Tapaaminen lahdessa!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
PÖYTÄ VARATTU ravintola Coloradosta 3.5.2008 klo.18 :attn: :attn: :attn: :attn:
ihan kiva siihen nähden, että nyt on perunut plääh, perskuta, karussa, bad virgin, vissiin hono, pintelin oli puhunut että hän ei vissiin tule... tuleekohan Onnikeijukaan sitten... pepparikin on vielä ehkä asteella...en tiedä... ei oo enää kovin hyvä fiilis.... :/
mutta mä just puhuin texasin kanssa, että kyllä me ainakin tullaan. Muistan jo kuinka noloa oli mamma mariassa perua varattu pöytä joten en viitti sit tehdä ohareita... mutta tässä sen taas näkee, kuinka loistavia on Lahden tapaamiset! :headwall:
no onhan meitä vielä 9 tulossa =) ja tuos lähempänä ajankohtaa katselen lähemmin tuota osallistuja määrää.....
 
voi vittu... tätä on niinko tammikuusta asti hehkutettu ja nyt kun pitäisi lähtee niin tää taitaa kosahtaa... En tiedä.... mulle nyt on jo ihan sama, että perutaanko se pöytä vai mennäänkö... paska fiilis on jo joka tapauksessa....
 
Mä oon tulossa, jos muitakin tulee... mikäli en sairastu/vastaavaa. Mut jos huonolta näyttää, voihan sitä yrittää joskus toiste... jos joku jaksaa järjestää. Nykyään meinaa olla aina sama juttu missä vain. Ekana on innostuneita pilvinpimein, mutta kun joku alkaa järkätä, tulee paikalle vain muutama, jos sitäkään :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
me otettiin aivan liian pitkälle tää tapaaminen. olis onnistunut alkuperäisellä kokoonpanolla jos tapaaminen olis ollut viimeistään maaliskuun puolivälissä
Totta turiset.


Niin ja mä en oo tulossa jos se oli ehkä aikaisemmin niin nyt kun ruohokin jättää tulematta niin mäkin passaan :ashamed:

 
Ja tölli perui koska Hono ei tule, koska olisi tarvinnut siltä kyydin!!!! :attn:

Ja itse te halusitte ns. kesätapaamisen lähes tulkoon laiturin nokkaan!
Mä yritin jo alussa sanoa, että siihen on niiiiiiiiiin paljon aikaa, että on vaikee funtsia elämäänsä sinne asti, mutta kaikki me ollaan oltu päättämässä tätä päivämäärää joten kyllä tää meno on ollut tiedossa kaikille jo aika helevetin kauan....
No ihan sama. Mä kökötän sit Texasin kanssa siellä vaikka kahdestaan...
Siihen tuskin tarvii ees pöytävarausta...
Mutta koska mä olen lähettänyt muun perheeni evakkoon tämän tapaamisen takia, että mulla on täällä kämppä tyhjä näitä tulevia yövieraita varten ja näille luvatuille sukulaisille ei enää todellakaan voi sanoa, että ei ne tulekkaan niin mä menen sinne tapaamiseen ja kiskon kännin kylään vaikka sit itekseni.
Työjututkin sumplin tätä tapaamista varten niin näillä mennään, kun näin on sovittu.
 
No onhan meitä vielä lähtijöitä... minä, texas, riivinrauta, pinki, dumbo, mustikkatassu, peppari? the unforgiven?.... unohdinko jonkun??

Kannattaa kyllä varmaan soittaa sinne coloradoon, että ei me tarvitakkaan niin isoa pöytää....

Sori, että meinas palaa käpy. Pidetään me muut hyvä tapaaminen ja sillä selvä. :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:
No onhan meitä vielä lähtijöitä... minä, texas, riivinrauta, pinki, dumbo, mustikkatassu, peppari? the unforgiven?.... unohdinko jonkun??

Kannattaa kyllä varmaan soittaa sinne coloradoon, että ei me tarvitakkaan niin isoa pöytää....

Sori, että meinas palaa käpy. Pidetään me muut hyvä tapaaminen ja sillä selvä. :hug:
ok, eli meitä olis ... öööö.... 8? jos peppari ja unforgiven lähtee... pistäk sää pepparille yy ni mä laitan givenille? :attn:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:
Anteeksi nyt vaan helvetisti Sliippari ja muut, mutta en todellakaan tiennyt päivämäärää päätettäessä, että elämäntilanteeni on tällä hetkellä totaalisessa kaaostilassa niin henkisesti kuin rahallisestikin.
hei, eihän tämä ole kuin tapaaminen muiden joukossa.

asiat tärkeysjärjestyksessä,eikö niin? :hug:
 
mun syyt jäädä pois on ensinnäkin tuo kissanäyttely, se menee mun elämässä kaiken muun edelle. Toinen on ihme stressaaminen aikoja ennen tapaamista, miksi se siitä muuttuu.
Joskus vuosia sitte nämä tre tapaamiset oli samanlaista säätöä ja hermoilua, nykyään sinne tulee ketä tulee ja siinä se. ollaanpa jopa kerran istuttu yhden toisen kanssa kahden tapaamisessa johon piti tulla kymmenkunta. Ja kivaa oli :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:
Anteeksi nyt vaan helvetisti Sliippari ja muut, mutta en todellakaan tiennyt päivämäärää päätettäessä, että elämäntilanteeni on tällä hetkellä totaalisessa kaaostilassa niin henkisesti kuin rahallisestikin.

No mä pyysin jo anteeksi, että multa meinas palaa käpy... Inhottaa vaan huomata, että oot hitosti saanut järjestää omaa elämääsi, että tähän tapaamiseen pääset, niin töiden, majoitusten kuin päivähoidon kanssa ja vaan sen takia, että tää kosahtaa ja kaikki on ollut turhaa....

Kyllä mä ymmärrän sun vaikean elämän tilanteesi, enkä mä nyt tarkoita ketään moralisoida tai syytellä, mutta onhan se ikävää järjestää mitään, kun koskaan ei mistään mitään tule..... musta se on vaan niin helvetin noloa perua mitään pöytävarauksia tai tässä tapauksessa jos oltais se mökki varattu niin se pitäisi perua, kun ihmiset ei sitten tulekkaan....
Kaikilla meistä kiire tuntuu olevan joten tämmöiset tapaamiset taitaa olla vaan hiton stressaavia ja vaikeita kaikille, siltä se ainakin tuntuu....

 



No mä pyysin jo anteeksi, että multa meinas palaa käpy... Inhottaa vaan huomata, että oot hitosti saanut järjestää omaa elämääsi, että tähän tapaamiseen pääset, niin töiden, majoitusten kuin päivähoidon kanssa ja vaan sen takia, että tää kosahtaa ja kaikki on ollut turhaa....

Niin inhottaa muakin, samalla lailla minäkin olen järjestänyt itselleni töistä vapaata, lapsenhoidon yms.

Nyt vaan on huomattavasti suurempia järjestelyjä menossa :/ eli en ihan oikeasti jaksa tollasta ruikutusta piste ja anteeksi.
 
No sä et ole ainoa jolla on elämässä vaikeaa ja mä olen siitä sanonut jo tässä aikasemminkin, jos et jaksa kuunnella niin ei tarvii.... etkös sä päätöksesi tästä tapaamisesta jo tehnyt joten ei nää mun kitinät oikeestaan sulle enää kuulukkaan... tää on kuitenkin ihan samanlainen purkautumis paikka mulle, kuin sullekkin... ja kyllä mä aika vahvasti epäilen, että se ei ois kenellekkään teille käynyt jos me ei oltais täällä järjestetty yöpaikkaa, sanottais vaan, että ehkä pääsette ehkä ette... Hyvä, kun viikossa elämäsi jo kohenee... piste ja anteeksi.
 

Yhteistyössä