***TAMMIVAUVAT*** Heinäkuussa

Tulipa tuossa tänään mielee ku sohvalla istuin ja tunsin ekoja liikkeitä et vuonna 2008 ku tota esikkoa ootin ni silloin joku oli huomannu tuntevansa liikkeitä vessanpytyl istuessaa ja nojatessaa eteenpäin,eli vatta jalkoja vasten,tässä asennossa mäkin tänää istuin sohvalla ku kone pöydällä ja liikkeet tunsin,eli niille jotka ei vielä liikkeitä tunne ei ku vessaa istumaan :D

Huomen aamul ois sokerirasitus eessä :x
 
Zuh
Huh, urakka suoritettu ja teksteissä ajantasalla :D

Eikös se mene niin että tuttavat ihastelevat raskaana olevan naisen upeaa valastatuointia vatsassa johon odottaja nolona kertoo että aiemmin se oli delfiini :LOL:

Tarvikkeiden hankinnasta: Kauhistus, minähän en ole hankkinut vielä yhtään mitään! Jotenkin vaan ajattelee että onhan tässä aikaa ja ei mitään kiirettä, voihan se jossain vaiheessa yllättää :whistle:

Menee enemmän nuo hankinnat remonttipuolelle, nyt pitäisi mm. etsiä lavuaarikaappi, lattialaatat ja päättää vessan yläseinän väri. Ei oikein ehdi tekemään vaunuvertailuja vielä..

Zuh & Naatti 13+3
 
Heipä hei!
En oo oikein ehtiny kirjottelemaan kun ei olla paljoa kotona oltu ja nytkin to aamuna lähdetään kohti Tanskaa.. :)

Toinen neuvola takana, painoa lisää n. 500 g/viikkoa, eli tosi hyvä, verenpaineet hyvät ja sydänäänet kuului hienosti :heart:
Mitään tulehduksia ei ollut ja kohdunsuu siisti.

Hui, koulukin alkaa jo parin viikon päästä.. :O Ollut kohta 4 kk lomalla nii mitenköhän kouluun paluu sujuu :D Eikä monikaa koulussa tiedä vielä tulokkaasta..

Niinuska+Hipsu 14+3 (hui :D )
 
Zuh: Meillä on vähän sama tilanne, että laattoja sun muita pitäisi tässä valita. Tosin rakennamme kokonaan uutta taloa, joten valintoja täytyy tehdä vähän useampaan huoneeseen. Hyvä että on näitä projekteja tässä menossa niin ei käy aika tylsäksi:D Noissa valinnoissa menee kyllä yllättävän paljon aikaa!

Mä en ole vieläkään tuntenut mitään liikkeitä. Tai en ole ainakaan tiedostanut niitä:(

Tänään vapaapäivä, ihanaa! Nään lapsuudenystävän ja illalla menemme katselemaan vaunutarjontaa :heart:

Pinkg ja tilleri 17+0 :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lili78:
Hipkukka kiitti turvakaukalo kommentista! :heart: En ajatellut että kaukaloissa on eroja etteivät mahtuisi jokaiseen automerkin kyytiin. PItää sovitella.
Meillekin tuo oli aikoinaan yllätys. Meillä on autossa ISOFIX-kiinnitys ja haluttiin hyödyntää se. Eli kaikki kokeillut kaukalot oli jalustalla ja ISOFIXillä. Yllätys tosiaan oli, etteivät nuo jalustat olekaan samanlaisia, vaan asettuvat eritavalla auton penkille :eek:

Turvaistuimeen siirryttäessä samaa ongelmaa ei enää sitten oikeastaan ollutkaan. Johtuu varmaan siitä, että silloin lapsen istuma-asento voi olla jo pystympi. Meillä on nyt auton vaihto edessä, kolmea istuinta kun ei saa sovitettua nykyiseen, ja hiukan jännittää sopiiko tuo nykyinen kaukalo seuraavaan. Jos sopii tarvii käydä ostamassa vain yksi, jos ei joudutaan kaksi uutta kaukaloa ostamaan :/

Hankintoja Olen kyllä katsellut mitä kaikkea tarvitsisi ja mitä haluan. Mutta varsinaisesti ennen rakenne ultraa ei viitsitä isoja hankintoja tehdä. Ajateltiin kysyä sukupuolia, olis kiva tällä kertaa tehdä hankinnat sen mukaan. Esikoisesta ei haluttu tietää ja kaikki olikin sitten neutraalia.

Hipkukka ja AatosII 15+6

 
Moikka moi kaikille! :wave:

Mitens teillä viikonloput meni?

Me pidettiin miehenkanssa "häämatka" viikonloppua.
Lauantaina käytiin asuntomessuilla, siintä vantaalle hotelli flamingoon yöksi.
Ainut miinus oli tää mun hellittämätön pahoinvointi. Nyt se on siirtynyt niin että kaikki yöt oksettaa ja on paha olo, "hää-yönä" sain unta ehkä tunnin ja viis kertaa kävin oksentamassa. :x
Mutta sunnutai oli kuiteskii ihana, lilluttii kylpylässä kolmetuntia, käytii jumbossa shoppailemassa. Siellä oli tosi paljon alennuksia, sain polrn o pyretin fleecehaalarin -50% ja talvihaalarin -70% ja kaikkea muuta vähän pienempää ihanaa!

Sitten kotimatkalle mentii "ihan nopsasti" käymään ikeassa, sitten se venykin viideksi tunniksi ja masukki sai sen huoneeseen melkein kaikki tarvittavat asiat! uutta mattoa ja verhoja ja aivan ihana lipaston sen vaatteille ja säilytys koreja ja hyllyjä ja ja ja.... :heart: :D Nyt alkaakin melkee kaikki olemaan. Siskolta tulee hoitopöytä ja huutonetistä sänky. Vielä tarttee sitten lakanat ja muut pienet jutut. Mieskin jaksoi ihanasti munkanssa shoppailla ja olla innoissaa vielä :heart:

Nyt takasin töihin.

jenninho+masukas 18+1 (jo 19 viikko ja vieläkii oksentelen. Neuvolantäti sano että on vielä Normaalin rajoissa, kiva.)
 
Varasin juuri ajan terveystaloon 4D ultraan. Voi järkyttävä minkä hintanen... :whistle: Ja aika jännä että yleinen ohje on, että viikon 20 tuntumissa olisi paras aika tehdä kyseinen toimenpide, niin vastaanotto-täti sanoi, että ainoastaan viikolla 24 tehdyistä ultrista saa kelakorvauksen....? :eek:

No ei siinä odotellaan sitten vielä 6 viikkoa, että pääsee näkemään pienen.. Täällä meillä päin ei tarjota kuin alkuraskauden ultra, joten on mennyt pitkä aika viime kohtaamisesta kaverin kanssa.. :kieh:


Elayne Poksuu! 18+0
 
SEE
Alkuperäinen kirjoittaja piiuli82:
paljo ne sokerirasituksen viitearvot on?jos joku viittis vastata,tosin tässäki taitaa olla eroja eri puolel suomea :whistle:
mulla se nyt onnellisesti takana,mut tulokset saa sit vasta joskus neuvolassa
Kotkassa rajat: Paasto 5.1, 1h 10 2h 8
 
Tervehdys kaikille, pitkästä aikaa....

Tulin ilmoittelemaan meidän osalta ikäviä uutisia.... jättäydymme joukosta pois :'(

Menimme 14.7. np ultraan, jossa paha painajainen kävi toteen, kehittyminen oli loppunut noin rv 7.

Ei mitään oireita, ei mitään vuotoja, tuli aivan liian yllätyksenä....

Seuraavana päivänä kävin tyhjennyksessä ja nyt sitten toivotaan että taas pian tärppää...

Teille kaikille oikein ihanaa odotuksen jatkoa :heart:

Von Lin Lin
 
Hei kaikki pitkästä aikaa!

Mä oon nyt ihan pihalla teidän jutuista kun en vielä ehtinyt suorittamaan luku-urakkaani.
On ollut koko ajan jonkinlaista menoa ja meininkiä niin en oo koneelle ehtinyt. Jospa sitä ehtis sit paremmin kun koulut alkaa ja meno rauhottuu :) Ajattelin tässä vaan pikaisesti ilmoittaa olemassaolostani.

Täällä kaikki suht ok. Liikkeitä en vielä ole havainnut tietoisesti mut välillä jotain "muljahduksia" tuolla masussa tuntuu niin olisko ne sitten sitä. Tää on just vaikee vaihe kun ei likkeitä tunne ja eikä ultraakaan ole ja neuvolaanki pitkä aika niin monesti tulee mietittyä että onkohan kaikki kunnossa. mutta täytyy luottaa ja uskoa siihen että on. ei se kuitenkaa murehtimalla parane. Masu mulla kasvaa joten eikös sen pitäisi olla hyvä merkki? :)
Muta on ihana katella niitä masukuvia!! laittakaahan äipät niitä tulemaan! Mulla on edelleen se piuha hukassa enkä oo joutanut sitä ettimään niin ite en vielä voi laittaa. :( mut kaveri sanoi jo että TOI masu ei pysy enää piilossa.. :)

Mä yritän aloitela tuota luku-urakkaa tässä piakkoin.

röllis ja onni 13+ jotain.. :)
 

Mä oon ollu nyt taas laiska lueskelemaan ja vetäisin sitten viikon tekstit tässä urakalla, joten kaikki teidän kertomisenne on mössönä päässä :D Erota sieltä sitten että kuka sanoi ja mitä sanoi... :D

Kipeenä makaan kotona, ihan järkky flunssa. Mies oli jo varma että mulla on se saamarin sikainfluenssa, mut kuumetta ei oo,korkeimmillaan ollu 37,1. Pomokin soitti takaspäin huolestuneena sen jälkeen ku ilmotin saikusta, et hei kävithän ihan lääkärissä, ei kait se vaa oo se influenssa.. Nenää saa niistää KOKO ajan, ja yskiä ja oksentaa jopa sitä limaa.. Oksenteluunhan mä halusinkin palata :/

Taidan mennä takas pelkästään makaamaan ja heittää koneen nurkkaan..

Huomenna poksuu!

Iita ja pikku-Muru 15+6 :heart:
 

Yhteistyössä