Tatuoinnit ovat paskasakin arvomerkkejä

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Itse en arvota ihmisiä ulkonäön perusteella, enkä haluaisi siirtää asennevammaa lapsilleni. Jotkut tatuoinnit ovat nättejä.

Itse en ottaisi tekstitatuointia, enkä realistisia esim. julkkiksen kasvokuvia, tai oman lemmikin kuvaa, mutta voin ihastella niitä muiden iholla.
 
Otsikko on raju, mut lievemmin sanottuna:
Tatskat on halvan näköisiä ja tekee ihanasta/kauniista ihmisestä halvan näköisen.
En mä siihen ajatteluun jumitu kun tiedän monta ihanaa, koulutettuakin tatskatyyppiä, mut en ehdoin tahdoin itse rumentaisi itseäni.
 
Väkisinkin viriää kysymys... Millainen on halpa ihminen?
Ei halpaa ihmistä oikeasti olekaan olemassa, jokainen on mittaamattoman arvokas.

Mut ihminen voi näyttää halvalle...lyhytjänteiselle, perinteitä ja kunnollisuutta kunnioittamattomalle, joka viikonloppu paikallisessa istuvalle siiderin lipittäjälle.
Vaikka ei olisi oikeasti mitään noista.
Ei siinä mitään, voi olla ihmisenä (ja usein on) oikein mukava ja rattoisa. Mut se rattoisuus onnistuis ilman halpaa ulkomuotoakin...

No on mulla sille synonyymikin. White trash.
 
r0s
Ei halpaa ihmistä oikeasti olekaan olemassa, jokainen on mittaamattoman arvokas.

Mut ihminen voi näyttää halvalle...lyhytjänteiselle, perinteitä ja kunnollisuutta kunnioittamattomalle, joka viikonloppu paikallisessa istuvalle siiderin lipittäjälle.
Vaikka ei olisi oikeasti mitään noista.
Ei siinä mitään, voi olla ihmisenä (ja usein on) oikein mukava ja rattoisa. Mut se rattoisuus onnistuis ilman halpaa ulkomuotoakin...

No on mulla sille synonyymikin. White trash.

Mutta miksi siiderin lipittäminen baarissa on halvan näköistä? Kallion kulmilla voi ostaa vaikka kympin maksavan siiderin.
 
Ja tunnen ihollani oikein kuinka palstan tatskaihmiset ärsyyntyvät tällä hetkellä...:D
Onneksi en tiedä kuka on tatskattu ja kuka ei.
No höh, itse kullekin sallittakoon oma mielipiteensä. :)

Itse en lipittele siideriä missään kuppiloistaa, vaan istun vichy-tölkki vieressäni. Ihan omassa keittiössäni hääräilen ja palstailen. :love:
 
vierailija
Onhan ne kategorisesti aika wt fiilikset herättäviä. Ainakin isot ja tökeröt + nimet yms.
Tunnen kyllä ei wt fiiliksen herättäviä tatskattuja. Nuoruuden hairahdukset sallittakoon.
 
vierailija
Syystä tai toisesta tatuointien olemassaolo korreloi erittäin voimakkaasti henkilön ammatin kanssa. Esimerkiksi lähihoitajilla ja rakennusmiehillä tatuoinnit ovat erittäin yleisiä, kun taas sairaanhoitajilla ja rakennusmestareilla niitä on paljon vähemmän ja lääkäreillä ja arkkitehdeilla ne ovat suorastaan harvinaisia.
 
Syystä tai toisesta tatuointien olemassaolo korreloi erittäin voimakkaasti henkilön ammatin kanssa. Esimerkiksi lähihoitajilla ja rakennusmiehillä tatuoinnit ovat erittäin yleisiä, kun taas sairaanhoitajilla ja rakennusmestareilla niitä on paljon vähemmän ja lääkäreillä ja arkkitehdeilla ne ovat suorastaan harvinaisia.
Näin oli vielä 10-20 vuotta sitten. Nykyään niitä löytyy lähes kaikilta, varsinkin nuorilta, joten ei ole enää sosiaalisen "statuksen" symboli
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja r0s

Yhteistyössä