Tapaaminen lahdessa!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
siis joko se on ens viikolla?? :eek:

mun pitää vissiin siivota täällä, että kehtaa dumbon päästää yöksi meille... :ashamed: :D


Ei sun tarvi mun takia siivota, kun jäi tämä tapaaminen multakin väliin

:( Ihan nyt nolottaa ja harmittaa, mut mies onkin sitten sunnuntain töissä, mikä tarkoittaa, että lähtee lauantai-iltana Helsinkiin. Niin on toinen mulle luvannut, että pääsen sinne lahteen, mutta ei sitten :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja d u m b o:
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
siis joko se on ens viikolla?? :eek:

mun pitää vissiin siivota täällä, että kehtaa dumbon päästää yöksi meille... :ashamed: :D


Ei sun tarvi mun takia siivota, kun jäi tämä tapaaminen multakin väliin

:( Ihan nyt nolottaa ja harmittaa, mut mies onkin sitten sunnuntain töissä, mikä tarkoittaa, että lähtee lauantai-iltana Helsinkiin. Niin on toinen mulle luvannut, että pääsen sinne lahteen, mutta ei sitten :/
no voihan kelju :(
 
Juuh, sopii mulle. :) Tässä viel pähkäilen, et josko tulis sittenkin autolla, nii ei ois niin sidottu juna-aikatauluihin, mut sitte ei kyl vois ottaa sitä yhtäkään siideriä... Onkos muutes Riivinrauta ja mustikkatassu viel tulos ? :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Texas Flame:
Juuh, sopii mulle. :) Tässä viel pähkäilen, et josko tulis sittenkin autolla, nii ei ois niin sidottu juna-aikatauluihin, mut sitte ei kyl vois ottaa sitä yhtäkään siideriä... Onkos muutes Riivinrauta ja mustikkatassu viel tulos ? :wave:
riivinraudasta en tiiä, mut mie oon tulossa, ja itse asiassa odotan kovasti että saan tavata sinut ja sleepyn :D taitaakin olla tämän reissun paras anti ja tokikin mode-pinkin :saint:

 
Alkuperäinen kirjoittaja Riivinrauta:
Juu riivis on tulossa :D
Hyvä, hyvä. :D Täälläkin hyvällä fiiliksellä ollaan ja pari siideriä Lahen terssulla kuulostaa vallan mukavalta. :p Kiva porukka tulossa...Meil on varmaan ihan lystii. :wave: JEE, JEE ja ilmatkin suosii... B)

Tarttee mennä jatkaa piha hommii, kuhan vaa kävin hehkuttamassa välillä. :LOL:
 
Mä oisin illalla tulossa ehkä moikkailee jos vaan jaksan lähteä kotoa. Oon illalla menossa viel jumppailee ym niin täytyy katsella. Soittelen tai pistän sitten viestii sleepparille, eli se on niin ku 50-50 että tuunko. Mutta aika iso EHKÄ et kyl tulisin :D :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Perskutarallaa:
Onkohan illaks luvattu millasta ilmaa?
Ei aavistustakaan, mut eilen illalla oli ainakin tosi viileetä vaik päivällä oli sika kuuma. :| Jaaha kaipa se on lähettävä puuteroimaa nenää, et täst suoriutuu joskus junaa...Hieman turhautunu olo, mut eiköhän tämä tästä illaksi vielä iloksi muutu. :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Perskutarallaa:
Mä oisin illalla tulossa ehkä moikkailee jos vaan jaksan lähteä kotoa. Oon illalla menossa viel jumppailee ym niin täytyy katsella. Soittelen tai pistän sitten viestii sleepparille, eli se on niin ku 50-50 että tuunko. Mutta aika iso EHKÄ et kyl tulisin :D :D
Tuu vaan, mennään yhdessä bilettämään! Näyttäis siltä, että kukaan muu ei enää baariin tuukkaan niin mennään ees me!!!
 
kiva että oli kivaa. mä en päässyt enää lähtemään takaste... tuo äijä heittäyty 5v asteelle ja jumalaton riita siitä, että olin myöhässä vähä vajaa 30min. |O :headwall:

vitutukseltani en edes viitsinyt lähteä enää kylille..... :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Texas Flame:
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:
Kiitos kaikille, oli tosi kivaa! Mä taisin saada sitäpaitsi uuden kanta mestan... :D
Kiitos itsellesi vaan ja myös Pinkille ja Riivikselle. :) Sähän oot suhtajoissa kömpiny kotiin...
Juu, ei jaksanut venyä oikeen enää kylillä... Olin jo aika hyvässä hönössä...
mutta koko ilta meni himassa sitten soitelessa mun vakitaksikuskin kanssa, silläkin oli jostain sattuneesta syystä tylsää....

Ja juu, Pinki, kyllä me arvattiin ettet pääse tulemaan. Ens kerralla sitten. :hug:
 

Yhteistyössä