Tammikuiset 2020

Muita tammivauvoja varovasti odottelevia? :love: Täällä plussattu haamu tänään ja tottakai asiaan kuuluvalla epävarmuudella tänne heti ryntäsin hakemaan vertaistukea :D

Jos kaikki menee putkeen, LA ois 5.1.2020.

Takana tuulimunaraskaus 1/18 ja keskenmeno 6/18.
Moi!

Mulla menee la uuteen vuoteen. Joku laskuri antoi 1.1 niin voin tulla tännekin kun on täysin tuurissaan syntyykö joulu- vai tammikuun puolella. Jos siis homma etenee yleensäkään normaalisti. Kamalan jännittäväähän tämä on.
 
Ihania ihania uutisia! Kiva kun meitä alka löytyä lisää :) Onnea @Maikki2019 digistä, helpottaa varmasti :love:

Meinas itellä mennä jo aamu pilalle, kun pc:ssä oli paljon haaleampi viiva kun eilen, jos viivaa ollenkaan. Piti juosta apteekkiin hakemaan kasettitesti ja se onneksi näyttää hyvin tummentumeen, vaikkei mitkään leffaviivat olekaan. Meinasin jo heittää hanskat tiskiin:unsure: Luulin et pc ois testeistä melkeinpä paras.

https://aijaa.com/mJHwtu
 
Täällä myös yksi ilmoittautuu! :)
Omien laskujen mukaan LA olisi 1.1. jos vaan kaikki menee hyvin.

Tein monta halpistestiä muutaman päivän sisään ja olin aivan hermoromahduksen partaalla kun en saanut viivoja kunnolla tummumaan. Lopulta tein digitestin ja viikot täsmäsivät omiin laskuihin.
 
Huoh, pitkän odottelun jälkeen plussa saatu ja varovaisesti tänne hetimiten kirjoittelemaan LA olis näillä näkymin vissiin 4.1. Toivon mukaan kaikki menee hyvin. Takana keskenmeno, joka meinaa vähän kummitella taustalla.
 
  • Tykkää
Reactions: tina_hki
Täällä myös yksi ilmoittautuu! :)
Omien laskujen mukaan LA olisi 1.1. jos vaan kaikki menee hyvin.

Tein monta halpistestiä muutaman päivän sisään ja olin aivan hermoromahduksen partaalla kun en saanut viivoja kunnolla tummumaan. Lopulta tein digitestin ja viikot täsmäsivät omiin laskuihin.
Millaisiksi hailuroiksi sulla viivat jäivät? Itellä meinaa olla tänäkin aamuna sama ongelma, kai niiden pitäisi jo tummua :unsure:

Tervetuloa myös @Vauhaave :)
 
Millaisiksi hailuroiksi sulla viivat jäivät? Itellä meinaa olla tänäkin aamuna sama ongelma, kai niiden pitäisi jo tummua :unsure:

Tervetuloa myös @Vauhaave :)
Mulla myös sama ongelma. Tyhmänä tein tänään vielä tavallisen testin ja hailuraa näytti ja siksi tein toisen eri merkin joka näytti vahvempaa mutta ei testiviivan vahvuista. Tänään dpo 16. Tiistaina digi näytti oikein 1-2vk ja nyt pakko tehdä tänään uus jonka pitäis jo näyttää 2-3. Harmittaa että tein mitään testiä tänään kun ei ole vuotoa ja olo ollut hyvä ja oireet olemassa. No saas nähdä kuinka käy.
 
@joulutoive kiitos! On kyllä niin epätodellinen olo välillä eikä meinaa millään uskoa tätä todeksi. Kohta 2v yritystä takana ja välissä yks keskenmeno. Mulla jäi kans tikut haaleammiksi mitä kontrolliviiva mut digi näytti sit 1-2vk. Tää fiilis on kyllä nii erityinen kuhan vaan kaikki menis tällä kertaa hyvin ❤ onnea myös kaikille muille❣
 
Heippa vaan kaikille!

Tänään tuli haalea haamu tikkuun, tein testin kun oli kuukautiset myöhässä. Tämä on täysi yllätys meille. Olin kyllä sillä mielialalla että lapsi saa tulla jos on tullakseen, mutta en uskonut että raskautuisin ilman vakavaa yritystä. Esikoista yritettiin yli puoli vuotta, ennenkuin raskauduin... sunnuntaina tai maanantaina teen vielä digillä testin, niin nähdään onko tämä todellista.

Niin ja LA olisi 3.1..
 
2383D299-D2F3-46D3-8171-3BDB67B4A238.jpeg
Millaisiksi hailuroiksi sulla viivat jäivät? Itellä meinaa olla tänäkin aamuna sama ongelma, kai niiden pitäisi jo tummua :unsure:

Tervetuloa myös @Vauhaave :)
Toivottavasti onnistuin tuon kuvan kanssa! Eli ei noista viivoista huomaa juuri minkäänlaista tummumista olettaen että ne hormonit tuplaantuu aina parin päivän välein(kuvassa keskellä joitain testejä tehty 2x päivässä). Testi on selvästi positiivinen, mutta olin jo aivan varautunut että pian alkaa vuoto kunnes tajusin tehdä sen digin.

Kamalaa stressiä aiheuttaa kun miettii miksi viiva ei tummu ja olettaa heti pahinta. Luin yhdeltä keskustelupalstalta että muillakin ollut ongelmia noiden halpisten kanssa. Eli toivo ei ole menetetty jos ette saa heti viivaa tummumaan!(y)
 
Täälä kans testejä tehty niin et kohta varmaa konkurssi iskee tummuu ne vaan päivä päivältä. LA olis vissiin 4.1.2020

Taustaa sen verran et poika on 4/14 täs välis kaks keskenmenoo, molemmat viikoll. Sit toinen poika 12/16 ja tyttö 4/18. Kierukka poistettiin maaliskuun alussa jotaki tuhrua oli maali huhtikuun vaihtees ja siitä laskettuna kp 20/26 tein ekan haamun.
 
katso liitettä 6506


Toivottavasti onnistuin tuon kuvan kanssa! Eli ei noista viivoista huomaa juuri minkäänlaista tummumista olettaen että ne hormonit tuplaantuu aina parin päivän välein(kuvassa keskellä joitain testejä tehty 2x päivässä). Testi on selvästi positiivinen, mutta olin jo aivan varautunut että pian alkaa vuoto kunnes tajusin tehdä sen digin.

Kamalaa stressiä aiheuttaa kun miettii miksi viiva ei tummu ja olettaa heti pahinta. Luin yhdeltä keskustelupalstalta että muillakin ollut ongelmia noiden halpisten kanssa. Eli toivo ei ole menetetty jos ette saa heti viivaa tummumaan!(y)
Kiitos kuvasta, kylläpä helpotti että muillakin samaa huolta ollut mutta silti kaikki niinkuin pitäisi :rolleyes: Pitää varmaan se digi jossain vaiheessa tehdä, mut tosiaan menee rahaa kymppejä näihin jatkuviin testeihin niin yritän vielä säästää:giggle:

Jostain syystä aamulla tehdyt testit näyttää itsellä kaikista heikointa viivaa, testinä pc. Tämän päivänen dpo 13 alla.
https://aijaa.com/gKmLrY

Taas aloin jo itkua vääntää kun tuon pc:n tein, tuntuu ettei tästä tuu mitään ja taas varmaan joku kemiallinen. En ehkä malta oikein odottaa testiajan loppuun vaan teen johtopäätöksiä vitivalkoisesta keskeneräisestä testistä :confused:

Kävin päivällä apteekista taas kasettitestin ja siinäkin kesti ikuisuus, ennen kun viiva tuli näkyviin ja taitaa aika saman vahvuinen olla, kun eilen.
https://aijaa.com/6VPlX7

Jotenkin tuntuu että voiko noihin nyt luottaa. Sori tällanen valtusviesti, tsemppiä hurjasti kaikille:love:
 
Ainiin, piti kysyä onko teillä muilla jo jotain oireita? :geek:

Itsellä ei oikein niitäkään, suorastaan toivon et tulis jotain niin tuntis olonsa raskaana olevaksi! Ummetus oli ainut :LOL:
Mulla huono olo 24h tai välillä parempi välillä yököttää tätä oli jo viikko ennen plussaa :sick: Rinnat arat. Ummetusta ollu joo. Heikotusta, et hiki valuu päältä ja meinaa silmissä mustua, jos seison yhtään pitempään. Suu kuivu. o_O tietyt ruuat on hyihyi. Nii ja vähä kun syö on niin täysolo:confused:
 
Ainiin, piti kysyä onko teillä muilla jo jotain oireita? :geek:

Itsellä ei oikein niitäkään, suorastaan toivon et tulis jotain niin tuntis olonsa raskaana olevaksi! Ummetus oli ainut :LOL:

Väsyttää. Eilen nukahdin sohvalle yhtäkkiä, täysin ennenkuulumatonta mulle. Vatsassa nipistelee. Siinäpä ne. Rinnatkaan ei oo mun mielestä turvonneet, sen takia mietinkin että onko tämä edes totta
 
Heippa! :) Täällä plussattu tänään ja la olisi kanssa heti tammikuun alussa. Varovaisin mielin mukana, taustalla km 6/2018, joka jyskyttää taustalla ja kovaa. Meillä on ennestään 4/17 syntynyt esikoinen.

Mitä noihin testejen viivojen vahvuuteen tulee, niin mullakaan ei ollut tasapaksut viivat vaikka menkat on 1-3pv myöhässä. Ajattelin tehdä vielä parit stiksit ja tarvittaessa sit digin, jos siltä tuntuu.

Oireena turvonneet rinnat ja oik puolen alavatsan vihlonta.
 
IMG 20190427 073005
Täälläki varovaisesti huutelee uus tammikuinen. Tänään tuli testiin haalea viiva. Menkkojen alkuun ois vielä kaksi päivää joten en tummempaa odottanutkaan. Oon kyllä silti tiennyt jo viikon että olen raskaana. Mä jotenki aina vaa tiedän pahoinvointi alkoi muutama päivä sitten, yöllä jos herään, niin en saa enää unta, kun paha olo velloo. Rinnat on ollu myös herkkinä jo monta päivää ja menkkajuilintaa alavatsalla. Takana keskeytynyt keskenmeno viime vuonna, joten pelottaa hitosti. Silti oon kauheen iloinen tästä odotuksesta. Mies on aamuvuorossa enkä malttais odottaa että tulee kotiin jotta pääsen kertomaan hälle mulla ennestään 9v poika ja 4v tyttö. Miehelle tämä olisi eka. Tiedän että menetyksen jälkeen hän on kyllä iloinen tästä raskaudesta. Laskuri antaa lasketun 6.1
 
Ainiin, piti kysyä onko teillä muilla jo jotain oireita? :geek:

Itsellä ei oikein niitäkään, suorastaan toivon et tulis jotain niin tuntis olonsa raskaana olevaksi! Ummetus oli ainut :LOL:
Mulla on oireina rintojen arkuus, väsymys, jatkuva jano ja tuntemuksia mahassa. Nää tuntemukset on vähän kuin alkaisi menkkakivut mutta ei kuitenkaan ala, vähän on huolestuttanut mutta ilmeisen yleistä kuitenkin..? Hetkittäistä pahoinvointia on myös ollut. Saa nähdä mitä kaikkea tässä vielä on edessä!
 
@Mollama, meillä näköjään keskenmenot sattunut samaan ajankohtaan, muistan tuon viime kesäkuun kun eilisen. Toivotaan että nyt molemmilla parempi tuuri :love:

@Milkyway92 viime raskauksissa molemmissa mulla oli sama fiilis kun sulla , ensimmäisessä en edes testannut koska tuntui ihan siltä että menkat alkaisi mut ei sit kuitenkaan :)

Tänä aamuna dpo 14 testailtuja, tänään olisi menkkojen alkamispäivä. Eilinen pc testattu aamulla ja tämänpäiväinen toisesta pissasta 30min pidätyksellä:D:D ylemmät on eiliset dpo 13.

https://aijaa.com/67fGKj
 

Yhteistyössä