Tampereen pipariporras - Aloitusketju. Kannattaa lukea!

Yksityisviestiä Hari Maolle että olisit kiinnostunut tulemaan mukaan ja kun saat salasanan etsit etusivulta Kerhoista sellaisen kuin Pipariporras 03-alue. Sieltä löytyy sitten keskusteluja ja tietoa tapaamisista kun olet kerhon jäsen. Tervetuloa! =)
 
Heippa!

Täällä kans yksi uusi tamperelainen äiti, tai poika on jo 1.5-vuotias, mutta muutin vasta tänne seudulle :) Kelpaako kerhoon siis sellainen, joka ei tällä hetkellä odota? Ystäviä kaivattaisiin, joten jos kelpaa niin haen jäsenyyttä :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vanamo80:
Tahtoisin mukaan kerhoon, olen 29-vuotias 05/08 syntyneen pojan äiti Annalasta. Oon vissiin vaan ihan toope, kun en tajua, miten se yksityisviesti oikein lähetetään... :D .
Hari Mao-nimimerkin alapuolella näkyy sulle keltainen pieni kirjekuori. Klikkaat siitä niin pääset lähettämään sen viestin :)
 
Minäkin ilmottaudun tähän pinoon, olen 24v. 2 lapsen, 3v tytön ja 5 v.pojan äiti. Muutimme Tampereelle pari kk sitten ja kaipaan uusia ystäviä ihan kaikkeen mahdolliseen, kahvitteluun, kuntosalille, lenkkipolulle, viihteelle, shoppaileen, elokuviin, tai vaikka ihan vaan istumaan iltaa ja rupatteleen ym ym.
:D =)
Olen rento, sosiaalinen ja huumorintajuinen ja etsin ystäviä samanhenkisistä äideistä! laittakaa yv:tä tai sähköpostia suoraan lauraemilia-86@hotmail.com
 
Minäkin ilmottaudun tähän pinoon, olen 24v. 2 lapsen, 3v tytön ja 5 v.pojan äiti. Muutimme Tampereelle pari kk sitten ja kaipaan uusia ystäviä ihan kaikkeen mahdolliseen, kahvitteluun, kuntosalille, lenkkipolulle, viihteelle, shoppaileen, elokuviin, tai vaikka ihan vaan istumaan iltaa ja rupatteleen ym ym.
:D =)
Olen rento, sosiaalinen ja huumorintajuinen ja etsin ystäviä samanhenkisistä äideistä! laittakaa yv:tä tai sähköpostia suoraan lauraemilia-86@hotmail.com
 

Yhteistyössä