Tapaaminen lahdessa!!!

Eli nyt verestämään nuoruusmuistoja kera vaatetuksen ja tupeeratun otsatukan. :D Unohtamatta pussikaljaa,omppuviiniä ja musiikkia. :xmas: Tästä se lähtee milloin ja missä ja ketkä ovat mukana?? :attn: B)
 
Mä kyllä voisin ollakin. Mutta mistä hemmetistä mä löydän niin kamalia kuteita päälleni, mitä silloin käytettiin
Jostain pelastusarmeijan kirppikseltä tieten :D

Onko sulla jo ajatuksia missäpäin nämä bileet olis ja mihin vuodenaikaan?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nepeteus:
Mä kyllä voisin ollakin. Mutta mistä hemmetistä mä löydän niin kamalia kuteita päälleni, mitä silloin käytettiin
Jostain pelastusarmeijan kirppikseltä tieten :D

Onko sulla jo ajatuksia missäpäin nämä bileet olis ja mihin vuodenaikaan?
Mulla ainakin oli farkut jotka oli levennetty lahkeista jollain kukkakankaalla ja paitana oli joku huppari. :snotty: Tuosta ajankohdasta ei oo vielä tietoa täytyy odotella jos osanottajia ilmaantuu ja sitten alkaa pyörittämään ajankohtaa/paikkaa tarkemmin. :whistle:

 
Ja voisko nää olla jossain kesäkuun-heinäkuun vaihteessa? Silloin varmaan jo säätkin suosis, tosin kunnon bilettäjää ei pikku sateet haittaa :saint: Ja loistava pussikalja paikka löytynee karirannasta ;) siis jos Lahdessa remutaan...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Texas Flame:
Alkuperäinen kirjoittaja salaisuuksien kammio:
oliskos nyt jo lahdessa?
No jos Lahdessa geimit järkätää, nii mäkin oon kiinnostunu... Nuo pukeutumisleikit ei kyl oikein innosta, mut kai täs voi "antautua" hyvän asian puolesta. :xmas:
parempi tää ku 70-luvun tyyliin johon tuo pintelin on meidät joskus alistanut :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
Alkuperäinen kirjoittaja Texas Flame:
Alkuperäinen kirjoittaja salaisuuksien kammio:
oliskos nyt jo lahdessa?
No jos Lahdessa geimit järkätää, nii mäkin oon kiinnostunu... Nuo pukeutumisleikit ei kyl oikein innosta, mut kai täs voi "antautua" hyvän asian puolesta. :xmas:
parempi tää ku 70-luvun tyyliin johon tuo pintelin on meidät joskus alistanut :D
Mä oon täs alkannu jo miettii, et tuo pintsukka varmaan saa jonkinnäköst tyydytystä näist roolileikeistään mihin voi muita alistaa. :xmas: :whistle:
 
En asu kokkolassa,on tästä 120km,mut ehotin sitä ku siellä on sukulaisia ja tuttuja ja se ois silleen sopivan matkan päässä meiltä.Ite asun tuppukylässä,toki täälläki vois järkätä..oltas ainakin kuukauden ajan kylän suurin puheenaihe.
 

Yhteistyössä