Tahdomme laihtua

Moi kaikille. Ilmottaudun taas mukaan porukkaan! Nyt on joulu ja muut juhlat vietetty, nyt ei ole enää mitään syytä syödä herkkuja. Kävin äsken puntarilla, paino on nyt 64,7kg eli melkeen kilo tullut plussaa. Motivaatiota on nyt jotenkin paljon enemmän kuin syksyllä. Kesää kohti mennään ja ens kesänä haluan mahtua kesävaatteisiini!

Laitan oman rimpsuni nyt tähän. Mäkin voisin alkaa käymään puntarilla keskiviikkoisin.

Alkupaino:69,4kg
Paino nyt:64,7kg
Pudotusta viime viikosta:
Pudotusta yhteensä:4,7kg
Tavoite:54kg
Rukkasin tavoitepainoa kilon alaspäin, kun kuitenkin tuo 54 on se, johon ainakin haluan päästä.
 
Huomenta!

Niin on sitten joulu ja uusivuosi selvitetty ja arki alkakoon. Puntarissa kävin tänään ja tulos oli ihan positiivinen.

nöpö80
Pituus: 158 cm
Lähtöpaino 86 kg
Paino nyt: 77,5 kg
Pudotus 2 viikossa: - 400g
Pudotusta yhteensä: -8,5 kg

Todella ylpeä olen siitä, että selvisin näistä pyhistä ilman hurjaa painon nousua, jouluaattona kyllä söin paljon, mutta muuten on kohtuus pysynyt mukana.

Nyt on koti siivottu karkeista ja jatkossa pidetään lasten kanssa karkkipäivä lauantaisin. Liikuntaa pyrin myös harrastamaan 3x/viikossa, siihen mukavasti motivoi tuo 65e joka tilistä aina jumppasalille katoaa kävin tai en...

Tavoitteeksi olen nyt asettanut itselleni sen että syömiset pysyy aisoissa ja liikunnasta tulee elämäntapa... Että ei vallan pienet tavoitteet olekaan =) Ja painoa toivon saavani ennen kesää pois niin, että 1.6 olisin 60-luvulla...

Toivottavasti muutkin pikkuhiljaa palailevat porukkaan =)
 
Hienoa mida ja nöpö !! =) nyt meitä on sit taas jo kolme tässäkin pinossa, jee! :D

Te ootta hurjan paljon pienempiä kuin minä, mutta ehkä tästä jonain päivänä ollaan paljonkin kevyempi :) viime vuonna kumminkin -20kg, joten tänä vuonna tavoitteena saman verran ainakin :)

Tsemppiä ja hyvää uutta vuotta!! :)
 
Moikka ja anteeksi radiohiljaisuus :) Joulukuu on mennyt jojoillessa ja paluu arkeen on koittamassa :) Arki alkaa loppiaisen jälkeen palailemaan ja 10.1 alkaa uusi Go fat go-haaste, johon aion osallistua.

Ajattelin tehdä uuden pinon uudelle vuodelle, joten kokoonnutaan sinne sitten jookostakookosta?

Oikein kovasti tsemppiä ! Ja Miiuliinille onnittelut hienosta tavoitteen saavuttamisesta ennen joulua!! Mahtavaa!
 

Yhteistyössä