targiniq

  • Viestiketjun aloittaja "pelokas"
  • Ensimmäinen viesti
"pelokas"
Voinko saada positiivisen tuloksen huumetestissä kun jouduin viime viikolla ottamaan kahtena iltana targiniq nimisen särkylääkkeen? Tänään annoin näytteen, työskentelen turvallisuus alalla. Paniikki ja itku.
 
"voivoi"
No kai sulla on alkuperäinen lääkepakkaus, jossa on sun nimi ja lääkkeen käyttöohjeet? Jos nekin on mystisesti kadonneet, niin lienee ihan oikein jos jäät huumeseulasta kiinni.
 
"voivoi"
[QUOTE="a.p";29656222]Kyllä on. En ole koskaan käyttänyt huumeita en edes alkoholia tai tupakkaa, kiitos vihjailuista.[/QUOTE]

No jos on, niin otat sen sitten mukaan.
Enkä vihjaile sen enempää, oletin ettei sulla pakkaustakaan ole kun siitä jo aiemmin mainitsin sulle.
 
"viol"
No ei näy enää, oksikodonin puoliintumisaika on 3-4 h, eli jos olisit ottanut vaikka melko vahvaa Targniqia, 20/10 mg, olisi se hävinnyt mittaamattomiin jo reilussa vuorokaudessa.
 
"a.p"
[QUOTE="viol";29656517]No ei näy enää, oksikodonin puoliintumisaika on 3-4 h, eli jos olisit ottanut vaikka melko vahvaa Targniqia, 20/10 mg, olisi se hävinnyt mittaamattomiin jo reilussa vuorokaudessa.[/QUOTE]

onko näin? Ihan hirveä paniikki asiasta. Mulla on myös panacodeja käytössä kyseiseen vaivaan. Niitä olen joutunut yöksi ottamaan kun muuten en saa nukuttua :(
 
"a.p"
En muistanut että olin ottanut tuon tarnigin viime viikolla vasta kun kotona. kun en todellakaan ota sitä kun pahimpaan helvetilliseen kipuun :( Panacodeista mainitsin ja yskänlääkkeitä yms... Ei näy työpaikalla kun ne on määrätty tk:sta ja sairaalasta.
 
"a.p"
Nytpäs keksin, löysin ne sähköisessä muodossa sieltä minne ne tallentuu kun tehdään sähköinen resepti..eli sieltä saan ne tarvittaissa näytettyä :) hieman helpotti. Hei ja väärin käytöstä ei varmaan ole kyse 28 tablettia oli määrätty josta viellä puolet jäljellä eli ei ihan taida tarkoitus olla näillä päätään sekoittaa :)
 
Kipuja
Miksi ihmiset puhuu että targiniq aiheuttaa aggressiivisuutta? Itse syönyt sitä nyt 2 viikkoa 2x vrk:ssa ja huomaan vaan olevani paremmalla päällä kun kivut lievenevät...
 
vierailija
Miksi ihmiset puhuu että targiniq aiheuttaa aggressiivisuutta? Itse syönyt sitä nyt 2 viikkoa 2x vrk:ssa ja huomaan vaan olevani paremmalla päällä kun kivut lievenevät...
En tiedä ketään kenellä oksikodoni olisi aiheuttanut agressiivisuutta ja voin taata etten puhu oletuspohjalta. Oksikodoni on sitten todella petollinen lääke, hoitaa niin tehokkaasti myös psyykkisen tuskan, vaikka sitä ei siihen ole lainkaan tarkoitettu.
 

Yhteistyössä