~~~Tammikuussa 2009 IVF-ICSI-PAS~~~

Miiruskaiselle voimia ja tsemppia tulevaan siirtoon josta plussa!

Onnittelut taaltakin pupuvaimolle.

Itsella nyt pp7 menossa ja oireettomana mennaan. Ensi viikolla veritestiin kilpirauhasen vajaatoiminnan takia. Ensimmaisellla kuurilla ei saatu arvoja laskemaan. Nyt otan vahan isompaa annosta ja kayn testaamassa josko olisi mitaan vaikuttanut. Samalla voisi ehka olla mahdollista kysya tuosta raskaudesta, mutta taidan jattaa valiin. Niin kuin joku aiemmin jo sanoi, etta haluaa tehda kotona miehensa kanssa. Sama taalla. Ja etukateen en aio testia tehda, koska vastaus voi muuttua ihan parin paivan sisalla miinuksesta plussaksi. Tassa on tullut pettymyksia niin monesti, etta jos turhat sellaiset voi valttaa, niin valtetaan. Plussia piinailijoille!
 



millis1981 1 IVF, punktio 16.2, siirto 18.2 pitkä kaava pp 10 VÄESTÖLIITTO

emily81 1IVF, punktio 16.2, siirto 19.2, pitkä kaava pp 9 Felicitas

Cateye 1. ICSI, siirto 19.2, testipäivä 5.3 pp 9

sarina13 1 IVF, punktio 17.2, siirto 20.2, pitkä kaava pp 8 TAYS

milona 4. ICSI, siirto 20.2 pp 8 SJK + TAYS




Ihmeidentekijät

Jozefina =)
Angela77 =)
Raitanen =)
Tähtisäde =)
mm-72 =)
Nia77 (km) :'(


Myöhemmin onnistuvat

karatin
Kristiina76
Jena
Hope79
Meea
susy
Isis
Soja
Tirlittan-75
NPG
Sannuli-81
Pikku Myy -76
Dream 73
Sarah85
Cat33 ??
kolmisin
Miiruskainen
 
Onnittelut pupuvaimolle :heart: :flower:

Tänne ei mitään uutta. Joka päivä jotain tuntemuksia, mutta ei voi tosiaankaan sanoa mistä johtuu, mutta onneksi muutamien päivien päästä ollaan tästäkin asiasta viisaampia.
Nyt on tullut lugeista sivuoireena päänsärky. :( Onneksi lääke auttaa siihen.

Mites muuten jos jostain kumman syystä tupsahtaa nega, niin milloinkas ne menkat sitten alkaa..jos ei ennen sitä ala?!
 
millis, mulla kanssa iski kauhea päänsärky tänään! Muuten oireet heittelee, välillä niin selkeä olo että menkat alkaa just ja välillä taas menee ohi. Tissit ei oo oikeastaan yhtään arat enään paitsi iltaisin nännit jostain syystä... Palelua ja väsymystä on myös esiintynyt jonkun verran.

Mulle sanottiin että jos tulee nega niin luget voi lopettaa saman tein, ja siitä lopettamisesta kestää yleensä joku 3-4 päivää että menkat alkaa.
 



millis1981 1 IVF, punktio 16.2, siirto 18.2 pitkä kaava pp 11 VÄESTÖLIITTO

emily81 1IVF, punktio 16.2, siirto 19.2, pitkä kaava pp 10 Felicitas

Cateye 1. ICSI, siirto 19.2, testipäivä 5.3 pp 10

sarina13 1 IVF, punktio 17.2, siirto 20.2, pitkä kaava pp 9 TAYS

milona 4. ICSI, siirto 20.2 pp 9 SJK + TAYS




Ihmeidentekijät

Jozefina =)
Angela77 =)
Raitanen =)
Tähtisäde =)
mm-72 =)
Nia77 (km) :'(


Myöhemmin onnistuvat

karatin
Kristiina76
Jena
Hope79
Meea
susy
Isis
Soja
Tirlittan-75
NPG
Sannuli-81
Pikku Myy -76
Dream 73
Sarah85
Cat33 ??
kolmisin
Miiruskainen
 
millis Mulla menkat alkoi 2-2,5 vuorokauden kuluttua viimeisestä tukilääkityksestä. Olen kyllä lukenut että joillain on alkanut vasta viikonkin päästä joten yksilöitä ollaan tässäkin tapauksessa.

Kovasti jaksuja viimeisiin piinapäiviin ja toivotaan että ne plussat sieltä teille tupsahtaa =)
 
Omaa napaa tai siis vahan sen alta... Mulla taisi tama nyt sitten ollla tassa. Perjantaina alkoivat kuukautiskivut. Lauantaina kivut jatkuivat ja pyyhkiessa kirkkaanpunaista vuotoa ja myohemmin ruskeaa tuhrua. Tanaan sunnuntaina kivut jatkuvat ja tuhru... Tiedan etta voi olla kuukautiskipuja ja myos ruskeaa vuotoa ja silti olla raskaana, mutta itse kylla veikkaan lugejen pitavan isomman vuodon poissa. Muitakaan raskauden oireita ei ole...

No, eipa ole nega perjantaina sitten niin suuri pettymys.

Sori, masentuneesta viestista. Lupaan pysya poissa kunnes tiedan 100% varmuudella.

Plussapuhureita kaikille muille piinailijoille +++++ :whistle:
 
Moi! Hieman sekavat fiilikset oli eilen mullakin - ruskeaa tuhrua oli myös täällä, tosin tänään ei ole vielä näkynyt. Kävin myös eilen kahvilla ystäväni kanssa, joka on raskaana...hänelle en ole kertonut tästä yrityksestämme mitään. Hän tuli kuulemma raskaaksi heti kun jätti pillerit pois...joten joillakin näyttää olevan helppoa!! Lähden nyt miehen kans hiihtolenkille, jospa saisin ajatukset muualle. Pidetään toivoa yllä testipäiviin asti, eiks niin? Jaksamista kaikille!! =)
 
aina on toivoa tytöt! mukavaa hiihtolenkkiä Cateye, voi kun pääsisin itsekin ajatuksia tuulettamaan, alkaa seinät kaatua päälle, oon ollu kohta 3 viikkoa karmeessa flunssassa ja sairaslomallakin yli viikon! nyt onneks lääkekuuri, joten josko kohta pääsis liikkeelle... on muuten toi liikunta uskomaton huume... ei sitä korvaa mikään.... eilen kokeilin saaha "kiksejä" muutamasta sidukasta, mutta itkuhan siitä vaan tuli :LOL:
 



millis1981 1 IVF, punktio 16.2, siirto 18.2 pitkä kaava pp 12 VÄESTÖLIITTO

emily81 1IVF, punktio 16.2, siirto 19.2, pitkä kaava pp 11 Felicitas

Cateye 1. ICSI, siirto 19.2, testipäivä 5.3 pp 11

sarina13 1 IVF, punktio 17.2, siirto 20.2, pitkä kaava pp 10 TAYS

milona 4. ICSI, siirto 20.2 pp 10 SJK + TAYS




Ihmeidentekijät

Jozefina =)
Angela77 =)
Raitanen =)
Tähtisäde =)
mm-72 =)
Nia77 (km) :'(


Myöhemmin onnistuvat

karatin
Kristiina76
Jena
Hope79
Meea
susy
Isis
Soja
Tirlittan-75
NPG
Sannuli-81
Pikku Myy -76
Dream 73
Sarah85
Cat33 ??
kolmisin
Miiruskainen
 
Emilylle :hug:


Täällä kans elämä palasina, vuoto alkoi jo eilen ja jatkuu aina vaan. On niin runsasta, et ei voi olla kiinnittymisvuotoakaan. Nyt on sit jatkot vähän auki, kun ei oo tullu vieläkään tietoa tays,sta, et onko meillä pakkasessa jotain vai ei.
 
Emily81, varmasti tuntuu tosi kurjalta! :( Jaksamista sulle.

Omat kuulumisetkaan ei ole mitenkään hauskoja. Äiti joutui tänään sairaalaan sydänoireiden takia. Lisäks se mun eilinen hiihtolenkki oli yhtä tuskaa...matelin eteenpäin ja silti tuntui keuhkoissa kauheelta. Kunto on laskenut muutamassa viikossa nollaan ja väittäisin olleeni aika hyvässä kunnossa ennen sitä.

Aika paljon tässä uhrataan rahaa ja kuntoa ja henkistä puolta...toivotaan, että edes joku meistä plussais!
 



millis1981 1 IVF, punktio 16.2, siirto 18.2 pitkä kaava pp 13 VÄESTÖLIITTO

Cateye 1. ICSI, siirto 19.2, testipäivä 5.3 pp 12

sarina13 1 IVF, punktio 17.2, siirto 20.2, pitkä kaava pp 11 TAYS

milona 4. ICSI, siirto 20.2 pp 11 SJK + TAYS




Ihmeidentekijät

Jozefina =)
Angela77 =)
Raitanen =)
mm-72 =)
Tähtisäde(km) :'(
Nia77 (km) :'(


Myöhemmin onnistuvat

karatin
Kristiina76
Jena
Hope79
Meea
susy
Isis
Soja
Tirlittan-75
NPG
Sannuli-81
Pikku Myy -76
Dream 73
Sarah85
Cat33 ??
kolmisin
Miiruskainen
emily81
 
emily :hug: ja voimia...

).( Me käytiin äsken klinikalla loppukeskustelussa. Oli aika masentavaa keskustelua. Lääkäri oli sitä mieltä että mun munasolut olisivat kuitenkin huonolaatuisia johtuen korkeasta FSH:sta vaikka ovatkin näyttäneet siirtohetkellä I-luokkaisilta. Alkioista on todennäköisesti siis loppunut puhti kesken kaiken ja siksi raskaus ei ole alkanut. Suositteli vielä yhtä hoitoa omilla soluilla mutta sen jälkeen olisi siirtyminen luovutettuihin munasoluihin koska nyt jo siirretty 7 hyvää alkiota eikä mitään ole tapahtunut. Niisk. Näinkö tässä nyt sitten on käymässä että musta ei biologista lasta irtoa...Niisk taas. Mieli on vähän maassa mutta eiköhän tästä vielä pusketa eteenpäin :/
 
Kiitos haleista! Kaipa tää taas tästä vaikka nyt onkin vielä romuna. Ens viikolla on onneks jo lääkäri että päästään puhumaan jatkosta, toivottavasti tehtäis PAS jo pian.

Milonalle ja Dreamille myös iso :hug: On tää vaan epäreilua ettei voi onnistua...

Toivottavasti kaikki loput plussaatte!!! Ja me muut sitten seuraavasta =)
 
Tähtisäde
Moikka pitkästä aikaa,

Olin tänään ekassa ultrassa ja eipä siellä kohdussa mitään enää näkynyt, eli kesken meni minullakin. Tulin vasta lomalta joten en ole lainkaan päässyt teidän juttuja lukemaan, mutta kovin on ollut heikko saldo tällä kierroksella. Me koitetaan nyt tehdä päätöksiä jatkon suhteen. Voisikohan joku rikas papparainen rahoittaa meidän hoitoja, kun julkisella odotusajat kai ovat ihan törkeät... On tää kyllä aivan liian rankkaa touhua henkisesti...
 
Voi tähtisade :hug: Kyllä ois yksi keskenmeno tähän pinoon riittänyt. Voimia!
On kyllä kieltämättä kovin vähäonninen tämä pino ollut. Toivon todella että viimeiset pinolaiset tuotte vielä plussia!
Kaikille muille jaksamisia, antakaa itsellenne aikaa, toivoa meillä vielä on.
:hug:
 



millis1981 1 IVF, punktio 16.2, siirto 18.2 pitkä kaava pp 14 VÄESTÖLIITTO

Cateye 1. ICSI, siirto 19.2, testipäivä 5.3 pp 13

sarina13 1 IVF, punktio 17.2, siirto 20.2, pitkä kaava pp 12 TAYS

milona 4. ICSI, siirto 20.2 pp 12 SJK + TAYS




Ihmeidentekijät

Jozefina =)
Angela77 =)
Raitanen =)
mm-72 =)
Tähtisäde(km) :'(
Nia77 (km) :'(


Myöhemmin onnistuvat

karatin
Kristiina76
Jena
Hope79
Meea
susy
Isis
Soja
Tirlittan-75
NPG
Sannuli-81
Pikku Myy -76
Dream 73
Sarah85
Cat33 ??
kolmisin
Miiruskainen
emily81
 
millis sulla tänään jännät paikat! Tuuhan kertomaan tulokset!

Cateye, sarina ja milona mitkä on fiilikset ja tuntemukset? sarina ja milona testaatteko te perjantaina? Catyeylle plussapuhuria huomiselle.

Tähtisäde :hug: On tää vaan niin epäreilua peliä. Voimia tulevaan.
 
Hei kaikille!

Tiedan, tiedan, lupasin pysya poissa kunnes tiedan 100% varmuudella, mutten malttanut.

Mitaan fiiliksia ja tuntemuksia ei pahemmin ole. Paitti etta nyt on masu taynna lettuja, mansikkahilloa ja maitoa. Nam :p Minulla oireet aiemmin mainitut kuukautiskivut, pari kertaa tullut kirkasta verta paperiin pyyhittaessa ja muutamana paivana tuota tuhrua. Eilen pienta nippailua vatsassa. Ymmartaakseni voivat johtua raskaudesta tai alkavista kuukautisista. Siis todella sairasta, etta noissa kahdessa voi olla samanlaiset oireet! Mitaan aamulampoja, pahoinvointia, nuhaisuutta yms. ei ole.

Mies kay tanaan ostamassa pari testia. Voipi olla, ettei sita malta perjantaihin odottaa. Vaikka tuolla aiemmin sitakin vannoin. Heh! Etta eipa ole meikalaisen puheisiin luottamista. Noi lupaukset samaa luokkaa kuin "huomenna aloitan laihdutuskuurin" ;)

Emilylle voimakkaat plussa puhurit PASsiin!

Tahtisade
... olen niin, niin pahoillani... Voimia ja lampimia halauksia.

Millis muista kertoa meille miten kavi!

Cateye joko olet testaillut?

Milona miten sen vuodon kanssa? Onko jo loppunut?

Lapsellista loppuvuotta!

 
Moi! Mulla on testipäivä huomenna ja aamuun asti ajattelin odottaa. Fiilikset ei kuitenkaan ole kovinkaan korkealla, koska vaaleanruskeaa vuotoa tullut tänään aiempaa enemmän. Ihan kuin kuukautisten alkumetrit, sillä poikkeuksella että väri on toinen (johtuu varmaan luge-kapseleiden käytöstä). Ainahan sitä pientä toivonripettä pitää yllä, mutta nyt tuntuu, että taitaa olla myös mun osalta nega tulossa. Ilmoittelen sitten huomenna, olinko oikeassa.

Joo, ja tietty just tänään kun töissä huomasin tuon vuodon, niin yks lapsen saanut työkaveri tuli esittelemään vauvaansa. Menin ihan lukkoon...ja poistuin ruokatunnille.

Millis, miten kävi?? Toivottavasti olisi hyviä uutisia.

Kiitos kaikille jotka kirjoittelette tänne...on paljon helpompaa jakaa näitä asioita jonkun muunkin kuin miehen kanssa. Ystävillenikään en ole halunnut puhua näistä hoidoista siksi, etteivät odottele turhia. Plussaonnea kaikille porukassa mukana oleville, nyt ja tuleviin hoitoihin!!
 

Yhteistyössä