Tahtoisin Tubberi myyjäksi,miten siihen pääsee?

  • Viestiketjun aloittaja hmm
  • Ensimmäinen viesti
genre
mee tupperin sivuille ja ota sieltä kautta yhteyttä. Sä saat siinä aluks sen laukun missä on tavaraa paljon niin sun pitää tietyssä ajassa myydä sen laukun sisällön arvon verran ja vasta sen jälkeen rupeet saamaan provikkaa... Ja jos et oo tiettyyn aikaan saanu myytyä sitä tavaraa niin sun pitää maksaa erotus...
 
Alkuperäinen kirjoittaja genre:
mee tupperin sivuille ja ota sieltä kautta yhteyttä. Sä saat siinä aluks sen laukun missä on tavaraa paljon niin sun pitää tietyssä ajassa myydä sen laukun sisällön arvon verran ja vasta sen jälkeen rupeet saamaan provikkaa... Ja jos et oo tiettyyn aikaan saanu myytyä sitä tavaraa niin sun pitää maksaa erotus...
Niin jos haluu sen kassin...

Sen voi myös palauttaa.

500? kassi = 500e myynti tais olla jotenkin niin :xmas:
 
genre
kannattaa ensiksi kysyä minkälaista kamppanjaa on tulossa, kun välillä siin voi saada telkun tms. Joskus rupee heti saamaan provikkaa... Ite sain obh nordikan chilisarjan kahvinkeittimen...
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja genre:
mee tupperin sivuille ja ota sieltä kautta yhteyttä. Sä saat siinä aluks sen laukun missä on tavaraa paljon niin sun pitää tietyssä ajassa myydä sen laukun sisällön arvon verran ja vasta sen jälkeen rupeet saamaan provikkaa... Ja jos et oo tiettyyn aikaan saanu myytyä sitä tavaraa niin sun pitää maksaa erotus...
Joo kun yhdestä kyselin ja en tahdo alkaa mihinkään kerran viikossa pitää soittaa ja raportoida mitä on myynyt ja jatkuvaa yhdeyden pitoa.
vaan tahtoisin myydä ihan "itsenäisesti" ettei tarvitse jollekin raportoida koko ajan jostain.
Pitää katsoa mitä täällä helsinki päässä on noita.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:
Jos tuntuu, että lähipiiri on täynnä muovikippoja niin mulle y-tä niin kerron jostain muusta.
(Voiteita, shampoita, suihkugeelejä, meikkejä jne jne.)
hei tuokin voisi olla kyllä,onko avon tai vastaava?
mayas@luukku.com voi mulle postia laittaa ja kertoilla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:
Jos tuntuu, että lähipiiri on täynnä muovikippoja niin mulle y-tä niin kerron jostain muusta.
(Voiteita, shampoita, suihkugeelejä, meikkejä jne jne.)
hei tuokin voisi olla kyllä,onko avon tai vastaava?
mayas@luukku.com voi mulle postia laittaa ja kertoilla.
Laitan heti :D

Itellä on tiimissä palkintoja joskus+aloituslahjat aina ;)
 

Yhteistyössä