Tarvitsisin naisilta apua! Tyttöystäväni epävarma suhteesta

Seurustelin tyttöystäväni kanssa noin 3v ennen kuin toukokuussa erosimme. Minä jätin hänet silloin siitä syystä että kuulin hänen tehneensä selkäni takana asioita/pettämistä. Nämä asiat eivät olleetkaan totta vaan kyseinen henkilö jolta kuulin asioista oli todella kiinnostunut tyttöystävästäni ja halusi meidän eroavan. Meillä oli myös ollut muutamia muita ongelmia kevään aikana, jotka kyllä olivat täysin ratkaistavissa puhumalla. Molemmat olemme vain todella temperamenttisia niin asiat jäivät roikkumaan ja ahdistamaan molempia.

Eron jälkeen tyttöystäväni/exä rupesi pitämään yhteyttä todella paljon, laitteli viestejä ja soitteli päivittäin. Näimme sitten kesäkuun alussa ja tunteet roihahtivat molemmilla jälleen koviksi. Asumme kesän eri paikkakunnilla joten uudelleen näkeminen töiden takia ei ollut helppoa. Näimme sitten jälleen pari päivää juhannuksen jälkeen ja kaikki vaikutti todella hyvältä yhteenpaluuta ajatellen.

Kesäkuun näkemisestä asti tyttöystäväni/ex laittoi jatkuvasti ikävä ja rakkausviestejä ja antoi ymmärtää jatkuvasti kuinka haluisi takaisin suhteeseen kanssani. Kysyin moneen kertaan että onko hän tosissaan vai leiikkiikö vain tunteillani. Väitti olevan tosissaan. Noin pari viikkoa sitten äänimuuttui yhtäkkiä kellossa. Sain samalla kuulla että hän on tapaillut kyseistä miestä muutamat kerrat joka väitti hänen pettäneen minua suhteemme aikana. Siinä sitten riitelimme ja olin heittämässä hanskojatiskiin lopullisesti, mutta sitten hän ilmoitti kuinka kaivannut paljon minua ja on todella varma että suhteemme voisi toimia jälleen. Sitten alkoi jojo efekti, pari päivää on todella varma meistä ja yhtäkkiä täysin toista mieltä asioista. Tätä on jatkunut nyt pariviikkoa. Rupean olemaan aivan loppu tähän tilanteeseen henkisesti. Kysyttäni pari kertaa tiukkana että aiommeko yrittää vai ei hän on sanonut että kyllä tunteet ovat todella kovat ja tuntuu siltä että haluaisi yrittää ja ikävöi kovasti elämää kanssani. Sitten taas saattaa parissa tunnissa vaihtua äänikellossa. Hän kummiskin laittaa viestiä tai soittaa jos minusta ei ole kuulunut mittään tai en ole vastannut hänen viesteihinsä.

Mitä tilanteessa pitäisi tehdä? Unohtaa kokonaan vai odotella hänen päätöstään? En haluaisi olla liian painostavakaan.. Nainen on reilu parikymppinen ja itse 7v vanhempi. Olin itse aika samanlainen hänen iässään siksi ehkä jaksanutkin katsoa tätä menoa, tiedän että osittain epävarmuus johtuu varmasti myös iästä..
 
Vaikea sanoa, mutta luulen että nuori-ikä on se oikea syy. Nainen haluaa vielä seikkailla tms. Ei ole valmis jättää biletystä ja ns. Sitoutua ja perustaa perhettä. Toisaalta ihan hyväkin että nuorena rellestää niin ei tuu mitään villityksiä myöhemmin. Itse varmaan alkaisin pelata samaa peliä ja sanoisin että ok tapaillaan sit vaan muitaki samal. Mut joo eihän se sit oikeen toimi kun perhettä pitäs perustaa. Mieti mitä haluut. Jos se nainen ei vaan tiedä mitä haluaa jaksatko odottaa? Ehkä olet vain naisen plan b.?
 

Yhteistyössä