~~~Tammikuussa 2009 IVF-ICSI-PAS~~~

Heipä hei Pupuvaimo! ;)

Kun juur tipsahdin minäkin tuolta loka-marraskuun ketjusta,niin päätin olla kotvaseen listautumatta.Vaan kuinkas kävikään. :whistle:

Josko tänne aiemmin tuntemattomiakin mukaamme eksyy,niin meillä siis ekan Ivf:n tuoresiirto takana lokakuun lopulla...päättyen negaan viime to. :'( Kolmessa oljessa yht. kuus alkiota on meillä vielä pakkasessa ja joulukuun puolessa välissä ekan PAS:in suunnittelu Tyks:ssä edessä.Toiveissa siis alkuvuoteen tuo eka PAS.Mulle sanottiin et yhdet menkat IVF:n jälkeen riittää.Nyt tuo "negavuoto" meneillään ja joulukuussa sit tarttis tulla tuo normin kierron vuoto.

Näillä eteenpäin.... Ja mehän tosiaanki onnistutaan heti vuoden alkajaisiksi!!! :heart:
 
Heippa poloinen!!
Meillä tarina juuri sama... eli joulukuu mennään kotikonstein ja tammikuussa sitten eka PASsi :wave:

On muuten tosi niukkaa toi vuoto tuon ivf:n jälkeen, toivottavasti ei oo mitään vinksallaan. Tosi tylsää kun aina saa olla jostain huolissaan.. :ashamed:

Ootkos muuten keksinyt kikka kolmosia tähän joulukuun kiertoon, kun hoitoja ei tarjota? :saint: :xmas:
 
Moi! Meillä piti olla eka IVF tässä kuussa, mutta multa löyty viiden sentin kysta vasemmasta munasarjasta, niin hoito siirty tammikuulle. Ajattelin nyt sitten kokeilla akupunktiota, kun on kaks luomukiertoa ennen IVF:ää
 
Hyppäänpäs minäkin tähän ketjuun tuolta loka-marraskuulta. Meillä oli menossa eka ivf-kierros, mutta ei päästy siirtoon asti, kun punktiossa oli tuloksena yksi ainoa munasolu, joka oli sitten epäkypsä. Tammikuussa tiedossa uusi yritys, eri lääkkeillä.
 
Sattumalta osui silmiin otsikko. Tänne minäkin melkoisen varmasti tulen liittymään. Ellei nyt sitten luomuihme yllätä tässä kierrossa :LOL:
Yksi ko. ihme ollaan -05 saatu joten tuskin toista kertaa sattuu samaan perheeseen.

Eli tammikuun alussa on aika 0-ultraan. Siitä alkaa lyhyellä kaavalla IVF tai ICSI, ei tiedä vielä. Meillä ongelmaa molemmissa (siksi tuo luomulapsi on aivan käsittämätön onni). Eli mulla on pco, vasen munatorvi tukossa, ja ikää 36. Miehellä todettiin yllättäin 100% epämuodostuneet simpat.
Niitä on kyllä tosi paljon ja liikkuvatkin hyvin joten eka hoito oli tarkotus olla inssi, mutta siihen ei ryhdytty, kun (2 viikon) piityksen jälkeen kypsä folli olikin tukossa olevalla puolella :/
Tästä pettymyksestä (ja "kotiinssinegasta" ) itkut on kohtapian itketty kun kun kp 2 saapuu iltaan.
Palaillaan
:wave: =)
 
Moi kaikille!! Ekan ivf:n passia odotellessa, sen piti olla jo tässä kuussa, mutta ei menkat alkaneet ja nyt on jo myöhäistä kun siirto menisi joulutauolle eli nytpä toivotaan, ettei ne alkaiskaan vielä pariin viikkoon.
Täällähän onkin jo monta lokakuun ketjusta, onnistumistodennäköisyys kasvaa siis koko ajan (yritän olla positiivinen).
Meillä on tämän siirron jälkeen pakkanen jo tyhjä ja suunnittelukäynnillä lääkäri puhui enemmän seuraavasta ivf:stä kun tästä siirrosta, molemmat alkiot oli kai hitaita jakautumaan.
 
Mä tuun kans tänne :wave:
Meillä IVF alkaa tammikuussa ja Taysissa ollaan nyt hoidossa.
Lyhyesti pitkää hoitotaustaani: Yritystä vuodesta 2000, 02 tutkimuksiin ja yksityiselle hoitoihin, tehty 3xIUI, sit laparoskopiassa löytyi paha ja laaja endometrioosi, joka mm.tukkinut molemmat munanjohtimet, no sit 2xIVF ja molemmista kerran PAS ja se viimenen PAS toi meille pojan 2006.
Nyt siis toinen pikkukulta toiveissa ja viimenen yhteiskunnan tukema hoito alkaa tammikuun alussa. Jänskättää ;) Gonal-F-piikitykset alkaa tossa ihan tammikuun alkupäivinä ja ns.lyhyen kaavan hoito on kyseessä.
Kiva saada piiniskavereita :xmas:
 
Herättelenpä tätäkin pinoa. Kyllä se tammikuu sieltä kovaa vauhtia lähenee, vaikka ainakin minusta vielä viikko sitten tuntui, että se on kovin kaukana. Kuukauden päästä tähän aikaan pistelen jo kovasti!
 
Mä tuun kans tänne.
Meillä eka IVF tammikuussa väestöliitolla. Jonossa ollaan kunnalliselle puolelle mut ei jaksa odottaa ehkä kevääseen tai syksyyn. Maksetaan sit, niin päästään heti tammikuussa asiaan.
Lyhyesti meistä: 08/07 aloitettiin yrittämään vaavia ei kuulu. Tutkimukset tehty kaikki ok. 2 x IUI tehty lääkkeiden avulla + clomit ollu ennen IUI käytössä 4 kk. Kaikista nega.

Tammikuun alussa suunnittelukäynti ja sit pistokset alkaa varmaan heti ku menkat alkaa tammikuun alussa. Sit IVF ja toivotaan sitä elämäni ensimmäistä plussaa.

Pelottaa vaan vähän lähteä siihen jos siinäkään ei onnistu...
 
liityn mukaan :wave:

Luultavasti punktio ym venyy helmikuulle...... mutta voitaisiinko tehdä tästä tammi-helmikuu pino?

Mulla 2 IVF, eka oli joulukuussa. Punktioon asti ei koskaan päästy, folleja lähtiä kasvuun aivan liian paljon ja silti eivät kasvaneet koskaan tarpeeksi isoiksi. Tällä kertaa mennään lyhyellä kaavalla.
 
Olin myös aikeissa tulla pinoa nostelemaan, mutta sieltähän se löytyi sijlata 1.
Ja Tiinuli , taasko ollaan samassa pinossa B) tai paremminkin :'( Oon tosi harmissani sun puolesta kun eka yritys päättyi niin surkeesti!

Viikon kuluttua on "0-ultra" Kp 1 pitäisi osua sinne "hujakoille". Luget on varmistamassa ettei aikataulut veny.
Ihmeen rauhallisin mielin tähän homaan ryhdyn. Vuosi sitten olin satavarma etten ivf-hoitoon tule koskaan ryhtymään...Pari kuukauutta sitten koko ajatus tuntui vieläkin liian hurjalta ja jännittävältä. Niin se mieli muuttuu, kun sitä nyyttiä ei kevyemmillä hoidoilla vaan kuulu.
En ole puhunut tästä tulevasta hoidosta kuin parille kaverille. Jotenkin vaikeaa on kertominen. Tuntee itsensä niin epäonnistuneeksi ja kaikkea...
 
Meilla 5.1 ivf suunnitelukäynti ja sit päästää asiaan. Menkat varmaan alkaa 8.1 jos mennään lyhyellä kaavalla niin sit päästään heti asiaan.

Onko kokemusta kummalla yleensä lähdetään liikkeele pitkällä vai lyhyellä kaavalla?
 
Moi =) mulla on menossa kp26/30-36. Heti kun menkat alkaa on 0-ultra ja sit alkaa gonal pistokset. Mitä veikkaatte et mikä kp mulla on ollu ovis kun kp11 folli oli 10mm? jos edes on ollu ovista... toivottavasti ois ollu niin ei kierto venyis hirveesti.
 
Sannuli-81 Se on aika yksilöllistä kummalla kaavalla lähdetään liikkeelle. Mulla lähettiin pitkällä kaavalla joka osoittautui selkeäksi virheeksi, joten nyt lyhyellä.

mm-72 "kiva" kun ollaan samassa pinossa :) onko sulla pitkä vai lyhytkaava?

voitaisiin tehdä jotain listaa että pysyis perässä kunkin hoidossa...?
 
~~~Tammi/Helmikuun 2009 IVF-ICSI-PAS~~~




Tiinuli81: 2 IVF, punktio ?, siirto?, lyhytkaava, pp -- TAYS

Jena: 1 IVF, punktio ?, siirto ?, pp--

Sannuli-81: 1 IVF, punktio ?, siirto ?, pp--

mm-72: 1 IVF, punktio ?, siirto ?, pp--

Kristiina76: 3 IVF, punktio?, siirto?, lyhytkaava pp--

Pupuvaimo: 1 IVF 1 PAS, siirto? pp--

karatin: 2 IVF, punktio ?, siirto? pp--




Ihmeidentekijät






Myohemmin onnistuvat

 
Jaahas, alko sit monsuunit tänään ja aika äkänen akka on talossa... aika täpärälle meni, kun jännäsin, että saisin hakea Gonalin vasta vuoden 2009 puolella apteekista (että hyödyn siitä Kelan maksukatosta, joka lasketaan kalenterivuosittain) ja nyt sit tosiaan se eka piikkipäivä onkin 1.1.2009 :D
Mulla siis 3. IVF ja lyhyt kaava.
Kuulumisiin! :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tiinuli81:
~~~Tammi/Helmikuun 2009 IVF-ICSI-PAS~~~




Tiinuli81: 2 IVF, punktio ?, siirto?, lyhytkaava, pp -- TAYS

Jena: 1 IVF, punktio ?, siirto ?, pp--

Sannuli-81: 1 IVF, punktio ?, siirto ?, pp--

mm-72: 1 IVF, punktio ?, siirto ?, pp--

Kristiina76: 3 IVF, punktio?, siirto?, lyhytkaava pp-- TAYS

Pupuvaimo: 1 IVF 1 PAS, siirto? pp--

karatin: 2 IVF, punktio ?, siirto? pp--




Ihmeidentekijät






Myohemmin onnistuvat



Lisäsin tonne oman hoitolaitoksemme :) Huomenna alkaa piikitys...
 
jahas mäkin löysin tänne... mulla päättyi juuri normaalit menkat hoidon jälkeen. mutta oys:ssa sanottiin että pitää olla kahet ns. normaalit menkat... joten tammikuun 25 pv. pitäs alkaa seuraavat. helmikuun alussa oltas taas toivomassa parasta. meillä on 6 pakkasessa. eli 2 toppia ja 4 nontoppia. saa nähä miten menee.... onnex ei tarvi pistellä... :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kristiina76:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiinuli81:
~~~Tammi/Helmikuun 2009 IVF-ICSI-PAS~~~




Tiinuli81: 2 IVF, punktio ?, siirto?, lyhytkaava, pp -- TAYS

Jena: 1 IVF, punktio ?, siirto ?, pp--

Sannuli-81: 1 IVF, punktio ?, siirto ?, pp--

mm-72: 1 IVF, punktio ?, siirto ?, pp--

Kristiina76: 3 IVF, punktio?, siirto?, lyhytkaava pp-- TAYS

Pupuvaimo: 1 IVF 1 PAS, siirto? pp--

karatin: 2 IVF, punktio ?, siirto? pp--

kolmisin: 2 icsi, siirto ? pp-- OYS



Ihmeidentekijät






Myohemmin onnistuvat



Lisäsin tonne oman hoitolaitoksemme :) Huomenna alkaa piikitys...


 

Yhteistyössä