Tammikuussa 2011 esikoisen saavia mammoja? =)

tannn
nii..kyllä mulla on pieni aavistus että maukka todellakin on terve, en tiedä, mut silti pitää olla hiukan varoillaan.. nyt en enää oo kamalasti edes asiaa miettiny, jotenkin ku tietää et sille ei mitään voi ite niin paree olla sitä sitten murehtimatta. =)

Eilen käytiin näyttään vauvatalo johannassa meidän kantokoppaa, kun se rupes tekeen sellast et kun sitä kanto kahvasta se niinkun palautu takasin päin yhden asennon verran ja tyttö oli kyydis ihan etukenos. No, siinä oli sitten takuuta jälellä ja se myyjä sit tuli sanoon meille kun oli eka käyny sitä josai näyttääs et tää on nyt sellai juttu et se menee takuuseen ja saatte valita ihan uuden. VAU! pari mallia olis ollu viel viimevuoden mut jos mä kerran saan ihan uuden valita totta kai mä valkkaan ihan uusimman mallin, ja niin me sitten saatiin tän vuoden malli. Mmiten tollanen asia voikin piristää niin paljo, siinä ilossa mä jo unohdin kaikki murheet. =) hyvään saumaan tuli toikin.

http://www.britax.fi/turvaistuimet/baby-safe-plus/materiaalivaihtoehdot
Siinä viel osote mis se näkyy ja materiaalina on se nicolas. :D

Joo, vauvamasu kasvaa ja kohta taas ollaan hirveenä pallona. :) nyt vaan odotellaan josko liikkeet rupeis tuntumaan! =)

G:Ootteko jo tehny valmisteluja vauvaa varten vai onko ollu maltillisia äitejä? Ite kovasti olisin halunnu ekasta ostaa ihan heti kaikkee mut oli mies käsijarruna.. :D

Aurinkoista viikonloppua kaikille :flower: =)
Tannn ja maukka 12+3 :heart:
 
Olipas teillä onni, että kantokopassa oli takuu jäljellä ja hyvä palvelu myymälässä!

Olen ajatellut olla hankintojen suhteen maltillinen johonkin syystalveen asti. Vielä en ole mitään vaunumalleja tms tarkastellut. Tuntuu liian aikaiselta.

Maanantaina ois neuvolalääkäri. Vähän jännittää, jos ekaa kertaa kuulee sykkeen :heart:

Ollaan oltu parilla Tammerfest-keikalla ja tänään taas menossa. Mitähän mieltä toi kasvava tyyppi on kovasta musiikista...
 
En ole vielä ostanut yhtään mitään, ainostaan jutellut kaverin kanssa että ostan hänen vanhat rattaat mistä olen tyytyväinen. Kehui hyviksi ja saan ne todella halvalla. Mun mielestä on ihan kreisiä miten kallista kaikki on, toki jos on rahaa ja haluaa laittaa esim. 1000? rattaisiin niin siitä vaan mutta henk. koht en ymmärrä sellaisen päälle. Muutenkin kaikki on mennyt niin hifistelyyn nykyään, ihan kun joku kilpailu että kenellä on uusimmat/hiennoimmat&kalliimmat tavarat lapselleen. Eikö tärkein ole että että rakastaa lastaan ja pitää siitä hyvää huolta hihii :D Ehkä olen vaan niin vanhanaikainen tai ehkä en ole vielä päässyt noihin mamma sfääreihin että minua kiinnostaisi ostellaa hienoimmat ja uusimmat tavarat lapselleni, paha tässä vaiheessa sanoa.. Joudun ehkä syömään sanojani vielä joku kaunis päivä hehhe!

Jotain söpöjä vaatteitta olisi kivaa ostaa, nyt kun on alet ja kaikkee :) (tekosyy!!)
Mites teillä muilla? Onko paljon jo hankittu?

Ihanan aurinkoista lauantaita teille kaikille odottaville mammoille! :wave:
 
Pitkästä aikaa tännekin kirjottelen.

Voimia tannn, toivottavasti kaikki on hyvin. Meille sanottiin nt-ultrassa että jos on turvotusta 3 tai vähemmän niin on normaalia..

Ja tervetuloa niille uusille joille en vielä tervetuloa oo toivottanu =)

Ostokset vauvaa varten me ollaan ostettu jo kaikki isoimmat ostokset alta pois. Nyt ku ite on töissä ni on enemmän rahaa, ni ajateltiin ostaa kalliimmat hankinnat alta pois, että on varmasti sit rahaa niihin ku syksyllä saan taas vaan opintotukea ni tulot vähän pienenee. Ollaan siis ostettu rattaat, turvakaukalo, sitteri, syöttötuoli ja lattialle sellanen lelukaari.. Mun äiti halus ostaa meille häkkisängyn ja isä lupas ostaa hoitopöydän. Uus auto vaan pitäs vielä ostaa että rattaat mahtuis paremmin kyytiin

(.) mulla oli viime tiistaina neuvolalääkäri.. Ensin menin terkkarille joka otti verikokeita huonolla menestyksellä. tai siis eka yrittämällä pisti ohi suonen ja sit otti toisesta kädestä näytteen. sit se sättäs jotain niitten tyhjien näyteputkien kanssa.. Se oli joku kesälomasijainen ja mua oikeesti hirvitti olla siellä sen pistettävänä ku se oli kauhee säätäjä.. Onneks ens kerralla on oma neuvolatäti taas paikalla. Sit odotin varmaan yli puolituntia et pääsin lääkärin vastaanotolle ku sillä oli ajat vähän jäljessä ja ku vihdoin pääsin ni se tutki kohdunsuun ihan tosi pikasesti, ihmettelin et kerkeskö se muka jotain nähdä.. Sit pikasesti ultras alakautta jsut sen verran et kerkes nähä pikkusen siellä killumassa ja sydämen sykkivän. Ei edes antanu kuunnella sydäntä, oli kuulemma niin kiire.. sit se oliki siinä.. jäi lievästi paska maku suuhun.. Onneks ei kyseisen lääkärin luona tartte käydä ku muutaman kerran koko raskauden aikana..
Muuten on kyllä ollu ihan hyvät olot liikkeitä ei vielä oo tuntunu, mutta eiköhän nekin kohta ala tuntumaan Huomenna poksuu viikot

Sparkle86 ja Viuhti 13+6
 
Sparkle Teillähän on jo hyvin tarvikkeita valmiina. Onhan se järkevää, että hankkii niitä silloin, kun on vähän ylimääräistäkin rahaa.
Monchichin kanssa olen vähän samoilla linjoilla, että osan tarvikkeista voi varmasti saada vähän edullisempana vaikka käytettynä, eikä tarvitse olla ihan viimeistä huutoa. Toki esimerkiksi turvaistuimen ostossa ei kitsastella.

Mä olen jotenkin niin skeptinen, etten uskalla vielä ajatella hankintoja, vaikka ultrassa oli kaikki hyvin jne. Jotenkin tämä lapsen saaminen ei siltikään vielä tunnu ihan todelta. Ehkä sitten myöhemmin, jos liikkeitä tuntee päivittäin ja voi olla päivä päivältä varmempi, että joku siellä porskuttaa ja elää!

Jännittää huominen neuvola aika paljon, jos vaikka sydänäänet ei kuulu tms. Mies lähti kahdeksi viikoksi reissuun, ja kun en ystävilleni ole vielä raskaudesta kertonut, niin ei ole asian suhteen "tukihenkilöä" jos semmoista sattuu nyt reissun aikana tarvita.
Onneksi aika neuvolaan on jo heti aamulla, niin ei tarvitse enää kamalan kauaa jännäillä.

Jospa bikineitä etsimään, kun ei meinaa tissit mahtua noihin viimekesäisiin :p

minemi ja tyyppi 13+6
 
Sparkle vau teillä tosiaan homma jo ihan hallussa, ihanaa! Tuntuu varmaan paljon todellisemmalta ku voi joka päivä ihailla tulevan pienokaisen tavaroita :)
Kuten minemi kirjoitti että hänellä on epätodellinen fiilis niin just samanlainen on mullakin! Nyt kun ei enään ole väsymystä ja pahin huono olo on kadonnut eikä vatsa ole kasvannut senttiäkään tuntuu et hei onks sielä ketään halloo :) Vaikka olin ekassa ultrassa ja sielä tosiaan on joku jolla on jo sormet ja varpaat niin silti tää ei tunnu todelliselta!!

Olin eilen viettämässä kaverin synttäreittä ja jaksoin olla ihan pilkkuun asti katsomassa ku mies ja kaverit veti perseet :) Sitten pääsin vielä heittämään kaikki vuorotellen himaan ku olin autolla. Jippii heh! Mä kyllä kaipaan skumppaa ja viiniä, se kun tietää ettei voi ottaa tekee että haluis vielä enemmän. Onks kellään samoja fiiliksiä vai olenko mä vaan juoppo? :LOL:
Ihanaa alkavaa viikkoa kaikille! :)
 
Joo, asiat on hyvällä mallilla nyt. Ja on kyllä ihanaa kun tietää että tavarat on valmina. Just tänään sanoin mun miehelle, että nyt vaan tuntuu siltä, että sais vauva tulla pian =) en tietenkään toivo että syntyy ennen aikasesti vaan että olis jo äkkiä tammikuu =)

Sparkle86 ja Viuhti 14+0 *poks*

Muoks*

Monchichi (meniköhän oikein :D ) mun ei oo kyllä tehny mieli mitään alkoholia, mutta en kyllä ennen raskauttakaan juonu mitenkään usein, muutaman kerran vuodessa. Ärsyttävintä on kattoa sitä ku muut örveltää ympärillä ja joutuu kuunnella kännisten selityksiä :D
 
Hyvä jos muilla on samanlaisia tuntemuksia ja epätodellinen olo raskauden suhteen. Eiköhän se ole ihan normaalia kun ei tosiaan vielä raskaus juurikaan näy, eikä oireitakaan ole.
Tosin näin iltaisin on maha niin turvoksissa, että on ihan läskipallo -olo, vaikkakin paino on tässä raskauden aikana vähän laskenut ja ihan normaalipainoinen olin lähtöjäänkin.

Malttamaton olo ja tuntuu että esim seuraavaan ultraan on ikuisuus (syyskuun alussa), mutta tämä eka kolme kuukautta on kyllä mennyt niin vilinällä, että eiköhän se tammikuukin sitten lopulta ole jo ihan yllättäen.
Tosiaan, eihän tässä ehdi olla kuin vajaa 5kk töissä ennen äitiyslomaa!
Kesälomaa ois vielä kaksi viikkoa jäljellä. :)

Mä olen välillä himoinnut hyvää viiniä tms. Ei alkoholin takia, vaan hyvä punkku herkkujuustojen ja hedelmien kanssa on vaan niiin hyvää... No, eiköhän sitä joskus voi vielä viinistäkin nauttia ;)

Olen aina ollut herkkä ällöille hajuille yms. mutta nyt saa kyllä oikeen skarpata, kun vaikka kompostiin vie biojätteitä, ettei oksenna sinne. Pahoinvointia ei sinällään ole ollut, mutta ällöt hajut pistävät nenään kyllä vielä herkemmin kuin ennen.
Bussissa sai lämpimänä päivänä myös hengitellä paidan helman läpi, kun helteessä ollut roska-auto oli liikennevaloissa bussin vieressä.
 
Joo vitsi mä tunnistan ton haju jutun!! Mulla ihan sama, olen aina ollut hajuille tosi herkkä ja nyt kun esim. vien ihan normi roskat ulos niin meinaa oksu tulla hississä. Joutuu hengittää suun kautta ja toisella pitää nenusta kiinni :kieh:
Mulla myös lomaa vielä jäljellä kolmisen viikkoa ja sit ei kun elo-syys-loka-marras-joulu ja äikkärille JEE! Aloitan uudet työt loman jälkeen ja tuntuu ihan hullulta että en ole sielä kun syksyn-alku talven. Muutenkin kun on jo monta vuotta ehtinyt tehdä töitä niin tuntuu ihan hullulta ettei töihin tarvii sit joulukuun jälkeen mennä vähän aikaan. Toisalta vauvan kanssa hommia riittää ihan varmasti!
Nyt ulkona sataa ja on niin pimeää, tuntuu ihan syksyltä.. Olen nauttinut ihan mielettömästi upeasta kesästä ja toivottavasti se jatkuu vielä monta kuukautta :) mutta samalla syksyn tulo ei ahdista yhtä paljon kun yleensä. Tuntuu melkein ihan kivalta että voi käpertyy viltin alle kaakao kädessä ja ihailla kasvavaa vatsaa :) Mutta aikansa kutakin, nyt nautitaan kesästä :)

Ja joo viiniä sitten ensi vuonna jossain vaiheessa :)

Odotan malttamattomana tokaa ultraa, mulla on se syyskuun 2. päivä :) Tahdon niin tietää onko tyttö vai poika tulossa. Toivottavasti se selviää silloin. 4d:hen en ole menossa. Ootteko muuta odottajat ajatellut mennä 4d:hen?
 
Näillä näkymin olisi tarkoitus mennä vain niihin kaupungin tarjoamiin ultriin, eli rakenneultra jäljellä. Mulla myös 2. syyskuuta! :D
Ja halutaan kanssa tietää sukupuoli sitten, jos sen vaan näkee.
Se on kyllä ihanaa, että nykyään myös ihan pienimmistä vaatteista löytyy muutakin kuin vaaleansinistä ja -punaista!

Todellakin ihanaa kun on kunnon kesä, vaikka täytyy kyllä myöntää, että välillä on tuntunut liian kuumalta, kun ei tuuletus auta mitään. Nyt on oikein passeli lämpötila ollut eikä tarvitse koiralenkkiäkään odottaa ihan yöhön asti. Kiva tuuli kävi illalla ja oli ihanaa ulkoilla!

Ehkä sitä tosiaan tänä vuonna odottaa syksyäkin erilailla. Mulla vaan on syys- ja talvitakit aika tyköistuvia, että saas nähdä tarviiko sitten talvella mennä takkikauppaan.
Syksyssä on ihaninta, kun saa ekan kerran kaivaa nahkatakin ja huivin kaapista ja raikas syystuuli puhaltaa. Sitten voi kotona juoda teetä viltin alla :heart:
 
On niin ihania vaateitta pikkusille, mutta yritän odottaa siihen että tiedän kumpi on tulossa. Sitten shoppailu alkakoot :) Ajattelin lainaa kaverilta pikkuruisen haalarin jonka annoimme hännelle viime vuonna lahjaksi kun hänellekin syntyi vauva tammikuussa. Se haalari on ihan mini, 50cm vähän päälle eli siinä saa vauvan sitten mukavasti kotiin synnäriltä. B)
Kyllä se meidän toka ultra tulee ihan pian, kohta siihen ei ole kun kuukausi aikaa :)
 
Joo, eiköhän se syyskuu sieltä lopulta tule ihan yllättäen. Meillä on elokuu töissä aika kiireinen, niin viikot vaan vilisee ohi, jos aiempiin vuosiin on luottaminen.

Meillä ei oikein tutuilla ole vielä lapsia, että voisi lainata tai ostaa heiltä käytettyjä. Harmi, että "joutuu" sitten syssymmällä shoppailemaan kaikkea ihanuuksia... B)
Toki jotakin vaatetta kannattanee silti hankkia käytettynä, kun menevät kuitenkin niin pienen ajan.

Neuvolassa/lääkärissä käyty ja kaikki ok!
Sykekin saatiin kuulumaan, että kyllä mä nyt taas hetkeksi uskon, että joku siellä on! :heart:
Seuraava käynti on aika tarkalleen neljän viikon päästä.

*muoks* tänään siis tasan 14vk
 
tannn
ihania kuulumisia kaikilla.. :) tavaroitten hankinnasta on olllu puhetta, kakkoselle meillä jo luonnollisesti on kaikki mut esikolle aloin osteleen vasta jossain syyskuun paikkeilla. Mies kävi itekseen hakeen kantokopan+ matkarattaat kun oli hyvä tarjous ja sit seuraavana päivänä käytiin hakeen vaunut,puoleen hintaan. paljon ollaan saatu tutuilta vaatteita ja tulin kyllä siihen tulokseen että jos on iso suku ja paljon tuttuja, ei kannata kamalan paljon ostaa 50-62 kokosia vaatteita. MEillä oli meinaan ainakin niin et jokainen melkein järjestäen toi vaatteen mikä oli just 50-62 kokoo. Ite oonkin tehny niin että ostan jo valmiiks 68-74cm niin ei tuu kamalaa paniikkia kun lapsi kasvaa et kun ei oo vaatteita. itte meinaan nyt kun tyttö jo käyttää 68-74 joutunu hakeen kaikki vaatteet kaupast.. ihan vaan tällai vinkkinä. :D

mulla on ihan samaa oloa täällä myös, epätodellisuus kalvaa vaikka näki maukan elossa ja sydänäänet kuullu mut silti on alitajunnassa se niskaturvotus ja se et se oli maukan pituuteen nähden poikkeava vaikka sparkle86:lle olikin sanott et alle kolme on normi.. kamalasti jo toivois et alkais liikkeitä tuntemaan ja sitäkin kautta tulis odotus konkreettisemmaks. ja jos vaikka maha kasvais vielä isommaks... =) mä niin oon ylpee siitä että mulla on jo yks tyttö ja toinen lapsi tulossa. musta on ihana kävellä kaupssa meidän perheen kanssa ja näyttää muille et vaik ollaan nuoria niin silti ollaan tosissamme, jos ei oltais niin tuuskin oltais edes naimisissa.

G: onko teillä tullu mitään ajatuksia kehon muutoksista raskauden myötä? en tie miten teillä on mahat kasvanu, mut jos on niin onko ollu vaikee sopeutua siihen että se maha kasvaa ja sitä ei millään voi itte pysäyttää? Mulla ei oo tullu tässä raskaudessa eikä mulle tullu ekassakaan. Musta nainen on kauneimmillaan raskaana, ja mulla oli niin hyvä olo itellä et miks olisin siitämuutoksesta harmistunu.. =)

Kaikille hyvää alkavaa viikoa :) :flower: :hug:
Tannn ja maukka rv 12+6 :heart:
 
tannn
iloisia uutisia myös täältä, tänään sain ajan tays:iin ja se on ens torstaina 29.7.2010.. =) Ihana kun tuli niin nopeesti, ainoo vaan harmsi siin on et suunniteltiin kålmordenin reissua just ens viikon lopulle mut eiköhän aina jompaakumpaa ovi siirtää.. ei vaan raaskis tota aikaa siirtää kun tie sit koska sais uuden.. :/ noo. toivotaan et voidaan reissua siirtää. :D
:heart:
 
Tervehdys kaikkille!
Kiva että näitä kesksutelupalstoja on olemassa (melkein liikaki ;) ) Tänään oli nt-ultra,pikkuinen pyöri vinhaa vauhtia että oli kätilöllä melkoinen työ saada kuvia otettua =) Paperihässäkän vuoksi mulla oli 1.ultra vasta näin myöhään, eli nt ei voitu ottaa. Aattelin kyllä mennä verikokeeseen. Mutta siis kaikki vaikutti olevan hyvin asukilla.

Itellä jalat on näillä helteillä ollu ihan pökkelöt ja tuntoki välillä melkein mennyt,onneksi mies välillä hieroo. Pikkasen jännittää että millanen olotila on parin viikon päästä kun olis viikon reissu etelään..

Oikein hvyää viikon jatkoa ja odotusta kaikkille tuleville mammoille!

:hug:

Jade ja pikkuinen 14+2 :heart:
 
Ihanaa Tann että sait ajan jo ensi viikolle! :heart: Pidän peukkuja teille!!
Sulla on todella syytä olla ylpeä perheestäsi ja tulevasta pikkusesta :) Ihanan kypsiä ootte kaikki täällä, mä ole melkein 10vuotta vanhempi (-80 syntynyt) kun moni teistä ja ihan samoja asioita pohditaan :)
tann siihen sun kysmykseen että onko ajatuksia kehon muutoksista niin mua on se asia kyllä hiukan ahdistanut. Varsinkin kun gyne sanoi varhaisultrassa että mulla on kohtu eteenpäin kallistunut rupesin heti "pelkää" että kohta se pullahtaa esille. Mutta rv 13 kohta alkamassa ja vatsa vielä ihan litteä mutta kohta se varmaan oikein ryminällä pullahtaa esille ;) En edes tiedä miksi ahdistaa kun ihailen aina kovasti muiden vatsoja, no kai se vaan tuntuu ouolta että yht äkkiä on vatsa kun ei ole aikaisemmin ollut? En tiedä!
Kaikkea hyvää teille kaikille! :)
 
tannn
Jade85, tervetuloa mukaan joukkoon! :flower: :hug:

Kiitoksia monchichi, niitä peukkuja tarvitaan enemmän kun paljon. =)

Eilen sitten tuli kuitenkin se romahdus... Kyllä mä kuitenkin niin heikko oon että en kyllä yksinäni jaksais kantaa sitä huolta/pelkoa maukan tilasta.. :( kai sitä on yrittäny olla vahvempi mitä oikeasti on. mutta silti oon sitä mieltä et vaik olis sairas lapsi niin aiotaan se pitää.. ja oon nyt alkanu miettiin et mitä jos kuitenkin menis siihen lapsivesipunktioon kun mies sitä halus, ja sano et kun vois sitten alkaa valmistautuun siihen jos on sairas. Ja kuitenkin odotus on naisen ja miehen yhteinen asia, ja mun mielestä miehen täytyy saada yhtälailla nauttia siitä. Kyllä mä jo pelkästään mieheni taki avoin niihin kokeisiin mennä ettei sen tartte olla huolissaan ja ressata koko ajan.

Eilen oli muutenkin niin tunnemyrsky päivä. TUntu että mä oon maailman huonoin vaimo ja huonoin äiti ja kaks tuntia mä itkin ja yritin miehelle selittää mikä mun on... :ashamed: noo, ktyllä asiat sittten saatiin sovittua ja kaikki on taas hjyvin, hormoonit ei oo ehtiny ekastakaan palautuun normaalilleen niin nyt ne on niin sekasin että nekin vaikuttaa jonkin verran.. =) :headwall:

joo, tänän pitäis mennä ottaan ekat verikokeet, ei oo aikasemmin saanu aikaseks.. :ashamed: ärsyttää kun tiedän et vasta-aineet on rh-, niin joudu ravaan taas kolme kertaa verikokeissa.. noo, kaikki vaan on vauva parhaaks. Huomenna neukkulääkäri ja kuulee maukan sydänäänet.. :D niitä odotelklessa!

KAikille hyvää viikonloippua ja kiitos kaikille tuesta, se auttaa ja tietää et moni elää siinä mukana.. :heart: :hug:

*POKS* rv 13+0 Tannn ja maukka :heart:
 
Voi tannn, ikävä kuulla että eilinen oli noin vaikea päivä. :hug: Fiilikset varmaan menee ylös ja alas ja kyllähän tuo on todella pelottavaa ja ahdistavaa kun ei tiedä tarkkaan mikä tilanne on. Jos teistä vaan tuntuu siltä niin ilman muuta menkää siihen lapsivesipunktioon, sen jälkeen tiedätte mikä tilanne on todellisuudessa. Olet ollut ihan mielettömän reipas ja rauhallinen, anna itsellesi aikaa romahtaa välissä. Se kuuluu asiaan! Mä edelleen uskon ja toivon että kaikki on hyvin maukalla :heart:
Haleja!
 
Täältäkin voimia tannn! :hug:
Varmasti rankkaa aikaa ja epätietoisuutta. Olet vahva ja onneksi on mies tukena!

.....
Oli kysymys kehon muutoksista.
Mulla jotkut housut kiristää, mutta en ole lihonut, joten taitaa muista syistä kiristää ;) Se hämmentää, kun maha ei kuitenkaan näytä vielä vauvamahalta, vaan näytän muuten vain paksummalta kuin ennen. Tissit ovat kasvaneet yhden koon verran. Tähän kuitenkin on tottunut, kun muutos on tapahtunut niin pikkuhiljaa kolmen kuukauden aikana.

Kerroin raskaudesta tänään yhdelle erittäin hyvälle ystävälle ja todella helpottavaa että hän nyt tietää ja on iloinen meidän puolesta. :heart:
Oli tosin juhannuksena jo kuullut huhuja, kun kaveriporukka oli miestä tentannut. Mä olin siinä vaiheessa lähtenyt kekkereistä jo kotio hoitamaan eläimiä, enkä sitten tiennyt moniko asiasta silloin ehkä sai tietää.
 
tannn
huoh.. jokohan ne tunnemyrskyt loppuis..??? Eilen taas ilta meni itkiessä ja murehtiessa kaikkee. Tänään mä en halua pilata iltaa itkulla vaan haluisin keskittyä mieheen ja pitää sen kans hauskaa.. Tuntuu että siitäkin on ikuisuus kun sen kans on viimeks ollu hauskaa ja ollaan oikein naurettu yhdessä paljo. :ashamed: :|

Monchichi, sulle ihan hirvee iso kiitos kaikista kommenteista, jotenkin tulee paljon parempi olo ja mieli kun tietää että joku jaksaa tukea tavallla tai toisella... :hug:

noniin, tänään sitten menin sinne lääkärille ja odottelin et pääsisin 10 aikaan sisään.. kello tuli jo puol 11 ja siinä vaiheessa VASTA katoin sitä ajanvarauslappua, ja se lääkäri oli ja meni EILEN!!!!!!!!!!!!!!!! :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :kieh: kyllä meinaan ärsytti!

tää mamma menee nyt pienille unille!
hyvää loppuvikkoa kaikille! :hug:
tannn ja maukka rv 13+1 :heart:
 
No voi tannn pieni :p Tuli ja meni sit se aika, sait varmaan uuden heti? Juu ajatukst vähän muualla ilmeiseti hih ...
Kuulostaa ihanalta että vietätte laatuaikaa miehesi kanssa, siitä saa voimaa jatkaa taas. Kaikki muuttuu vielä hyväksi. :hug:
 
Heippa kaikki, joko teillä näkyy masua jo? tannn laittoikin kuvan viime viikolla ja hieno oli masu! Jos joku haluu laittaa masu kuvia olisi ihanaa nähdä :) Se on hauskaa vertailla kun kaikilla on LA tammikuussa mutta masut voi silti oli ihan eri vaiheissa. Ja toki ne jotka saa jo toisen niin niillä voi olla vielä ihan eri tilanne. Mulla ei vielä mitään masua niin odotan kunnes jotain näkyy niin laitan kuvan ;)
Viikonloppu terkuin Monchichi 13+3 :heart:
 
Terve kaikille! Vihdoin sain itseni rekisteröityä, kun taustalla oon jo hetken aikaa seuraillu keskusteluja. Elikäs täällä ilmoittautuu tammimamma myöskin ja ensimmäistä odotellaan :)Jännää on!!! Ja ihanaa!!! Laskettu aika meijän "tyypillä" on 27.1 ja nyt siis 13+1. Niin ja ikaa "jo" 27-vuotta eli lähes seniori-iässä heh ;)

Pieni masu mulla jo näkyy, nyt tuntuu, että se alkaa oikein pompahtaa sieltä esiin pikkuhiljaa! Iltasin ainakin niin "iso" pallo on ja nyt kyllä jo päivälläkin näkyy!

Ihanaa odotusta kaikille :heart:
 
Tervetuloa s-h-h! =)

Mulla näkyy vähän mahaa, mutta asiasta tietämättömille menee varmasti läpi ihan loman aiheuttamana lihomisena. Saas nähä onko miehen mielestä suurta muutosta tapahtunut kahdessa viikossa, kun se ensi viikon pe palaa reissusta :)

Tämä hajuherkkyys on jotain ihan kamalaa. Vaikkei jääkaapissa ole mitään pilaantunutta, saa se normaali jääkaapin haju jo yökkimään. Samoin tekemäni ruoka oli kylmänä nenään tosi ällöä vaikka lämmitettynä maistui ja tuoksui ihan hyvältä. Pitäs varmaan mennä joku hengityssuojain päässä koko ajan, niin ei tarvitsisi yökkiä :D
Hampaitten harjaus on myös haasteellisempaa kuin ennen. Aina on ollut herkkä okkireaktio, mutta nyt pitää oikein tosissaan keskittyä, että saa poskihampaat harjattua.

Tänään apteekkiin hakemaan kalkkitabletteja. Maanantaina neuvolassa sain "käskyn" hakea moisia, mutta hienosti unohtanut koko jutun.

14+5
 

Yhteistyössä