Te joilla crosstrainer käytössä

Ihan nyt mielenkiinnosta kyselen. :)

Minkälaisia tuloksia ja missä ajassa olette saaneet? Onko paikat kiinteytyneet pelkän crosstrainerin avulla ja jos, niin mitkä paikat? :) Ja kuinka usein ja kuinka pitikiä aikoja olette crosstrainerilla harjoitelleet,että näihin tuloksiin on päästy? :)

Itellä ollut suunnilleen kuukauden verran kyseinen vemputin. Harjoitusajat olleet 4-6pvä/vko ja sellaset 12-22km/kerta polkenut, ajallisesti n.25min-55min. Kiloja lähtenyt 6 (mitä en ainakaan ite huomaa missään), mutta kiinteytynyt en oo kyllä piirun vertaa. :( edes jaloista/pepusta. Onko tämän laitteen avulla, pitkäjänteisellä harjoittelulla, edes mahollista kiinteytyä muualta?
Kun niin kovasti mainostavat, että treenaa tehokkaasti koko kroppaa...
 
kylläpä sinä juosten menet kun noin pitkästi noin lyhyessä ajassa.Sulla on hyvä kunto jo ollut ilmeisesti ennen kyseisen laitteen hankintaa?
Itsellä ollut 2kk ja aloitan homman ihan pohjalta.En ole vaa'alla käynyt koska mulla toi ruokavaliokin ihan päin männikköä.
Siihen voin sanoa että alkuun reidet oli todella kipeät.Mutta meni viikossa ohitse.Nostan pikkuhiljaa tasoa koska mulla tosiaan huono kunto ja ikinä en tuu noin hyvää vauhtii pääsee kui sinä.Hyvä ku 4km puolentunnin aikana pääsen.
 
Voi kuule,ei mullakaan mikään hyvä kunto oo ollu enää moneen vuoteen. :)
Jotenkin vaan apinan raivolla mennään. :)
Kun alotin tällä laitteella niin en ihan noin nopeesti mennyt. Nytkin vaan sitkutan 1-2 vastuksella... :ashamed:
Pitäis sitäkin nostaa, mutta aina jotenkin tuijottaa sitä kalorilaskuria ja haluaa saada mahollisimman nopeesti niitä kaloreita kulumaan, ehkäpä se siitä lähtis kiinteytymäänkin jos vähän nostaisi vastusta...

Mulla myös oli ruokavalio päin honkia, sitäkin tässä kovasti koittanut korjailla. En meinannut vaa'alle uskaltaa ennen kuin aloitin, mut sitten rohkaistuin kun on se kumminkin kiva tietää tapahtuuko edistystä. :)

Tänään saavutin ekan rajapyykin ja pääsin seuraavan (tai siis edellisen =) ) kymmenluvun puolelle. =)
 
Hienoa että olet saanut pois ja hyvä vauhtihan on sen 500g viikossa pois joten sellainen 2kg kuussa niin se voisi olla jopa pysyvää.Minulla häiritsee sairauteni hieman ja tulee aika ajoin taantuma kausia.Minä poljen kutosella tällä hetkellä ja kahdeksan on tässä minun laitteessa.Ruokavaliolla saa ihmeitä aikaiseksi.Mulla oli sappivaivoja raskausaikana niin huomaamatta 10kg lähti vaikka vauva oli mahassa.
 
Kyllä jos minäkin nostaisin vastuksen kutoseen niin ei kyllä kovaa kyytiä mentäisi. :D
8 on tässä minunkin iron bodyssa maximi vastustaso.

Ohoh, tosi paljon sulla lähteny raskausaikana. Vaikka eihän ne sappivaivat kivoja ole. :( mun äidillä oli ennen kanssa ja muistan kun se oli tuskissaan. Sitten pääsi leikkaukseen jja helpotti.
Jotain hyötyäkin kumminkin sulla niistä ollut. =)

Mä kuulin jostain, että alkuun vois lähteä sellanen 1kg/vko. Alussahan monesti lähteekin nopeammin. Ja sitten jatkossa juurikin tuo 1/2 kg/vko.
Oon koittanukkin, että jotain tuota vauhtia lähtis, mutta nyt vähän nopeammin mennyt. Varmaan nestettä kun ei oo enää ihan niiiiiin turvonnut olo. :)
 
Juu sappiajat on onneksi ohitse.Se oli kamalaa ja vielä raskaus siihen päälle.Mutta sen jälkeen taas on tullut syötyä ja herkuteltua ja minun sairaus tosiaan ei helpota elämää.Aina menen siihen kaamokseen vaikka kuinka yritän tsemppaa ja ajatella positiivisesti.Kai tää tästä joskus jonain vuonna.
 
Minä hommasin crossarin noin 2kk sitten. Aloittelin ihan alusta tätä hommaa eli 5min kerrallaan eka viikko joka pvä. sit seuraaavalla jo 15 min joka toinen pvä vastus kuutosella. kolmannella 20 min vastus kuutosella sit sen jälkeen puoli tuntia 3-4 kertaa viikkoon vastus kuutosella. ja kyllä mun täytyy sanoa et on vaikuttanut. kiloja on lähtenyt 4 ja kiinteytystä erityisesti jaloissa, selässä. mun tavoitteena oli saada paino raskautta edeltäviin mittoihin eli 10 kiloa jäi, 4 lähti nyt, joten 6 vielä.. mut hyvin on intoa kun toi laite on hyvä. mitä nyt jouluna tuli syötyä et vähän tais tulla takas.. :(

meillä on sellainen pieni kotipunttis tuolla autotallin takahuonees. nyt vuodenvaihteen jälkeen olen ottanut tavaksi et 10 min ensin crossia et saa ittensä lämpimäksi sit 20-30 min kuntosali laitteita ( lähinnä käsi ja jalkalaitteita), sit vielä 10 min crossia ja lopuksi venyttelyä jonkin aikaa.. ja huh huh on rättipoikki olo.. tuntuu vaikka missä.. käytännössä tunti menee koko hommaan. tätä ehkä kerta- pari viikkoon. lisänä pari tunnin lenkkiä reipasta kävelyä raittiissa ilmassa. joskus vaan crosstraineria yksistään ilmasta riippuen. mut mun kokemukset on hyviä. monen pienen lapsen kans ei oo yksinkertaista lähteä kovin kauaksi tai pitkäksi aikaa pois kotoa. tämä homma toimii..
 
Mulla ollut ekaa viikkoo crossi käytössä,ja täytyy myöntää et kunto suorastaan kehno. En pysty ku korkeintaan 10min polkea, useimmiten vähemmän kerralla. Olen kuitenkin pyrkinyt jokapäivä polkea sen 30min... pätkissä sit mennään...aamulla-päivällä illalla. Ja 10min ei muka pääse ku parisataa metriä?! vai mitäköhä yksiköitä n'yttääkään :kieh:
 

Yhteistyössä