Tammikuun tarrasukat 2019

Onnea kaikille plussanneille ja tervetuloa! :love:

Mulla ainakin alussa menkkamaiset tuntemukset ja paine alavatsalla oli ihan normaaleja. Pahoinvointi alkoi n. 5+0, pahentuen tässä viimeisen viikon sisällä. Iltapäivään asti kestävää etovaa oloa, pari kertaa olen oksentanut. Myös älytön väsymys painaa päälle. Välissä aina hyvävointisia päiviä, jolloin taas pelkää ettei kaikki olekaan kunnossa :LOL: Neuvola meillä on vasta parin viikon päästä. Vielä mietitään, jos kuitenkin käytäis kurkkaamassa varhaisultrassa... Miten muiden vointi? Oletteko jo käyneet ultrassa tai neuvolassa?

Eppis 6+6
 
Mä nyt laitoin ryhmän pystyyn. Se on salainen. Laittakaahan mulle täälä viestiä, jossa kerrotte asianne, nimenne ja vaikka screen shottina profiilikuvanne (jossa muuten olisi hyvä olla oma kasvokuva).

Alan aluksi yp:ksi ja voin olla pidempäänkin, mutta tarvitsen apuja siihen. Kaksi tai kolme yp:tä on varmasti hyvä. Meidän lapset olleet ekan vuoden ajan niin vaativia, että yksin yp:nä en ehdi tehdä ryhmälle mitään.

edit. Ja mun on pakko pyytää ensin kaveriksi, jotta ryhmään lisääminen onnistuu. Poistan lisäämisen jälkeen kavereista

Mä laitoin sulle yksityis viestiä täällä ☺
 
Facebook-ryhmään haluaville!
Kopioin tämän tuolta aiemmin. ”Tervetuloa mukaan. Minä ja noppanoora ylläpidetään molemmat eri Facebook-ryhmiä. Mun ryhmässä on vielä maltillisesti väkeä koossa, eikä isoa ryhmää tehdäkään. Tarkoituksena on saada kaikki viihtymään ja olemaan aktiivisia keskusteluissa. Kaikille halutaan turvallisen tuntuinen olo ryhmässä, jotta ei tarvitse pelätä jakamansa tiedon leviämistä yhdellekään ryhmän ulkopuoliselle taholle.

Jos tahdot mukaan, laitahan yksityisviestinä FB-profiilistasi tunnistettavat tiedot. Teen sinullekaveripyynnön ja lisään mukaan.

Laitoin sinulle yksityis viestiä että haluisin mukaan ryhmään ja lisäsin myös tiedot
 
Facebook-ryhmään haluaville!
Kopioin tämän tuolta aiemmin. ”Tervetuloa mukaan. Minä ja noppanoora ylläpidetään molemmat eri Facebook-ryhmiä. Mun ryhmässä on vielä maltillisesti väkeä koossa, eikä isoa ryhmää tehdäkään. Tarkoituksena on saada kaikki viihtymään ja olemaan aktiivisia keskusteluissa. Kaikille halutaan turvallisen tuntuinen olo ryhmässä, jotta ei tarvitse pelätä jakamansa tiedon leviämistä yhdellekään ryhmän ulkopuoliselle taholle.

Jos tahdot mukaan, laitahan yksityisviestinä FB-profiilistasi tunnistettavat tiedot. Teen sinullekaveripyynnön ja lisään mukaan.
Laitoin yv
 
@eweliina Mulla on välillä lieviä menkkamaisia kipuja alaselässä. En ole aiemmin ollut raskaana, mutta olen käsittänyt, että "menkkakivut" olisi ihan normaali oire alkuraskaudessa?

@Eppis27 Mulla on tähän mennessä ollut vain lievää etovaa oloa. Neuvola on vajaan kolmen viikon päästä. Varhaisultraan en ole ainakaan toistaiseksi menossa. Voi hyvin olla, että muutan vielä mieleni, kun tuskastun tähän odottamiseen. :ROFLMAO:

Tein eilen taas uuden testin ja tällä kertaa viiva oli selkeästi vahvistunut, joten en ole enää niin huolissani siitä. Testailua en todennäköisesti kuitenkaan malta vielä lopettaa.

tänään 5+0
 
  • Tykkää
Reactions: Mollama
Mä olen käynyt kahdessa ultrassa jo. Eka oli lapsettomuuspolilla hoitoon liittyvä, kun tsekttiin alkioiden määrä ja sijainti. Omalla rahalla kävin torstaina ja hyvin kasvaa pikkuinen. Nyt jo viikko ysi. Pahoinvoitia kyllä, juilimisia kyllä, väsymystä kyllä. Maha on myös jo pullahtanut tavalliset housut ei enää mahdu. Tyttärelle kerroin eilen ja se oli aivan täpinöissään.
 
Moikka!
Mä voisin kanssa tulla mukaan Facebook-ryhmään :) nyt menossa 7+2, kauheeta väsymystä, etovaa oloa ja herätessä aina ihan nälkäkuoleman partaalla :LOL: osa väsymyksestä voi toki johtua alhaisesta hemoglobiinista, joka justiinsa hoitajalla mitattiin.. ens tiistaina eka ultra, vähän jännittää.. :)

MinniTee / 10.1. / PHKS / 26 / 1.
 
Hei kanssaodottajat!

Mun perustamassa FB-ryhmässä, enemmistön päätöksen mukaan, päätettiin että ryhmäkoko on max 60 hlö. 1 hlö/vrk lisäämistahdilla (joka nyt aika tarkoin on ollut) tämä tarkoittaa noin kahta viikkoa.

Tässä vielä ohjeet mukaan pääsemiseksi:

Facebook-ryhmään haluaville!

(Kopioin tämän taas tuolta aiemmin.) ”Tervetuloa mukaan. Minä ja noppanoora ylläpidetään molemmat eri Facebook-ryhmiä. Mun ryhmässä on vielä maltillisesti väkeä koossa, eikä isoa ryhmää tehdäkään. Tarkoituksena on saada kaikki viihtymään ja olemaan aktiivisia keskusteluissa. Kaikille halutaan turvallisen tuntuinen olo ryhmässä, jotta ei tarvitse pelätä jakamansa tiedon leviämistä yhdellekään ryhmän ulkopuoliselle taholle.

Jos tahdot mukaan, laitahan yksityisviestinä FB-profiilistasi tunnistettavat tiedot. Teen sinullekaveripyynnön ja lisään mukaan.
 
Hei kanssaodottajat!

Mun perustamassa FB-ryhmässä, enemmistön päätöksen mukaan, päätettiin että ryhmäkoko on max 60 hlö. 1 hlö/vrk lisäämistahdilla (joka nyt aika tarkoin on ollut) tämä tarkoittaa noin kahta viikkoa.

Tässä vielä ohjeet mukaan pääsemiseksi:

Facebook-ryhmään haluaville!

(Kopioin tämän taas tuolta aiemmin.) ”Tervetuloa mukaan. Minä ja noppanoora ylläpidetään molemmat eri Facebook-ryhmiä. Mun ryhmässä on vielä maltillisesti väkeä koossa, eikä isoa ryhmää tehdäkään. Tarkoituksena on saada kaikki viihtymään ja olemaan aktiivisia keskusteluissa. Kaikille halutaan turvallisen tuntuinen olo ryhmässä, jotta ei tarvitse pelätä jakamansa tiedon leviämistä yhdellekään ryhmän ulkopuoliselle taholle.

Jos tahdot mukaan, laitahan yksityisviestinä FB-profiilistasi tunnistettavat tiedot. Teen sinullekaveripyynnön ja lisään mukaan.
Hei! Onko muilla tullut vastaan virheilmoitusta, kun yrittää lähettää yv:tä? Olen jo kahteen otteeseen yrittänyt ja aina sama homma.
 
Hei kaikki! Ensimmäistä odotetaan. Ensimmäisen haalean plussan sain reilu viikko sitten kp 25 ja siitä se sitten lähti vahtistumaan kunnes keskiviikkona kp 32 oli jo aivan selkeä ja menkat myöhässä selvästi. Perjantaina sitten viimeinkin soitto neuvolaan ja sieltä annettiin la 29.1, mutta luulen että se ois muutamaa päivää aiemmin. Tk mukaan silloin mentiin vasta 4+3 eli nyt 4+5. Ja ensimmäinen neuvolakäynti saatiin 26.6 mikä on 8+6. Eli vielä joudutaan odottelemaan melkoinen tovi.
En tiiä onko nää oireita vai mitä, mutta uni maistuu, välillä kuvottavaa, juuri nyt särkee päätä ja alavatsakipua tai nippailua on välillä. Olo on kyllä melko turvonnut. Mutta mitään selkeää oiretta ei tunnu olevan ja sekin tekee tästä epätodellista.
Mitäs sitä pitikään listata ...
29.1/Oys/28/1.
 
  • Tykkää
Reactions: Tirpunen77
Mulla oli tänään aamulla valkovuodon seassa punainen veriviiru ja nyt ahdistaa. Määrä oli kyllä tosi pieni ja kipuja ei toistaiseksi ole. Voi varmaan johtua eilisillan yhdynnästä, mutta pelottaa silti, että mitä jos tämä enteilee nyt keskenmenoa. :cry:

tänään 5+3
 
Hei kaikille!
Minäkin hypin tänne vielä joukkoon jos sopii:)
Täällä on plussattu äitienpäivänä ja tehtyjä testejä sen jälkeen noin sata:LOL: Digiin kun pamahti 3+ uskalsin vihdoin lopettaa testailun, uskottava tämä kai on!:p:love:nyt viikkoja omien laskujen mukaan 6+0
Ennestään löytyy itseltä 3v poika, joka ehtii täyttää jo neljä ennenkuin uusi mahdollinen tulokas päivänvalon näkee. LA olisi 22.1.
Lauantaiksi varattuna varhaisultra, kamalasti jännittää sillä todella oireettomana on saanut olla. Ainoat huomattavat on kamala tissikipu, kun ois yhtä mustelmaa koko tissit ja alavatsan tuntemukset. Ja sitte yks ihana, valkovuoto.. Voi herrajestas mistä sitä tuleekin:ROFLMAO::ROFLMAO:
Kamalasti kiinnostaisi myös fb ryhmä, se oli esikoisenkin aikaan aivan ihana! :love:
 
Mä nyt laitoin ryhmän pystyyn. Se on salainen. Laittakaahan mulle täälä viestiä, jossa kerrotte asianne, nimenne ja vaikka screen shottina profiilikuvanne (jossa muuten olisi hyvä olla oma kasvokuva).

Alan aluksi yp:ksi ja voin olla pidempäänkin, mutta tarvitsen apuja siihen. Kaksi tai kolme yp:tä on varmasti hyvä. Meidän lapset olleet ekan vuoden ajan niin vaativia, että yksin yp:nä en ehdi tehdä ryhmälle mitään.

edit. Ja mun on pakko pyytää ensin kaveriksi, jotta ryhmään lisääminen onnistuu. Poistan lisäämisen jälkeen kavereista
Laitan viestiä! :):)
 
Tänään on suurinpiirtein 5+0 ja edelleen oikeastaan oireet pysyttelee poissa. Ei niin mitään. Närästys menee jo olemassa olevien vatsa-ja närästys ongelmien piikkiin. Tää on aika pelottavaa ja saa epäilemään ettei tuolla mitään oikeasti tapahdu. Paha myöskään verrata mihinkään kun tämä on ensimmäinen raskaus ja ei voi edes keneltäkään kysyä.
 
Kettuperhe / la 1.1.2019 / tays / 41 / 2.
Innih / 2.1 / Tyks / 24 / 2.
Noppanoora / 2.1. / - / 26 / 2.
Abby87 / 3.1. / HUS / 31v / 1.
DiiDii / 3.1. / Kys / 26 / 2.&3.
Helmiila / 3.1 / HUS/ 36 / 3.
Ninni_ / 3.1. / TYKS / 28 / 2.
Salty / 4.1. / HYKS / 27 / 2.
Kertsi / 4.1 / KPSHP / 32 / 3.
Skylar02 / 4.1 / HUS / 31 / 1.
miimii90 / 7.1. / TYKS / 27 / 1.
Amelia :) / 7.1 / HUS / 33 / 2.
tammi2019 / 8.1. / OYS / 1.
Nelliida / 8.1 / HUS / 28 / 2.
möhköfantti94 / 9.1.2019 / OYS / 24 / 1.
Noups / 9.1 / HUS / 26 / 1.
Vauva18 / 10.1. / - / 26 / 1.
MinniTee / 10.1. / PHKS / 26 / 1.
ElliNooraJ / 11.1 / Koks / 27 / 1.
Eppis27 / 11.1. / 27 / 1.
Tirpunen77 / 11.1. / TYKS / 40 / 3.
Vaimo85/ 12.1 / HUS / 32 / 4.
Frid / 13.1. / Tays / 34 / 3.
Millimamma / 14.1 / TYKS / 36 / 5.
yrittäjä83 / 15.1. / Tyks / 34 / 2.
Madddde / 16.1. / Tays / 29 / 2.
Dream79 / 16.1. / OYS / 38 / 2.
Iikku28 / 17.1./ TAYS / 28v / 1.
Näkymätön Ninni / 17.1. / 37 / 5
ena--/ 18.1. / HUS / 31 / 4
Toiveikas89 / 19.1. / TYKS / 29 / 1.
Aksolotli / 20.1. / HUS / 37 / 3.
KKaisuli / 21.1. / Mks / 26 / 2.
Hanttuliini84 / 22.1. / HUS / 34 / 2.
Valmet10 / 22.1. / TAYS / 29 / 1.
iimaah / 22.1. / HUS tai TYKS / 23 / 2.
Taramppa / 23.1. / OYS / 27 / 2.
miniminimini / 24.1. / 31 /2.
Yemi / 24.1 / NKL / 24 / 2.
Mollama / 24.1? / 24v / 2lapsi
talvilintu / 25.1. / TYKS / 27 / 1.
laiva93 / 25.1? / 24 / 4
aronoele / 29.1? / OYS / 29 / 3.
Naatuska90 / 29.1 / Oys / 28 / 1.
Konami / 31.1 / 34 / 4

Päivitin listan. Toivottavasti on ok?
 
Tervetuloa @iimaah ! :)

@Naatuska90 Mulla on vähän samoja ajatuksia. Oireet on niin vähäisiä, ettei yhtään tunnu siltä kuin olisin raskaana. On vaikea olla miettimättä, onko jotain pielessä, vaikka joka paikassa sanotaan, ettei oireiden puuttumisesta tarvitse olla huolissaan.

Nyt verta ei ole onneksi tullut sen yhden kerran jälkeen ja testiviivatkin näyttää edelleen vahvistuvan. Luulen, yhdyntä vain aiheutti pientä vuotoa. Eilen oli taas menkkamaisia alaselkäkipuja ja huolestuin sitten siitäkin. Tänään olo on parempi ja vähemmän huolestunut. :D

Tänään 5+5
 
Moikkamoi kaikki :)

Mie plussasin ensimmäisen kerran 20.päivä ja tuon jälkeen olen tehnyt vielä toisen testin. Molemmat näyttää plussaa, joten kyllä minä nyt sitten taidan olla raskaana :)

Esikoinen on syntynyt 9/16 ja nyt tässä raskaudessa laskettuaika näillä näkymin on 25.1 :)
 
talvilintu: Hienoa että siellä vähän vähemmän huolestunut olo.

Tänään vaan ollut kamala nälkä koko ajan. Ja hermoilen että miten vkl reissu anoppilaan menee kun on miehen siskon valmistujaiset siellä ja asiaan kuuluis tietenki skumppaa ja viiniä enkä oo ennen kovin usein kieltäytynyt viinistä, jos sitä on tarjolla. Oon myös lopettanut röökin polton tässä samalla joten... Kiinni jääminen on hyvin todennäköistä mutta epätoivottavaa tässä vaiheessa.
 

Yhteistyössä