TARKOITTAAKO ÄÄRIMMÄISEN HAALEA VIIVAKIN RASKAUTTA??????? HJäLp!!!

  • Viestiketjun aloittaja "mamaa"
  • Ensimmäinen viesti
"mamaa"
[QUOTE="utelias";22025983]Oi, ompas ihanaa :) kun tärppäsi lopulta. Kannattaa unohtaa todellakin se yrittäminen! Onnea!!![/QUOTE]

Kyllä stressillä on ilmeisimmin hvin suuri merkitys, kun raskautta toivoo.. Kahdellla tuttavapariskunnallani on tärpännyt usean vuoden yrittämisen jälkeen silloin, kun hoidot on juuri aloitettu, mutta mitään toimenpiteitä ei vielä tehty. Jonkinlainen henkinen stressi kait helpottanut..en muuta selitytä keksi. :)
 
"mamaa"
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon;22026008:
Muuten tohon haalea viiva - kemiallinen raskaus -juttuun on pakko kertoa päinvastainenkin kokemus.

Mun tämä raskaus oli alkujaan niin haalea viiva, joka ei mun mielestä lähteny ees vahvistumaan, että odottelin ekan viikon (vähän reilunkin), et kohta varmaan vuoto alkaa. Mutta ei ollu viivanvahvuudesta kiinni, potkii ja kovasti tälläkin hetkellä. =)
Onpa kiva kuulla näitä positiivisia tarinoita! :)
 
Haamusta plussannut
[QUOTE="Lissu";22020939]No, mun testauskokemuksen mukaan nega on negana pysynyt testiajan päätyttyäkin. Kun taas ihan hailakka viiva vähän näytti vahvistuvan kuivaessaan, ja raskaana olinkin sillä kertaa. :) Muutaman päivän päästä pitäisi tulla jo normaali plussa testiin, jos ap on raskaana.[/QUOTE]

Peesi, samoin käynyt mullekin. Mun ekan raskauden viiva oli niin haamu, ettei mieheni nähnyt sitä lainkaan, mutta minä näin sen tikkua kääntelemällä "oikeaan" valoon. Parin päivän päästä oli jo ihan kunnon viiva.
 
"mamaa"
Peesi, samoin käynyt mullekin. Mun ekan raskauden viiva oli niin haamu, ettei mieheni nähnyt sitä lainkaan, mutta minä näin sen tikkua kääntelemällä "oikeaan" valoon. Parin päivän päästä oli jo ihan kunnon viiva.
Hih. Saas nähdä, kuinka monta iltaa täällä vielä saadaan käännellä nuita tikkuja lampun alla.. ;) Täytyisköhän kokeilla sitä uutta, jossa elektroninen näyttö..? Siitä vaan puuttuu se ihana viiivantuijoittelujännitys!
 
ok
[QUOTE="mamaa";22025848]Nonni! Tuskinpa alkuperäisiä keskustelijoita paikalla, mutta pakkohan tätä hieman on hihkuttaa johonkin suuntaan - illan saldo uusi haamu uudella testillä, ja tuli kyllä 5 min. sisään..
Eli oliskos noista roskishaamuista tms sittenkin johonkin ;)... Epäilijöille tiedoksi..

O.M.G !!! :D[/QUOTE]

Onnea! Oma roskishaamuni oli kyllä ihan oikea nega.. :/
 
[QUOTE="Lissu";22020939]No, mun testauskokemuksen mukaan nega on negana pysynyt testiajan päätyttyäkin. Kun taas ihan hailakka viiva vähän näytti vahvistuvan kuivaessaan, ja raskaana olinkin sillä kertaa. :) Muutaman päivän päästä pitäisi tulla jo normaali plussa testiin, jos ap on raskaana.[/QUOTE]

Sama kokemus, eli kyllä ne "roskihaamut" aivan hyvin voivat olla positiivisia tuloksia. Ilmestynevät vasta myöhemmin siihen tikkuun koska raskaushormonia on vasta niin vähän ja kuivuessaan pidempään se haamu sitten tulee vasta esiin selkeämmin.
On sitä itselläkin sydän hypännyt kurkkuun kun luuli että on negatiivinen testi ja sitten onkin myöhemmin huomannut että täh, siellä onkin haalea viiva tai pallo. Ja ihan nuo haamut ovat nyt elävien kirjoissa :D
 
Toi meidän kuopus oli roskisplussa, jos noin rumasti voi sanoa... Mutta siis testiajan puitteissa ei tullut mitään näkyviin ja myöhemmin, kun testin kaivelin roskiksesta se oli ihan selkeä plussa. Seuraavana päivänä tein kyllä uuden testin vielä.
 
X3
Onnea!!! Kyllä se haaleakin viiva on positiivinen!

Itsellä vähän samanlainen tilanne ku sulla, eka lapsi IVF:llä, toinen muuten vaan hoidoilla, ja just päätettiin että kolmosta aletaan tekemään vasta kun valmistun (olen juuri aloittanut opinnot uudessa koulussa). Möin kaikki vauvakamat pois, ja päätin hävittää kaapista myös sinne pyörimään jääneet raskaustestit, ja mikäs sen parempi tapa ne hävittää, kuin pissata yhteen ;) Ajattelin vielä, että nyt oikeasti ekaa kertaa elämässäni en ole pettynyt kun testaan negan -mut haamuplussa sieltä tuli!!! Testailin uudestaan joka toinen päivä ja odotin koko ajan milloin vuoto alkaa... mut viiva vain vahvistui! Tämä on ihan uskomatonta!
 
"vieras"
Mulla on roskishaamut olleet negatiivisia lopulta. Jos vielä joskus lapsia yritän, testaan vasta kun menkat reilusti myöhässä - ap:lla ei tainnut näin olla? Eli lopputulos voi vielä olla kumpi vaan.
 
"mamaa"
Onnea!!! Kyllä se haaleakin viiva on positiivinen!

Itsellä vähän samanlainen tilanne ku sulla, eka lapsi IVF:llä, toinen muuten vaan hoidoilla, ja just päätettiin että kolmosta aletaan tekemään vasta kun valmistun (olen juuri aloittanut opinnot uudessa koulussa). Möin kaikki vauvakamat pois, ja päätin hävittää kaapista myös sinne pyörimään jääneet raskaustestit, ja mikäs sen parempi tapa ne hävittää, kuin pissata yhteen ;) Ajattelin vielä, että nyt oikeasti ekaa kertaa elämässäni en ole pettynyt kun testaan negan -mut haamuplussa sieltä tuli!!! Testailin uudestaan joka toinen päivä ja odotin koko ajan milloin vuoto alkaa... mut viiva vain vahvistui! Tämä on ihan uskomatonta!
Upeeta, onnea! :)
 

Yhteistyössä