Tammikuiset 2020

Moikka.
Täällä olisi LA 2.1 jos ei tule muuttumaan. Tehnyt jo monta testiä, enkä usko vieläkään että olisin raskaana :ROFLMAO: Aamulla teen vielä viikko digin. (y) Tää raskaus olisi mun 5 ja 6 lapsi tai voihan siellä olla taas kaksoset (n) :love:
Eikä, iiks! Mehän ollaan ihan samiksia! Minä juuri tänä aamuna plussasin ja meillä on ennestään neljä lasta ja mietin ihan samaa että ties vaikka taas olisivat kaksoset kyydissä... vanhimmat lapseni ovat kaksoset ja lisäksi nuorimmalla oli kaksonen, mutta tuo kaveri meni alkuvaiheessa kesken.
 
Viimeksi muokattu:
Moi! Ängen nyt sitten tänne kun näköjään olen jälleen pieniin päin, niin kirkuvanpunainen toinen viiva tuli tänä aamuna testitikkuun ettei erehtymisen vaaraa ole. Tätä vauvaa ei ole tehty, tämä vaan tuli! Meillä piti olla perhe jo koossa, neljä lasta ikähaitarilla 14-2, kaikki harkittuja, ja minä olen tänä vuonna palannut intoa puhkuen työelämään. Nyt tuntuu että elämäni korttipakka onkin ihan sekaisin ja koetan olla ajattelematta liikoja, varsinkaan ura-asioita. Olen yrittäjä. Hassua että vahinko sattuu ja ehkäisy pettää sinä vuonna kun täytän 40 ja mieheni 45, aikaisemmin näin ei ole käynyt! Testin tajusin tehdä, koska olen ollut pari viikkoa kuin unitautinen, ja kestoyökötyskin vaivaa, minkä lisäksi maidon tulo väheni äkkiä tuntuvasti. Imetin vielä kuopusta, oli tosin tarkoituskin vierottaa hänet pääsiäispyhinä minkä teinkin, mutta sitä ennen ehdittiin jo muutama päivä ihmetellä että missä se maito on kun aiemmin sitä oli piisannut yllin kyllin.
 
Eikä, iiks! Mehän ollaan ihan samiksia! Minä juuri tänä aamuna plussasin ja meillä on ennestään neljä lasta ja mietin ihan samaa että ties vaikka taas olisivat kaksoset kyydissä... vanhimmat lapseni ovat kaksoset ja lisäksi nuorimmalla oli kaksonen, mutta tuo kaveri meni alkuvaiheessa kesken.
Mäkin luulin jo vuosia että lapset on tässä. Nuorimmaiset kaksoset tänä vuonna 9v. Oletko ajatellut käydä varhaisultrassa? Mä mietin et saiskohan julkiselta puolelta (n) voiko syyt riittää ollut kaksosraskaus, epäsäännölliset vuodot?
 
Mäkin luulin jo vuosia että lapset on tässä. Nuorimmaiset kaksoset tänä vuonna 9v. Oletko ajatellut käydä varhaisultrassa? Mä mietin et saiskohan julkiselta puolelta (n) voiko syyt riittää ollut kaksosraskaus, epäsäännölliset vuodot?
Taitaa paljon riippua kotikunnasta mikä riittää syyksi ar-ultraan. Yritä ihmeessä :)

Me saadaan se keskenmenojen ja sen rakennepoikkeaman takia, just varasin tänään sen. 20.5 on vielä pitkä aika:coffee:
 
En ole ajatellut pyytää varhaisultraa. Tai tehdä uutta testiä, yksi plussa riittää minulle. Ei ole kiirettä neuvolaan soittelunkaan kanssa. Kyllä ne asiat selviävät sitten kumminkin myöhemminkin. Juuri nyt jaksan ajatella lähinnä, että miten himskatissa saan työintoni takaisin, en ole koko päivänä töissä jaksanut kuin nukkua, voida pahoin ja piileskellä toimistokavereilta. Ruumis tuntuu niin... raskaalta. Liitoskipujen kaltaiset vihlaukset ja selkäkipu iskivät päälle tänään, jo tänään. Yrittäjä kun olen niin minulla ei oikein ole sairaslomankaan mahdollisuutta, jos raskaudesta tulee vaikea. Täytyisi saada fokus takaisin töihin nyt ja yrittää tienata varastoon niin kauan kun tässä ehtii. Kotona on vielä paljon kovempi meno niitten jo syntyneitten lasten takia, toimisto on ollut lepopaikkani koko kevään! Minulla on mahdollisuus poistua kotoa, ja pesukoneet ja raskaustestit ja netti vertaistukineen ym. nykyajan mukavuudet, helpompaahan tämä periaatteessa on kuin esiäideilläni isompien lapsilaumojen kanssa.
 
Heippa, liityn mukaan varovaisesti myös. Luin tuolla haaveilu ryhmässä aktiivisesti viestejä, mutta en kirjoittelemaan vielä uskaltautunut. Tammikuussa kierukka otettiin pois ja nyt sitten näyttäisi useat testit plussaa. Leffaviivoja ei vielä ole näkynyt. Digin tein eilen ja 1-2 näytti ruutu. Menkat piti alkaa eilen, mutta ei alkanut. Nyt sitten jännittelyä, että pysyykö kaveri matkassa mukana. LA olisi kaiketi 6.1.

Kaikille paljon tsemppiä alun piinailuun, vahvistuvia viivoja ja pois pysyviä vuotoja. :barefoot:

Laitan kanssa viestiä faceen liittyen, niin josko sinne sitten mukaan, itselle myös jotenkin helpompi alusta se.
 
  • Tykkää
Reactions: elizabethK
Tervetuloa mukaan ja onnea plussista @IcyCherry @Mymmeli38 ja @Mammma90. :love:

Mua välillä vaivaa hirveät pelot keskenmenosta, mutta mieltä vähän rauhottaa vahvat plussat ja eilen mitattiin hcg ja se oli 1386, kai sekin on ihan riittävä dpo19/4+5. :) Oireita vaihdellen, toissapäivänä oli töissä aamusta tosi oksettava olo mutta muuten ei oo ollut kun pientä etovaa oloa. Rinnat on törkeän kipeät, päivittäin huimaa ja vatsassa tosi vaihdellen tuntemuksia. Millaisia oloja muilla on?

Ootteko latailleet raskausappeja, osaatteko suositella jotain? :)
 
Jännää muuten miten se, että olen tullut raskaaksi vahingossa tällä iällä vaikka yritin sen estää, suojelee keskenmenon pelolta. On vaan sellainen olo että tämän ihmisen kuuluu syntyä, ei hän muuten olisi masussani.
 
Jos kaikki menee putkeen, LA ois 5.1.2020.

Takana tuulimunaraskaus 1/18 ja keskenmeno 6/18.[/QUOTE]
Muita tammivauvoja varovasti odottelevia? :love: Täällä plussattu haamu tänään ja tottakai asiaan kuuluvalla epävarmuudella tänne heti ryntäsin hakemaan vertaistukea :D

Jos kaikki menee putkeen, LA ois 5.1.2020.

Takana tuulimunaraskaus 1/18 ja keskenmeno 6/18.
Muita tammivauvoja varovasti odottelevia? :love: Täällä plussattu haamu tänään ja tottakai asiaan kuuluvalla epävarmuudella tänne heti ryntäsin hakemaan vertaistukea :D

Jos kaikki menee putkeen, LA ois 5.1.2020.

Takana tuulimunaraskaus 1/18 ja keskenmeno 6/18.
Plussattu, ja la 3.1.
 
Tervetuloa mukaan ja onnea plussista @IcyCherry @Mymmeli38 ja @Mammma90. :love:

Mua välillä vaivaa hirveät pelot keskenmenosta, mutta mieltä vähän rauhottaa vahvat plussat ja eilen mitattiin hcg ja se oli 1386, kai sekin on ihan riittävä dpo19/4+5. :) Oireita vaihdellen, toissapäivänä oli töissä aamusta tosi oksettava olo mutta muuten ei oo ollut kun pientä etovaa oloa. Rinnat on törkeän kipeät, päivittäin huimaa ja vatsassa tosi vaihdellen tuntemuksia. Millaisia oloja muilla on?

Ootteko latailleet raskausappeja, osaatteko suositella jotain? :)
Millon sulla olikaan se polikäynti? Kerro sit mitä sieltä selviää. Pääset siinä samalla ultraan! :)

Täällä on ärsyttävän oireetonta, voikun tuliskin jotain oireita. Rinnat on vähän turvonnut. Mulla on preglife, sen oon joka kerta ladannut, kivasti kertoo mitä viikottain tapahtuu :)
 
@joulutoive Niin siis meillä olisi ensikäynti lapsettomuuspolille 8.5, mutta luulen että joudun perumaan sen tai ainakin siirtämään, tuskin ottavat meitä sinne kun on tullut plussa (n) Varhaisultran varasin yksityiseltä 14.5 :love:

Mäkin jo odotan pahoinvointia, se ehkä toisi luottavaisemman olon. Joko sulla on viivat vahvistuneet hyvin testeissä, vai ootko testaillut? :)

Uskomatonta että jos kaikki on kun pitääkin, pitäisi pienen sydämen alkaa lyödä lähipäivinä <3

peanut ja mini 4+6
 
@joulutoive Niin siis meillä olisi ensikäynti lapsettomuuspolille 8.5, mutta luulen että joudun perumaan sen tai ainakin siirtämään, tuskin ottavat meitä sinne kun on tullut plussa (n) Varhaisultran varasin yksityiseltä 14.5 :love:

Mäkin jo odotan pahoinvointia, se ehkä toisi luottavaisemman olon. Joko sulla on viivat vahvistuneet hyvin testeissä, vai ootko testaillut? :)

Uskomatonta että jos kaikki on kun pitääkin, pitäisi pienen sydämen alkaa lyödä lähipäivinä <3

peanut ja mini 4+6
Soita sinne ja kysy, voihan se olla että ultraavatkin siellä sen väliseinäepäilyn takia. Me saatiin sen rakennepoikkeaman takia myös lapsettomuuspolille aika ja meille sanottiin että sinne voi mennä vaikka raskautuisin ennen aikaa (meni aika pitkän ajan päähän). Luulis et niitä kiinnostais tutkia, mihin alkio nyt on kiinnittynyt :)

Testi pikkuhiljaa vähän vahventuu, tässä 4+4 puikko tältä aamulta (en voi lopettaa testaamista) :D
https://aijaa.com/0O2iBT

Pc eilen 4+3
https://aijaa.com/JTxfeD

Mites sun testailut?:whistle:

Meillä varhaisultra siellä lapsettomuuspolilla 20.5
 
@joulutoive Aijaa, no hyvä kun sanoit! Pitää soittaa sinne ja kysyä (y) Hienot plussat on jo sullakin! Mä oon kans testaillut vielä päivittäin, vaikka pitäis kyllä pikkuhiljaa alkaa vähentää. Tän aamun pc 4+6: https://aijaa.com/DSGrwS :love: Katoin just et mulla oli 4+3 aika identtinen sun kanssa. Apteekin testi näytti eilen vahvempaa kun kontrolli. Viimeisen digin ajatelin tehdä 5+3-4 aikaan.

On tää jännä että plussasta alkaa taas uusi piinailu :rolleyes:
 
Heips!
Täällä ollaan niin ristiriitaisissa tunnelmissa että..
Lapsia useampi jo, nuorin 11v, ja lapset piti olla siinä, mutta ma aamuna tein apteekin omalla testillä haalean plussan, jolloin menkat oli 5 pvää myöhässä. Vähän kierto heitellyt viimeaikoina, joten oviksesta ei ole ollut tarkkaa haisua..
Pitää vielä loppuviikosta testata uudestaan jos tulis selkeempi tulos. Väsyttänyt on todella paljon ja parina viime päivänä rinnat olleet arat mut menkkamainen mahakipu jatkuu edelleen. Kovin on raskaana oleva olotila, jotka muistaa edellisistä raskauksista vaikka niistä onkin aikaa. Mutta JOS tässä raskaana ollaan, niin la ois menkkojen mukaan 31.12.2019 ja peitonheilutusten mukaan 3.-5.1.2020.
 
  • Tykkää
Reactions: Bhumi
Täällä yks jolla ois la tammikuun alussa jos kaikki menee hyvin :) eilen tein rfsu.n testin mihin tuli selkeä plussa mutta tänää oli pakko tehä viel digi ja tulos raskaana 2-3 :)

Ennestään löytyy poika joka syntynyt 04/18

Onnea kaikille plussanneille ja toivotaan että pienet pysyy loppuun asti matkassa.
 
  • Tykkää
Reactions: elizabethK
Heips!
Täällä ollaan niin ristiriitaisissa tunnelmissa että..
Lapsia useampi jo, nuorin 11v, ja lapset piti olla siinä, mutta ma aamuna tein apteekin omalla testillä haalean plussan, jolloin menkat oli 5 pvää myöhässä.
Jee, ikätoveri! Ja tarinatoverikin, minullakin piti olla perhe jo koossa, mutta hupsis. Luotan siihen että Maailmankaikkeus tietää minua paremmin, mitä kuuluu tapahtua, vaikka tämä sotkeekin kaikki suunnitelmat...
 
Täällä oireena tissien turvotus, alavatsa lepatus (vähän, kuin elohiiri :LOL:), vilunväristykset ja unettomuus. Kovasti odotan, että pahoinvointi alkaa, koska se on itselleni ehkä selkein raskausoire, jota normaalisti ei koe.

Jotenkin tosi pelokas olo, kun taustalla km ja pitempi yritys, joten tosi varovaisin mielin kuulostellaan tai edes ajatellaan koko raskautta vielä.

Tässä vielä mun testi värisuoraa. Testit tehty rv 4+0 - 4+5. Ensviikon alussa teen vielä digin ja sitten ehkä uskallan lopettaa testailun. :D
https://aijaa.com/XP2kLR (Testit jo kuivahtaneet ja samalla hailuuntunut värit, mutta näkyypähän kuitenkin vahvistuminen)
 
Moikka!
Täällä plussattu viime viikonloppuna, la olis 4.1. Esikoista odottelen ja jännitys on kova :)

Olin koko loppukierron siinä uskossa että menkat ne sieltä tulla tupsahtavat, mutta pms oireet jatkuivat eikä vuotoa kuulunut niin testasin. Positiivinen testi tuli meille hieman yllätyksenä mutta nyt molemmilla hyvä fiilis ja innolla odotamme.

Onnea kaikille plussanneille!
 
Moi kaikille!
Taidan liittyä minäki teidän seuraan, kun viime sunnuntaina plussasin ja sen jälkeen oon tällä viikolla tehny vielä kaks plussatestiä lisää, ihan vaan uskoakseni että totta tämä on. Vaikka edelleen on vaikea uskoa ja koko ajan pelottaa että se on tuulimuna tai meneekin kesken... varsinkin kun tätä on niin kauan toivottu. Oireitakin tunnustelen koko ajan mutta tällä hetkellä ei muuta kuin nyppäilyjä alavatsalla ja jatkuva nälkä :D tosin nyt menossa vasta rv 4+6. Mutta la ois 4.1.2020 tämänhetkisen tiedon mukaan :)
 

Yhteistyössä