Tampereella lähiaikoina synnyttäneet

  • Viestiketjun aloittaja mietiskelen vaan..
  • Ensimmäinen viesti
mietiskelen vaan..
Saitteko laitokselta mukaanne jonkun Liberon laukun tms? Ja mitä se sisälsi? Me kotiuduttiin vauvan kanssa viime viikon perjantaina, eikä saatu muuta kuin marttojen neulomat sukat..
 
Mä oon kyllä viime vuoden puolella ja saatiin se laukku, niitä vaan on osastolla käytävällä hyllyssä, josta sai hakee. Olihan siellä vaikka mitä: kuvakirja, lelu, vaippoja, pussukka, jossa jotain pesuaineita..., kertakäyttösiä hoitoalustoita
 
Ammattilainen
Sain kun kävin itse hakemassa sen sieltä hyllystä. Ei sitä kukaan mulle olis varmaan tuonut. Ensisynnyttäjiä huomioidaan ihan eri tavalla kuin vaikka kolmannen saaneita. Mä sain olla siellä ihan "rauhassa" koko ajan. :D
 
Hei!
Synnytin 11.3. ja tiesin ite hakea sen kassin sieltä käytävästä. Tällä viikolla olivat jo loppu kun huonekaveri niitä kyseli. Jälkikäteen voi osastolta hakea, tosin eivät tienneet koska on tulossa lisää. Kassin sisältö oli pelkästään kertakäyttömuovia, siis vaippoja, alustoja ja ruokalappuja. Kirja ja kukkalelu oli ihan kivat, mutta tuo kertakäyttöunelman tyrkytys pisti vähän ärsyttämään...
 
Sain kolme viikkoa sit (melkein 4), ne pitää itse ottaa siitä synnärillä käytävällä olevasta hyllystä. Semmoinen neonvihreä kassi..

Siellä oli vaippoja, kirja, lelu, esitteitä, hoitoalustoja jne. Mut sisältö ilmeisesti vaihtelee hieman, sillä samassa sairaalassa synnyttäneen kaverin laukussa oli eri asioita. :)
 
Noita laukkuja oli jaossa jo 7 vuotta sitten ku sain esikoisen, tosin en kyllä Tampereella synnyttänyt. Mie en esikoisen aikoihin tajunnut sitä laukkua ottaa mukaan niin otinpa sitten reilun vuoden päästä kun olin kuopusta saamassa niin kaksi laukkua mukaani =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja HessuHopo:
Noita laukkuja oli jaossa jo 7 vuotta sitten ku sain esikoisen, tosin en kyllä Tampereella synnyttänyt. Mie en esikoisen aikoihin tajunnut sitä laukkua ottaa mukaan niin otinpa sitten reilun vuoden päästä kun olin kuopusta saamassa niin kaksi laukkua mukaani =)
Mulle kätilö sanoi, et ota kaksi kassia, kun ovat sponsorilaukkuja ja sairaala saa kai rahaa tms. sen mukaan paljon niitä menee. Kätilö siis toi mulle itse yhden ja sanoi, et ota toinen vielä ennes ku lähdet. =)

Mutta unohdin ottaa tokan. :D ...oli kiirus kotiin.
 

Yhteistyössä