Tatuointi malleja/kuvia:)

  • Viestiketjun aloittaja Perhoinen84
  • Ensimmäinen viesti
Perhoinen84
http://api.ning.com/files/wlNv2f9tOMJTP8rfjVX7lbxyrCONzf3uSUB16ZWOo*4_/Butterfly_Tattoo.jpg
tää olis toinen minkälaisen voisin ottaa,tosin haluaisin hyvin pienenä ja ilman noita ala juttuja =)
 
Perhoinen84
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Lela-Pala-Tute:
Ihan... kiva. Mutta sen näköinen, että on tatuointiliikkeen seinältä valittu, sieluton mutta "ihan kiva, 8½"
varmaan aika yleinen,siksi jos tuon ottaisin antaisin melkein tatuoijalle vapaat kädet muuttaa sitä että ei tulisi samanlaista vastaan:)
 
Perhoinen84
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Lela-Pala-Tute:
Perhosfriikki! :D

Sieviä, mielikuvituksettomia ja loppuunkaluttuja. Minun subjektiivinen näkemykseni, siis. :)
mulla on niin huono mielikuvitus että osaisin ite mitään keksiä saatika sitten piirtää :)
mutta joo perhonen tai teksti niskaan! :)
 
Kyy
Tosi nättejä kuvia, mutta tosiaan niin kovin yleisiä molemmat..

Omat tatuointini oon ite suunnitellu, ettei tuu takuulla muita vastaan. Tällä hetkellä 3 tatuointi, vielä yksi haaveissa. Siihen on jo idea päässä, mutta paperille en oo vielä alkanu suunnitteleen. Ottaa muuten kivasti aikaa suunnitella yksi kuva, kk/vuosia. :whistle:
 
vieras
mä oon ettinyt mieleisen mallin ja sit tatuoitsija on muokannut sitä toiveitteni mukaan.
ja kaikki on tatskat muuttunut niin että on tosi eri näköinen kuin alkuperäinen.
 
Nättejä noi perhoset mut ku en o itte perhosfriikki niin en ottais.

Mulle tulee seuraavaks nilkaan ykssarvinen josta sit lähtee maa tms viivat toiselle puolelle nilkkaa ja sinne puolelle tulee sit tirpan nimi. Saa vakiotataskaaja tehdä hahmotelman aiheesta.
Mies suunnittelee jatkoa susien ympärille jonku näkösen tribaalikuvion koko loppukäteen ja sinne tulee kans tirpan nimi sekaan.
 
Sini-1971
Onhan noi jotkut tatuointi kuvat ihan hauskoja :) itse otin ekan tatuoinnin pari kuukautta sitten, ei nyt oo kylläkään laittaa tatuointi malli kuvaa siitä tähän, mutta itse tykkään siitä ja sehän on pääasia. Suosittelen kyllä kaikille ketkä tatointia on hankkimassa, käymään läpi mahdollismman monia tatointimalli kuva gallerioita että löytää sen parhaan tatuointi kuvan. itse kävin kanssa aikas monta tatska galleriaa läpi ennen kun löysin haluamani tatuoinnin.

Oli kyllä maksullinen tatuointi mallikuva galleria se josta lopulta tatuointi valitsin, oliskohan ollu noin 20 euroa, mutta kannatti kyllä. ja nyt kun on vielä uus duunikin niin onhan sitä varaakin :)

Muistaakseni taisi olla tämä paikka
http://tattoosonline.info
 

Yhteistyössä