Tampereen äidit ja taaperot hei!!!

Moi! :D

Täällä olisi 21v äiti ja n1v11kk ikäinen poika, jotka kaipaisivat seuraa aikuisista, että lapsista!
Asutaan tesoman ristimäellä..
Poikani on hyvin tempperamenttinen(MINÄ, MINUN;) kova halailemaan ja hellimään muita lapsia.
Mutta monet tuppaavat juosta häntä karkuun, joten kavereita on turhan vähän =)
 
Kyllä se passaa, mutta täytynee heti sanoa että en ole kovin suupaltti, ennenkun olen oppinu tuntemaan paremmi. =) Poikani on maitoallerginen ja minä kananmunalle, että täytynee kai tehä erikseen sit jotain =/
 
Älä huoli!Meidänkään poika ei tavallista lehmänmaitoa juo.Soijatuotteilla saa hyvää leivottua:)Lapsille voi leipoa esim.sokerittomia ja rasvattomia kaurakeksejä niin eivät tule sitten kateellisiksi äideille:) Ja äidit jos haluaa laittaa lapset isille ja tulla kahvittelemaan niin toki sekin käy..
 
Käyn 3 vuorotyössä ja sillon kun on vapaa aikaa niin ois kiwa treffailla muita äitejä esim. jollain leikkipaikalla tesomalla kun en bussilla viittis pitemmälle lähteä (laiska kun oon)..ja poitsulle 5v. ois kiva saada leikkikamuja samoilta nurkilta ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja mauku83:
Käyn 3 vuorotyössä ja sillon kun on vapaa aikaa niin ois kiwa treffailla muita äitejä esim. jollain leikkipaikalla tesomalla kun en bussilla viittis pitemmälle lähteä (laiska kun oon)..ja poitsulle 5v. ois kiva saada leikkikamuja samoilta nurkilta ;)
Tiedät varmasti tän ristimäen alueen, missä iso parkkis ja piha, grilliä vastapäätä? :)
Paljon on äitejä monesti ulkona, mutta hurjan huonosti tullu tutustuttua kehenkää. Jotenkin vaikeaa mennä sanomaan moi ja jutustella enemmän :)
 
Ollaan muuttamassa maaliskuun lopulla Porista Hervantaan. Tyttö 2v8kk on sosiaalinen luonne ja uusia kavereita olis tärkeää löytää. Itekin kaipaisin ystäviä, jottei elämä uudessa kotipaikassa olis ihan orpoa. Voitaisiin ensin laitella sähköpostia, niin oltaisiin sitten jo puolituttuja kun me saavutaan sinne paikan päälle :)
 
Minustakin olisi kovin mukava viedä poikaa leikkikentille/kerhoihin yms.Ja tavata itsekin äitejä samalla,mutta olen pahasti erakoitumassa,koska aloin syksyllä saamaan melko pahoja paniikkikohtauksia julkisilla paikoilla,kaupassa,bussissa jne.Sen tähden olisin niin innoissani jos saisin ihmisiä kokoontumaan meille.Tykkään laittaa ruokaa ja leipoa,ja se onnistuukin paremmin kotona kuin leikkikentällä:)
 

Tiedät varmasti tän ristimäen alueen, missä iso parkkis ja piha, grilliä vastapäätä? :)
Paljon on äitejä monesti ulkona, mutta hurjan huonosti tullu tutustuttua kehenkää. Jotenkin vaikeaa mennä sanomaan moi ja jutustella enemmän :)[/quote]

Juu asutaan varmaan samoilla taloilla :D grilliä vastapäätä asutaan mekin ja käydään enemmän tos leikkipaikalla mis on nyt jäämäki ja luistelukenttäki..ns.takapihalla harvemmin..Oon ite aika hissukka et en kovin helposti ala jutteleen.. Muksutki on jo isoja niin ei tuu käytyä missä'än kerhoissa tms. Vesitornin möäellä käydään laskemas pulkkamäkeä ja varmaan tänäänki =)
 
Juu meki ollaan just sillä puolella yleensä, missä se jäämäki, mut toi meiän pulkka on niin pieni ja tyttöjen.. ettei sillä enää tee mitää.
Eilen just pari tyttöä kysy, "Onks toi poika vai tyttö, miks tuollainen pulkka sit!?":D
Mut itse olen tosi hissukseen, enkä tuskin ikinä kenenkään kanssa jutellu.. :/
Täytys kai mennä ostaa isompi pulkka ja tulla katsoo minkälainen mäki sie vesitornilla on :)
 
Hei!
Me ollaan muuttamassa vaasasta tampereelle tässä kunhan saadaan asunto myytyä. En tunne sieltä ketään joten olisi mukava tutustua! Täältä netistä kun helposti löytää uusia kavereita.
En minäkään mikään suupaltti alkuun ole mutta kun kunnolla tutustuu niin juttua tulee. Meillä on poika 1v 1kk ja kavereita hänkin kaipaisi.
 

Yhteistyössä