Tammikuun Tarrasukat 2018

Voi että mä oon ihan neuroottinen et onko tuolla elämää vai ei. Mut eipä se murehtimalla muutu. Nyt ku pää on ehtinyt ajatukseen mukaan nii alkaa huolettaa kaikki. Sanokaa etten oo ainut joka "murehtii".
 
Voi että mä oon ihan neuroottinen et onko tuolla elämää vai ei. Mut eipä se murehtimalla muutu. Nyt ku pää on ehtinyt ajatukseen mukaan nii alkaa huolettaa kaikki. Sanokaa etten oo ainut joka "murehtii".
Täällä kans! Osittain tuon keskenmenneen raskauden takia. Toisaalta taas jotenkin varma olo myös siitä et nyt menee kaikki hyvin koska oon keskenmenon jo kokenut eikä todennäköisesti tarvii sitä toista kertaa kokea. Toisaalta mietin jos sama kävis nyt niin en varmaan henkisesti selviäis siitä. Sen takia tää raskaus on ristiriitaista, koitan nauttia mutta pelko elää taustalla. Mulla tosin oli ihan koko edellisen raskauden ajan tunne et kaikki ei oo hyvin ja näin jopa unia et meneevarmasti kesken juuri niihin aikoihin kun menikin :cry: Ultrassakin ehdin käydä 7+5 missä todettiin et alkio 5päivää pienempi mutta ihan normaali muuten. Mullahan esikoisesta varhaisultrassa oli myös viikkoa pienempi mutta jatkui ihan normaalisti ja oli ottanut kasvussa kiinni np-ultraan mennessä.
 
Tervetuloa uusille!
Minä myös murehdin, ihana liikaa. Toisaalta vihdoin tämän raskauden myötä ensimmäistä kertaa toivo että voisi onnistuakkin, kun on lääkäriltä saatu apuja alkuun. Aikaisemmin pari kohdunulkoista raskautta ja useita alkuraskauden keskenmenoja taustalla, ei yhtään synnytystä.

Tissit on vihdoin alkanu pikkusen kipeytä, oon niin ilonen :)
 
  • Tykkää
Reactions: kookospieni
Mullakin tissit kipeenä. Yömekko oikein eilen sattui. Ja tänään vaan itkettää kaikki. En muistanutkaan miten herkkis/ärhis voin olla. Jospa nämä on vaan hyviä merkkejä. Mahaa nippailee välillä ja se huolettaa.
 
No niin! Nyt on facessa salainen ryhmä tammikuisille. Tehty väliaikainen profiili tätä varten ja se löytyy nimellä Sari Kokkonen. Profiilikuva salama. Lähettäkää sinne kaveripyyntö ja varmuudeksi vaikka sähköpostiosoite viestinä niin lisään ryhmään. Tämä siis sellainen ettei nuo ulkopuoliset ihmiset näe eikä tiedä ja siitä ryhmästä ja syystä tuo väliaikainen profiilikin.
 
Viimeksi muokattu:
No niin! Nyt on facessa salainen ryhmä tammikuisille. Tein väliaikaisen profiilin tätä varten ja se löytyy nimellä Tiina Tammikuu. Profiilikuva koira. Lähettäkää sinne kaveripyyntö ja varmuudeksi vaikka sähköpostiosoite viestinä niin lisään ryhmään. Tämä siis sellainen ettei nuo ulkopuoliset ihmiset näe eikä tiedä ja siitä ryhmästä ja syystä tuo väliaikainen profiilikin.
Taidan odottaa vielä muutaman päivän ennen kun uskallan liittyä, tänään tosin sain testiin raskaana 2-3 joten ainakin vielä ihan hyvin jatkuu raskaus. Toisaalta taas koin että keskenmenon kohdalla tuo ryhmä oli viimeksi ihan henkireikä, auttoi se kuinka paljon sai sieltä vertaistukea.. Mutta kuten sanoin niin tää raskaushan jatkuu tietty normaalisti loppuun asti ;)

Tänään piti alkaa menkat mutta niin vaan nautitaan niiden sijaan raskaudesta ja oireettomuudesta vielä ainakin :love:

Minä ja pikkumuru 4+1
 
Samaa mietin @kookospieni, mutta päätin silti liittyä ryhmään, etten jää jutuista paitsi. :ROFLMAO::rolleyes: Melkein jo myöskin valitsin neuvolan numeron tänään, kunnes vetäydyin. Odottelen sen ultran ensin, sitten vasta varaan nlan. Eiköhän sinne nlaan pääse aika sutjakkaan, varsinkin kun mulle käy melkeinpä mikä kellonaika tahansa. Tarviikohan siellä ekassa nlassa olla sitä 1.30h kun on jo kertaalleen ollut asiakkaana. Harmittaa kun on uusi nlantäti ja joutuu selittämään kaikki asiat uudelleen.
 
Pitäsiköhän rohkaista oma mieli ja liittyä Facebookin. Musta on vaan mukava vielä tälleen alussa olla anonyymi. Pojan aikaan meillä oli täällä ryhmä siihen asti ku alettiin synnyttää. Sitten mentiin faceen ja edelleen 6 vuoden jälkeen ollaan yhteydessä ainakin viikottain ryhmän kanssa. :) Mahtava juttuha se on kyllä
Tänään iski ihan karsee pahaolo kun olin lenkillä. Piti iha keskittyä hengittämään että ei tuu oksennus keskellä kaupunkia Ja herkkis olo jatkuu. ✌
Rosina 5+5
 
??? / Memmy / 22v / 2.lapsi

Moikka!

Tänään plussasin vähän yllättäen päivystysreissun jälkeen, kun sanoivat et hormoonit olisivat vähän nousussa. Vahva punainen viivahan sieltä sitten tulikin ❤. LA on vähän vielä hukassa epäsäännöllisen kierron takia.

Vointi on oikein hyvä, vaikkakin kokoajan pissattaakin . Esikoinen onneksi pitää kiireisenä, niin ei jää aikaa jossitteluun kun takana on yksi km.
 
Täällä ilmottautuu uusi tammikuinen!

Tänään plussattu mutta varovaisin mieli matkalla. Perjantaina odotin menkkoja ja koska niitä ei kuulunut tein ovistestin joka oli nega. Tein lauantaina aamulla uuden ovistestin joka oli plussa ja samalla huomasin että olin vahingossa tehnyt alkuviikosta kaupan päällisiksi tulleet raskaustestit joita luulin ovistesteiksi. En ollut ottanut talteen raskaustestejä joten muistelin että toisessa olis ollut haamu jonka luulin olleen negatiivinen ovistesti.

Jatkoin ovistesteillä testailua koko viikonlopun saaden niihin toinen toisensa jälkeen plussia.

Tänään tein raskaustestin ja olihan se plussa kuten aamusta asti vellovasta pahasta olosta aavistelin.

Menin kuntosalille tänään töiden jälkee ja voi pojat miten paha olo tuli siellä.

Eli pääkaupunkiseutu, ikää 32v, toinen tulossa. Ekan la oli 2013 lopussa mutta syntyi 01/14. Minäkin osaan siis lisääntyä vaan vuoden vaihteessa.

Tämän La 12-13.1 mutta sen laskemiseen tarvitsisin kyllä apua?
 
Moi vaan kaikille. Kai täältä uskaltaudun mukaan
Toivottu plussa tuli viikonloppuna ja innostus on niin kova kun tässä kohtaa vaan uskaltaa. Ensimmäinen lapsi kyseessä ja olo aika epätodellinen

16.1 /Honeydew/ 28v/ 1.lapsi
 
Heippa!
Päätinpä nyt rekisteröityä tälle palstalle parin kuukauden taustailun jälkeen.
Lauantaina hetken mielijohteesta tein rfsu:n liuskan, kun ei menkkoja kuulunut (kp45). Piti tehdä toistamiseen kun en uskonut silmiäni miten vahva ja selvä plussa ;) CB Digi vahvisti vielä päiväpissasta että 2-3 vko. Puolitoista viikkoa sitten testattu puhdas nega, että menkkoja kovasti odottelin. Vuoden alussa pillerit jätetty pois ja kierrot epäsäännölliset niin en ihmetellyt, päinvastoin sanoin miehelle että tais olla ovuloimaton kierto kun ei olot ollu yhtään sellaisia.

Mutta nyt siis Histis-82 ja pikkutoukka 5+1odottelee ekoja oireita alkavaksi.

7.1.?? / Histis-82 / 34v. / 1.lapsi
 
Kunhan neuvola tarkentaa niin selviää venyykö tammikuulle vai siirtyykö la joulukuulle. Kierto kun oli pitkä niin kp1 laskettuna tää olis joku 7-8 vko, mutta korjattiin omin päin laskelmaa ton CB:n tuloksesta.
 
Heipsan! =)
Uskomatonta, mutta plussa pärähti testiin jo viime perjantaina, jolloin dpo11 (Kärsimätön olen, tiedän :p), ja sen jälkeen olen tehnyt varmaan 10 uutta testiä, kun eihän tätä meinaa uskoa. :D
Meillä on kaksi lasta, 07 ja 09 syntyneet, kaksi keskenmenoa 2011 ja 2015. Tuosta 2011 vuodesta asti ollaan ilman ehkäisyä oltu, oltu joten pitkä ja kivinen tie ollut, että tämä raskaus on saatu edes alulle...
Toivotaan vain, että pysyisi nyt loppuun asti pieni mukana.
Laskuri antoi LA 15.1 :love:
 
Tervetuloa kaikille uusille mukaan Ja kaikille toivon kovasti niitä tarrasukkia matkaan.
Huh..Taas saa hengitellä kun pitäs lähteä kouluun vielä viimeisiä projekteja vääntämään tälle keväälle. Syksyä saa sitten sumplia todenteolla koska kyseessä sellainen ala ettei oikein kaikkea voi tehdä raskaana.
Rosina ja pikku-Rosina 5+6 eli huomenna jo pyörähtää seittämäs viikko ✌
 
Viimeksi muokattu:
Ihanaa kun näin paljon uusia tullut joukkoon, tervetuloa :love: Laittakaahan tietonne punaisella niin on mun helpompi tuonbe listaan lisäillä.

Täällä menkat päivän myöhässä, 5 testiä tulossa varmaan huomenna postissa (joo vois jo lopettaa :LOL:) ja eilen ekaa kertaa semmonen merisairas olo kun nukahdin peliä katsellessa sohvalle ja siitä nousin ylös niin huhhuh kun tuli huono olo. Väsymystä ilmassa mutta ei nyt sen kummempaa vielä. Yleensä pahoinvointi alkanut rv 7 eli onneks pari viikkoo aikaa nauttia :LOL:
 
Täällä ollaan töitä alottelemassa. Odotellaan vaan yhtä henkilöä.

Olo on karsee. Ihan kuin 24h darra ja ruoka ei maistu. Söin kyllä aamupalaksi smoothien ja kahvin kuten tapana on.

Oireita on joo mutta jos en olis suojaamattomassa seksissä ollut niin tuskin tajuaisin niistä.

Varasin ajan työterveyslääkärille 11.40 tänään. Meen kysymään jos ne suostuis tekemään verikokeet et saan varmuuden tähän hommaan. Oon ekaa kertaa menossa sille lääkärille niin en tiedä miten suhtautua asiaan että onko edes mahkuja tehdä.

Mulla esikoisen testi kp 34 oli apteekin testillä niin kirkuvan punainen että pelkään että kaikki ei ole hyvin:(
 
Tänään ensimmäsenä oireena alkoi pyörrytys joka kerta kun nousi ylös. :confused: Muuten ei arvaisi kyllä paljon mistään.. rinnat ollu arat ja turvonneet monta päivää mutta sekin olisi normaalia tässä kohtaa kiertoa mulle. Jokohan sitä perjantaina soittelisi neuvolaan? Tänään on viikkoja 4+1
 

Yhteistyössä