tapaaminen saloon?

  • Viestiketjun aloittaja salolainen
  • Ensimmäinen viesti
salolainen
Onko tääl salolaisia ketkä haluais tavata?
Onhan tääl salomammat ryhmä mut ne on niin tiivis ryhmä et sinne ei tunnu juttuun mukaan pääsevän!
Halukkaat huutaa hep!
 
merika
heips. mä oon kans salosta ihan paljasjalkainen. tyttö 6kk. miten teillä muilla? tehdään treffit kirjastoon joskus siel on helppo tavata ainakin aluks miltä kuulostaa?
 
Juu Salosta ollaan. Kirjastu muuten vallan loistva, mutta jos on muksu mukana niin siitä voi lähtee vähä turhan paljon ääntä... :) Miten olis anttilan kahvio? Onko ajan kohtaa yhtään aateltu vai miten?
 
salolainen
sut mä taidankin tuntea "uusi salolainen" : )
Mutta muita en.Anttilan kahvio olis hyvä paikka, lapset sais rauhassa peuhata pallomeres ilman hyssyttelyjä.
Sitten vaan päivämääriä millon käy.
Mä olen päivät koulus mut iltapäivät, illat ja viikonloput käy!
Ehdotuksia?
 
merika
anttila ihan kiva ja iltapäivät ok. Minkäikäisiä lapsia teiltä löytyy? mulla tytteli 6kk. Ens viikolla ei olla maisemissa, mut sit taas ollaan.
mikä olis hyvä iltapäivä?
 
No mulle on sinäänsä ihan sama milloin tavataan. Parhaiten sopii tossa puolen päivän jälkeen, ku ollaan saatu syötyy. Meillä poika on vajaa 8kk. Juu ja Anttilan kahvio on siis ihan jees...

Mites on, ehditäänkö treffata viel ennen Jouluu vai miten? Niinja mieluiten tietysti viikolla....
 
Mä olisin kanssa aika likeltä Saloa ja sinällään kiinnostunut tapaamisesta. Anttilan kahvio sinänsä ihan ok paikka paitsi että mun pitääs suunnilleen istua siinä pallomeren `portilla`, meillä tuo juniori varsinainen vipeltäjä ja termiitti :D. Lisäksi löytyy 4,5 ja 7 v tytöt ja mun pitää olla kotosalla vastaanottamasta tuota ekaluokkalaista koulusta että sinällään mulle tuo puolenpävänaika vähän hankala :(.

Mutta mä seurailen miten te muut päätätte ja kattelen saisinko sitte kyseisen päivän jotenkin järjestettyä :).

Minkäikäisiä te muut muuten olette, ihan uteliaisuuttani :), itse 30 v.
 
Mulla ikää on 27, muistaakseni... :)
´Mulle tosiaan sopii oikeestaan mikä aika vaan. Mä jätän pojan kotiin jos sillee huonosti sopii hänen rytmiin. Niin sillä edellytyksellä tietysi että isillä on vapaa sillo.... :)
 
salolainen
mä olen 23!
mulla olis noi perjantait hyvät kun koulu päättyy 14.00! siit pääsisin suoraa joko yksin tai sit kolmen aikaa lasten kanssa.
Muilla päivillä meneekin sit ainakin neljään!Ja mun puolesta voidaan nähdä vaikka heti ens viikon perjantaina 12.11
 

Yhteistyössä