Tammikuun Tarrasukat 2018 *heinäkuussa*

Tammikuun Tarrasukat 2018

Tiedot muodossa laskettu aika, nimimerkki, ikä, synnytyssairaala, monesko lapsi. Muutokset ja puuttuvat tiedot punaisella värillä niin huomaan.

1.1.


Malfiina 76 / 40 / LS / 2.lapsi

? / Memmy / 22v / 2.lapsi

Suike / 37 / JS / 3.lapsi

Nems / 21 / HYS / 2.lapsi

annaar / 30v. / HYS / 2. lapsi

Milagro / 27v / KOS(H)/3.lapsi


2.1.


enkuli / 37 / ? / 4.lapsi

3.1.


Rosina31 / 31 / KAKS / 2.lapsi

MMiHa / 33 / ? / 2.lapsi

4.1.


Siim / 24 / Oys / 1.lapsi

5.1.

6.1.


Histis_82 / 34 / K-SKS / 1.lapsi

7.1.


hennaaa / 21 / TAYS / 1.lapsi

Evangelina / 31 / LKS / 1.lapsi

8.1.

9.1.


kia1981 / 32 / Naistenklinikka / 2.lapsi

10.1.

11.1.

12.1.


Naananenni / 38 / LKS / 3.lapsi

Kesänlapsi35 / Tays / 3.lapsi

13.1.

Kath / 32 / Oys / 4.lapsi

Kookospieni / 26 / Tays / 3.lapsi

14.1.

15.1.


Noomi87 / ? / Jorvi / 1.lapsi

16.1.

vprinsessa / 29v. / 2.lapsi

Honeydew / 28v/ 1.lapsi

anzku_ / 27v /TAYS / 2.lapsi

_Janzku_ / 27v / TAYS / 2.lapsi

17.1.


Jassåå / 32v / TYKS / 4.lapsi

18.1.

Emilyh /21 / SATKS / 1.lapsi

Inkku86 / 31 / tays / 1.lapsi

Sunshine2 / 37 / NKL / 2.lapsi


19.1.

20.1.


Naive88 / 28 / TAYS / 3.lapsi

Katsutin / 33 / NKL / 1.lapsi

sohwi30 / 30 / ? / 2.lapsi

beach / 33 / ? / 5.lapsi

Daisy85 / 31 / ? / 1.lapsi

21.1.


Suffeli / 36 / OYS / 3.lapsi

KeepGoin / 32 / JS / 5.lapsi

22.1.

MamaBlue / 39 / JS / 1. lapsi (+ toinen)

23.1.

Rottiem / 27 / KYS /

Vilukissa17 / 22v / TAYS / 2.lapsi

mint_/ 29v / K-SKS / 2.lapsi

24.1.


Katrin79 / 37v / 3.lapsi

Hiiren.virna/ 28 / 1.lapsi

25.1.


Llinndda / 23v / NKL /3.lapsi

kinder_kitty / 24v / TAYS / 1.lapsi

Khe2017 / 3.lapsi

26.1.

27.1.

28.1.

29.1.

30.1.

Muua / ? / HYS / 4.lapsi

Poutapilvi91 / 25 / TYKS / 1.lapsi

31.1.


Memmet / 38v / NKL / 2.lapsi

Napsuli81 / 36 / KOKS

Meitä on täällä 47 odottajaa! :love:

Synnytyssairaalat:

E-KKS: Etelä-Karjalan keskussairaala, Lappeenranta
HYS: Hyvinkään aluesairaala
JS: Jorvin sairaala, Espoo
KAKS: Kainuun keskussairaala
K-HKS: Kanta-Hämeen keskussairaala, HML
K-PKS: Keski-Pohjanmaan keskussairaala
KOKS: Kymenlaakson keskussairaala, Kotka
KOS(/H): Kätilöopisto (/Haikaranpesä), HKI
K-SKS: Keski-Suomen keskussairaala, Jyväskylä
KYS: Kuopion yliopistollinen sairaala
LKS: Lapin keskussairaala
L-PKS: Länsi-Pohjan keskussairaala
LS: Lohjan sairaala
MKS: Mikkelin keskussairaala
NKL: Naistenklinikka, Helsinki
OAS: Oulaskankaan sairaala, Oulainen
OYS: Oulun yliopistollinen sairaala
P-HKS: Päijät-Hämeen keskussairaala, Lahti
P-KKS: Pohjois-Karjalan keskussairaala, Joensuu
PS: Porvoon sairaala
SATKS: Satakunnan keskussairaala, Pori
SEKS: Seinäjoen keskussairaala
SKS: Savonlinnan keskussairaala
TAYS: Tampereen yliopistollinen sairaala
TYKS: Turun yliopistollinen keskussairaala
VKS: Vaasan keskussairaala


Edlliset ketjut:

https://kaksplus.fi/threads/tammikuun-tarrasukat-2018.2490246/

https://kaksplus.fi/threads/tammikuun-tarrasukat-2018-kesaekuussa.2491314/
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos @Kinder_Kitty uudesta pinosta. Ajatelkaa, tuolla on jo maaliskuisillakin oma ketju, aika menee eteenpäin sittenkin!(y)

Mulla on tää mahanseutu turvonnut niiiiiin kovasti, että ei oo mitään mukavaa vaatetta, varsinkaan että vielä ehkä näyttäisi hyvältä. On vaan pirun lihava olo:LOL: mulla ei siis normaalisti ole minkäänlaista mahaa, niin nyt on, monikohan ajattelee että oon lihonut vaan:X3:

Mies on ollut poissa kotoa vanhimman pojan kanssa turnausreissussa keskiviikosta lähtien ja huomenna illalla palaavat kotiin, on ollut kyllä ikävä:love:

Mutta ei mulla tässä vaiheessa muuta oikeestaan ollu, palataan taas!

KeepGoing 10+5
 
  • Tykkää
Reactions: Nems
Iiks meillä on jo komas kuukausi ketju! Hurjaa!

Edelleen aivan väsynyt, ja yllättäen taas tänä aamuna oksensin reippaasti monta kertaa, vaikka luulin että se homma olis jo dan, että pelkkä ällötys riittäis. Mut hei, onneksi kesäloma alkaa maanantaina. Sillon on muuten seuraava neuvolaki, hassua jotenki että on päässy näinki pitkälle. Vielä muutamua viikkoja ja voi alkaa kuulostella liikkeitä, jipii!
Mulle voi päivittää synnytys sairaalaksi LKS

Evangelina 13+0
 
Mulle voisi päivittää

Histis_82 6.1. K-SKS

Täällä on kesäloma juuri aloitettu, kelit lämpeni ainakin hetkeksi että vois jo ruveta pitämään väljempiä kesävaatteita, kun alkoi farkut jo puristamaan ikävästi :confused:
 
Pakko oli taas kuitenkin kuunnella sydämen jumpsutusta äsken, en kestä! Siellä oikeesti on joku! :love: Näin hienosti pystyin olee kuuntelematta... Huomenna poksuu jo 11+0 eli alkaa 12. viikko, wuhuu! Siitä sitten viikko täytyy rämpiä eteenpäin niin ollaan siinä edellisen keskenmenon viikoilla. Ja sitten ois ultra silloin 12+3, miten mä jaksan vielä odottaao_O
 
  • Tykkää
Reactions: Nems
Mää oon nyt päätynyt siihen ajatukseen et se sydänääni minkä oon kuullu onkin oma syke... kuuluu aina samasta kohtaa... mut se selvii sitten keskiviikkona kun on ammattilainen kuuntelemassa :D ei kuulu keskeltä alavatsaa vaan oikealta sivummalta reilusti navan alapuolelta.. ja joo ihan huikeeta et maaliskuisille on jo ilmestynyt oma ketju :D siitä on 7vkoa kun mää plussasin :eek: ja menkat on ollut poissa sen kohta 11vkoa :eek::love: mut tätä mahaa rupee jo oleen aika hankala pitää piilossa :D kyllä mää huomaan et jos vedän vatsaa sisään niin menee ihan hyvin sisään ja vatsa näyttää pienemmältä mutta mää en jaksa vedellä sisään :love: siskokin jo sanoi kun laitoin masusta kuvan et taitaa tulla jättimassu :LOL::love: onneks kohta ei tarvii enää salailla asiaa :D

Kinder & minion 10+3
 
  • Tykkää
Reactions: Nems
Jee uusi ketju :) Ja mulle voi päivittää lasketuksi ajaksi 13.1. kun se nyt on se lopullinen :giggle:

Eilen oli meidän häät ja oon kyllä niin onnellinen :love: Kaikki meni kivasti ja häähotellikin oli mukava. Ihanaa oli! Nyt sitten ollaan naimisissa :love:

Masu alkaa tulla yhä paremmin esiin, eilen tuli 12 viikkoa täyteen. Ihanaa että ollaan jo turvallisilla vesillä. En ookaan sen torstain ultran jälkeen kuunnellut sydänääniä ollenkaan, ei oo ollut tarvetta :) Tänään vois kuunnella pitkästä aikaa taas.

Kookospieni ja mini 12+1 :love:
 
@kookospieni onnea naimisiin menon johdosta, ihanaa:love:
Me ei olla kotona kuin vasta ultrapäivänä ja dopleriki jäi kotiin niin en pääse kokeilee löytyykö sykettä vieläkään. Nyt pitää jännittää torstaihin asti:barefoot: lähetään koko perhe pienelle kesäloma matkalle joten onneks on paljon muutakin ajateltavaa.
Tällä hetkellä itsekkin näytän lähinnä siltä että on tullu kymmenen kiloa lisää, tietyt syömiset turvottaa lisäks vielä enempi.
Eilen tuli 12rv täyteen, rv 16+? tapahtu viimeks keskenmeno.... vielä mahdollisesti monta pitkää viikkoa edessä riippuen mitä np ultrassa näkyy.
Mutta nyt nukkumaan niin jaksaa huomenna reissata.

Kath 12+1
 
  • Tykkää
Reactions: kookospieni
Oi kookospienelle suuret onnittellut :love:

Mun tarvii jotenkin tehdä nyt töitä tän eteen et tää raskaus ja mä oltais sinut keskenään. Tää tuli nii äkkiä ja odotusaika on erilaista kun esikoisesta ja mies on erilainen nyt ku esikoisen isä. Siis tän pitäs olla moninkertoin onnellisempaa mut miks mä vaan oon jotenkin niin epävarma kaikesta o_O:unsure:

Esikoisella nousi tänään kuume ja oksetti sit sen takia. Olin vähällä alkaa itkeä kun hoivasin mun pientä poikaa. Hormoneilla saattoi olla joku vaikutus asiaan. Ei edes oksennus sangon tyhjennys aiheuttanut itelleni yrjöreaktioo :D Huomenna siis töistä pois ja kotipäivää. Tässä me vierekkäin nukutaan. Mies lähti omaan kotiinsa yöksi.
Illalla sentään pääsin lenkille kun mies olis pojan kanssa tässä tunnin verran. Oli kyllä jotenkin raskasta lenkkeillä:confused: kunto on niin rapa huono. Ennen tein fyysistä työtä ja kävelin 8h päivässä ja lenkkeilin usein niin nyt hyvä jos kahden viikon välein edes pääsen lenkille ja työ on puoli fyysistä ja kouluaikana ei ollenkaa tuu sitä liikkumista ku istumista.

Eilen käytiin pojan kaa kyl pyöräilee vähä ja heti alkoi mahaa juilia:unsure: Vietettiin mukavaa päivää ostoksilla ja rannalla :love:
 
  • Tykkää
Reactions: kookospieni
@Kinder_Kitty Kiitos uudesta ketjusta, onhan tää hurjaa ku ollaan jo näinki pitkällä! Ja ihanaa miten kaikilla on pysyny pieni matkassa, vaikka meitä paljon onkin :)

@kookospieni Onnea teille naimisiinmenosta! Meilläki on usein puhe, että pitäis mennä naimisiin, mutta tulee olemaan monimutkaista järjestää ku melkeinpä kaikki vieraat tulis ulkomailta. Mulla ei ikinä ole ollu intoa järjestää häitä, mutta jospa sitä vuoden päästä vois harkita.. oishan se kiva olla naimisissa kun perhettä on alettu perustamaan :rolleyes:

Mies ei ollutkaan kovin vaikuttunu mun vatsakarvoista, esittelin niitä innoissani kun se tuli työreissusta. Sano vaan että hui etkö vois nyppiä pois o_O Keskiviikkona ois se 12vkon ultra, se on ollu vähän tekosyy olla liikkumatta, etten muka aiheuta mitään vahinkoa.. pakko ryhdistäytyä sen jälkeen, etten ala paisumaan ku pullataikina jo näin aikasessa vaiheessa.
 
  • Tykkää
Reactions: kookospieni
Omg, tää maha on aikamoinen! Oon jäänyt kiinni jo parille kaverille ja eilisen pohjat oli, kun miehen isä tuli pihassa mun viereen ja töksäytti että ootko sä taas paksuna?!:mad: minä puhuin just silloin puhelimessa ja muutenkin meni vähän jauhot suuhun kun tolleen töksäytti. Sitten paineli sisälle mieheltä kysymään että onko toi raskaana. Miehen vastaus vaan oli ihan omaa luokkaansa:" ei mun tietääkseni". Oli kuulemma niin kiukkuisen oloinen niin hän ei nyt viittiny myöntää mitään. En mä kestäo_O ja siis miehen isä reagoi aina ensin tälleen ja kuitenkin lapsenlapset on hänelle tärkeintä maailmassa. Hänellä puuttuu vaan käytöstavat. En ehkä haluu hetkeen nähdä:whistle: että joo, maha on melkoinen! Ei tätä enää piilotella mitenkään, kaikki jotka mut näkee niin arvaa heti. En tajuu! Toki tää on kuudes raskaus että ehkä se vaikuttaa?

Onko muilla piilotteluongelmaa? Tulis vaan äkkiä se ens viikon torstai, ultrassa jos kaikki on hyvin niin ei tarvi edes yrittää enää:ROFLMAO:

KeepGoing ja megapötsi 11+1
 
  • Tykkää
Reactions: kookospieni
Heippa pitkästä aikaa :)

Täällä on nyt 11+6 menossa.. Tänään oli eka aamu piiitkästä aikaa kun en oksentanut :) Perjantaina olisi nt-ultra edessä.. Oottekos tehneet jo kovasti hankintoja? Mä oon huudellut huuto.netissä kauheasti ihania pikkuvaatteita neutraaleissa väreissä :D
 
Kuten epäilinkin niin omaa sykettä sitä on kuunneltu ja neuvolassakaan ei kuulunu muuta kuin oma syke.. ei ultrattu ja en ees tajunnut kysyä et onks se mahdollista... hieman harmittaa mut kyllähän sen tiedosti että ei kuulu välttämättä.. no ens torstaina on sitten tuomiopäivä ja saadaan selville et ollaanko siellä vielä elossa... nyt en kotonakaan yritä kuunnella sykettä hetkeen.. terkka ei ollu huolissaan vaan sanoi et on monia syitä mitkä voi vaikuttaa esim.istukan sijainti ja kohdun asento. ja vielä kuitenkin pienet viikot.. et semmosta täällä.. hieman on kyllä nyt alakulonen fiilis... ja nyt syönki ison kulhollisen suklaamannapuuroa :ROFLMAO:
 
Ohhoh uus ketju :D niin joo ja mun synnytyssairaala on HYS


@kookospieni onnea paljon <3 mullakin hirveä hääkuume,mutta ei tuo ukkeli suostu ees kihloihin :D ehkä ens kuussa suostuisi 5vuotispäivän kunniaksi:whistle:

@KeepGoing Ohhoh, olipas tökerösti sanottu :( vielä kun raskaana sitä ottaa kaiken itseensä :D mut tuskin pahaa tarkoitti vaikka olikin aika tympeän kuuloinen :) mä en edes jaksa yrittää peitellä mahaa ku se on kyllä niin hyvin tullut esiin ja tää turvotus on ihan omaa luokkaansa, ihan ku oltais jo viimesillä viikoilla :D

@Noomi87 ei tässä vielä ole tullut hankittua oikein mitään, kun aikalailla tarvittavat on ennestään, toki vaatteita ostellaan sitten kun sukupuoli selviää :)


@Kinder_Kitty älä huoli, mulla oli just eilen lääkäri sen takia et se sais äänet kuulumaan, vaikka just viime viikolla ultralla neuvolassa katsottiin, että vauva siellä liikkuu ja sydän lyö.. mutta eipä se lääkärikään saanut sykettä kuulumaan, koska istukka on edessä.. aloin jo tympääntymään että miks ihmeessä ne kokoajan yrittää kuunnela kun ultrassa sanottiin jo että se haittaa kuulumista ja potkujen tuntemista... viikkoja kun tulee lisää niin sit varmasti pystyy jo kuuntelemaan :)

Niin tosiaan mulla oli eilen lääkäri ja kaikkien gynehommien jälkeen valitin kun oon pitkään ihmetellyt kun alaselkä rutisee ja nyt on alkanut mennä lukkoon silleen,ettö en pysty suoristamaan selkää vaan kävelen kuin vanhus ja sattuu joka askel.. no ihmekkös sattuu,kun lääkäri sanoi että mun alaselän luut on synnytyksestä vielä jäänyt erilleen eikä oo palautunut tai jtn sinnepäin :D nyt pitää käyttää tukivyötä,että menisivät paikoilleen jo .

Nems 14+1
 
Kiitos onnitteluista kaikille :love: Kyllä nyt on onnellinen olo kaikin puolin!

@Kinder_Kitty onpas sulla ikävä tilanne :( Toivon todella että kaikki on hyvin vaikkei ääniä saatukaan kuulumaan. Mutta on se pitkä aika odottaa ultraa epätietoisuudessa. Sinä jos joku ansaitset vauvan!

Mulla ei vielä maha kauheesti näy mutta eipä me keltään enää salaillakaan kun kaikki oli ultrassa hyvin. Odotan jo sitä että se masu sieltä pompsahtaa esiin :) On se vähän jo tullut muttei sitä näy muille. Iltasin kyllä turvottaa.

Kookospieni ja mini 12+4
 
Mulla on nyt vähän ristiriitaiset fiilikset. Kävin nt-ultrassa, sikiö näytti jo paljo isommalta ku 2 vkoa sitten, sydänääni oli hyvä ja down- ym kromosomiriskit suljettiin pois, eli positiivista oli paljon. Mutta. Joudun meneen uusiks 2vkon päästä, siinä toisessa äänessä (en tiiä miksi kutsutaan, meni ohi paljo ku en osaa paikallista kieltä sataprosenttisesti) oli jotain häikkää joka liittyy sydämen alustaan tms. Tosi turhauttavaa ku vaikea ymmärtää kaikkea, mieski selitti moneen kertaan. Toisaalta lääkäri sano, ettei ole harvinaista tuo tässä aikasessa vaiheessa, ja luultavasti silti kaikki ok. Mutta en nyt vieläkään voi rentoutua ku huolestuttaa paljo ongelman mahdollisuus, ja jatketaan vielä salassapitoa.. oli aikomus jo tehdä tän jälkeen pieniä ostoksia, mutta parempi odottaa kaikessa. Jospa se tästä paranee. Viikkoja nyt 11+5.
 
@Kinder_Kitty inhottavaa tuo epätietoisuus, ei auta kuin toivoa että siellä on kaikki hyvin.

Tänään on mun ultra, hieman meinaa jännittää vieläkö tuolla ollaan elossa:barefoot:
Kumpa vois itekki huokaista helpostuksesta sen jälkeen. Turhauttaa.
Ens viikolla on sitten jo lääkäri neuvola ja perinnöllisyyspoli.

Tästä raskaudesta ei tiedä mun ja miehen lisäks kuin yks kaveri. Ei jaksa mitään hösellystä ja puhua tulevasta vauvasta kun ite ei uskalla vielä ajatellakkaan pidemmälle.
Ei olla oikeestaan miehen kans hirveästi puhuttu edes tästä raskaudesta, kuin että millon mulla on mitäki jne.
Toivon etten tänään ala kovin tunteilemaan siellä ultrassa, tällä hetkellä oon niin herkillä ja fiilikset menee ihan laidasta laitaan:oops:o_O:notworthy:

Kath 12+5
 
@Kinder_Kitty eiköhän kaikki ole hyvin, toivotaan ainakin ❤ kyllä se itselläkin meinas luu nousta kurkkuun, kun neuvolassa ei löytänyt mut sit kun katsoi ultralla.. jännä ettei sulta tarkistanut, varmasti neuvolassa on ultralaitteet

@Daisy85 inhottavaa,että epäselvyyksiä ilmeni, vaikka vain todennäköisesti kaikki hyvin. toivoen saat nopeasti rauhan ja alkaa ostelemaan vauvajuttuja :)

@Kath anna mennä ja pistä vollottaen jos siltä tuntuu :) kyllä ne ymmärtää siellä et ollaan herkillä ja onhan se liikuttavaa nähdä se uusi elämä siellä :)
 
  • Tykkää
Reactions: Daisy85
Mulla oli eilen neuvolalääkäri ihan vaan sen takia että mulla on edelleen se kutina pahentunut alapäässä...

Siellä ei kuitenkaan selvinnyt mitään hälyttävää ja lääkäri ehdotti että voidaan ultrata jos haluan. Meillä on nt-ultra siis vasta ensi viikolla ja en ole nähnytkään vauvaa neljään viikkoon. Siinä sitten ultrattiin ja siellähän se makoili unisena.. oli uskomatonta nähdä toinen niin kasvaneena! tippa linssissä lähdin sieltä kilo pois harteiltä. jippii!:love::cry::p

kamalan pahoinvoinnin takana on onneksi edelleen elävä tyyppi..:rolleyes:
 
Viikot vastasti eilen 12+6 mutta omien laskujen mukaan ei ihan niin iso pitäisi olla.. 12+2 olis pitänyt neuvolan viimesimmän ultran mukaan olla ja oli kuitenkin sama huone ja sama ultraaja..o_O

Senttejä 6,5 ja viimeks vaan 1,5cm.. :barefoot:

mutta kuitenkin ihanaa mennä kohti viikonloppua näillä fiiliksillä vaikka pahoinvointi on tänäänkin aivan huipussaan :coffee:
 
Kiitos tsempeistä<3.. on jotenkin kokoajan henkisesti niin raskasta hengittää kun sitä vaan pohtii et mitä jos ens viikolla tulee ne uutiset mitä ei halua kuulla ja miten siitä selviää.. tekee vaan mieli itkeä kokoajan.. en mää sillon alussa osannu aatella et tää ois henkisesti näin rankkaa kun on yks menetys taustalla.. se menetyksen pelko on vaan niin kova... tietty tää olo nyt tuli siitä eilisestä.. tekis mieli vaan mennä yksityiselle ultraan mut eipä sitä nyt viitti kun kuitenkin viikon päästä ultra.. kai se terkkari vaan aatteli et on kuitenkin viikon päästä jo ultra.. pää tässä meinaa hajota... jotenki vaan niin vaikee ajatella et kaikki ois hyvin... kun on ihmisillä niitä keskeytyneitä keskenmenoja ja ilman mitään merkkejä... Tätä vauvaa on niin kovin toivottu ja odotettu.. ja jos se otetaan pois niin mitä jää jäljelle.. tie on ollut kivinen.. ja se et ylipäätänsä raskauduin uudestaan... jotenki ois vaan niin kohtuutonta kun on päässyt jo tähän asti:cry: tammikuusta 2015 ollaan toivottu omaa pientä..

Kinder & minion 11+0
 

Yhteistyössä