Tammikuun tähtöset 2017 **MEIDÄN KUUKAUSI!**

Onnittelut Mimminkäinen neidistä! :love:
Emppuli, onnittelut pojasta!:love:

On kyllä hyvin samanlaiset/kuuloiset synnytykset.

Nyt niitä vauvoja tulee. Muutama vielä antaa odotuttaa itseään.
Mutta eiköhän he kohta sieltä ala ulostautumaan.

Me pohdittiin, että lähdetään jossain vaiheessa ristiäisten jälkeen koko perheen voimin laivareissulle, joko Viron puolelle tai sitte Ruotsiin.

Narana, toivottavasti sinivalohoito tekee tehtävänsä ja pääsette pian kotiin.

Susanna & S 22 päivää
 
Voi että ihanaa, onnea mimminkäinen ja emppuli:love::love: teillä lyllä tosiaan oli aika samanlaiset tarinat! Ja ymmärrän ton tuskan tipan kanssa! Mä menetin esikoisesta 1,5l verta ja siks jouduin pitää 24h synnytyksen jälkee tippaa. Oli nii hankala koittaa nostaa vauvaa syliin ku muutenki kaikki oli uutta ja outoa ja sit piti viel tippaa varoo.. olo oli niin vapaa kun vihdoin sai jättää tippatelineen pois:D

Täällä meno aika sama kun aiemminkin. Vauva puskee kivasti alaspäin, mutta kieltäytyy tottelemasta äidin ulostulo pyyntöjä:D Mutta rauhassa odotellaan, nyt ois anoppiki lomalla esikoista hoitamaan;)
 
Meillä pojat haluis risteilemään kanssa mut itse en lämpene ajatukselle viedä pientä vauvaa sinne väentungokseen kun ei oo rokotuksiakaan saanu, ens talvena aikaisintaan mutta en kyllä tykkää talvella laivalla joten jäänee ens vuoteen sen haaveen toteutus. Kesällä varmaan jotain kotimaan reissua :)

Mulla oli joku rintatulehduksen esiaste vissiin tuossa (n) ma aristi oikea rinta ja imetys tuntui vähän kivuliaalle ja tiistain vastaisena yönä ilmeisesti nousi kuume koska hirveä kylmä ja vilunväreet ja lihaksia särki. En kyennyt nousemaan kuumetta mittaamaan. Aamulla oli höntti olo ja mittari näytti 38. Rinta oli edelleen painettaessa arka mut öinen tyhjennys,eli ahkera imetys rinnasta ilmeisesti tehnyt hyvää, koska imuote ei enää sattunut. Kuumeen takia lähdin päivystykseen loppujenlopuksi, mutta siellä jo kuume laskenut 37,4kun vihdoin pääsin lääkärille, tosin crp oli 86,joten reseptin sain ab-kuuriin. Sovittiin lääkärin kanssa että seuraan tilannetta jos menis itsestään ohi kuitenkin ja tänään rinta alkaa olemaan normaali (y) onneksi ei tarvinnut kuuria :) ikinä ollut moista ennen :eek:
 
Mulla on kanssa ollut aiemmilla kerroilla tollasia lieviä rintatulehduksia. Mutta on menneet imettämällä ja lypsämällä sit ohi. Oiskin kyllä aika painajainen syödä ab-kuuri imettäessä, ei varmaan vauvankaan masu tykkäisi..

Heh, mua ei hevin saa risteilemään kun en kestä niitä kännääjiä. Mieluummin sit vaan nopeasti lautalla yli ja Viron puolella jotain aktiviteettia. Toi kotimaan matkailu on myös kivaa. Mies on monesti sanonut, että haluais Lappiin kun ei oo siellä ikinä ollut. Oon pohtinut, että sinne ehkä kannattaisi mennä sitten ruskan aikaan, niin ois kokemus huipussaan. Ainoo vaan, että kotimaan matkailu alkaa olla yhtä kallista kuin ulkomaille lähtökin. Ja mä oon sellainen auringossa kerääjä, et meen mieluummin lämpimään, vaikken siis välttämättä aurinkoa ottamaan, mutta muutoin lämmöstä nauttimaan.

Täällä ei merkkiäkään et vaavi ois tulossa. Huomenna vika neuvola ja sieltä sit lähete yliaikaiskontrolliin. Jospa meillä ois ens viikon loppuun mennessä minimies jo. :love:

Mamadread ja itu 40+4
 
Mamadread, en kanssa henkilö.koht innostu noista risteilyistä,mut miks lasten mielestä ne on niin jänniä??!:D meillä on kohta kolme vuotta kinuttu laivamatkaa... Käytiin laivalla Ruotsissa joskus kun keskimmäinen oli himpun päälle vuoden ja siitä on jääny esikoiselle ilmeisesti hyvät muistot :)
 
  • Tykkää
Reactions: mamadread
Kiitokset onnitteluista :) täällä on semmonen tissi- ja kakkavaippasirkus että huhhuh. Oon iloinen että imetys on lähtenyt käyntiin hyvin ja vauvan paino nousee mut kun tää on mulle niin uutta ni oon ihan ihmeissäni. Eilisestä aamu 8:sta puoleen yöhön yhteensä 12 h imetystä ja muu aika kakkavaipan vaihtoa, en edes tiedä montako vaippaa eilen meni. Just ku saa puhtaan ni ruts ja on taas vaihtoa vailla.. :LOL: mut hyvähän se vaan on että ruoka maistuu ja homma toimii. Virta vaan meinaa vähän loppua kun tosiaan se hb mulla vähän matala. Eilen kävi th kotikäynnillä ja oli se sentään noussut 117:ään jo.
Mä kans pelkään rintatulehdusta, toissayön palelin mutta ehkä se liittyi vaan maidon nousuun. Ja kohtutulehduksen riskissä oon myös kun ilmeisesti kaavinnasta huolimatta sinne joku istukankäikäle jäi. Sen vuoksi jälkitarkastuskin tehdään neuvolan sijasta sairaalassa ja jo reilun 3 vkon päästä ja tähystetään kohtu. Pahoittelen ettei nyt aivokapasiteetti riitä muuhun ku minä-tilitykseen..
 
  • Tykkää
Reactions: Mariani
Kiitos onnitteluista! :) mukava lukea täältä muiden kuulumisia. Juuri ajattelin että mikähän vointi mimminkäisellä kun niin samanlainen kokemus takana niin olitkin tänne jo kirjoittanut. Mulla oli sairaalasta lähtiissä hb 102 ja sen kyllä olossa tuntee. Vähän meinaa väsyttää ja on vielä sen verran heikko olo että ei jaksa hirmu kauaa seisoskella kun tuntuu että jotenkin voimaton olo. Yllättävän vähän silti pyörryttänyt tai huimannut, vähän vaan sellainen hutera olo. Mutta harvoinpa se taitaa hyvinkään menneen synnytyksen jälkeen tuntua että on elämänsä kunnossa! Mulla oli myös 38 kuumetta kun päästiin ti sairaalasta, mutta tulehdusarvot matalat niin päästiin kotiin. Nyt tuntuu että taas meinaa flunssa iskee päälle, vähän lämpöä ja flunssainen olo. Meillä kaikki muut lapset paitsi vauva flunssassa, kuumetta ei onneks lapsilla oo mutta vajaa pari vuotias niin räkäinen että yskiessä oksentelee. Onneks mulla mies kotona auttamassa vielä monta päivää, en tiiä mitä tästä muuten tulis neljän pienen kans ku ei tosiaan itellä oo kyllä vielä voimat oikein palautunu. Mutta vauva tähän asti ainakin ollut rauhallinen tapaus ja hällä kaikki hyvin <3 eiköhän tässä pikkuhiljaa omatkin voimat palaudu :)
 
  • Tykkää
Reactions: Mariani
Mukava kuulla teidän vauva-arjen kuulumisia. Me taidetaan olla Merin kanssa ainoita jotka ei oo vielä jakautuneet. No, jospa sellainenkin ihme pääsisi vielä käymään. :D

Omat fiilikset vaihtelee alakulosta ja epätoivosta ihan ok oloon ja jopa ihan iloiseen ja onnelliseenkin olotilaan. Eilen kävin viimeisen neuvolan ja ensi viikolla sitten ya-kontrolli torstaina. Viimeistään lauantaina sit käynnistävät. Neuvolassa ei kummempaa, kaikki hyvin ja turvotusta riittää vaik muille jakaa. Pääkin on särkenyt melkein joka päivä, mutta pissa puhdas ja paineet alhaalla.

Oon yrittänyt pysyä liikkeellä, jumpata ja käydä kävelyllä ja puuhastella kotona niin ettei aika käy liian pitkäksi. Mies totesi eilen, ettei kyllä enää keksi asunnosta yhtään kohtaa, joka kaipaisi siivousta. Hyvä niin. :D Ens viikolla tulee kyllä vielä kunnon siivous ennen käynnistystä, jotta on kiva tulla kotiin vaavin kera. :D:love:

On kyllä ihan epäuskoinen olo, että huomenna tulee 41 viikkoa täyteen. 287 päivää! :eek: Kukapa ois uskonut. Ollaan miehen kanssa uhkailtu maha-asukkia että ei oteta häntä enää helmikuussa ollenkaan vastaan. :D Eipä tunnu pientä ihmistä paljon uhkaukset hetkauttavan. :ROFLMAO:

Mamadread ja itu 40+6
 
Mukava kuulla teidän vauva-arjen kuulumisia. Me taidetaan olla Merin kanssa ainoita jotka ei oo vielä jakautuneet. No, jospa sellainenkin ihme pääsisi vielä käymään. :D

Omat fiilikset vaihtelee alakulosta ja epätoivosta ihan ok oloon ja jopa ihan iloiseen ja onnelliseenkin olotilaan. Eilen kävin viimeisen neuvolan ja ensi viikolla sitten ya-kontrolli torstaina. Viimeistään lauantaina sit käynnistävät. Neuvolassa ei kummempaa, kaikki hyvin ja turvotusta riittää vaik muille jakaa. Pääkin on särkenyt melkein joka päivä, mutta pissa puhdas ja paineet alhaalla.

Oon yrittänyt pysyä liikkeellä, jumpata ja käydä kävelyllä ja puuhastella kotona niin ettei aika käy liian pitkäksi. Mies totesi eilen, ettei kyllä enää keksi asunnosta yhtään kohtaa, joka kaipaisi siivousta. Hyvä niin. :D Ens viikolla tulee kyllä vielä kunnon siivous ennen käynnistystä, jotta on kiva tulla kotiin vaavin kera. :D:love:

On kyllä ihan epäuskoinen olo, että huomenna tulee 41 viikkoa täyteen. 287 päivää! :eek: Kukapa ois uskonut. Ollaan miehen kanssa uhkailtu maha-asukkia että ei oteta häntä enää helmikuussa ollenkaan vastaan. :D Eipä tunnu pientä ihmistä paljon uhkaukset hetkauttavan. :ROFLMAO:

Mamadread ja itu 40+6
Jaksuhali :)
 
  • Tykkää
Reactions: mamadread
Mukava kuulla teidän vauva-arjen kuulumisia. Me taidetaan olla Merin kanssa ainoita jotka ei oo vielä jakautuneet. No, jospa sellainenkin ihme pääsisi vielä käymään. :D

Omat fiilikset vaihtelee alakulosta ja epätoivosta ihan ok oloon ja jopa ihan iloiseen ja onnelliseenkin olotilaan. Eilen kävin viimeisen neuvolan ja ensi viikolla sitten ya-kontrolli torstaina. Viimeistään lauantaina sit käynnistävät. Neuvolassa ei kummempaa, kaikki hyvin ja turvotusta riittää vaik muille jakaa. Pääkin on särkenyt melkein joka päivä, mutta pissa puhdas ja paineet alhaalla.

Oon yrittänyt pysyä liikkeellä, jumpata ja käydä kävelyllä ja puuhastella kotona niin ettei aika käy liian pitkäksi. Mies totesi eilen, ettei kyllä enää keksi asunnosta yhtään kohtaa, joka kaipaisi siivousta. Hyvä niin. :D Ens viikolla tulee kyllä vielä kunnon siivous ennen käynnistystä, jotta on kiva tulla kotiin vaavin kera. :D:love:

On kyllä ihan epäuskoinen olo, että huomenna tulee 41 viikkoa täyteen. 287 päivää! :eek: Kukapa ois uskonut. Ollaan miehen kanssa uhkailtu maha-asukkia että ei oteta häntä enää helmikuussa ollenkaan vastaan. :D Eipä tunnu pientä ihmistä paljon uhkaukset hetkauttavan. :ROFLMAO:

Mamadread ja itu 40+6
Täällä kans vielä jakautumatta :D
 
Pientä taukoa taas pitänyt meikällä :D Nyt heräsin neljän pintaan vessaan eikä enää unta :| no johan tässä on n. 4 h nukuttu..Huh hei, kyllä se nyt siltä vaikuttaa että tästä tammikuun tähtösestä tulee helmikuun helmi :) Ellei vkl tapahdu synnytyksen ihmettä joka on kyllä enemmän kuin tervetullut! Oireita ei pahemmin ole, käynnistymisen eteen tehty jos jonkinmoista kommervenkkiä...

Ens viikon tiistaina olis laskettu aika. Maanantaina lapsiveden kontrolliin ä-polille, katotaan jos saatais silloin aika käynnistykseen mikäli vesimäärä kriittinen..vähän alkaa olla tämä henkinen puoli nollassa, kun 3/3 ollut ties mitä kremppaa ja murhetta :( Vaan jospa ens viikolla meistä tulisi vanhemmat odotetulle vauvallemme <3

Paljon onnea synnyttäneille ja tsemppiä arkeen! :) ihanaa kun välillä paistanut aurinko ilmoittelee kauempana siintävästä keväästä ja antaa edes hiukan energiaa tähän suomen "märkään" talveen :p Päivittelen viimeistään kun muksu ulkoistettu, juttuja on tullut kyllä luettua :)

Nyt joutuu nousta syömään kun nälkä yllätti yökukkujan x)
 
Tsemppejä teille vielä odottaville! Vielä on jokunen päivä tammikuuta jäljellä :)

Mulla oli kanssa pieni lämpöpiikki sillon maidonnousun yhteydessä, mutta meni kyllä yhdessä yössä ohi. Nyt onkin enemmän vaivana runsas maidontulo, ei mene montaa tuntia, että paita pysyis kuivana. Ja yöllä saattaa herätä maitolammikosta, todella ihanaa.. Nännit on edelleen hirmu arat, itse imetys ei satu, mutta esim. paita tai muut kankaat tuntuu tosi pahalta.

Vauvalla on vielä mahavaivoja, välillä onneks parempiakin päiviä. Tänään on taas ollut vähän kitisevämpi päivä ja viime yökin meni vähän harakoille. Mutta tuleehan näitä päiviä kaikenlaisia.

Ristiäissuunnitelmatkin etenee hiljalleen, kummit on pyydetty ja juhlaväki kutsuttu, tyylikkäästi tekstareilla :D meinasin ite leipoa kakut, mutta saa nähdä miten onnistuu tän sylikissan kanssa.

Nyt en muista pitikö kirjottaa jotain muuta, ei ihan kirkkaasti kulje tuo ajatus.
 
  • Tykkää
Reactions: Mariani
Onko sulla kantoliinaa? Onhan sen kanssa kömpelö kokata, mutta saa ainakin kädet vapaaksi.
Ei viihdy ainakaan tässä yhdessä liinassa mikä mulla on. :confused: Onneks yks kaveri on kantamisesta hyvinkin innostunut, niin kunhan saadaan ajat sopimaan, tulee käymään ja kattomaan saataisko jollain toisella sidonnalla tai toisenlaisella liinalla parempi viihtyvyys.
 
  • Tykkää
Reactions: RubyS ja mamadread
Pakko pitää vähän älämölöä täällä ettei kukaan vaan luule, että oisin synnyttämässä. :cautious:
No, onneksi ya-kontrolliin on enää kolme päivää ja käynnistykseen max viisi. Eivät täällä ilmeisesti käynnistä niin helposti ennen rv 42 täyttymistä. Mun kasvot on turvonneet ihan järkysti ja se alkaa kyllä olla viimeinen niitti. Soitin päivystykseenkin mutta kun paineet on olleet matalat ja pissa puhdas, niin ei auta kun kärsiä.

Mitäs muiden vauva-arkeen kuuluu?

Mamadread ja itu 41+2
 
  • Tykkää
Reactions: Mariani
Mamadread, toivottavasti pian pääset tositoimiin ;) päivittäin käyn kurkkaamassa aina että "joko?!" :D

Tänne kuuluu ihan hyvää, selkeä rytmi on löytynyt ja masunpurut helpottaneet kanssa. Nyt kovasti järjestellään lauantaina olevia ristiäisiä ja eilen hommailtiin kattauksiin liittyviä asioita. Eilen kokeilin myös mekon josta tuli ihana :love:

Juhlan jälkeen alkaakin sitten armoton pakkaus ja loppuasunnon remontointi jotta päästään 18 päivä muuttamaan :censored::D ja se kaikki tässä miehen työn ja vauva arjen lomassa siis.
 
Viimeksi muokattu:
Meillä menee täällä hyvin, poika on kiltti pieni tapaus. Nukkuu hyvin ja syö hyvin. Ei viihdy kantoliinassa ollenkaan saati kantorepussa. Vaunuissa viihtyy senkin edestä.
Tytöt on hyvin ylpeitä isosiskoja, mikäli poitsu päästää pienenkin äänen, niin tytöt on kuin salama kattomassa, että mikä hätänä, kovasti auttavat hoidossa ja vaipanvaihdossa sekä pusuttelevat.

Mies palas eilen töihin pitkän lomailun jälkeen, ja kyllä on omituista olla kolmen lapsen kanssa kotona.
Hyvin meillä meni kyllä ja varmasti tulee menemään jatkossakin.
Käytiin viikonloppuna katsomassa siskon poikaa, ja vaikka heillä ei meijän pojan kanssa oo ikäeroa kuin se vähän päälle kaks viikkoa, niin siskon poika vaikutti niin pieneltä vielä. Tästä sen huomaa, miten nopeesti nuo pienet kasvaa. Tytötkin vaikuttaa jo niin isoilta.

Ristiäiset on lauantaina ja järjestelyt on kovassa vauhdissa.
Kastepuku on tarkastettu ja nauha vaihdettu.
Suurinosa leipomuksista tehdään vasta loppuviikosta.
Omaa mekkoa sovittelin ja nyt ei onneks tartte vaatetuksesta stressata.

Mariani, on teillä aika rumba nyt kyllä.

Mamadread, toivottavasti pääset kohta tositoimiin.
Mäkin käyn päivittäin vähintään kerran kurkkaamassa, että joko olisit synnyttänyt/synnyttämässä.
Taitaa vauva tulla helmikuun puolella.

Susanna & S 30 päivää.
 
Mäkin kävin eilen synnärillä käyrillä, mutta oli siis iha vaa rutiini tarkistus. Kaikki oli hyvinja huomenna uudestaan käyrille makoilemaan.. verenpainekkin oli onneks laskenu, viimeks oli alapaine koholla tai siis ylärajoilla..
Eipä tainnu tulla mun uhoomaa synttärilahja vauvaa miehelle, tänää kun on synttärit:D no kunhan tää paketti älyää purkautua ennen mun synttäreitä 11.2 ni ois jees. Omat fiilikset on ristiriitaiset. Hyvinä hetkinä nauttii siitä että on aikaa esikoiselle ja huononpina toivoo vaa pääsevänsä tästä pallosta eroon.. istumaan en oikein enää pysty kun alkaa heti häntäluu huutaa.. mutta tuleeha sitä silti lattialla istuttua pojan kans leikkiessä.. toivo pysyy jos tällä viikolla pääsis tositoimiin.. esikoinen syntyi 40+4...:sneaky:

Meri ja mahaan jämähtänyt beibe:p
 
Onpa tässä vierähtänyt aikaa edellisestä kirjoituksesta :whistle: joka päivä käyn kyllä viestit lukemassa ja jännäämässä joko vielä odottavilla on alkanut tapahtua :)

Viikko sitten päästiin sairaalasta kotiin ja yksi kontrolli käynti oli bilirubiinin kanssa. Arvo oli onneksi hyvä joten jatketaan normi neuvolaseurannalla :)
Minä taas kävin hakemassa kaks antibioottikuuria eilen :confused: lääkäri määräsi ne vähän ennaltaehkäisynä ettei tule kohtutulehdusta kun on ollut lämpöilyä ja alavatsakipuja jonkun verran. Varmaan jotain pikku rämmäleitä jäänyt kohtuun.

Refluksia minäkin vähän veikkasin runsaasta puklailusta. Onneksi vähän sekin helpottanut ja usein auttaa kun noustaan vähäksi aikaa ylös syönnin jälkeen vaikkei röyhtäystä tulekaan. Harmittaa vaan toista repiä ylös yölläkin kun on tissille nukahtanut :unsure:

Vaippoja kuluu täälläkin ihan uskomatonta tahtia :LOL: vaipan vaihdollakin joutuu raukkaa kiusaamaan yöllä kun hetkessä kastuu vaipat. Ja tuo pyykin määrä :rolleyes: en oo ees yrittäny ottaa vielä kestoja käyttöön :D

Pikku-ukkeli on vetäny taas monta tuntia tirsaa.. kyllä se uni päivällä maistuu ja yöllä sitten heräillään puolentoista tunnin välein syömään :rolleyes::LOL:

Narana ja ukkeli 11 päivää
 
Tsemppiä Mamadread ja Meri! Ei tullut tammikuun tähtösiä teille, mutta helmikuun helmet on ihan yhtä hyviä ;) Onkos joku muu vielä yhtenä kappaleena?

Meillä ristiäiset pidetään 19.2. Oon siihen edelliselle viikolle varannut itselleni ajan parturiin ja kynsihuoltoon. Kastemekko on valmiina, mut itselle pitäis varmaan miettiä vaatetta myös :rolleyes: Oon nyt koittanut googlailla vaan millaisia hienoja kakkuja ihmisillä on ollut ja pohtinut millaisen itse osaisin tehdä :whistle:

Meillä sujuu arki ihan hyvin. Välillä on päiviä, että neiti nukkuu vain mun sylissä, mut toisina päivinä saankin sit paljon vapaata. Että hyvä tasapaino säilyy. (y) Nyt on leikkaushaava parantunut vihdoin kokonaan. Sen 6 viikkoa se otti, minkä lääkäri määräsikin ettei saa urheilla eikä nostella mitään vauvaa painavampaa. Nyt tekis sit kovasti mieli jo vaunulenkeille, kun vihdoin sais mennä, mut meiltä puuttuu ne vaunut vielä :( Pitää katsoa jäiskö tässä kuussa sen verran ylimääräistä, et olis ne varaa ostaa. :whistle:
 
Tänään ya-kontrolli käyty. Vauva voi hyvin, kohdunkaula ja -reunat kadonneet, kohdunsuu monta senttiä auki. Laittoivat vielä kotiin koska synnytys on ihan käynnistymäisillään. Mut jos ei aamuun mennessä käynnisty, niin huomenna puhkasevat sit aamupäivällä kalvot. Painoarvio oli 3,6kg. Eli kohta meillä on vauva. :love:

Tämä viimeinen raskausviikko on ollut todella syvältä. :poop::poop::poop: Kun heräsin tiistaina, niin oikea puoli kasvoista oli lievästi halvaantunut. Kuulemma johtuu todennäköisesti siitä että turvotus blokkaa korvakäytävässä kulkevaa kasvohermoa. Ihan kamalalta näyttää ja tuntuu. :unsure:
Vaan pitäisi parantua entiselleen synnytyksen jälkeen.

Vaan palailen sitten kun poika on saatu pihalle. :D:love::love::love:

Mamadread ja itu 41+5
 
Tänään ya-kontrolli käyty. Vauva voi hyvin, kohdunkaula ja -reunat kadonneet, kohdunsuu monta senttiä auki. Laittoivat vielä kotiin koska synnytys on ihan käynnistymäisillään. Mut jos ei aamuun mennessä käynnisty, niin huomenna puhkasevat sit aamupäivällä kalvot. Painoarvio oli 3,6kg. Eli kohta meillä on vauva. :love:

Tämä viimeinen raskausviikko on ollut todella syvältä. :poop::poop::poop: Kun heräsin tiistaina, niin oikea puoli kasvoista oli lievästi halvaantunut. Kuulemma johtuu todennäköisesti siitä että turvotus blokkaa korvakäytävässä kulkevaa kasvohermoa. Ihan kamalalta näyttää ja tuntuu. :unsure:
Vaan pitäisi parantua entiselleen synnytyksen jälkeen.

Vaan palailen sitten kun poika on saatu pihalle. :D:love::love::love:

Mamadread ja itu 41+5

Olin jo painamassa viestille sydäntä vaan sitten luin pidemmälle ja hui kamala mitä voi turvotus aiheuttaa! :eek::confused: mutta ihana kuulla että on hommat jo niin hyvällä mallilla ja pikku tuhisija on pian maailmassa :love::love: tsemppiä hirveästi! Toivottavasti käynnistyy synnytys itsekseen :)
 
RubyS siis helmikuun helmethän on melkein parempia, jos nyt näin kehtaa tammikuisiin kirjottaa:ROFLMAO: Mulla ja esikoisella on molemmilla helmikuus synttärit;);) Halus selkeesti uus poju kuulua meiän synttäri-tiimiin:p
Eilen kävin taas tosiaan käyrillä ja nyt ultrasivatkin. Oli kaikki kunnossa ja maanantaina meen taas käyrille, keskiviikkona käynnistys jos nyt ei mitää sitä ennen tapahdu.. Mutta kyllä mulla vielä on toivoa tähän asiaan jäljellä:love: Silti tuli kyl helpottunu olo kun tietää, että keskiviikkoa pidemmälle ei tässä enää mennä. Sain vielä kätilöltä jotain eteerisiä öljykapseleita messiin, jotka kuulemma vois vähän pistää tätä laiskamato vauvaa liikkeelle:barefoot: Niitä onkin saanu hevosenlailla syödä, että jospa nuo nyt jotain pistäs tapahtumaan:rolleyes:
Mies toivo ens yöks synnytystä, ettei tarttees mennä enää perjantaiks töihin:LOL::LOL:

Meri 40+4
 

Yhteistyössä