^Tammikuun clomistit^

skorppari 75
Nyt ottaa päähän, #&%?$!* ja silleen.. Uä:ssä ei näkynyt yhtään tarpeeksi iso munasolua. Hemmetti. Nyt taas niin pitkä aika odotella ja odotella. Isompi annos clomeja ens kierrolla. Oli lääkärikin oikea törppö. Astuin huoneeseen ja saman tein piti ottaa housut pois ja pöydälle. Ja sit totes asian ja sanoi, nostetaan me clomi annosta ja sinä laihdutat. Soita sitten uusi uä aika kun menkat alkaa. Ja kiitos näkemiin. Oltiin siellä ehkä n 5 min sisällä. Ja mies oli vielä kesken työpäivän tullut mukaan, kun lääkäri sanoi viimeksi että pitäisi sen miehen olla mukana. JA nyt ei edes tervehtinyt miestä!!!!! Voi #&%?$!* sentään.. :headwall: :snotty:

Tää on vaan niin rankkaa välillä, tiedätte kyllä kun uskoo ja toivoo ja sitten taas pettyy. Nyt pitäis olla tyttären ja miehen takia normaalisti kun tekis kuitenkin mieli mennä peiton alle ja itkeä pari viikkoa. Miks pitää olla tälläinen vaillinainen nainen...Ei taida olla oikein että mies ja koko perhe joutuu kärsimään mun huonosta olostani ja kiukuttelustani ja siitä että miks yleensä edes haluan toisen lapsen kun on jo yksi. Mutta kun ei sitä osaa unohtaa vauva haavetta edes hetkeksi. Kiitos taas että sain täällä ruikuttaa suruani. :'( :headwall:
 
Kukka -77: Kiitoksia kannustuksesta! Tää on välillä niin rankkaa. Jos eka kierto on näin rankkaa, en tiedä miten kestän tulevaa. Toivon todella, että tärppää, mutta en uskalla sitä ääneen ajatella. En halua masentua kun menkat alkaa, mutta jotenkin aavistan jo.. :'(
 
Hei Skorppari-75 ja muut! Mulle kävi samalla lailla kun sullekin, eli ekan Clomi-kierron jälkeen ultrattiin ja lääkäri totesi että johtofollikkelia ei löytynyt :\| Eli suurempi annos ensi kierrolla ja taas ultraan. Mä oon tähän asti ollut ihan suhtkoht rauhallisin mielin tän meidän lapsettomuusongelman kanssa, mutta nyt tuntui kyllä pahalta. Olin niin luottanut noihin Clomeihin ja sitten tilanne olikin sama kuin ennenkin. Tuli mieleen, että mitäs jos nää ei autakaan. Tiedän, että tavallaan ihan alkumetreillä ollaan näissä hoidoissa, ja onnekkaita ollaan jos pelkillä Clomeillä selvitään, mutta ollaan kuitenkin yritetty lasta jo kaksi vuotta. Sinä aikana lähipiiriin on syntynyt varmaan kymmenen muksua :\| Joskus se tuntuu epäreilulta, mutta olen yrittänyt suhtautua asiaan kuten ihana mieheni: täytyisi ajatella sitä mitä kaikkea hyvää meillä on, eikä sitä mikä puuttuu. Mutta vaikeaa se on. Ystävien lasten suhteen mielialani vaihtelevat; joskus on ihanaa hoitaa miehen veljen tyttöjä (3 v. ja 8 kk), välillä taas haluaisi karttaa kaikkia tilaisuuksia, joissa kohtaa kaikki lapselliset ystävät ja sukulaiset. Lapset leikkivät keskenään ja vanhemmat keskustelevat lapsiin liittyvistä asioista. Varsinkin naiset. Välillä tunnen oloni todella ulkopuoliseksi, kun muut esim. näyttelevät lastensa kuvia. Se on kamalaa.
 
Heissan kaikille :wave:

Olen pari päivää pitänyt hieman preikkiä tähän hommaan. Ovista en siis tässä kuussa bongannut, vaikka pari aika hyvää tummuutta testissä havaitsinkin.. joten ajattelin että olkoot! Aikas hyvin ollaan oltu viikolla vällyjen välissä, vahän niinkuin joka toinen päivä menetelmällä.
Sitä on niin vapaa olo, kun kaikki stressi ja odotus on tipotiessään.. Jotenkin sitä vaan odottaa että alkais jo uusi kierros. Täytyy katsoa mitä sitä gyne nyt sitten päättää kaikkien lääkkeiden ja annostusten suhteen!

Tsemiä kaikille!!!
 
E i tuottanut tulosta meidän kohdalla vielä toinen clomi kiertokaan... vähän meinaa masentaa... kierto oli taas 32 päivää, eli hieman pidentynyt clomien jälkeen. Nyt täytyy ottaa pieni huili tauko tähän vauva kuumeiluun... muuten mun pää ei kestä näitä pettymyksiä!!! Ei tokikaan taukoa pidetä, mutta yritän ajatella asiaa mahdollisimman vähän, joten palstailu jää ym. Keskityn ulkoiluun ja kuntosalilla käyntiin... Ja vähän uusia työkuvioitakin olis tiedossa... hyvä että saa muuta ajateltavaa!

Clomeja syön taas tän kierron jälkeen pari kiertoo ja sitten lekurille jos ei tärppiä ole käynyt...

Hyvää jatkoa kaikille muille ja toivotaan pikaisia plussakuulumisia!!!! =)
 
Hei kaikki!
Täällä mennään tyytyväisin mielin eteenpäin, sillä tänään kp 15 ja ovis on ohitettu. Ensimmäistä clomikiertoa siis elelen ja pillerit toimivat toivotulla tavalla ja kasvattivat yhden kauniin munasolun. Eli nyt vain pari seuraavaa viikkoa jännäillään. =) Luomusti pari viime kiertoani ovat olleet lähemmäs 70 päivää, mutta nyt näyttää, että clomien avulla päästään siihen oppikirjan mukaiseen 28 päivään. Nyt vaan toivotaan, että ei enää tarttisi helmikuussa niitä pillereitä popsia.
 
Apua Apua!!
Mulla alkoi menkat jotenkin kummallisesti. Ensin tuli keskiviikkona ruskeaa tuhrua melko vähän housuihin ja vasta torstai aamuna alkoi oikeat menkat. Mulla ei ole koskaan tullut tuhrua, joten en nyt tiedä mistä päivästä kierto vaihtuu?? :/
Onko jollakin ollut vastaava tilanne? Tosiaan keskiviikkona tuhrua tuli vähän. Todelliset menkkakivut iski torstaina.
Mulla clomipäivät kp 5.-9. Pitäiskö aloittaa jo sunnuntaina?

Auttakee pliis!!
 
Hei!

Helmikuussa jo ollaan, mutta olin matkoilla kierron loppuessa ja ajattelin vain ilmoitella, että täälläkin alkoi nyt jo kolmas clomikierto. Tai nyt kyllä mennään jo oviksen seutuvilla. Toivotaan, että tässä kuussa se ois taas jo aikaisemmin ettei kierto venyis samaan mittaan kuin viime kuussa eli pituus oli 32. Ihan samaa tahtia Rhonda siis mennään... Toivotaan, että se plussa sieltä tulis tässä kuussa meille molemmille ja tietysti kaikille muillekin.
 
vierailija clomisti
tulenpas täältä kysymään kun tämmöisen ketjun löysin, oisko teillä tietoa. Syön clomeja 3-7 päivät, lämpöjen mukaan ovuloin n.kpvä20-23, eli varsin myöhään. Tälle kuulle sain ensimmäiseen ultraan kontrolliajan kpvä13, nyt mietin näkeekö tuolloin vielä mitään kun mahdolliseen irtoamiseenkin on vielä viikon verran aikaa, että onkohan tuo aika liiankin varhaisessa vaiheessa kiertoa? En tiedä miksi ovuloin niin myöhään, onko annostus liian pieni vai?
Meneeköhän munasolut huonommiksi mitä myöhemmin ne valmistuu/irtoaa?
 
:attn:

Ompas täällä ollut hiljaista..

Kirjoittelinkin aikaisemmin, että rauhakseltaan ollaan tammikuun kierto otettu, ovista ei siis löytynyt mutta vällyjen välissä oltu ohan mukavasti.
Viikonloppuna, itseasiassa 10.2.2007 siitten PLUSSATTIIN!!! En voi käsittää.. Huomenna lääkäri niin saadaan tähän hommaan varmuus!

Ihan tavallista menkkakipua 1,5viikkoa ja sitten nännit tuli tosi arax, pientä kuvotusta ja sitten jo plussattiin! Ihan uskomatonta! Annostus siis clomeissa 2 tabl./pvä, terot jätin väliin plussakierrossa. Paljon greippimehua ja foolihappoa, siinähän se resepti!

Toivon teille kaikille paljon onnea ja tsemppiä yritykseen! :wave: :heart:
 
Onnea hirmuisesti Miikkis! Ihanaa kuulla tästä pinostakin positiivisia uutisia! Minä täällä kanssa tässä kierrossa epätoivoisesti koittanut metsästää ovista. Tuntemuksia on ollut, mutta en erittäin hailakkaa ovistestiviivaa enempää ole saanut tikutettua. Kaikkea toivoa ei siis kuitenkaan kannata vielä heittää. :)
 
Lauralei: kiitos kovasti, tätä on 1,5 vuotta toivottu ja haluttu. Koskaan ei kannata heittää pyyhettä kehään. Meillä siis tärppäsi kolmannesta clomikierrosta. Sanotaan että mitä useamman clomikierron syö, sitä enemmän lääkettä kertyy elimistöön ja on parempi mahdollisuus onnistua! Oikein paljon tsemppiä ja jaksamusta, plussatuulia! :wave: :heart:
 

Yhteistyössä