Tamperlaisia odottajia?

miinttuu, mulla on ollut nyt parina iltana semmosta yökköilyä. Eli tulee yökkimisrefleksi, mutta mitään ei tuu ulos. Tarkoitatko kakomisella sitä? Mulla on kakomisesta vain semmonen mielikuva, kun kissa kakoo karvapalloja suustansa :D
Oon huomannut, että iltaisin mikrolla EI kannata lämmittää ruokaa, koska ne hajut aiheuttaa tuota yökkäilyä. Samaten pyrin iltaisin välttämään jääkaapin avaamista. Mahan ei kannata mennä liian tyhjäksi, vaan syödä vähän mutta usein.
 
Juu, siis nimenomaan tuollaista yökkäilyä. :) tässä nyt viime viikon maanantaista asti kestäny tätä ja alkaa vähä huumori loppuu. :p toivottavasti ei koko raskautta kestä. :) syön kyllä neuvolankin ohjeen mukaan vähän ja usein mut ei auta mitään, iltapäivästä nukkumaan joka päivä sama rumba tän yäkkäilyn kanssa. :p
 
Täälläkin miehellä on kauhean hauskaa mun yökkäilyjen kanssa, kuulostaa kuulemma niin koomiselta :D
Iltaisin tuota näyttää olevan, eipä oikeastaan aamuisin (ellei illalla ole alkanut runsaasti, niin saatan ihan oksennellakkin aamulla/illalla). Nyt on taas mennyt pari iltaa ihan ongelmitta. Tosin oon vältellyt vihollisiani jääkaappia ja mikroa.
 
  • Tykkää
Reactions: miinttuu
Ah ihanaa! :) Rv 10 alkanu nyt niinkin hyvissä merkeissä että pahoinvoinnit ja yökkäilyt jääny pois *koputetaan puuta*. :) ensimmäinen ultra 2.4 ja onkin sit jännitystä x2 kun samana iltana Sami Hedberg show tamperetalos. :)) jännänä sit orotellaan. :) mites muilla sujunu?? :))
 
miinttuu hienoa, että yökkäilyt on helpottaneet! ja onnittelut kaksinumeroiselle rv:lle pääsystä! :)

nuorallatanssija toivottavasti sielläkin yökkäilyt on tosiaan helpottaneet, ei kuulosta yhtään mukavalta.. :(

Olisi kiva tosiaan kuulla muidenkin kuulumisia! :)

Täällä tänään 10+5 ja nt_ultraan tasan kaksi viikkoa aikaa! Olo on ollut ihan hyvä ja työpäivän aikana raskauden ehtii jo välillä unohtamaankin. :O :D Muutama päivä sitten sain ensimmäisen kerran dopplerilla sydänäänet kuuluviin! <3
 
Jos tällainen liki tamperelainen uskaltautuisi tänne?
Pirkkalassa kyllä asutaan, mutta tällä hetkellä Tampereen rajaan on sellainen kiven heiton verran. Tullaan tosin luultavasti muuttamaan tässä kohta 1½ kilsaa "sisemmäksi" Pirkkalaa, mutta ei kai se haittaa? :D
Olen tosin asunut Tampereellakin parisen vuotta, mutta muutin sitten takaisin kotikaupunkiini Hyvinkäälle opiskelemaan. Juuri olin ehtinyt muuttamaan, kun tapaisinkin sitten mieheni netissä ja nyt 1½ vuoden seurustelun jälkeen joulukuussa muutin tänne miehen luokse Pirkkalaan. Varsinaista siks-sakkia näiden kahden kaupungin välillä onkin vedetty viimeiset 5 vuotta. :D

Ikää täältä löytyy 23v, syksyllä 24 ja ensimmäistä tenavaa odotellaan marraskuussa syntyväksi. Viikkoja siis tänään vasta 6+0. Toivotaan, että pysyttelee pirpana matkassa mukana. <3
Raskaus oli sellainen puoliyllätys. Pillerit jätin nimittäin helmikuussa ja sovittiin, että saa tulla kun on tullakseen. Vakaasti uskoin, että yrittämiseen menisi jonkin aikaa (ku on muutamia tekijöitä jotka voisivat hommaa vaikeuttaa), puoli vuotta tai vuosikin, mutta tää päättikin tarttua sitten heti kertayrittämältä matkaan mukaan.

Täällä ei ole ollut mitään ihmeellisiä oloja pientä nippailua ja hetkittäisiä pahoinvointikohtauksia (juurikin noita yökkäilyjä) lukuunottamatta. Ja turvotusta. Tavallaan toivoisi, että olotila pysyisi tällaisena, mutta samalla kyllä pelottaa, että onko siellä mitään elävää olemassakaan. :/
Varaa ei nyt oikein olisi ar-ultraan, ku muutto edessä ja rahatilanne on vähän niin ja näin joten pitää jaksaa vaan urheasti odottaa sinne nt-ultraan saakka.

Valonkantaja & Ylläri/Pirpana 6+0
 
Täällä huomenna alkaa rv 12, ja yäkkäilyt helpottanu mutta tilalle tuli yölliset pahoinvoinnit, mutta onneks on kaikki pysyny sisällä. :) Ensimmäiseen ultraan enään 1,5vko ja innolla ootellaan ja seuraava neuvola/lääkkäri onkin 3.4. ^^ Masuasukki onkin nimetty Tintin:iks. :p

Valonkantaja Tervetuloo mukaan, veikkaan ettei oo niin justiinsa ton paikkakunnan kanssa. :) Itse kirjottelen hämeenkyröstä mutta tre on lähellä. :) Toivottavasti teillä siellä sujuu hyvin ilman pahempia oloja ja pikkuinen pysyisi mukana, teillä kyllä tosiaan käyny tuuri tuon nappaamisen suhteen. ^^ Onnea kovasti!
 
Valonkantaja tervetuloa joukkoon! :) Tsemppiä alkutaipaleelle, toivotaan, että kaikki menee hyvin! :)

miinttuu kiva kuulla välillä muistakin! :) Kiva, että yökkäilyt on helpottaneet! :)

Täällä tänään 12+3 ja nt-ultra on ylihuomenna! :) Ihanaa, niin kovasti oon jo odottanut, mutta jännitys on myös jo nyt aika hurjaa! :D Onneks huomenna on työpäivä ja ultra heti aamusta torstaina! :)
 
Terve taas pitkästä aikaa! Ja tervetoloa Valonkantaja. :)
Eilen oli ensimmäinen ultra Hatanpäällä ja kaikki oli kunnossa. Pikkuinen nukkui, eikä tahtonut näyttää etupuoltaan. Ultraajatäti joutui hieman tökkimään sitä hereille ja niin me nähtiin, kun se liikkui ja sydän löi. Mukaan saatiin kolme kuvaa, kaksi "tavallista" ja yksi 4D-kuva.

Kajotar 12+2
 
hiphei, ketjun viime syksynä aloittanut pääsee palaamaan, ja toivottavasti nyt kaikki olisi mukana loppuun saakka :) viikon on arvion mukaan vasta 5+6, tosin se on tosi epävarma koska en muista koska mulla oli edelliset punaset päivät o_O
Mutta näillä mennää jo odotetaan marraskuun loppua <3
Eli siis joo, 23 vuotias, Tammelan neuvolan alueelta :)
 
Onnittelut Kajotar hyvistä ultrakuulumisista! :)

jonskiii tervetuloa takaisin! :) Toivottavasti tällä kertaa kaikki sujuu hyvin!

Täällä saatiin myös nt-ultrasta hyviä uutisia. :) Pienellä kaikki hyvin, turvotusta ei juurikaan ja pikkuinen heilutteli siellä käsiä ja jalkojaan. Mykistyneinä tuijottelimme pientä ihmettä. :)
 
Ai jukra! menisi nyt vain nämä viimoset 2 kokonaista päivää nopsaa, niin pääsisi itsekkin sinne ekaan ultraan keskiviikkona! Kiva kuulla, että kaikki on hyvin ollut ultrissa jne. ^^ sit kun ultrat kädessä nii sit onkin tämä vaihe että omille vanhemmille olisi kerrottava. :S toivottavasti menee ilman turhaa draamaa. :)

En oo varma, että oonko missään vaiheessa itestäni kertonu, joten kerron nyt varmuuden vuoksi, eli 23w naimisissa oleva odottelee esikoistaan, miehellä onkin yksi 6v ennestään. :))
 
Hei kaikille!

Voisin liittyä teidän seuraan, vaikka kaikki on vasta niin alussa, eli 26v naimisissa ollaan ja kolmas lapsi tulossa rv5+0 ja Tampereen alueella asustellaan :D

Tällä hetkellä tietää yksi erittäin läheinen ystävä ja oma pikkusisko. Kohta tietää toinenkin kaveri, jonka luokse meen viettään vkloppua ja vaikeehan sitä on salailla, kun bilettämiseen ois nyt mahdollisuus ja aikaisemminkin olen kyllä alkoholia nauttinut, niin turhaa varmaankin keksiä mitään tekosyitä :D

Tänään aattelin ottaa yhteyttä neuvolaan ja saa alkaa jännittämään, milloin sinne pääsee!
 
miinttuu miten ultra meni? :)

Murunen87 Tervetuloa! Ollaan näköjään samaa vuosikertaa, mä oon tosin vasta ekalla kierroksella.. ;)

Täällä on jotenkin aika tasaista tämä elo, ei oikein mitään oireita ja välillä pitääkin dopplerilla tarkistaa, onko siellä masussa muka joku.. :D Töissä pitäisi kertoa, ennen kuin masu kertoo puolestani. :)
 
Vastavirrassa Hienosti meni! :) Liikettä oli ja riskiarvot oikein hyvät eli 1:5900 näillä mun verikoetuloksilla. :) Oli se vaan niin outoo nähdä pienoinen nyt ekaa kertaa ihan livenä ja nähdä kun sydän sykki. :) Sydänäänetkin oli oikein hyvät ja tasaset ja vastas täysin viikkojakin, eli eilen 13+1. :) Ah, sydän oli pakahtua. ^^ Nyt sit tietää omatkin vanhemmat ja otti asian oikein hienosti. :)
 
Hei! Minä kans haluan ehdottomasti mukaan näihin pulinoihin! :)
Eli ikää 26v, esikoista odotan ja rv 14+2 menossa. Raskaus tuli mulle ja miehelleni täytenä yllätyksenä, mutta ajatukseen ollaan jo totuttu ja hyvältä tuntuu. Maha ei vielä pömpötä, mutta ultrassa kun käytiin, niin saatin nähdä meidän pieni ihmisenalku ja uskottiin vihdoin, että asia on oikeasti totta :) Raskaus on tähän asti mennyt hyvin ja lapsi on terve. Ihan alkuraskaudesta olin huonovointinen ja oksentelin 2-3 päivää, mutta sitten se onneksi loppui kuin seinään. Tupakanpolton lopetin myös kokonaan heti kun sain raskaudesta tietää, se kävi helposti! Onnea kaikille muillekkin odottajille. Kiva olis tutustua paremmin :)
 
Naso Tervetuloa! Ja sullakin LA lokakuussa! :)

Onpas täällä hiljasta! :O Nasoon verrattuna täällä vain yksi viikko enemmän ja jos laitan vartalonmyötäisen paidan päälleni, niin ei kyllä jää raskaus keltään huomaamatta! :p
 
mulla on tänään vasta eka neuvola, vaikka viikot on jo päälle yhdeksän... En tiiä miks ne näin pitkälle lykkäs, viimeks olin aiemmi, mut laskeekohan ne tän jo tokaks raskaudeks edellisen tuulimunan takia? tiedä häntä. ei jännitä kamalasti, mut aijon kysyä oisko mahdollista kuulostella kuuluuko junan ääniä :)
 
Jonskii: kuulosteltiinko sydänääniä? :)

me ite kuultiin vasta ekassa ultrassa. :) 15.5 olis täällä jo kolmas neuvola ja toukokuun lopulla toinen ultra. :) kaikki huonot olot on kaikonnu ja nyt vaan ootellaan koska toi vatta kasvaa, kun ei vaan malttas oottaa, piukemmilla vaatteilla kyl huomaa. :) mites muilla menny? :)
 
Miten jonskiiin neuvola meni? :)

miinttuu meillä on kolmas neuvola vasta 2.6.. :O ja RU 19.5, silloin juuri 20+1 vai 20+2 muistaakseni. Täällä masu näkyy jo selkeästi, jos yhtään tajuaa sillä silmällä katsoa.

Muista olisi myös kiva kuulla! Tunteeko joku lokakuisista (muistaakseni meitä muutama oli..) jo liikkeitä? Kovasti oon odotellut, mutta vielä saan vain haaveilla..
 

Yhteistyössä