömisillähän se suurin vaikutus on, ainakin mulla. Nyt tekemään parempaa viikkoa!

Onnittelut maraiitti tavoitteen saavuttamisesta!! Hieno suoritus :flower:
 
Heippa!

Vihdoin olen minäkin saanut tämän painon pudotuksen jonkinlaiseen alkuun...

nöpö
Pituus: 158cm
Paino tänään: 81,4
Pudotusta viime viikosta : -2,3kg
Painon pudotus yht. -4,6

Mä olen tässä viime kuukaudet jojoillut niin, että on vaikea päättää mikä olisi se "virallinen" lähtöpaino, mutta olkoon nyt noin koska pahimmillaan se vaaka tässä muutama viikko sitten tosiaan näytti tuon 86kg.

Vaan nyt vaan sitkeästi uuteen viikkoon ja se kauan haaveilemani 70-luku siintää mielessäni =)
 


VIIKON 45 TULOKSET





maraiitti
Aloituspaino:67kg
Paino nyt:55kg
Pudotusta viimeviikosta:1kg
Pudotusta yhteensä:12kg
Tavoite paino:55kg
Tavoite paino2:52kg

mida
Alkupaino:69,4kg
Paino nyt:63,8kg
Pudotusta viime viikosta:-0,4kg
Pudotusta yhteensä:5,6kg
Tavoite:55kg


Mariliisi


äiti tre


Brown Eyed Girl

nöpö80
Pituus: 158cm
Paino tänään: 81,4
Pudotusta viime viikosta : -2,3kg
Painon pudotus yht. -4,6



iloksi
Pituus 170 cm
Lähtöpaino(21.7): 112,2 kg
Paino(ke 10.11): 93,1
pudotus viimeviikosta: 0,9 kg
pudotus yhteensä: 19,1 kg
1.Tavoite 106,6 kg saavutettu 25.8
2. Tavoite 95,1 kg saavutettu 27.9
3. Tavoite 88,8 kg
4. Tavoite 84,9 kg

Miiuliini85
aloituspaino 110,6
paino nyt 92,8kg
Pudotusta viikossa -800g
Pudotusta yhteensä 17,8kg.

meemee


Väpä08


Vesinokkamuki


Hellehattu




Emma99


Yhteispudotus 4,4 kg



Lokakuun yhteispudotus 24,9 kg
 
Viimeksi muokattu:
Maraiitti onnittelut tavoitteen saavuttamisesta! Vielä tsemppiä loppurutistukseen :) Kyllä ne vielä ne loputkin lähtee! :)

mida niinhän se on, että se syöminen on tärkeimmässä osassa tässä projektissa. Jostain olen lukenut, että liikunta olisi 20 % painonpudotuksesta ja ravintoterapeutti sanoi sen olevan vain 10% joten syöminen on se, johon kannattaa kiinnittää huomiota :)
Tsemppiä sinullekin. 400g on aivan hyvä ja terveellinen vauhti alaspäin :) Tsemppiä myös jatkoon!

nöpö80 onnittelut pudotuksesta ja terveutloa takaisin listalle :) Kyllä se 70-luku sieltä vielä saapuu.. eihän siihen ole enää juuri mitään matkaa :) Onnea matkaan ja tsemppiä!
 
Eilen oli punnituspäivä, mutta unohdin tulla päivittämään ja ilmoittamaan omat tulokset. Tässä ne kuitenkin tulevat :) Onneksi tällä viikolla pudotus oli parempi kuin viimeviikolla :)

Pituus 170 cm
Lähtöpaino(21.7): 112,2 kg
Paino(ke 10.11): 93,1
pudotus viimeviikosta: 0,9 kg
pudotus yhteensä: 19,1 kg
1.Tavoite 106,6 kg saavutettu 25.8
2. Tavoite 95,1 kg saavutettu 27.9
3. Tavoite 88,8 kg
4. Tavoite 84,9 kg

Miiuliini85 onnittelut hyvästä pudotuksesta! Niin se 20 kg vaan lähenee ! Tsemppiä myös jatkoon!
 
Heippa!

Olen edelleen mukana tässä ketjussa, mutta nyt en merkkaa painoani, koska on ollut kaikenlaista, mm. flunssa ja nielutulehdus, enkä ole pystynyt vahtimaan syömisiäni täysillä ja lähinnä vaan maannut, joten ainakin nesteitä on kertynyt ja paino näyttää 1 kg plussaa :'(

Huomisesta alkaen taas laihdutusta...paitsi että saan antibioottikuurin, toivottavasti se ei lihota!!
Mahtava suoritus iloksi, että olet tasaisesti pystynyt laihduttamaan.

Pelottaa muuten alkava pikkujoulukausi:xmas:
 
Viimeksi muokattu:
Olen tällä hetkellä kohtalaisen kokoisessa motivaatiomontussa syömisten vahtimisen kanssa. Ennen kuin aloitin laihdutuksen luulin liikunnan lisäämisen olevan se vaikein juttu, mutta jotenkin homma on kääntynyt toisin päin.

Olen mukana taas ensi viikon punnituksessa. Etsin kadonnutta motivaatiota nyt viikonloppuna, ajattelin aloittaan ensin vaatekaapista ja siirtyä sitten vanhoihin valokuviin.

Tsemppiä kaikille!
 
nöpö80
Pituus: 158cm
Paino tänään: 80,8
Pudotusta viime viikosta : -0,6 kg
Painon pudotus yht. -5,2 kg

Pieni pudotus tuli myös tälle viikolle, hyvä niin =). Vähän jo toivon, että ens maanantaina olisin aika lähellä 7 alkavaa lukua...
 
Onpas tää pino uhkaavasti hiljentynyt... :( nyt kaikki mukaan kirjottelemaan ja tsemppaamaan toinen toistamme!!!! Tää on käsky :p

Mutta siis viikon tuloksiin. Mun viikko meni aika huonosti, oli juhlia ja tuli syötyä herkkuja :( tulipa sitä jopa suklaatakin ostettua kerran. Eli siis totaalinen repsahdus :ashamed:
Mutta tulokset ei silti ollut niin suuret kuin olisin uskonut, joten tästä se taas ens viikoksi laskee alaspäin.

Miiuliini85
aloituspaino 110,6
paino nyt 92,9kg
Pudotusta viikossa +100g
Pudotusta yhteensä 17,7kg.

Eli siis onneksi vain tuo 100g tuli lisää. Siitä hankkiudun kyllä eroon nopeasti :D

Nöpö:llä hyvä pudotus, kyllä se seiska sieltä lähestyy! :) itse haaveilen että paino alkasi kasilla, ja ennen joulua! :rolleyes:

Emma, pikkujouluja en odota minäkään, kun se tietää taas herkuttelua :/ sais suoraan hypätä marraskuusta jouluaattoon, ja jouluaatosta loppiaisen yli. Olis paljon helpompaa tää laihdutus :LOL:

Mutta hyvät yöt, ja tsemppiä kaikille!!! :)
 
Anteeksi kauheasti tämä päivityskatkos... meinaa olla elämä niin hektistä, etten ehdi listaa päivittämään. Yritän tänäiltana ehtiä tekemään tämän viikon listan ja päivittää tiedot sinne.

Ilmoittelen samalla oman rimpsuni.

Onnittelut pudotuksista ja tsemppiä jatkoon :) Kyllä se lukema lähtee taas laskuun!!
 


VIIKON 46 TULOKSET





maraiitti



mida




Mariliisi


äiti tre


Brown Eyed Girl

nöpö80
Pituus: 158cm
Paino tänään: 80,8
Pudotusta viime viikosta : -0,6 kg
Painon pudotus yht. -5,2 kg



iloksi
Pituus 170 cm
Lähtöpaino(21.7): 112,2 kg
Paino(to 18.11): 92,2
pudotus viimeviikosta: 0,9 kg
pudotus yhteensä: 20 kg
1.Tavoite 106,6 kg saavutettu 25.8
2. Tavoite 95,1 kg saavutettu 27.9
3. Tavoite 88,8 kg
4. Tavoite 84,9 kg

Miiuliini85
aloituspaino 110,6
paino nyt 92,9kg
Pudotusta viikossa +100g
Pudotusta yhteensä 17,7kg.

meemee


Väpä08


Vesinokkamuki


Hellehattu




Emma99


Yhteispudotus kg



Lokakuun yhteispudotus 24,9 kg
 
Viimeksi muokattu:
Tässäpä minun rimpsuni viikolle 46.

Punnituspäivä vaihtui keskiviikosta torstaiksi... siis tällä viikolla. Jatkossa edelleen pyörii siinä keskiviikossa.
Viikonloppu meni niin pahasti penkin alle, että en uskaltanut vielä virallista lukemaa ottaa keskiviikkona.
Tänään näytti sitten jo paremmalta.


iloksi
Pituus 170 cm
Lähtöpaino(21.7): 112,2 kg
Paino(to 18.11): 92,2
pudotus viimeviikosta: 0,9 kg
pudotus yhteensä: 20 kg
1.Tavoite 106,6 kg saavutettu 25.8
2. Tavoite 95,1 kg saavutettu 27.9
3. Tavoite 88,8 kg
4. Tavoite 84,9 kg

Emma99 paranemisia ja tsemppiä sinulle! On tosi inhottavaa olla kipeänä ja vielä inhottavampaa koittaa laihduttaa kipeänä. Mutta ei muuta kuin paluu takaisin sitten ruotuun, kunhan olo paranee! Tsemppiä!

nöpö80
Onnittelut pudotuksesta! Tuo 600g on aivan mainio määrä viikolle! Sopiva vauhti, etten sanoisi. Vaikka tiedän omakohtaisesta kokemuksesta, että kivampi olisi tiputtaa vähän enemmän viikossa. Mut hiljaa hyvä tulee :)

Miiuliini85 minä olen kans harmitellut, että täällä on meno niin hiljentynyt. Vaikka noh, mikä minä olen sanomaan, kun itsekin olen ollut tosi kiireinen ja on jäänyt palstalla käynti tyystin. Mutta jokaviikko aion silti jatkaa päivitystä.. ennemmin tai myöhemmin.
Jospa sitten joulun jälkeen saisimme väkeä taas aktivoitumaan. Liian monta nimeä on tyhjänä viikosta toiseen.
Ja tuo 100g on nopsasti pudoteltu pois ja alamäki taas jatkuu:) Tsemppiä jatkoon.
Vielä kun tämä aika tästä jouluun asti pinnistellään, niin sitten voi jouluna vähän hellittää.... että pääsee taas palaamaan ruotuun, kun joulu on elettyä elämää. Tammikuussa viimeistään on sitten aika kohdata todellisuus ja laskea tappiot. Toivottavasti suuria tappioita ei ole tulossa :)

Oikein paljon tsemppiä kaikille! Pikkujouluista selvitään palaamalla ruotuun takaisin sitten hetikohta juhlien jälkeen. Pikkujoulut ja joulu saattavat hieman hidastaa tahtia, mutta esteeksi niitä ei päästetä :)

Mukavaa loppuviikkoa kaikille!
 

Yhteistyössä