Tampere mammaystäviä?

Heip. Olisiko täällä joku muukin seuraa vailla? Asustelemme Härmälässä, typykkä 9.5kk ja minä 35v. Olisiko ulkoilu/ kahvistelu/ jutusteluseuraa ja nappuloista seuraa myös toisilleen?
Pidän matkustelusta, leffoista, joogasta, luonnosta, punkusta, elämän koukeroista kaikkineen, olen aika henkinen sekä analyyttinen myös hersyvä ja kepeä luonnoltani. Äitiys ei määrittele minua kokonaan naisena ja ihmisenä, eli tykkään puida muitakin juttuja kuin lapsiin liittyviä asioita, toki niitäkin :)!kaipaan siis uusia tuttavuuksia ja tuulahduksia elämääni. Ota yhteyttä :)
 
Viimeksi muokattu:
Heip. Olisiko täällä joku muukin seuraa vailla? Asustelemme Härmälässä, typykkä 9.5kk ja minä 35v. Olisiko ulkoilu/ kahvistelu/ jutusteluseuraa ja nappuloista seuraa myös toisilleen?
Pidän matkustelusta, leffoista, joogasta, luonnosta, punkusta, elämän koukeroista kaikkineen, olen aika henkinen sekä analyyttinen myös hersyvä ja kepeä luonnoltani. Äitiys ei määrittele minua kokonaan naisena ja ihmisenä, eli tykkään puida muitakin juttuja kuin lapsiin liittyviä asioita, toki niitäkin :)!kaipaan siis uusia tuttavuuksia ja tuulahduksia elämääni. Ota yhteyttä :)
Moikka!
Mä olisin ainakin kivaa mammaseuraa vailla!
Ollaan suht tuoreita Pirkanmaalaisia eikä töistä ainakaan vielä ole sellaista naisseuraa löytynyt, kenen kanssa tavattaisiin myös vapaalla. Olen itse 37v, kokopäivätöissä liikunnan parissa ja liikuntaa harrastelen myös vapaalla. Tykkään myös matkustelusta, leffoista, ulkoilusta, hyvästä ruuasta ja juomasta, illanistujaisista ja hyvistä + syvistä keskusteluista :) Kaksi lasta löytyy, toinen jo koulussa ja toinenkin pian.

Mä kaipailisin kavereita entisten vanhalle kotipaikkakunnalle jääneiden "tilalle" eli paitsi vaikkapa lasten kanssa yhdessä joskus viikonloppuisin tapaamaan, niin myös iltalenkille, joskus vaikka perjantai-lasilliselle kaupungille, leffaan, shoppailemaan, ihan vaan myös soittelemaan ja jakamaan asioita jne.
 

Yhteistyössä