Talon rakennuttaminen avaimet käteen -periaatteella

Kertokaahan ne joilla kokemusta on!!
Jos rakennuttaa talon avaimet käteen -periaatteella, paljonko omaa aikaa siihen kuluu? Siis jos ei itse aio olla työmaalla lainkaan. Siis tontin hankkimiset, lupahakemukset, kaikenlaiset suunnitteluhommat, sisustuksen valinta yms yms.
Oliko lapsiperheelle iso homma? (Meillä 1- ja 3-vuotiaat lapset) Voitteko suositella vai olisiko paras unohtaa?
 
Meillä on rakenteilla.Paperiviidakko syö tosi paljon ja tietty ne maatyöt alussa on hoidettava itse siihen asti,että talofirma tulee tekemään sokkelin.En tiedä onko firmoja missä tekevät pohjatyötkin...
Siihen talopakettiin kuuluu yleensä sähkökuvat ja ilmastointi/viemäröinti jne. kuva ja ne pitää tarkistaa kelpaako ja omat lisät selvitettävä.
Keittiöt,kodinhoitoh,eteinen jne kalusteet tietenkin valitaan itse tietystä hintaryhmästä mikä pakettiin kuuluu.Samoin tapetit ja lattiat.Tuleeko takkaa/leivinuunia.
Kyllä tämä silti on niin paljon helpompaa mitä jos itse rakentaisi että suosittelen ehdottomasti vaikka se oman työn ja tekemisen/kyselemisen tarve yllättikin,alussa!!
 

Yhteistyössä