Tapaamisesta kirjoittaminen?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Voiko mies jolle olen ilmaissut viestissä että olen ihastunut ja en ehdottanut tapaamista enkä kysynyt mitään laittaa pelkästään kohteliaisuudesta vastausviestiinsä loppulauseen että Mennään kahville tulevaisuudessa jos minulle sopii:)? Siis vaan kohteliaisuudesta vai jättäisikö mainitsemasta koko tapaamisen siis jos olisi vaan kohtelias jossa on lausemalli "jos minulle sopii" Eli laittaisiko jotain epämääräistä voidaan joskus taas nähdä tai törmäillään jos siis olisi vaan kohtelias?
 
vierailija
Mies on nyt ilmaissut, että haluaa tavata sut, ja todennäköisesti mahdollisimman nopeasti, eli varmaan hälläkin on sua kohtaan tunteia. Lopettakaa viesteily ja aloittakaa tapailu, sillähän se selviää paljonko nautitte toistenne seurasta. :)
 
En tiedä mitä on ilmaissut, mutta sinä ilmaiset nyt itseäsi harvinaisen vaikeaselkoisesti. Mutta jos siis mies ehdottaa tapaamista, niin hän todennäköisesti haluaa tavata. Kohteliaisuudesta ei kai kukaan sentään tapaamista ehdota.
 
Kun lähtee tuolla tasolla analysoimaan tekstejä, menee lähes aina metsään. Kysy siltä mieheltä ihan suoraan naamakkain, että oliko se vain kohteliaisuutta, vai haluaako oikeasti tapailla. Ei kannata analysoida liikaa, koska todennäköisesti se kirjoittajakaan ei ole tuota kymmentä sekuntia pidempään miettinyt.
 

Yhteistyössä