TATUOINTIGALLUB: löytyykö kuvia? millaisia?

  • Viestiketjun aloittaja "nallekarkki"
  • Ensimmäinen viesti
geee
[QUOTE="sdfsdf";27670156]Ei kauhea. Tatuointi ei tee sinusta, eikä kenestäkän muustakaan kovaa ja kuulia.

Se on vaan typerää ja rumaa.


Plus ällöttävää ja epäseksikästä.[/QUOTE]

mun tatuoinnit ei näy päällepäin koska ne on aina vaatteiden alla. miten voisin olettaa että ne tekee musta "kuulin" jos kukaan ei niitä koskaan näe? miksi se haittaa jos joku ottaa tatuointeja, eihän se sun persettäs kutita? minä otin omani ihan omaksi ilokseni, tatuoinnitkin on eräs taiteenlaji ja arvostan tätä taidetta. toiset tykkää muhkummasta. :)
 
Jos olisit oikeasti ja alunperin saanut hyvän kasvatuksen, niin osaisit ohittaa tuon...

Jos taas olet "ensimmäisen polven snobi arvostaan ja asemastaan epävarmana" - niin toki moisen tartut ja senkin muut hymyillen ymmärtävät.

;)
AI? Kyllä minusta koulutustasosta kertoo valtavasti se, ettei osaa noin yleistä sanaa kirjoittaa oikein vaan tekee siinä noin karkean virheen - tässä ketjussa olevista yhdys sana virheistä puhumattakaan. Tatuoinnit vaan nyt kertakaikkiaan ovat sellainen alemman sosiaaliluokan juttu noin yleisellä tasolla, nimittäin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Peut-être;27670677:
AI? Kyllä minusta koulutustasosta kertoo valtavasti se, ettei osaa noin yleistä sanaa kirjoittaa oikein vaan tekee siinä noin karkean virheen - tässä ketjussa olevista yhdys sana virheistä puhumattakaan. Tatuoinnit vaan nyt kertakaikkiaan ovat sellainen alemman sosiaaliluokan juttu noin yleisellä tasolla, nimittäin.
Kerro toki fiksuna tyhmemmälle, että miten määrittelet alemman sosiaaliluokan ja miksi sitä tulee halveksua?
 
Öhöhööö, ei se tatska siellä alempana ole. Ja oot muuten ruma tatskoines.

Miksi selkäsi on keltaisilla laikuilla, oletko sairas? Vammainen?
älä sie ala hyytiä haukhuun jos leimat on minun selästä. perhana

tatuointi oli valmsitunnu n 2min enen kuvan ottoa joten tatuinti väriä selässä. ja en ole sairas, enkä vammanen - kiitos kysymästä. olen erittäinki terve :)
 
Ammattikoulutus, itsenäinen yrittäjä.

Eikä paljon haittaa mitä muut kuvastani ajattelee, vaikka kuinka "tosimiehinä" tmv itseään pitäisivät. Kuvan on tehnyt Suomen ensimmäisen liikkeen omistaja, pitkän linjan ammattilainen, ja se on juuri sellainen mitä halusin.
 
"vieras"
Voi äly. Mulla ei ole yhtään tatuointia eikä lävistyksiäkään paitsi korvikset, muttei se mua häiritse jos muilla on. Olen sitäpaitsi nähnyt tosi nättejä tatuointeja, sellaisia jotka ovat kuin taideteoksia. Tässäkin ketjussa on kauniita.
Mitä väliä silläkään, että vanhana iho roikkuu ja siinä on tatuointi? Silloin on taatusti monia monia muitakin vanhoja ihmisiä, joilla on tatuoinnit. Kun nämä nykyajan mammat on vanhuksia, taitaa olla harvemmassa ne mummelit ja papparaiset joilla ei ole ihossaan yhtään mitään tatskoja :D
 
Aurinko, tähtiä ja kuunsirppi löytyy yläselkään tatuoituna, joskus olen kuvan täällä vilauttanutkin. Lävistyksinä on kieli, tragus ja antitragus. Korvareikiä on useampi. Niskaläväristä haaveilen, mut taitaa jäädä ottamatta erinäisistä syistä.

Haluaisin pojasta jonkun kuvan, mut en ole vielä keksinyt mitä ja minne. En muotokuvatatuointia, enkä välttämättä nimeä vaan jonkun symbolisen kuvan.
 
Mä haluaisin niskaani sellaisen mököttävän laspikeijun, näin joskus sellaisen jossain tatskalehdessä ja mulle tuli hetí mieleen että tuohan on niinkuin meidän tyttö kun se mököttää. En vaan ole löytäny sellasta kuvaan enää mistään ja tää lehti missä se kuva oli, löyty yhdessä turkkilaisessa liikkeessä. Mutta eiköhän ammattilainen osaa sellaisen mulle muokata jostain vastaavanlaisesta kuvasta.
 
Mä haluaisin niskaani sellaisen mököttävän laspikeijun, näin joskus sellaisen jossain tatskalehdessä ja mulle tuli hetí mieleen että tuohan on niinkuin meidän tyttö kun se mököttää. En vaan ole löytäny sellasta kuvaan enää mistään ja tää lehti missä se kuva oli, löyty yhdessä turkkilaisessa liikkeessä. Mutta eiköhän ammattilainen osaa sellaisen mulle muokata jostain vastaavanlaisesta kuvasta.
Ota kuva sun tytöstä kun se mököttää ja pyydä tekemään sen pohjalta mököttäväkeiju :D
 
  • Tykkää
Reactions: Kirspe
"kuumeinen"
Moikka palstalaiset,

osaisiko kukaan auttaa tatskakuumeista äitiä? Haluaisin todella paljon tatuointia, mielellään jotain, joka muistuttaisi pienestä tytöstäni. En vain keksi oikein mitään "omaa" juttua. Kaikki mahdolliset nettisivut olen kolunnut läpi ja katsellut kuvia. Tosi moni on iskenyt, mutta en tahdo kopioida ketään.
 

Yhteistyössä