te, joilla kuukautiset tulleet, vaikka raskaus alkanutkin

"lellu"
Oon monta kertaa jo tänne kirjotellu.. mutta aina kun oon kirjottanu niin jotain eriä tulee, joten nyt pieni kysymys, joka on kyllä aika henkilökohtainen mutta eihän täällä netissä kukaan tunne ketään tai tiedä kuka on kuka.. niin eli sellaista tossa meittisin vain että kun olen ollut jo 4-5 kk ilman ehkäsyä miehen kanssa, mutta ei tule mitään, ikinä näytä positiivista vaikka on aamupahoinvointia ja rintojen arkuutta yms. ja kun monethan sanoo että kaikista helpoiten tulee raskaaksi kun mies ja nainen tulee samaan aikaan yhdynnän aikana.. miten teillä on ollut? saan jatkuvasti yhteisiä orgasmeja mieheni kanssa, mutta ei siltikään onnistu mitään. oonko vaan niin hankala tapaus että en tule raskaaksi sitten en millään, vai onko muillakin ihan samanlaisia ongelmia?
 
"mintzu"
Olemme kihlattuni kanssa yrittäneet lasta monta kuukautta ja raskaustestit näyttävät negaa ja kuukautiset alkoivat eilen. (Kivuliaat sellaiset , ei ole enne ollut näin kivuliaita) Turvotusta esiintyy ja pahoinvointia ja vähän myös väsymystä. Onko kellään saman tapaista?
 
"Ensu"
Kysymykseni kuuluu; minulla on normaalisti 7pvää kestävät menkat (kierto n. 32pvää) mutta tällä kertaa ne kestivät vain puolitoista vuorokautta? Synnytyksen jälkeen menkat ovat olleet ihan säännölliset muuten. Vuoto oli tavallista runsaanpaa ja loppui sitten aivan yllättäen. Selvennyksenä voin sen sanoa että se ei ollut keskenmeno kuitenkaan. Mutta voisiko olla valemenkat tai voisinkohan olla jopa raskaana? Aiempi lapseni on yli puoli vuotias.
 
"Mietteliäs"
Onko mahdollista, että olisi raskaana.. Nyt kolmatta viikkoa kuukautiset, ekat kaks viikkoa tuhruvuotoa ja nyt viimeisin viikko runsaampaa vuotoa. Virtsa on muuttunut tummemmaksi, neljän kuukauden aikana paino noussut 6,5kg ja rinnat suurentuneet yhdellä kuppikoolla. Pientä pahoinvointia kokoajan ja väsymys ihan mieletöntä =( Voiko raskaustestin tehä kuukautisten aikana?
 
"lellu"
heippa.. en tiiä oonko raskaana vai en, en pääse käymään edes apteekissa ostamassa testiä, koska ei ole autoa ja apteekki on tooodella kaukana :/ mutta miten muilla on ollut, olen jäänyt miettimään hartaasti että saattaisiko nyt vihdoinkin napata vuoden yrittämisen jälkeen, mulla on ollut ihan normaalisti säännölliset kuukautiset ennen, mutta nyt viimeiset kolme kertaa on ollut todella oudot, ensimmäisellä kerralla kuukautiset oli 3 päivää myöhässä, mutta aattelin että se saattaa olla vaan stressiä, mutta ne myös tuli niukempana, normaalisti vuoto kestää n. 7 pv, mutta nyt kesti vain 3 päivää ja oli todella niukkaa ja loppui kuin seinään.. toisella kerralla sitten kuukautiset alkoi 4 päivää myöhässä ja vuodon kanssa ihan sama homma mutta kipuja ei tällä kertaa ollut melkeen ollenkaan.. ja nyt on kolmas kerta, mulla ei ole vielä alkanut menkat, MUTTA tänään on jo 10. päivä kun ne on myöhässä, ja mulla tuli kuukautiskipuja silloin kun ne olisi pitänyt alkaa, niinkun aina tulee päivää ennen kuin ne pitäisi alkaa, mutta kumminkaan ei kuukautisia näkynyt missään, ei edes pientäkään oranssisuutta valkovuodossa o_O mulla ei ole kertaakaan koko elämäni aikana käynyt kuukautisten kanssa näin :O ja kokoajan on kauheen väsynyt olo mutta uni ei tuu, ihan kokoajan nälkä vaikka aijemmin on ollut todella huono ruokahalu, ja maha on ollut turvonnut viimeiset 5 päivää ja vesi maistuu ruosteelta aina välillä ja monesti varsinkin aamulla on todella etova olo jos haistaa ruokaa tai jos koittaa syödä jotain (ja en tiedä yhtään pitäisikö se liittyä asiaan jotenkin, että yksi päivä kun rinnat oli ollut puristuksissa tiukoissa urheilurintaliiveissä, kun otin ne pois, niin nänneistä tuli jotain outoa makean hajuista eritettä o_O) :/ mitä te muut sanotte?
 
Lyllerö.
En voinut vastustaa kiusausta, kun luin tarkasti kaikki ketjun viestit ja vertailin itseäni jokaiseen.
Nyt olen kahden viikon ajan pähkäillyt pienessä mielessäni, onko arpaonni suosinut meitä. Kolmisen viikkoa sitten lempi roihusi pariinkin otteeseen, ja mentiin ihan loppuun asti. Jälkikäteen miestä jännitti kovastikin, oliko siemenet tarpeeksi hyvin koulutettu, mutta lopulta mies rauhottui ja siirsi jännityksen minuun. -.-' Jälkikäteen aloin laskeskelemaan, ja hups, eiköhän nuo tapahtumat osunut juuri ovulaation kohdille. Siitähän alkoi pitkä ja piinallinen menkkojen odottelu, joiden piti tulla n. 1,5vkoa ovuloinnin jälkeen. No kyllä ne menkat sieltä sitten tulivat, yli viikon myöhässä ja kestivät vaan 2,5pv.
Sillon kun menkkojen piti alkaa, tuntu 3-4 päivää siltä et "nyt alko, nyt alko", ja sit oli menkkakipuja, ei niin paljon eikä ne ollu samanlaiset ku yleensä menkkojen aikana. Ainoa on, että alaselkään sattuu tosi paljon, muutenkin kun on (vähän liiankin) notkoselkä, siihen sattuu tosi helposti, mutta nyt siihen on sattunu siitä asti, kun menkkojen piti alkaa. o_O Ja ton n.4:n päivän jälkee oli semmonen olo, että ihan ku ne menkat tullu ja menny "normaalisti".
Mun on muuten hirveen vaikee sanoo oliko menkat mitenkää erilaiset, koska muutenki on tosi niukat menkat, tamppoonii vaihan 6-8h välein, koska ohjeessa lukee, ei sen takii, että se olis täynnä. Mut yleensä ne kestää sen 5päivää ja nyt oli vaa 2,5 pvä. o_O
Muutenkin oon alkanu juoksee vessassa puolen tunnin välein, eikä se pissi tuu paineella niiku yleensä, vaa se lorottelee sieltä ilman mtn kiirettä.... Ja viikon verran on ollu semmosta vellovaa ja ällöö oloo kokoajan. Sekä itken kun katon hömppäohjelmia, joissa ihmiset on ilosia tai surullisia :<
Mutta en haluis (kiusaus on tosi kova) vielä tehä mtn testii, koska viime vuonna oli vähän samankaltanen tilanne ja kyyneleethän siinä tuli, kun se negatiivinen tulos ilmaantu näyttöön.
Huoh, kait sitä pitäis juoda vielä toinen kupponen kahvii ja odotella vielä jonkin aikaa.
 
mulla on todella outo olo että olisin raskaana vaikka menkat alkoi 14.7 ja nytten olisi menossa rv 5+3 menkat on sellasta normaalia mutta vähän haaleaa :)ennen kuukautisia minulla oli pahoinvoinitia,mahakipua,tissit arat,itku herkässä,mahasta vihloi,metallin maku,huono olo ,menkat ei alkanut heinäkuussa normaalisti vaan oli 7pv myöhässä ja nytten on vaan menkat ilman kipua onko normaalia vai mistä ihmeestä johtuu olisikohan kaksois raskaus josta toinen menehtynyt:( todella tyhmää tulla kertoon tällästä
 
"-elli-"
Hei oisko mahollista et oon raskaana. Menkkojen olisi just pitäny alkaa mut tulee vaan ruskeaa vuotoa.. Vatsa koko ajan kipee ja tissit kans ja ne on myös arat. Jos oon nii oisin ehkä neljännel tai viidennel viikol. Tein 2viikkoa sit testin joka näytti negaa mut tuntuu kyl et olisin :( ja vauva ei kyl ois tervetullut koska ikää vast 15vuotta. Auttakaa!
 
"Heps"
Siirsin kesäkuussa kuukautisia Primolut N-kuurilla ja kuukautiset alkoivat 2 päivää kuurin loppumisesta kuten pitikin. Kyseisten kuukautisten jälkeen touhuiltiin ilman ehkäisyä, ajateltiin että vauva tulee jos on tullakseen. Toki silloin ei ollut ovulaatiota koska kuukautiset olivat loppuneet paria päivää aikaisemmin, joten epätodennäköistä tulla edes raskaaksi. Tämän jälkeen ehkäisy kuitenkin otettiin käyttöön, koska sain hyviä työ-uutisia joten päätimme jättää vauvahaaveet vielä toistaiseksi sivuun.

Viime viikolla noin viisi päivää ennen seuraavien kuukautisten alkua huomasin oireita: väsymystä, palelua, tukkoisuutta ja kurkkukipua, jatkuva nälkä, kummallinen vihlonta alavatsassa varsinkin jos teki äkkinäisen liikkeen sekä paineen tunne alavatsassa. Mulla ei ole ikinä mitään oireita ennen kuukautisia. Ajattelin jo tehdä testin mielenrauhan vuoksi, kunnes kuukautiset alkoivat eilen päivän myöhässä, vuoto oli kylläkin todella tummanruskeaa ja yleensä se on ihan kirkasta ekasta päivästä lähtien. Tänään vuoto näyttää jo normaalilta ja punaiselta, tosin kipuja ei ole ollenkaan lukuunottamatta hyvin pientä nipistelyä (yleensä mulla menkkakivut on aivan kamalat pari ekaa päivää). Miehellekin jo sanoin, että taidettiin vaan ylireagoida :D

Mutta silti vieläkin joku vaisto sanoo että tekisin raskaustestin..... Laskin että ilman tuota Primolut N-kuuria ovulaatio olisi ollut silloin kun touhuiltiin ilman ehkäisyä. Mietin että voiko kroppa jotenkin toimia totuttuun tapaan ja ovulaatio olisi silti ollut silloin tuosta kuurista huolimatta? Kuulostaa aika kaukaa haetulta....
 
"Random"
Mulla sama mutta en ole ottanu siirto pillereitä. En tiiä oonko vai enkö. Mut nää kivut on aika kauheita ollut. Mullakin tuli ruskeaa vuotoa ja alkoi päivän myöhässä. Ja sitten tuli jo normaalisti.
 
"Nettu"
Me ollaan nyt miehen kanssa oltu jo vuosi ilman minkäänlaista ehkäisyä (etäsuhteessa, nähdään noin kolmen päivän ajan viikossa) eikä ole raskautta kuulunut, menkat on menny miten sattuu, kaksi kuukautta sitten alkoi viikon etuajassa ja viime kerralla alkoi reilun viikon myöhässä. Tietysti toiveena vauva mut aina vaan näyttää negatiivista testi.. harmittaa. Mies on menossa testauttamaan spermansa vaikka en usko että siinä mitään vikaa on. Tällä kertaa menkat oli lyhyet, verta tuli runsaasti kahden ensimmäisen päivän aikana ja sitten loppui kuin seinään, tulee vaan niukasti rusehtavaa vuotoa. Luin näitä ja ajattelin että voisinkohan silti olla raskaana, mutta kai se on vain toiveajattelua, muilla mitään kokemuksia tällaisesta?
 
uukeli
Ei ikinä oo ollu tämmöstä paitsi viime menkat, että alkaa aika niukasti (yksi pyyhkäisy paperiin siinä se) sitten on päivän/kahden tauko ja sit alkaa normaalit. nyt ei ole vielä alkanut normaalit, eilen tuli sitä pientä tuhrua ja minimaalinen läntti punasta. Yritetään lasta ihan kunnolla. Välillä ollut vihlontaa vatsassa.
 
Mulla esikoisesta niukat menkat kolmannelle kuulle. kakkosesta ei mitään. Kolmas oli kaksosraskaus kierukan kanssa, ja toinen vuoteli sieltä epäsäännöllisen kummallisesti ulos, ja en edes tajunnut raskauden mahdollisuutta heti, koska oli kierukka. Ultrassa sitten kävi ilmi, että oli se ruskuaispussi siellä toisesta sikiöstä jäljellä mutta muu vuodellut ulos, ja toinen siellä edelleen sulassa sovussa kierukan kanssa ihan hyvissä voimissaan. Eli omasta puolestani voin sanoa, että verinen vuoto raskausaikana ei tarkoita ainakaan minun kohdallani yhtään mitään. Toki jos on taipumusta/ historiaa keskenmenoihin ja vuoto on runsasta, niin asia on eri.
 
[QUOTE="-elli-";28758266]Hei oisko mahollista et oon raskaana. Menkkojen olisi just pitäny alkaa mut tulee vaan ruskeaa vuotoa.. Vatsa koko ajan kipee ja tissit kans ja ne on myös arat. Jos oon nii oisin ehkä neljännel tai viidennel viikol. Tein 2viikkoa sit testin joka näytti negaa mut tuntuu kyl et olisin :( ja vauva ei kyl ois tervetullut koska ikää vast 15vuotta. Auttakaa![/QUOTE]

Sun iässä kuukautisvuoto voi hyvin olla tuollaista, ja kiertokin epäsäännöllinen. Relaa. tee testi viikon päästä.
 
Hmm..
Toivottavasti joku osais tähän vastata, sillä suurin osa näistäkin postauksista on vaan ollut kysymyksiä ilman vastausta. :(

Mulla oli kuukautiset vajaa 2vk myöhässä (en tarkkaan voi laskea, sillä ei ole tiedossa edellisten kuukautisten alkamisaikaa. Kirjasin fiksuna ne puhelimeen aina ylös ja kaikki tiedot hävis tossa reilu viikko sitten bittiavaruuteejn. :/), ja ne alkoi sitten tossa torstai-iltana. Koko 2vk kun menkkoja ei tullut niin oli menkkamaisia oireita, ja joka päivä olin ihan varma että ne alkaa. Torstaina kun pamahtivat sitten päälle niin olivat ihan normaalit, mutta kipuja oli hiukan normaalia enemmän. Lauantai-iltana sitten iski todella huono olo päälle - mahaa kouri ihan melkein palleassa asti ja väänsin sitten itkua kun ei tienny miten päin olisi. Tämä olo meni tosin ihan parissa tunnissa ohi, ja kuukautiset jatkuivat normaalina.

Muita raskauden oireita minulla on ollut sen verran, että päätä on särkenyt kokoajan, maha on ollut ihan sekaisin, etova olo, huimaa ja väsymys on aivan jäätävää. Tulee nukuttua valehtelematta melkein puolet vuorokaudesta ja siltikin tuntuu että sänky kutsuu kuin seireeni.

Olen aikaisemminkin luullut alkuvuodesta että olisin raskaana, sillä kuukautiset olivat silloin viikon myöhässä. Negatiivisen testin tehtyäni kuukautiset alkoivat heti seuraavana päivänä. Tällöin kuvittelin itselleni kaikki oireet, ja stressi raskaudesta sitten vaikutti kuukautisten myöhästymiseen. Nyt en ole kuvitellut edes oireita, sillä olin aivan varma että en olisi raskaana. Tänäänkin töissä (olen osa-aikainen siivooja) tuli tuskanhiki kun tyhjensin paperinkeräyslaatikoita ja muutenkin hengästytti pienikin ruumiillinen työ.

Olenkin miettinyt, onko mahdollista että olin raskaana, mutta sain keskenmenon? Alkoi kummastuttaa nuo erittäin kivuliaat kuukautiset. Tosin vuoto muuten ei poikennut mitenkään normaalista. Tilasin testin tänään netistä, joten loppuviikosta pitäisi viimeistään saada varma tieto asiasta. Kaupasta en ala ostamaan, sillä pikku paikkakunnalla en halua että heti juorut leviävät. :)

Mahdollinen raskaus ei olisi mitenkään suunniteltu, mutta ei se kyllä olisi yllätyskään. Ollaan avopuolison kanssa käytetty ehkäisynä kondomia, mutta sekin ollaan vedetty aina paikalleen vasta loppuvaiheessa.

Onko kellään raskaana ollessa ollut erittäin kivuliaat kuukautiset, jotka eivät kuitenkaan viitanneet keskenmenoon? Vastausta kaipailisin, että saisin mielenrauhan. Vaikka raskaus ei ole suunniteltu, niin kyllä keskenmeno pahalta tuntuisi, sillä lapsi olisi kyllä tervetullut.
 
toiseen kertaan jo..
Reilu vuosi sitten ihmettelin kun vatsa tuntui turvonneelta (kuten juuri ennen kuukautisia) jatkuvasti, rinnat olivat aremmat kuin normaalisti ja aamuisin teki pahaa. Kuitenkin kuukautiset tulivat normaalisti kolmesti, kunnes jäivät pois. Kotitestit näyttivät joka kerta negatiiivista (ja niitä tehtiin usein!!) kunnes ajattelin käydä varmistamassa asian terveyskeskuksessa: vauva oli tuloillaan ja viikkojakin jo 15+3! Hetki ei kuitenkaan ollut millään tavalla otollinen mahdolliselle vauvalle, ja ilmeisesti stressin vuoksi menikin sittemmin kesken. Nyt kierto ollut yhtälailla normaali, mutta oireina pahoinvointi aamuisin, kuvotus tiettyjä hajuja kohtaan ja ruokahaluttomuus yllättivät noin viikko ennen mahdollisia menkkoja. Nyt ne kuitenkin alkoivat, mutta erittäin erikoisina + nippailuja vatsalla..Testi jälleen nega. Paino lähtenyt lievään laskuun, mutta turvotus vatsalla samanmoista kuin viimeksi. Nyt tilanne kuitenkin täysin eri kuin vuosi sitten, joten vauva olisi erittäin tervetullut. Ei vain uskalla toivoa, ettei käy kuin viimeksi..
 
toiseen kertaan jo..
Mulla ainakin just silloin viime vuonna ihan älyttömän kipeet menkat km jälkeen! Toki mun raskaus oli jo niin pitkällä että sieltä ihan pieni poikaenkeli tuli myöskin (sairaalassa tietenkin..). Mutta se kipu oli oikeasti aivan hirveä..
 
raskaanako ?
Mulla on ollut huono olo jo monta viikkoa, ruoka ei kauhiasti maistu, alamahaa nipistelee välillä ja jalat on ollut kipeänä vaikka en oo jumpannut. Luulin että olen raskaana, mutta tänään alkoi sitten menkat ja kohtuu runsaat (5pv myöhässä). Mulla on käytössä e-pillerit, mutta en joka päivä muista ottaa pilleriä ja aikataulut heittelee. Yleensä menkat alkaa heti lumepillereiden aikaan ja kestää sen 4pv. Nyt menkkojen aikaan mulla on ihmeen kipeä maha ja yleensä selviän pelkällä hetken päänsäryllä... Voisinkohan siltikin olla raskaana ??
 
"toiveikas"
Aviomiehen kanssa toivottais lasta. Ja yhen kerran jo tärppäski viimevuoden puolella. Mutta sitten meniki kesken 6. viikolla. Pidettiin väliä ja aateltii että kokeillaan sitten ku tuntuu hyvältä, ni uudestaan.
No nyt se olis voinukki vaikka tärpätä taas ku on kaiken maaliman alkuraskaus oireita, mutta ei, menkat alko tänään ja saas ny nähä onko ne normaalit.
Kuitenki pari päivää myöhässä olivat. Ja kerkesin jo nega vastauksenki jo hommata kotitestillä.
Mutta taka-alalla kaihertaa myös ajatus että liikaa toivoo ja kroppa siihen reagoi.

Täällä kun on lueskellu näitä tarinoita, ni on tullu monta kertaa mieleen, ettei vaan poloisella olisi emättimessä tulehdusta ku on ruskeeta vuotoo ja alavatsakipuja.
Itse niitä kokeneena.
Kun kuitenkin itselläni on herkästi bakteeri muutosta emättimessä ja se antaa oireita, niin niitä helposti luulee alkuraskauden oireiksi.
Ja eteenkin jos kuukautisten jälkeen on ruskeata vuotoa tai tiputtelua, ja alavatsa kipuja, tietää jo että kaikki ei oo ainaka omalla kohalla ehkä kunnossa.
Siksi ite joudun käyttämään maitohappobakteeri tuotteita alapäässä että omat bakteerit pysyis terveinä että ei tulis muutoksia, ja olis hyvät lähtökohdat raskaudelle.

Mutta itsekkin sitä miettineenä että jos vaikka sittenkin olisin raskaana vaikka kuukautiset sitten tulivatkin. Mutta saas nähdä.

Mutta naisille ihan vinkkinä.
Jos on kipuja, siis normaalista poikkeavia kipuja, ei ole väärin ottaa selvää mistä ne johtuu, jos eivät terpparilla tunnu ottavan vakavasti, hakeudu yksityiselle. Jos epäilet raskautta, tee testi. Jos oireet jatkuu kannattaa varmistaa että kaikki on kunnossa. Kannattaa sulkea pois tulehukset, se voi äityä pahaksikin ja pitkäaikaseks vaivaks jos sitä ei hoidata.
 
"Pelokas"
Mulla on käytössä harmonet-pillerit, joita syön säännöllisesti, menkat tuli pari päivää myöhässä ja oli ihan normaalit. Rupesin huomaamaan et on ollut tosi huono olo jo pidemmän aikaa (luulin että johtui siitä että olin dieetillä), rinnat on arat ja tuntuu sellasta pistelyä ja outoa ''muljahtelua'' alavatsassa + masu pömpöttää eritavalla kuin ennen, ihanku olis raskaana. En ole siis ennen ollut raskaana, joten en tiedä miltä vauvan liikkuminen edes tuntuu. Tälle foorumille kun eksyi niin rupes jännittää enemmän asia.. Olis kiva tietää et onko täällä enemmän kanssakäyjiä, jos on ollut pillerit käytössä ja menkat on tullut suhtkoht normaalisti, niin jätänkö nyt nuo pillerit vai teenkö testin vai mitä ihmettä nyt teen?
 
"Pikkumyy"
Hei,
Meillä on tosi kovat halut tulla vanhemmiksi ja nyt olenkin jättänyt pillerit pois 30.1 ja menkat tuli jo 4.2 ja tuolloin samaisena päivänä (tai menkat lako samana hetkenä) kun miehen kanssa olimme petipuuhissa. Toivomme että olisin jo nyt raskaana kun laksekselin että ovis olisi 18 pv tätä kuuta, ja olemme miehen tultua reissusta hommailleet edellispäivän ja eilen, eli pari päivää ennen ovista. Voiko jo olla että olisin jo raskaana:) ? Kertokaa joku viisaampi vai pitäisikö minun odottaa vielä toisia menkkoja nyt pillerin syönnin loppumisen jälkeen ja toivoa vasta ehkä sitten että olisi käytännössä mahdollista jo tuo jotoivottu raskasus :). Kiitos teille :)
 
Epätietoinen :3
Moikka! Mulla ollu jo noin 2-3 viikkoa rinnat todella kipeät jos niitä painaa tai puristaa. Myös pahoinvointia ollut jota on kyl mul muutenkin useasti. Ja nyt tuli hieman verta pyyhkiessä.. huolestuttaa! Tein pillereiden poisjättämsestä ( en ole montaa vuotta syöny) muutaman negan. Mut ny alkaa tosissaan tuntua et rinnat vaan kipenevät ja vatsa kipeä kokoajan. Myös ruoka maittaisi jatkuvasti :p heh! Ihan eka mulle tuli kova flunssa joka kesti parisen vkoa.... Edellewn vielä flunssantynkää. Voisinko olla raskaana? Oletan että nää on normit mut tämmöset ihan pienet parin pv kestävät menkat.. viime kuus oli tähä samaa aikaa kunnolliset... :) vastauksia?
 
Epätietoinen :3
Moikka! Mulla ollu jo noin 2-3 viikkoa rinnat todella kipeät jos niitä painaa tai puristaa. Myös pahoinvointia ollut jota on kyl mul muutenkin useasti. Ja nyt tuli hieman verta pyyhkiessä.. huolestuttaa! Tein pillereiden poisjättämsestä ( en ole montaa vuotta syöny) muutaman negan. Mut ny alkaa tosissaan tuntua et rinnat vaan kipenevät ja vatsa kipeä kokoajan. Myös ruoka maittaisi jatkuvasti heh! Ihan eka mulle tuli kova flunssa joka kesti parisen vkoa.... Edellewn vielä flunssantynkää. Voisinko olla raskaana? Oletan että nää on normit mut tämmöset ihan pienet parin pv kestävät menkat.. viime kuus oli tähä samaa aikaa kunnolliset... vastauksia?
 

Yhteistyössä