Tampereelta kaveria tällaiselle nörtimmälle

Ajattelin koettaa tätä kautta että löytyisikö täältä samanmoisia ihmisiä. Olen Tampereen eteläpuolelta oleva 28v, voisi sanoa nörtihkö introvertti joka kuitenkin aina välillä kaipaisi jotain jolle laittaa viestiä. Laskettu aika on toukokuussa ja ennestään on 4,5v tytär. Onnellisesti avioliitossa mutta miehen lisäksi ei juuri ystäviä ole, koulukavereita lukuunottamatta. Näiden kanssa on niin eri elämänvaihe että ei lapsijutuista tule paljon puhuttua, sen lisäksi että joudun joka tapauksessa skippaamaan vuoden välissä ja jättämään tämän vuosiluokan.
Viihdyn paljon kotona, mutta tykkäisin silti jos olisi sellainen... ei-pakottava kaverisuhde, jossa toiselle saisi laittaa viestiä sillon kun tekee mieli tuntematta huonoa omaatuntoa siitä ettei ole puhunut moneen päivään. Älkää ymmärtäkö väärin, olen hyvä kuuntelija ja keskustelen mieluusti mutta olen itse aivan sairaan huono keksimään puheenaiheita ja kyselemään kuulumisia.. >_> jonka takia kaverisuhteet on vähän, no, jääneet.
Musta itsestä sen verran, että olen tällainen tietokonepeli/roolipeli/vastaava-harrastaja joka yleensä on rajannut tuttavuusmahdollisuuksia. En tiedä mitä salkkareissa tapahtuu mutta osaan analysoida Undertalen maailmaa monta tuntia senkin edestä. Opiskelen TAMKilla interaktiivista mediaa jos se auttaa ymmärtämään. Ääh, hankalaa.
Ai niin, kotoa löytyy kissoja ja akvaario, niistä osaan puhua kanssa. Tykkään kierrellä kaupoilla ja kirppareilla ja keitän hyvää kahvia jos jaksaa raahautua meille asti.
Jos täällä nyt joku on joka sattuu kiinnostumaan yhteydenpidosta niin saa laittaa yksityisviestiä!
 

Yhteistyössä