Tammikuun Tarrasukat 2018

Tänään 6+1. Voisin syödä hevosen.
Aamuisin on lievää pahoinvointia, samoin jos vatsa tyhjä. Ajattelin mennä myös ultraan omalla kustannuksella, ehkä ensi viikolla jos saan sopivaa aikaa Kivaa kun alkaa tulla ultrakuulumisia tänne, ne ovat jostain syystä niin kivoja
 
@Kinder_Kitty tsemppiä huomiseen :love: Odotan innolla kuulumisia sitten sen jälkeen.

Täällä kans huomenna se ultra!! Tänään aamulla pienen sydän ainakin jumpsutti niin vahvasti että kovasti ei jännitä. Toki tiedän kokemuksesta ettei se sykekään tarkota vielä mitään, menihän mulla kesken viimekskin sydänäänistä huolimatta :( Jos vastaa viikkoja niin sitten vois vähän alkaa ehkä luottaa että jatkuu.

Kookospieni ja mini 8+4
 
Täällä ällö olo kans jatkuu vaikkei oksetakaan. Viime kerralla oli vaan koko ajan nälkä, mutta nyt ei tekis mieli yhtään mitään ruokaa.. tosin jätski maistuu vielä hyvin, just vedin puoli purkkia illalliseks ku mieski on kavereiden luona o_O Mulla menee parhaiten alas esim. näkkileipä ja hedelmäsmoothiet varsinki aamuisin ku pakosta jotain on syötävä. Ekaa kertaa ikinä ei tee mieli kahvia.

En tullut aikasemmin ajatelleeksi, mutta onhan mulla itku myös tosi herkässä.. kyyneleet tulee jo uutisia lukiessa, oli ne sitte surullisia tai muuten muka koskettavia. Vaikka jotain eläinjuttuja. Näytin miehelle eilen kuvia kaverin vauvasta ja tuli siinäki silmät kosteaksi, se katto aivan ihmeisssään että et kai sä itke!?:LOL: En en, jotenki vaan liikuttavaa sekin. Tosin alustavasti laskettu aika ois sama päivä kun tän kaverin tammikuussa syntyneellä eli ehkä sekin herkisti.

Ihanaa kun porukkaa pääsee jo ultraan, mä en edelleenkään oo varma käynkö yksityisellä varhaisessa jos oireet säilyy. Neuvolaa vastaava käynti on viikon päästä, nyt 8+1. Sitä ennen en varmasti ehdi edes käymään.
 
Kaikki oli niinkun pitääkin! :love::love: vastasi viikkoja täydellisesti :love: ja vielä köllötteli oikeessa osotteessa :giggle: ja parasta oli kuulla pienen sydämensyke joka löi 125 :love::love: tasainen jumpsutus :love: mittaa pienellä oli sen pikkasen vajaan 10mm:giggle: mutta vasemmalla 6cm:n kysta joten ei ihme kun on kiristellyt... sitä seurataan nyt.. toivottavasti ei jatka kasvuaan enempää..
 
@Naananenni jep toivotaan ettei kystasta ole harmia. ja hyviä uutisia kerrakseen... tää raskaus sai alkunsa päivää aikasemmin kun viimevuonna.. ja viimevuonna raskaus ei vastannut viikkoja ollenkaan.. mutta nyt vastaa täysin viikkoja :love: tän on nyt pakko mennä loppuun asti :) ainakin hyvältä näyttää :love:
 

Yhteistyössä