Tatuoinnit ovat paskasakin arvomerkkejä

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Syystä tai toisesta tatuointien olemassaolo korreloi erittäin voimakkaasti henkilön ammatin kanssa. Esimerkiksi lähihoitajilla ja rakennusmiehillä tatuoinnit ovat erittäin yleisiä, kun taas sairaanhoitajilla ja rakennusmestareilla niitä on paljon vähemmän ja lääkäreillä ja arkkitehdeilla ne ovat suorastaan harvinaisia.
Mä olen käynyt muutamallakin lääkärillä joilla oli tatuoinnit, yhdellä mm oli sellanen kaunis höyhen tatska korvan takana, näytti niinkuin joltain hiuskorulta.:love:
 
Tommonenhan se nätti olisikin. :D
Tuossa ei olla loppuun asti mietitty. Toisaalta tuo on helppo peittää meikillä. Onhan monilla erilaisia ulkonäköön vaikuttavia värivirheitä kasvoissaan ja hyvin peittyy oikeanlaisella peitevoiteella.

Mutta kuka oikeasti haluaisi vapaaehtoisesti ottaa tuollaisen kuvan?Jonkunlaista arvostelukykyä voisi kysellä tatuoijien peräänkin. :ninja:
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Ei..mä pelkään sitä paitsi neuloja niin paljon etten uskaltais hankkia minkäänlaista tatuointia, vaikka olisin halunnut kyllä(n)...no en sentään tuota, toi oli sulle:barefoot:
Kaverilla on paha neulakammo, hän otti hiljakkoin toisen tatuointinsa ja se on aika suurikokoinen vieläpä. Ekan tatskan kohdalla on viivoissa ihan pieni virhe, kun oli yllättäen vetäytynyt kauemmas tatuoijasta.

Se voi toki labratätien ja -setien silmissä aiheuttaaa vähättelyä, jos tatuoitu ihminen tulee verikokeeseen ja ilmoittaa olevansa neulakammoinen.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Tuossa ei olla loppuun asti mietitty. Toisaalta tuo on helppo peittää meikillä. Onhan monilla erilaisia ulkonäköön vaikuttavia värivirheitä kasvoissaan ja hyvin peittyy oikeanlaisella peitevoiteella.

Mutta kuka oikeasti haluaisi vapaaehtoisesti ottaa tuollaisen kuvan?Jonkunlaista arvostelukykyä voisi kysellä tatuoijien peräänkin. :ninja:
Mä veikkaan että, jos tuo tatuointi on edes aito niin se on otettu sammuneena tai erittäin vahvassa humalatilassa...ei kai kukaan vakavissaan tuota naamaansa laittais:eek:

Niin ja @Echo , en tosiaan ollut tosissani...o_O

Kaverilla on paha neulakammo, hän otti hiljakkoin toisen tatuointinsa ja se on aika suurikokoinen vieläpä. Ekan tatskan kohdalla on viivoissa ihan pieni virhe, kun oli yllättäen vetäytynyt kauemmas tatuoijasta.

Se voi toki labratätien ja -setien silmissä aiheuttaaa vähättelyä, jos tatuoitu ihminen tulee verikokeeseen ja ilmoittaa olevansa neulakammoinen.
Mä hyperventiloin välillä sen verran pahasti verikokeissa, että ovat labroissa ittekin välillä hiki otsalla ja huolissaan miten sen kokeen multa saa otettua ilman, että pyristelen itteni vapaaksi ja hilppasen karkuun:oops:
 
vierailija
Tatskoissa oli hohtoa vielä niihin aikoihin kun niitä oli linnankundeilla ja merimiehillä.
Tatuoinnit ovat vieläkin monissa alakulttureissa arvomerkkejä ja esim, Venäläisen vanhan vangin tatuoinneista pystyy lukemaan hänen "uransa" tappoineen, missä rikollisuudessa kunnostautunut ja sen seurauksena kuinka kunnioitettu "pelätty" kriminaali hän on omiensa keskuudessa.
Mukavana yksityiskohtana vanhojen venkuloiden rintaan tatuoitu Stalinin tai Leninin kuvat.
Teloitustuomion tullessa teloittajat joutuisivat ampumaan maansa kunnioitettuja johtajia.
Aika velikultia :)
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Toi nyt ois ehkä siedettävä..mut en mä tuommosta risua kyllä silti ottais.
Miltä tuo näyttää tulevaisuudessa 60-vuotiaan iholla?
Onko sillä mitään merkitystä? Silloin saattaa osalla olla jo muutenkin isoa ryppyä ja myös arpia ihossa. Ei 60-vuotias tavallisesti ole muuten vielä kovinkaan ryppyinen, ellei elintavat ole vieneet veronsa, esim. tupakointi, alkoholismi, lihavuus.



 
Viimeksi muokattu:
r0s
Tatskoissa oli hohtoa vielä niihin aikoihin kun niitä oli linnankundeilla ja merimiehillä.
Tatuoinnit ovat vieläkin monissa alakulttureissa arvomerkkejä ja esim, Venäläisen vanhan vangin tatuoinneista pystyy lukemaan hänen "uransa" tappoineen, missä rikollisuudessa kunnostautunut ja sen seurauksena kuinka kunnioitettu "pelätty" kriminaali hän on omiensa keskuudessa.
Mukavana yksityiskohtana vanhojen venkuloiden rintaan tatuoitu Stalinin tai Leninin kuvat.
Teloitustuomion tullessa teloittajat joutuisivat ampumaan maansa kunnioitettuja johtajia.
Aika velikultia :)

Mulla oli muutaman kesän duunissa venäjän puolella nuorisovankilassa vuosia viettänyt tyyppi ja ne tatuoinit todella olivat toista luokkaa mitä nykyään naputellut. Mitä ilmeisemmin oli ollut aikaa sekä miettiä että tehdä.

Muutaman kerran piti oikein vääntää kun mies ois halunnut esitellä yläkroppaansa työmailla ja joskus jopa ruokapöydässä. Toki jonkun kerran se kutsuttiin tarkoituksella syömään ilman paitaa. Oli kuulemma naisille silmäniloksi. (metka maku noilla nepalilaisilla ja thaikuilla)
 

Yhteistyössä