Tammikuun tarrasukat 2018 *marraskuussa*

Tammikuun Tarrasukat 2018

Tiedot muodossa laskettu aika, nimimerkki, ikä, synnytyssairaala, monesko lapsi. Muutokset ja puuttuvat tiedot punaisella värillä niin huomaan.


Faceryhmään haluavat: kookospienelle yksityisviestiä ja kuvaus omasta profiilista.


1.1.


Malfiina 76 / 40 / LS / 2.lapsi

? / Memmy / 22v / 2.lapsi

Suike / 37 / JS / 3.lapsi

Nems / 21 / HYS / 2.lapsi

annaar / 30v. / HYS / 2. lapsi

Milagro / 27v / KOS(H)/3.lapsi



2.1.


enkuli / 37 / ? / 4.lapsi

Kelokukka / 21 / OYS / 1. lapsi

3.1.


Rosina31 / 31 / KAKS / 2.lapsi

MMiHa / 33 / ? / 2.lapsi

4.1.


Siim / 24 / Oys / 1.lapsi

5.1.

6.1.


Histis_82 / 34 / K-SKS / 1.lapsi

7.1.


hennaaa / 21 / TAYS / 1.lapsi

Evangelina / 31 / LKS / 1.lapsi

8.1.


melliita / 33 / oas / 4.lapsi

9.1.


kia1981 / 32 / Naistenklinikka / 2.lapsi

10.1.

11.1.

12.1.


Naananenni / 38 / LKS / 3.lapsi

Kesänlapsi35 / Tays / 3.lapsi

Mayaa /28 / 1.lapsi

13.1.

Kath / 33 / Oys / 4.lapsi Poikalupaus

Kookospieni / 26 / Tays / 3.lapsi

14.1.

Minanna / 24 / EKKS / 2.lapsi Poikalupaus

15.1.


Noomi87 / ? / Jorvi / 1.lapsi

16.1.

vprinsessa / 29v. / 2.lapsi Poikalupaus

Honeydew / 28v/ 1.lapsi Poikalupaus

anzku_ / 27v /TAYS / 2.lapsi

_Janzku_ / 27v / TAYS / 2.lapsi

17.1.


Jassåå / 32v / TYKS / 4.lapsi

18.1.


Emilyh /21 / SATKS / 1.lapsi

Inkku86 / 31 / tays / 1.lapsi

Sunshine2 / 37 / NKL / 2.lapsi

loko89 / 28 / NKL / 1.lapsi


19.1.

20.1.


Naive88 / 28 / TAYS / 3.lapsi

Katsutin / 33 / NKL / 1.lapsi

sohwi30 / 30 / ? / 2.lapsi

beach / 33 / ? / 5.lapsi

Daisy85 / 31 / ? / 1.lapsi Poikalupaus

90niinuu/ 27 / Oys / 1.lapsi
21.1.

Suffeli / 36 / OYS / 3.lapsi

KeepGoin / 32 / JS / 5.lapsi Poikalupaus

22.1.


MamaBlue / 39 / JS / 1. lapsi (+ toinen) Poikalupaus

23.1.

Rottiem / 27 / KYS /

Vilukissa17 / 22v / TAYS / 2.lapsi

mint_/ 29v / K-SKS / 2.lapsi

jossu91 /26 / HUS / 1. lapsi Tyttölupaus

24.1.


Katrin79 / 37v / 3.lapsi

Hiiren.virna / 28 / 1.lapsi

neps / 25v / SatKs /1. lapsi

25.1.


Llinndda / 23v / NKL /3.lapsi

kinder_kitty / 24v / TAYS / 1.lapsi Poikalupaus

Khe2017 / 3.lapsi

Hannele77 / 40 / NKL / 2.lapsi Poikalupaus

26.1.


luppi / 28v / SatKs / 2. lapsi

27.1.

28.1.

29.1.

30.1.


Poutapilvi91 / 25 / TYKS / 1.lapsi

31.1.


Memmet / 38v / NKL / 2.lapsi Poikalupaus

Napsuli81 / 36 / KOKS

Muua / 37 / HYS / 4.lapsi

Meitä on täällä 56 odottajaa! :love:

Synnytyssairaalat:

E-KKS: Etelä-Karjalan keskussairaala, Lappeenranta
HYS: Hyvinkään aluesairaala
JS: Jorvin sairaala, Espoo
KAKS: Kainuun keskussairaala
K-HKS: Kanta-Hämeen keskussairaala, HML
K-PKS: Keski-Pohjanmaan keskussairaala
KOKS: Kymenlaakson keskussairaala, Kotka
KOS(/H): Kätilöopisto (/Haikaranpesä), HKI
K-SKS: Keski-Suomen keskussairaala, Jyväskylä
KYS: Kuopion yliopistollinen sairaala
LKS: Lapin keskussairaala
L-PKS: Länsi-Pohjan keskussairaala
LS: Lohjan sairaala
MKS: Mikkelin keskussairaala
NKL: Naistenklinikka, Helsinki
OAS: Oulaskankaan sairaala, Oulainen
OYS: Oulun yliopistollinen sairaala
P-HKS: Päijät-Hämeen keskussairaala, Lahti
P-KKS: Pohjois-Karjalan keskussairaala, Joensuu
PS: Porvoon sairaala
SATKS: Satakunnan keskussairaala, Pori
SEKS: Seinäjoen keskussairaala
SKS: Savonlinnan keskussairaala
TAYS: Tampereen yliopistollinen sairaala
TYKS: Turun yliopistollinen keskussairaala
VKS: Vaasan keskussairaala



Edlliset ketjut:

https://kaksplus.fi/threads/tammikuun-tarrasukat-2018.2490246/

https://kaksplus.fi/threads/tammikuun-tarrasukat-2018-kesaekuussa.2491314/
https://kaksplus.fi/threads/tammikuun-tarrasukat-2018-heinaekuussa.2491893/
https://kaksplus.fi/threads/tammikuun-tarrasukat-2018-elokuussa.2492747/
https://kaksplus.fi/threads/tammikuun-tarrasukat-2018-syyskuussa.2494113/
https://kaksplus.fi/threads/tammikuun-tarrasukat-2018-lokakuussa.2495431/
 
Viimeksi muokattu:
Elikkäs tosiaan muutettiin uuteen kotiin tässä lokakuun vika vklp :) ja nyt ollaan kotia laitettu kuntoon :) ja alkaa olemaan hyvällä mallilla :). Tänään rupean pesemään ensimmäisiä vauvan vaatteita:love: Oma vointi on hyvä todella loistava :) nukun vielä yöt suht hyvin mitä nyt pissalla käyn muutaman kerran ja välillä ei tartte ollenkaan käydä..

Painoa mulle on tullut nyt 11kg :oops: ja sain tosiaan raskausdiabetes diagnoosin vain sillä paastoarvolla joka oli just sen 5.3 muut arvot oli ihan tosi hyvät.. mittailin kotona 6päivää 4 kertaa päivässä ja tulokset oli niin hyviä ei yhtään ylitystä että mun ei tartte enää säännöllisesti mittailla vaan joka toinen viikko yhden päivän ajan jatkossa :) vauva on aikamoinen punkija :ROFLMAO::giggle::love: ihana vaan silitellä sitä pikkusta möykkyä :love: en kyllä osaa sanoa et onko pää vai peppu millä punkee :ROFLMAO:.

Kinder & punkija 28+4 :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Milagro
Kiva kuulla sieltäkin kuulumisia @Kinder_Kitty ja kiitos taas uudesta ketjusta. Ja onnea uuteen kotiin! Toivottavasti pysyy jatkossakin noin hyvin kontrollissa diabetes.

@Evangelina Onpa ihana että saatte vihdoin tästä raskaudesta pienen syliin noin monen vastoinkäymisen jälkeen :love: Eiköhän tässä kaikki olla jo turvallisilla vesillä pienestä koosta ym huolimatta :rolleyes: Tässähän saattais jo muutaman viikon päästä alkaa ensimmäisiä syntyä, aika on kyllä hurahtanut varsinki nyt syksyllä!
 
Onnea uuteen kotiin ja kiitos uudesta ketjusta @Kinder_Kitty !

Kiva kuulla että ois mahdollista saada noi mittailut minimiin, toivottavasti omatkin arvot ois sit noin(y) Mulla ois kotivaa'an mukaan painoa tullut tässä vaiheessa noin 8-9kg. Pysyispä maltillisena! Ainakin parhaani yritän ruokavalion ja liikunnan keinoin.

Me tilattiin tänään vaunut:love: Tutek turran merkki ja kolahti vaan ku ne näin. Ihanan isot renkaat ja iso vaunukoppa johon mahtuu riittävästi lämmikettä talvella:barefoot: miehelle esittelin kärryt ja hän halusi hyväksyttyään ne valita värin ja näin saatiin molempia miellyttävä lopputulos:geek:

Täällä myös vauva on tosi vilkasliikkeinen, änkee ja punkee ja heiluu ja hikottelee:love: ja kävin lauantaina kaverin vauvaa katsomassa sairaalassa, voi jestas kuinka ihana pieni! Hän samalla kertoi että jorvissa jos haluaa vauvalle vaatteet niin pitää ottaa omat mukaan mutta mun mielestä se ihokontakti on just parasta, eli ei todellakaan vaatteita vauvalle! Mä kyllä uskon että synnyttän kuitenkin uudessa Espoon sairaalassa, kun tietojen mukaan Jorvin synnytykset loppuu vuodenvaihteessa. Ois kyllä kiva päästä ihan uuteen sairaalaan!:rolleyes:

KeepGoing ja Viitonen 29+1
 
Viikko 30 käynnissä ja tuntuu että aika menee koko ajan nopeammin :eek: poika pitää huolta että hänet huomataan, on sellanen mylläys käynnissä vähän väliä. Edelleenkään en osaa sanoa miten päin kaveri tuolla majailee, välillä luulen tunnistavani pään mutta varmuudella en osaa sanoa... (n) ja kun jalat potkii sitten ihan epäloogisessa paikassa :ROFLMAO: toki viimesimmässä ultrassa näytti viihtyvän linkussa että kaikki asennot mahdollisia!

Voisko sanoa että melkeen kaduttaa kuinka tuli tehtyä kaikki hankinnat ja valmistelut niin hyvissä ajoin, kun nyt tuntuu että mitään tekemistä ei jää näille viimesille viikoilleo_O mitä te muut ootte suunnitelleet äitiysloman tekemisiksi? Olo on nyt jo sellanen että vapaapäivinä en osaa muuta kun katella telkkaria ja soitella kavereiden perään lähtisivätkö käymään jossain.. Mies on niin paljon töissä että oon viikonloppusinkin useita tunteja itsekseni. Onneks on auto ja kavereita mutta hermohan niilläkin menee kun joka päivä soittelemassa perään :LOL: mä en oo koskaan ollut harrastus-ihmisiä, ja elämä pyörinyt jo vuosia töiden ympärillä.. Työt onkin uuvuttaneet niin paljon että tottunut vaan makaamaan sohvalla työpäivän päätteeksi kun ei oo muuta jaksanut. Nyt siis jää aika iso osa elämää taakse hetkeksi...
 
  • Tykkää
Reactions: Milagro
Heipsansaa,
Ja kivaa kun ollaan jo Marraskuun puolella :)

Äitiyslomatekemistä: oon suunnitellut viettäväni aikaani osittain heppatallilla. Heinäkuussa viimeks olin hevosen selässä, mutta muuten oon viikottain tallilla pyörinyt, kun sielä majailee meidän kimppashettis ja saa muutenki hoitaa hummia. Mikäs sen parempaa kuntoilua ja supistusten hakua, kun lapata kakkaa kottareihin :ROFLMAO:
Tosin kyllä tarvii ensin laittaa vauvan tarvikkeet/vaatteet valmiiks ja järjestellä koti muutenkin, saa sit vauvaan keskittyä kun syntyy :love:
Huomena lääkäriin hakeen muutamaks päiväks saikkua, tosi voimakkaat harjotussupparit vaivaa päivittäin ja niitä on niin paljon etten pysy enää laskuissa mukana (n)
Kesänlapsi rv 30+3
 
No nyt tuli sitten ensimmäiset pisarat maitoa :eek: ihan vaan muutama, mut kumminkin. Outoa. On noi rinnat olleet kipeenä ja turvonneena muutaman päivän että ehkä joku yhteys siihen? Näinköhän alkaa nyt sitten säännöllisesti tihkumaan vai onko vaan kertajuttu....? (n)
 
@Honeydew Mä ootan innolla että alkais kans maidontuotanto, oon vähän yrittäny puristella että tulisko jo jotain :LOL: Luulen muka jotain kirkasta nestettä näkeväni mutta ehkä enemmän toiveajattelua.. kaverilla alkoi tässä 7kk kohdilla ja jatkui kyllä loppuajan, mutta sekin tietysti yksilökohtaista.
 
Onneks olin jo varautunut ja liivinsuojuksia löytyi kaapista :D ei mikään tulva alkanut, ja hyvä niin koska ei noi pirkan suojukset edes pysyneet paikallaan! :confused: eikä ollut edes väljät liivit tai mitään muuta mulle loogista syytä miksi lähtivät paikaltaan.. onkohan noissa merkeissä jotain eroa?Äitiyspakkauksessa kyllä tuli ne kestosuojat, vaikutti olevan isomman kokoset ja ehkä paremmin pysyis missä kuuluis..
 
Hei pitkästä aikaa!
Mie oon kyllä aina sillon tällön käyny lukkeen muiden juttuja, mutta enpä oo saanu ite kirjotettua. Nyt on aikaa kirjotella, jouduin nimittäin eilen vuodelepoon.
Viime viikon neuvolassa kerroin että on muutaman päivän tullu supistuksia jotka ikävästi vihloo tuola alapäässä. Mahalla supistukset ei tunnu kipeiltä. Sen lisäksi terkkari oli sitä mieltä että lapsivettä tuntus olevan reilusti. Sf-mitta oli pompannu yläkäyrän yläpuolelle. Varattiin sitte ylimääränen neuvolalääkäri eiliseksi. No sunnuntai-iltana tuli sitte vähän veristä vuotoaki. Loppu onneks tosi äkkiä ja tuli vain vähän. Neuvolalääkäri sitte eilen tutki ja laitto päivystyslähetteen äitipolille ku sen mielestä olin sormelle auki ja paikat jo hivenen pehmenny.
Äitipolilla ultrattiin että lapsivettä tosiaan on tosi reippaasti ja vauvakin vaikuttaa aika kookkaalta. Joudun tällä viikolla uuteen sokerirasitukseen vaikka aiemmassa ei mitään häikkää ollukkaan. Ja olen tosiaan jo sormelle auki ja kohdunkaulaki oli jo vähän lyhentyny. Määräyksenä vuodelepo ja viikonpäästä tilanne tarkastetaan uudelleen. Sais nähä..
 
Tuo on muuten aika jännä juttu miten toisilla alkaa jo raskauden aikasessa vaiheessa tuleen maitoa. Mulla ei oo koskaan tullu ennen synnytystä pisaraakaan, mutta onneksi sitte synnytyksen jälkeen maitoa on tullu.
Ja nuista liivinsuojista sen verran että ite oon tykänny käyttää kestoliivinsuojia ja jos rinnat yhtään falskaa imetysten välillä niin kestosuojat ei tartu niin kiinni nänneihin ku kertakäyttöset. Muutaman kerran ku repi niitä kertakäyttösiä irti niin päätin että ei näitä enää. Toisilla taas toimii kertakäyttösetki tosi hyvin.
 
Kiitos taas uudesta ketjusta ja onnea uuteen kotiin! :)
Naananenni Toivottavasti ei ihan koko loppu aikaa tarvii täysin vuodelevossa olla. Jaksamista(y)

Taas siirty mun aika diabeteshoitajalle joten en vieläkään pääse testailee sokereita, ehkä kolmas kerta toden sanoo ja pääsen ens viikolla sinne.
Närästys ja paha sellanen meinaa tulla takaisin. Eilen oli helpompi päivä mutta nyt alkaa taas tuntumaan. Ehkä mun täytyy vähentää maitovalmisteiden käyttöä vähäksi aikaa, luulen että osa syy on niissä...?

Ihanaa kun kohta saa kunnolla alkaa odottaa joulua. Yritän nyt vielä malttaa valojen kans ja laitan ne vasta parin viikon päästä:whistle:
 
Tsemppiä @Naananenni vuodelepoon! Toivottavasti tilanne pysyy hyvänä ja vauva malttaa vielä pysyä mahan sisäpuolella(y)

Liivinsuojuksista sama kokemus, kestot on ihan parhaita ja kertiksistä oli joku tietty merkki (en kyl muista mikä(n)) joka ei ollut niin paperisen tuntuinen eikä tarttunut pahasti kiinni. Lisäksi alkuun ku oon aina käyttänyt lanoliinirasvaa tisseissä niin se rasva ehkäisee myös sitä tarttumista.

@Kath mä saan huomisaamuna mittarin, toivottavasti säkin saat omasi pian:)

KeepGoing ja Viitonen 29+3
 
Tsemppiä Naananenni! Täälä myös määrättiin saikulle ja nyt pelkkää lepoa ja ei saa kanniskella painavia tavaroita..saadaan harkkasuppareitten määrä väheneen. Viikon päästä kontrollikäynti lääkärillä.
Nyt kun on tämä saikku ja loma perään, niin töissä tarvii olla enää 2 viikkoa ennen äippälomaa :whistle:
 
@Kesänlapsi35 onko sulla kipeitä suppareita? Tarkastattiinko sulla muuten onko supistukset aiheuttanu vielä kypsymistä?
Mie en vielä mieti ees että mitä jos viikon päästä tää vuodelepo jatkuu. Yritän nyt tän viikon maata ja katotaan tilanne sitte.
@Kath mie olin suunnitellu että tällä viikolla ois voinu muutamaan tähteen laittaa valot. Ja leipoa valkosia pipareita lasten kanssa. Mutta se nyt vähintään siirtyy eteenpäin o_O
 
Tuossa aiemminki ku kirjottelitte että vaikia tietää miten päin vauva on, niin täälä kyllä tietää miten päin vauva on. Pää alaspäin ja aika alhaallaki se pää tuntuu.
Mulla on aiemmissa raskauksissavolla istukkatakaseinässä ja nyt onki etuseinässä. Sen huomaa kyllä siitä että vauvan liikkeet tuntuu eritavalla.
 
Supparit ei ole kipeitä, mutta niitä on tullut 10-20 päivässä mikä taas johtuu mun fyysisestä työstä, sen takia nyt otettava iisimmin. Nyt kun olen kotona ollut pari päivää, niin tilanne selvästi rauhottunu :)
Lääkäri teki sisätutkimuksen, mutta onneks ei ollu paikat kypsyny
 
Onneks ne supistukset taitaa useimmilla helpottaa just levätessä. Huomannu itse kans että fyysinen rasitus ja stressi lisää niitä huomattavasti. Pitkään oli mullakin vaihdellen 1-10 päivässä, mutta nyt alkanut tulee enempi ja lisäks vielä tuskasempina :( pari kertaa vihlassut kurjasti selästä ja tänään tullut kauheet hengenahdistukset aina supistusten yhteydessä... on ollut kyllä google aktiivisessa käytössä kun pitänyt selvittää kaikista vaivoista onko vaarallisia :ROFLMAO:
Mut onneks selvinnyt suht vähillä vaivoilla, tsemppiä lepoon @Naananenni ja @Kesänlapsi35 (y)
 
@Naananenni Toivottavasti et tuon pidempään joudu olemaan vuodelevossa ja vauva malttaa vielä pitkään pysytellä masussa (y)

Mulla on ollu ainakin viikon tosi runsas valkkari, sitähän on ollu alusta asti paljon mutta nyt ollu myös paakkuista ja lisääntynyt vaan, tänään tuli ruskeana mikä säikäytti heti. Varsinki ku on tää raskausmyrkytysriski niin en jääny hermoilemaan vaan kävin heti tarkastuksessa, sairaala kun on tuossa melkein vieressä niin ei ole iso vaiva mennä. Oli mielessä että jos ois kans jo auennu kohdunsuu tms, niin parempi selvittää äkkiä. Onneks ei ollut mitään vialla sisätarkastuksessa ja ottivat näytteet, ens viikolla selviää onko jotain tulehdusta. Yhen keskenmenon kokeneena vähäinenki veri heti säikäyttää, ei kai tällasesta muuten hermoilis :oops:
 
Kuulostaa muuten siltä että saadaan aika moni täällä alkaa ottaan iisisti loppuviikot! Mullekin sanottiin että ei kannata tehdä mitään raskasta. Voipahan hyvällä omalla tunnolla jättää turhia rehkimisiä väliin.. :whistle:
 
Supistuksia mullaki tulee töissä ihan tauotta, kivuttomia ovat, alkuun mutta kun niitä tulee monta tuntia jatkuvasti nii lopulta alkaa menkka juilit. Sairaslomaa en niiden takia äitiyspolilta saanu, koska ovat kivuttomia harkkasuppareita. Niinpä niin. Kotona supistuksia ei juurikaan tule, sillon tällön vaan ja se tuntuuki paljo normaalimmalta.
Ootteko jaksanu töissä olla vielä?

Evangelina 32+0
 
Hyvää uutta viikkoa kaikille! :)

Mä olen töissä koko ajan heh kun olen kotona tyttöjen kanssa. Onneksi mies on auttanut tosi paljon kaikessa, kun olen myös ollut kipeänä jo yli viikon. Muuten en jaksaisikaan.. esikoisen kanssa jäin saikulle pari viikkoa ennen äippälomaa kun ei fyysinen työ enää sujunut ilman supisteluja ja liikkumisvaikeuksia.

Toivottavasti kaikki saa levätä sen verran kun tarvii :) ja vauvat pysyisi vatsassa turvallisen kauan! itse haaveilen välillä että lähtisin itsekseni vaikka mökille pariksi päiväksi että saisin levättyä paremmin mutta taidan vaan vaihtaa huonetta yöksi. Kun yöt on mulla ainakin mennyt jo niin silpuksi että se verottaa päivästä voimia. Pitää käydä vessassa monta kertaa kun tulee janokin sitten ja uni on herkkää, että kaikkiin toisten kääntymisiin herään.

Kävin lisäultrassa kun sf mitta meni alas, mutta kaikki olikin hyvin ja vauva kasvaa. Nyt keskikäyrällä, painoarvio oli 1782gr, ajatella jo niin iso, ei enää kauaa puutu :love:

Teillä on monella jo tosi hyvin valmistauduttu vauvan tuloon! Siis käytännössä! Mulla ei ole vielä vaatteetkaan katottuna, ei ole ollut energiaa siihen kun arki vie mukanaan. Haluaisin kyllä laittaa jo. Ensin pitää keksiä paikka mihin laittaa ne vaatteet. Ja hankkia lisää ihan pikkuisia, oon laittanut suurimman osan tyttöjen vauvanvaatteista pois.

Me myytiin meidän edelliset rattaat ja nyt olisi edessä seuraavien hankinta! Ei olla millään keksitty mitkä olisi parhaat. Stokke crusi olisi tyylikkäät muttei kovin käytännölliset kahdella kuvien mukaan :LOL: meillä oli ennen vierekkäin istuttavat mutta nyt tekisi mieli hankkia päällekkäin/junamalliin olevat istuimet niin ei olisi niin leveät ja saisi yhden istuimen tarvittaessa pois.

Näettekö te synnytysunia? Mä olen nähnyt ja ne on ollut aika hauskoja. On syntynyt kotiin ja sairaalaan ja aina ihan hetkessä ja ilman mitään kipuja :LOL: oikeasti varmaan alitajunta niitä syöttää kun olisin jo ihan valmis synnyttämään (kunhan tää flunssayskä menee ohi..) !

Parempia vointeja ja tsemppiä meille kaikille:)

Milagro ja bebe3 33+0 *poks*
 
Empä taaskaan päässy sinne hoitajalle, nuorin sairastu kuumeeseen ja mies ei luonnollisestikaan päässy töistä siks aikaa että oisin päässy käymään siellä. Nyt sain kuitenkin ajan tälle viikolle, oonhan tässä jo kolme viikkoa yrittäny sinne päästä:ROFLMAO:

Onko kellään testattu sitä b-streptokokkia? Testataanko sitä vielä? Mulla oli viimeksi se ja osasin sitten muistuttaa antibiooteista synnytyksen aikana.

Kiristelyä mahassa tuntuu kun lenkkeilen reippaammin, mutta ihan kunnon supistuksia ei onneksi ole vielä ollut.

Mulle tuosta painon noususta on tullu hirvee stressin aihe. Kun mulla tuo painon nousu viikossa ollu ihan omaa luokkaansa, puolesta välistä asti noussu joka kerta. Tuntuu että en vaan sille voi mitään, se on noussu kolmessa edellisessäkin yhtä paljon. Jos tää on geeneissä:whistle:
Ahdistaa ihan ens viikon neuvolakäynti:poop:o_O
Jotenkin tuo joulu sekoittaa hankintojen tekemistä kun pitää miettiä lisäksi lahjojen ostamista. Muutama paketti on jo paketoitu joten ei oo vielä paniikkia.
Viikonloppuna juhlistetaan esikoisen syntymäpäivää. Aika menee tosi nopeesti, vastahan se meni kouluun ekalle luokalle..

Kath 31+3
 
Kävin tänään lääkärin kontrollikäynnillä, kun oon nyt viikon ollut saikulla. Supistellut edelleen ihan paikallaan ollessakin, joten lääkäri laitto suoraa kaks viikkoo lisää sairaslomaa. Toiveissa oli kyllä vielä päästä töihin, mutta mammaloma alkaa jo 2.12, niin eipä siinä kerkiä kun käymään kääntymässä töissä.
Lääkäri laitto myös lähetteen äippäpolille ultraan, että ne tarkastaa kohdunkaulan ym tilanteen..Jos samalla sais vauvasta painoarvioo :love:

Synnytysunia oon nähnyt muutaman kerran ja aina se vauva on ollut poika :ROFLMAO: että saas nähä onko ollut sit enneunia :whistle:
 

Yhteistyössä