Tampereelle tapaaminen?

Sidney
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.10.2004 klo 12:17 pikkukukka kirjoitti:
täällä kans yks joka haluis mukaan, :wave: jos joku vaan saa aikaseks järkätä. omat voimat ei just nyt riitä :ashamed:
Mä voisin järkäillä, mutta nyt taitaa kaikki aika mennä tuon 2 + risteilyn suunnitteluun...Joten joku muu saisi tämän sitten järkätä!! :ashamed:
 
Gaia
Näissä tapaamisten järjestämisessä on se kurja puoli, ettei koskaan tiedä tuleeko se porukka sinne vai ei. Olisi keljua varata esim. pöytä pikkujoulusesongin aikaan ravintolasta kahdellekymmenelle ilmottautuneelle, jos sinne saapuu sitten paikalle kolme. Voisi ensin vähän kartoittaa, että onko sitä kiinnostusta Tampereen alueella tapaamiseen tällä hetkellä? Kertokaa vain rohkeasti mielipiteenne asiasta.

 
pikkuruu harmaana
Kyllä voisin pyrähtää päikalle, siis vaikkapa jouluruualle tai jotain... Toi etureppu pömpöttää jo siihen malliin, ettei tässä tarvii mitään ravintelikierrosta enää lähtee kiertää =) =) =)
 
pikkukukka
Mä ainakin oon innokas jos paikka olis sellanen et voisin ottaa meijän neidin mukaan kun tyttö ei pulloa huoli, niin ei oikeen isille voi jättää. Tietty jos on vasta monen kuun päästä niin sitten ehkä vois päästä ilman. Lähiaikoina me ollaan kuiteski tytön kans käytännös erottamattomat.
 
outionikki
Täälä olis kans yks innokas lähteen mukaan johonki hauskaan illanviettoon ihmisten kans =) Jos vaan löytyy sopiva ajankohta ja paikka. Ei tartte mitään ihmeellistä järjestää. Syömään olis kyl kiva lähteä, et kasvais tää "paapero" vähä lisää.. :)
 
olishan se kiva tavata... =) mulle henk.koht kävis paremmin alku vuosi, on tuota äksöniä kovasti tähän loppu vuoteen tupsahtanut ja itsekkäästi ajattelen silloin pääseväni ilman tyttelis tyytä liikenteeseen...
mut toki koetan irrottautua jos vain joku jaksaa järkätä vielä tälle vuodelle.
 
No lasten kanssa vielä pääsisi Pikku kakkosen puistoon: kohta enää ei (tai pääsee, mutta lumi vähän hankaloittaa vissiin lasten leikkilaitteiden toimintaa.) Jos siis mentäisiin päivällä tässä lähiaikoina. Ihan vaan tässä yksi idea. Jos mennään äippä porukalla iltasella niin sen mukaan vissiin pitäisi suunnitella kuinka moni on lähdössä.. ei hirveellä lössillä voi ihan joka paikkaan mennä.
 
Sidney
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.11.2004 klo 16:29 NeitiNasu kirjoitti:
No lasten kanssa vielä pääsisi Pikku kakkosen puistoon: kohta enää ei (tai pääsee, mutta lumi vähän hankaloittaa vissiin lasten leikkilaitteiden toimintaa.) Jos siis mentäisiin päivällä tässä lähiaikoina. Ihan vaan tässä yksi idea. Jos mennään äippä porukalla iltasella niin sen mukaan vissiin pitäisi suunnitella kuinka moni on lähdössä.. ei hirveellä lössillä voi ihan joka paikkaan mennä.
Mulla on vuorotyö joten mulle ei käy kuin viikonloput sitten ja nekin on aika täyteen nytten buukattuna...
Joo no kyllä aika isoja pöytiä saa joka paikasta varattua kokemuksella sanon... =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.11.2004 klo 17:24 Sidney kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.11.2004 klo 16:29 NeitiNasu kirjoitti:
No lasten kanssa vielä pääsisi Pikku kakkosen puistoon: kohta enää ei (tai pääsee, mutta lumi vähän hankaloittaa vissiin lasten leikkilaitteiden toimintaa.) Jos siis mentäisiin päivällä tässä lähiaikoina. Ihan vaan tässä yksi idea. Jos mennään äippä porukalla iltasella niin sen mukaan vissiin pitäisi suunnitella kuinka moni on lähdössä.. ei hirveellä lössillä voi ihan joka paikkaan mennä.
Mulla on vuorotyö joten mulle ei käy kuin viikonloput sitten ja nekin on aika täyteen nytten buukattuna...
Joo no kyllä aika isoja pöytiä saa joka paikasta varattua kokemuksella sanon... =)
Niin jos syömään ollaan menossa. Ja sitten sekin, että kuka niitä varauksia alkaa hoitamaan? Jos jotain sen suuntasta illanviettoa ihmiset haluaa?
 
Sidney harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.11.2004 klo 17:48 NeitiNasu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.11.2004 klo 17:24 Sidney kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.11.2004 klo 16:29 NeitiNasu kirjoitti:
No lasten kanssa vielä pääsisi Pikku kakkosen puistoon: kohta enää ei (tai pääsee, mutta lumi vähän hankaloittaa vissiin lasten leikkilaitteiden toimintaa.) Jos siis mentäisiin päivällä tässä lähiaikoina. Ihan vaan tässä yksi idea. Jos mennään äippä porukalla iltasella niin sen mukaan vissiin pitäisi suunnitella kuinka moni on lähdössä.. ei hirveellä lössillä voi ihan joka paikkaan mennä.
Mulla on vuorotyö joten mulle ei käy kuin viikonloput sitten ja nekin on aika täyteen nytten buukattuna...
Joo no kyllä aika isoja pöytiä saa joka paikasta varattua kokemuksella sanon... =)
Niin jos syömään ollaan menossa. Ja sitten sekin, että kuka niitä varauksia alkaa hoitamaan? Jos jotain sen suuntasta illanviettoa ihmiset haluaa?
Jaa-a se nyt pitäs selvittää eka että mitä halutaan...Mutta mulle käy mikä vaan kunhan ei oo arkipäivänä aamulla eikä päivällä!! Mä voisin harkita tuota järkkäilyjä jos johonki syömään mennään, mutta pitäs nyt eka päättää mitä halutaan... =)
 
innokas olisin lähtee mukaan...mutta vain lasten kanssa pääsisin....koska nuorimmaista vielä imetän.

tuo pikku kakkkosen puisto olis kyllä kiva,vaihtelua meille....alkaa oman kylän puistot tulee jo liian tutuks :)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.11.2004 klo 10:32 harmaa palsternakka kirjoitti:
Mä tulisin mielellään syömään. Leikkipuisto-jutska ei saa mun kannatustani. Joutuisin roudaan vaihtovaatetta jne lapsille.
no minä ajattelinkii että jos puistoon tullaa niin tullaa vaan puistoon eikä kaupoille...eli en kanna sit mitää vaihtovaatteita mukana. eikä tuon uhmiksen kaa missää kaupoilla kierrellä...argh!

 

Yhteistyössä