*Tammikuun Tähdet-11* elokuu-10

pitkästä aikaa heips :)

mulla piti olla tänään neuvola joka sitten peruuntus, ja uus aika on vasta 8.9.oisin niin tykänny mennä varmistaan et kaik on ok.kun pikkukaverin liikkeet ei tunnu,ehkä silloin tällöin kerran päivässä voi joku pieni töytäsy tuntua mut muuten ei mitn:S ens keskiviikkona on ultra et jos sinne asti nyt oottelis ja ihmettelis.tosin yks tuttu juurikin sano et hällä ei oo missään raskaudessa liikkeet tuntunut oikeestaan laisinkaan.ja voihan se olla et tyyppi on selkä mun mahaan päin ni eihän ne liikkeet sitten tunnukaan.
 
Heippa kaikki Tammikuiset! :)

Täällä olisi yksi lisää. :) Lukenut olen juttujanne aktiivisesti tähän asti, mutta nyt vasta uskaltauduin joukkoon mukaan.
Laskettu aika olisi 3.1. :heart: Tänään oli rakenneultra ja kaikki oli niin kuin piti. Poika näyttäisi olevan tulossa. :) Tyttöolo oli mulla pitkään, mutta eipä vaisto mennyt oikein. Ihan kiva niin, saa meidän tyttö 1v. 11 kk pikkuveljen. :) :heart:
Täällä onkin muutama tuttu tuolta kuumeilupuolelta. Kivaa. =)
Laittelen yksäriä Mutzillalle ja tarkemmat tiedot siten.

erika76 ja Pikkuveli ( oli aikaisemmin sv eli siskoveli, nyt uusi työnimi hakusessa ;) ) 20+3
 
Valitusta Eilen oli tosi hyvä päivä, kävin kaverin kanssa ostoksilla, oli neuvola ja koiran kanssa treenit. Ja mitä sitten kostoksi? Pahin migreeni sitten sen ekan kerran :ashamed: :kieh: Ystävät on vielä kutsuneet meidät tänään niille kylään ja sinne on tulossa melkein koko ystäväpiiri. Olen nukkunut koko päivän ja ottanut jo 2g panadolia, mutta eipä taida olla helpotusta luvassa.

Eikä tässä taas muuten mitään, mutta huomenna olisi U2 keikka Helsingissä. Liput ollaan ostettu jo vuosi sitten ja tätä on odotettu kuin kuuta nousevaa. Mähän en tätä missaa, oksennan sitten vaikka siellä jos se siihen menee. Aiemmin mua mietitytti miten jaksan koko keikan ja jonotukset kun vessoja on vähän, mutta taidan kyllä ottaa nyt sitten oksennuspussinkin mukaan, mulla kun se oksentelu on tupannut tulla aina pari päivää päänsäryn jälkeen. Että mukavaa keikkaa ja hemmotteluyötä hotellissa :ashamed: :'(

Pakko mennä takaisin nukkumaan, sori kun ei pysty nyt kommentoimaan muita :ashamed:

(neuvolassa kaikki oli hyvin, hb oli vähän noussut, mutta rautaa pitää syödä edelleen. Mieskin kuuli sydänäänet ja siellä toinen potki laitetta ihan innoissaan :D )

neulis ja klöntti 17+1
 
Taitaa olla kaikki lupaukset poikia nyt ultrissa??

Meillä oli tänään se rakenneultra ja kaikki oli hyvin, toinen oli hiukan väärinpäin niin ei saanut sydäntä niin hyvin näkyviin heti kuin olisi halunnut, niin ultrattiin sitten toista tuntia ja poika on tulossa meillekin :heart: :heart: kaikki rakenteet kunnossa ja painoarvio 324g, vastaa viikkoja hyvin :heart:

Tervetuloa uusille :heart:

Nyt oli pelkkää omaa napaa, mutta oli pitkä reissu, joten väsyttää, palailen huomenna lisää astialle :wave:

Mutzilla ja poikatirriäinen 20+0 :heart:
 
Tervetuloa uusille!

Onnittelut miisuliisalle ja mutzillalle rakenneultrista :flower: Olikohan muita....

Potkuja on ainakin moni alkanut tuntea niin kuin minäkin, ihanaa :heart:

Neulis oliko sulla muita lääkkeitä siihen migreeniin? Ainakin ibuprofeiiniahan sai näillä viikoilla satunnaisesti syödä, itse otin sitä pari kertaa siellä alkupuolella ja nyt viiko sitten oli pakko; ajelin autolla ja alkoi päänsärky, eikä mitään muuta saatavilla kuin buranaa, joten sitä sitten. Ja kaveri on migreenikko, hän käytti ihan imigraniakin raskausaikana, kun muut ei auttaneet. Toivotaan et helpottaa ja pääset keikalle.

vappupommi 20+1
 
Jännää kuka saa sen ensimmäisen tyttöpovauksen, onnea rakenneultria saaneille!!! :flower: :heart: Paljon jo poikia luvattu :heart:

BellaMarie:Sievä masu ja aikaahan on vielä kasvatella...Täytyy vain olla tyytyväinen, että kasvaa maltilla niin jaksaa loppuvaiheessakin vielä kantaa :D Mullakin kuvissa näyttää masu paljon pienemmältä kuin tällai oikeesti katsottaessa, vai miten sen kuvailisi :D Ja paita kun vatsan päällä niin korostuu vieläkin paremmin :)

Nullpoints:Voi hyi ja auh! Onneksi pääset huomenna ultraan!!! :hug:

Uusille tervetuloa mukaan!!! :wave:

ON:Nyt iski pieni harmitus kun ei tullut mitattua vyötärönympärystä ennen mahaa! Esikoista odottaessa oli kiva seurata senkin kasvua :D Ei mitään uutta auringon alla kuin väsy,väsy ja väsy töiden takia ja totaalinen harmitus esikoisella aamulla :( Iski pieneen totuus että hoitoon taas ja sai itkupotkut kadulla. Loppui kuulemma heti kun äippä oli kaasuttanut pois näyttämötlä :D

Toive81 ja Sintti 17+1
 
Täällähän on aktiivista keskustelua, hyvä niin! Kiva lukea muiden kokemuksia ja tuntemuksia.

Tänään rv 18+1 oli eka lääkäri, hyvin kuului pikkuisen sydänäänet ja muutenkin kaikki vaikutti olevan ok. Paino tippunut viikosta 10 kilon verran, mutta sitä lukemaa silloin ihmettelinkin, joten ei mitään huolestuttavaa. Ruoka maistuu ja vointi on hyvä, niin ei kai niitä kiloja tässä vaiheessa tarvi tullakaan.

Maha ei omasta mielestäni mikään suuri ole, mutta ulkopuoliset sen kyllä jo huomaa, joten ehkä siihen on itse tottunut kun kasvu on tapahtunut pikkuhiljaa. Kaikki vaatteet mahtuu vielä suht hyvin päälle, joten jossain vaiheessa lähiaikoina on kyllä lähdettävä hommailemaan jotain mammavaatteita.
 
mitäs tosiaan mimi11 : lle kuuluu?
Poikia näyttäs lupailevan tosiaan :)
Pittää vissin ottaa päivitetty masukuva nytte.. jos vielä jaksais sen laittaaki tuone naamakirjaan :p
Käytiin neitin kans alusvaate-esittelyssä ja ostin uudet liivit taaaas :)
Kalliita on mutta mie en ennää muista tykkääkään ku nuista ! koukkuun jääny!

Pikkutoive Olen niin jotenki ulkona tuosta koko RD hommasta että olet ainoa
tuki ja toivo siinä :D Tullee varmaan paljon kysyttyä ja kiusattua sinua :ashamed:

hei hommaatteko vaaville talvipuvun kokoa 56cm vai 62cm :eek: aattelin ostaa sen rakenteen jälkeen..
16+4
 
Mutzilla onnea hyvistä ultrakuulumisita ja poikalupauksesta :heart:

poikia tulee tähän pinoon sitten monta :p Itselläkin ihan poikaolo ollut kokoraskauden ajan, saas nähdä keskiviikkona,, :whistle: Ajattelin ensin odottaa, mutta jotenkin alkanut kiinnostamaan tässä ajan kanssa :LOL:

Jessika Me ostettiin tai siis anoppi osti, mutta oltiin mukana 56cm. Ajateltiin kanssa tuoda siinä vauva kotio :heart: ja sitten meillä on valmiina muutama 62cm talvipuku, kun äippäpakkauksessa tulee kanssa mukana :) ei tarvi sitten heti olla pesemässä, jos likaiseksi menee..

ÄH! Haluisin niiin olla näpläämässä nóita vauvajuttuja, mutta saa ne taas käsiinsä vasta muuton jälkeen.. Joka on aikasimmillaan 2.10, mutta kaikki riippuu nyt siitä, kuinka nopeesti saadaan tää asunto myytyä.. Ensimmäinen yleinen näyttö on sunnuntaina, ja voi jösses, että mua jännittää, miten käy ja kuinka paljon tulee porukkaa yms yms.. Aika vaan matelee, kun odottaa sunnuntaita ja keskiviikon rakenneultraa.. :kieh: :kieh: Töissäkään ei ole mitään, ei niin mitään tekemistä.. istun vaan koneella ja yritän saada ajan jotenkin kulumaan.. :headwall: seuraava viikko enää ja sitten pääsee pois, on kyllä käynyt mielessä saikin haku, kun ahdistaa olla töissä tekemättä yhtään mitään ja saada jotenkin aika kulumaan *valivalivali*

Anteeksi valitus :ashamed:

neulanen Toivottavsti olo helpottaa, eíkä tervitse U2:n keikkaa muovipusisiin oksentaen viettää. Jaksamista sinne :hug:

piupula ja leevi 19+6
 
moikka kaikki!!! :hug: ootteko uskaltanut vielä makaa mahallaan?? Mä sorrun siihen välillä, etenkin kun oon tietokoneella ni sängys mahallaan makaan :/ en kyl tiiä onko turvallista...

ihanaa ens ke ultra <3

mammyli ja alma 19+2
 
Piupula Äippäpakkauksen puku on kokoa 74cm.. se on aika iso! Meän neitilä ei sitä ole ehitty kertaakaan käyttää vielä ja on nyt 1v.. mennee tietty varmaan sitte syksylä mutta ei ainakaan keväällä ole sopiva vaaville ko iso! :p Meinattiin myös ostaa 56cm puku.. :p

mammyli
minä tahon sortua siihen välilä nukkuessaki :/ kyljellään kyllä suurimmaksi osaksi mutta välilä herään ku nukun mahalleen.. esikoisesta niin en muista tehneeni sen jälkeen ku raskaustestiin plussa tuli! Onko nyt siis huolettomampi olo :eek:
 
jeccika voi olla että otamme molemmat nyt turhan ? lunkisti ;) Mä välillä unohdan et oon raskaana ja tajuun asian vasta kun huomaan esim työkamun tutkivan katseellaan masuuni :DD esikoisesta olin kyl varmaan joka sekuntti täysin tietoinen raskaudesta ja niiiiiiin varovainen kaiken suhteen!! esim syömisetkin mulla oli tarkassa tarkkailussa mitä saa ja mitä' ei, mut nyt oon vaan luottanut muistiin..joka ei välttämättä oo paras....*syyllinen olo*

täytyy ky viel lisätä et en ainakaan oo niin stressaantunut ja peloissani raskauden keskeytymisestä, pikkuisen voinnista yms kuin mitä olin esikoisesta..eli siitä stressin poisjäännistä oon iloinen :)

mammyli ja alma
 
Hei vaan uusille ja tervetuloa. :flower:

).( Kommentoin nyt vaan omaa napaa. Huomenna sitten paremmalla ajalla.:)
Rakenneultrassa on nyt käyty ja kaikki oli hyvin. :heart: Linkkuveitsiasennossa pikkuinen siellä majaili koko ajan ja istukka oli takaseinässä/kohdunpohjassa. Painoa pikkuisella tytöllä oli 350 grammaa. Tuon asennon takia ei sukupuolta niin helposti nähty, mutta kyllä se taisi lopulta tytöksi osoittautua. :)
Ultran jälkeen kerkesin jo katsoa muutamaa vaatetta, mutta vielä en saanut aikaiseksi ostaa mitään. Tykkään kuitenkin neutraaleista vaatteista, joten luultavasti ostelen enimmäkseen neutraaleja sävyjä. Täytyy ottaa noista vaatemitoista ja kesä/talvivaatteista selvää, että mitä kannattaa ostaa. Tällainen esikoisen odottaja kun ei yhtään tiedä miten niitä vauvoja puetaan. :LOL:

Tuittu- ja pikkuinen 20+3
 
tuittu onnea tytöstä :flower: :hug: mä oon melko varma et täälläki tulee tyttölupaus, ultrassa selviää ens ke :) masun muotoni ihan sama kun esikoistytöstä

heh mä muistan kanssa miten epävarma olin pukemisen suhteen, kyselin hädissäni siskoltani et millon käytetään pitkähihaisia bodeja ja millon lyhyitä ym. Ja ulos lähtiessä tai sairaalaan mukaan pakkaessa mitä ihmettä pikkuinen tarvii et ei tuu liian kylmä tai kuuma :) oppisin sen et ei oo väliä mitä millonkin käyttää, ainoastaan et huomioi ilman mukaan. Eli kesällä lyhyt hihaiset bodyt in, talvisaikaan taas kuluu enemmän pitkähihaisia!! :)

mammyli ja alma
 
Mulla on vauvalle molemmat 50/56cm ja 62cm toppapuvut, käytettynä sain halvalla niin pakkohan ne oli ostaa :LOL: Tutuilta ihmisiltä vielä niin tiesi olevan hyväkuntosia :) Ku se äitiyspakkauksen toppapuku on ihan järkyttävän iso 68/74cm. Meillä ku poika synty kesäkuussa niin se puku oli vielä alkutalvestaki sille reilu. Ja vauva tuuan kotio kaukalopussissa, ei tarvi toppapukuun ahtaa sitä niin pitkäksi matkaksi (220km).

Ja nyt sujahti päästä kaikki muu mihin piti vastailla.

Poikalupauksia ja hyviä ultrakuulumisia oli ollu monella joten onnea niistä ainaki
:heart:
*muoks * Ja olihan sinne yksi tyttölupauskin tullu, onnea :heart: :heart:

Täällä koitetaan parantua tästä inhottavasta räkätaudista, kuumetta ei oo mulle nostanu joten kotiinkaan ei voi jäädä. Eli huomenna taas töihin. Poika jo on onneksi parantunu. Vauvaki on alkanu liikkuu ja potkii paljon enemmän, nyt jo kolmena peräkkäisenä päivänä on ihan selvästi kauheet rallit ollu päällä

Susanna & MyttyRyttynen 18+6 :heart: Huomenna taas poksutaan :)
 
susannalle pikaista parantumista <3

(.) nyt tulee paaljon tekstiä, mies viel töissä ja odotan häntä kovin kotiin :) tyttö nukkuu, ja asunto ihan hiljainen..onneksi puol tuntia enää et pääsee hyppäämään toisen kaulaan...kova ikävä ollut ku toinen tekee järkyn pitkää päivää iltavuorossa ja mä oon muutaman vuoron tehnyt aamuvuoroja niin tyttöä ollaan vaihdettu lennossa kotiin tulevalle..

Ja uusille kans tervetuloa <3

mammyli ja alma

 
hei mutzilla laitamako nyt ultrien jälkeen vielä tuone etusivulle sitte että kumpaa luvataan.. :) tuolahan näkkyy nuo meän arvaukset :) sinnehän vois laittaa vain sydämen perään T tai P .. nii on sitte kiva seurata miten ne mennee :) tää on vaa ehotus!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jeccika:
hei mutzilla laitamako nyt ultrien jälkeen vielä tuone etusivulle sitte että kumpaa luvataan.. :) tuolahan näkkyy nuo meän arvaukset :) sinnehän vois laittaa vain sydämen perään T tai P .. nii on sitte kiva seurata miten ne mennee :) tää on vaa ehotus!
mäkin kannatan ajatusta, oon miettinyt samaa

(.) nyt niin kova nälkä et tietsikka kiinni :p

mammyli ja alma
 
Jeccika ja mammyli: Jep mietin itsekin miten niitä laittais, itselleni vaihdoin sinisen sydämen...ja parille laitoin kanssa sinisen jotka laittoivat yksäriä, pitäs varmaan etsiä toinen koodi lupaukselle kunhan ehtii

Meillä on pieni toppapussi tytön jäljiltä tallessa, koon tarkastan tossa myöhemmin

Kerroin tänä aamuna lapsillekin et pikkuveli on tulossa, esikoinen kysyi heti: entä jos tämänkin vauva kuolee :ashamed: mitä siihen osaa muuta sanoa että "ei äiti usko että tämä kuolee, nyt tulee vain yksi" tuli ihan itsellekin paha olo, oisko sittenkin pitäny kertoo vasta kun syntyy, olis tosin varmaan kyl huomannu aikaisemmin jo itse :LOL:


Uuden ajan lääkäri lätkäs äippäpolille viikolle 28 ja se on 18.10, ihan itse sitä ehdotti, ei niin pitkälle kuitenkaan ollut lukenut et miunkin toiveissa on siellä kontrollit, muuten oli kiitettävän ihanasti lukenut edellisen kaksosraskauden tiedot ja katsoi napanuoria ja puhui ihan itsekin siitä, kerrankin ihana lääkäri :xmas:

Mutzilla ja poikatirris 20+1
 
Pikana kun likat tappelee heti aamusta... :/

Kaikki täällä muuten ok, flunssaa lukuunottamatta.. Tosin sekin alkaa olla voiton puolella, ja huomenna ristiäisiin. Ja mua pyydettiin sylikummiksi. :heart: :heart: Näyttää sille että likatkin alkaa niin hyvässä kunnossa olla, et pääsevät huomenna mukaan katsomaan vauvaa. :heart:

Vaukuutus: Otetaan varmaan samalla tavalla kuin aikaisemminkin, eli se 2kk syntymän jälkeen. Ennen ei saada mun painon vuoksi..

Ja onnea hyviä ultrakuulumisia saaneille. :heart:

Shamandalie ja Itikka 19+3 :heart:

Muoks. Viel piti laittaa, et NPlle :hug: ja toivottavasti syy selviää. :flower:
 
en tiennykkään että vakuutuksissa on joku painorajaki :eek:
Mutta joo mutzilla käyhän se niinki että vaihetaan ne sitte sinne :) tai laitetaan sinne sydämet sitte ultran jälkeen niile joila ei ole arvailuja ollu! Ei mene liian monimutkaseksi!
nyt vielä nukkuun kyllä :D
16+5
 
Piupula Löytyikö ostain uutena jo talvipukuja?

Meillä on tommonen 62cm h&m toppapussi/puku., mutta haluisin ihan pienen 50cm millä tulla sairaalasta kotia, jos semmosta syksyllä/talvella sitte löytyis kaupasta. Yleensä ne alkaa 56cm.

Kyllä tuppaa poikalupauksia! Onnea tuitulle tyttölupauksesta! <3 Eka olit. :D
Joulumasuissa on enemmän tyttöjä luvattu, ku poikia!

Mutzilla Voi että sun esikoista. :hug:

icefairy&Linnun Lyy 18+5
 

Yhteistyössä