Te joilla lapset samaa sukupuolta,olis kysymys..

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Minulla on kaksi tytärtä enkä koskaan ole kaivannut erityisesti kumpaakaan sukupuolta. Luultavasti, jos minulla olisi kaksi poikaa, olisin varsin tottunut siihenkin tilanteeseen. Tällä hetkellä kuitenkin, kun lapset ovat 1- ja 3-vuotiaat, olen erittäin iloinen siitä että minulla on juuri kaksi prinsessaa :heart:
 
kinuski
Mulla on 2 poikaa, enkä kaipaa tyttöä. Kuopusta odottaessa luultiin että oli tyttö tulossa, ja kun selvisi että onkin poika niin olin hiljaa mielessäni iloinen. Ei sillä etteikö tyttö olis ollut rakas ja tervetullut, mutta musta ei varmaan olis tytön äidiksi. On mulla kuitenkin ihana tytärpuoli :). Meillä on lapsiluku täynnä, mutta jos vielä tulisi yksi niin ei väliä kumpi, mutta jos sais valita niin poika...:)
 
keiju
Alkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:
En tunne että puuttus mitään eikä kukaan ole mitään kommentoinut. 2 poikaa on ja valehtelisin jos väittäisin etten ole miettinyt minkälainen tyttö meille olis tullut, mutta se on semmonen ajatuksenpoikanen vaan. Lisää lapsia ei enää tule/tehdä.
aivan kuin minun suustani
 
vieras
2 poikaa on ja ihana kummityttö. Näin on hyvä :)
Itselläni kipeä äiti-suhde. Hän ei koskaan päässyt asian yli, että olin tyttö. Hän olisi halunnut 2 poikaa (sai yhden). Entistä ikävämmäksi äitini muuttui minua kohtaan kun synnytin toisen poikani. Koska minä sain sen mitä hän aina olisi halunnut.. :(
 
vieras
Meillä 3 tyttöä ja kolme siksi, että halusin aina 3 lasta. Halusin myös siskon, mitä minulla ei ollut ja nyt sitten omilla tytöillä siskot. En toivo poikaa ja mieluummin otin 3 tyttöä kuin 3 poikaa. Tytöt pysyvät aina tyttöinäni, pojat usein menetetään anopille (karkea yleistys).
 
:)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onko teistä koskaan tuntunut siltä, että teiltä "puuttuis" oikeasti jotain kun on "vain" toista sukupuolta?

Millaisia kommentteja olette saaneet ulkopuolisilta kun talossa vain yhtä sukupuolta?

Vieläkö olisi tarkoitus yrittää sitä toista sukupuolta?


Niin, ja montako lasta löytyy ja kumpia? :)
Ei ole tuntunut.
Ei minkäänlaisia, millaisia pitäisi? Outo kysymys.
Ei aiota.

2 neitokaista.
 
Eipä koskaan ole käyny mielessä, että tehtäis lapsia sukupuolen mukaan. Meillä 2 poikaa ja jos kolmas on tullakseen sukupuolelle on ihan sama, mutta terveydelle ei. Rakkautta riittää kaikille lapsille tasapuolisesti.
 
Meillä on kolme tyttöä, enkä osaa ajatella, että meiltä puuttuisi jotakin.
Vaikka joskus, sellaisia pieniä ajatuksenpoikasia minullakin on, että olisiko se erilaista, jos olisi poikia?

Olemme saaneet tyrmistyttäviäkin kommenteja siitä,kuinka se poika puuttuu-, siihen sävyyn, kun perheemme olisi sen vuoksi jotenkin vajaavainen. Ja ihmiset, jotka antoivat ymmärtää, että kaksi lasta on määrä, jota ei ole soveliasta ylittää- antoivat kolmanelle raskaudelleni kuitenkin jonkinlaisen "siunauksensa" ajatellessaan, että "yritimme " saada poikaa.
Kun tytär syntyi, päästi eräs heistä suustaan- kai te sen pojan vielä teette :|
 
**
Mulla on kaksi poikaa, ja pelkästään joskus, kun on nähnyt jonku söpösen tyttöjen retromekon tms. niin oon toivonu et olis myös tyttö, sillain sekunnin ajan :D

Jos kolmas tehdään, se tehdään siksi että halutaan lapsi, ei siks että haluttais tyttö tai poika.
 
Mie
Meillä on kaksi poikaa. Kolmas lapsi, jonka sukupuolta ei tiedetä, syntyy lähiaikoina.

Ekassa raskaudessa toivoin tyttöä, koska poikalapset tuntuivat niin "vierailta". Nyt on ihan sama, kumpaa sukupuolta tulokas on. Kyllähän tyttökin olis kiva, mutta kolmas poika joukon jatkoksi sopisi myös loistavasti. Tämä kolmonen ei todellakaan ole mikään viimeinen tyttöyritys.

Mitään ei siis meidän perheestä puutu :).
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:
En tunne että puuttus mitään eikä kukaan ole mitään kommentoinut. 2 poikaa on ja valehtelisin jos väittäisin etten ole miettinyt minkälainen tyttö meille olis tullut, mutta se on semmonen ajatuksenpoikanen vaan. Lisää lapsia ei enää tule/tehdä.
Sama täällä, tosin monet sanoo, että tytöt ovat vaativimpia niin vauvana ja murrosiässä. Siskollani on tytärpuoli ja hän oli onnellinen, että sai pojan.
 
hih
kolme poikaa ja tyytyväinen olen vaikka ei haittaisi vaikka olisivat tyttöjäkin PÄÄASIA ETTÄ KAIKKI OVAT TERVEITÄ, ovathan he mun omia lapsia, ihan sama kumpaa sukupuolta :)
 
Unna
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:
En tunne että puuttus mitään eikä kukaan ole mitään kommentoinut. 2 poikaa on ja valehtelisin jos väittäisin etten ole miettinyt minkälainen tyttö meille olis tullut, mutta se on semmonen ajatuksenpoikanen vaan. Lisää lapsia ei enää tule/tehdä.
Sama täällä, tosin monet sanoo, että tytöt ovat vaativimpia niin vauvana ja murrosiässä. Siskollani on tytärpuoli ja hän oli onnellinen, että sai pojan.
Mä taas olen kuullut/oma kokemus toisinpäin, varsinkin että pojat ovat pieninä lapsina hankalempi, tosin pojat oppivat hitaammin asioita eli ei ihmekään.
 
Kolme poikaa on. :D :D :D JOS olisin uskaltanut toivoa tämän kolmannen sukuopuolta, niin olisin varmaan toivonut kolmatta poikaa. Pojat ovat IHANIA! :heart: :heart: :heart: Koen olevani poikien äiti ja jotenkin se on luontevaa jo "kokemuksella". Pienin poika vasta vauva, isoin jo koulussa.

MUOKS: juu ja todella paljon kuulee kommentteja, että olemme yrittäneet saada tyttöä. Idioottimaisia kommentteja, yritimme ehkäistä. :D
 
Meillä on kaksi poikaa ja aiotaan vielä ns. yrittää tyttöä. :) Tunnustan ihan rehellisesti että haluaisin myös tytön. Mut vaikka syntyis kolmas poikakin, se ei tasan yhtään vähennä sitä rakkauden määrää mitä tulisin tuntemaan lasta kohtaan! Sukupuolella ei ole väliä sen suhteen. Mutta myönnän että tyttö olis kiva ylläri.
 
IhanaValo
Meillä kaksi ihanaa tyttöä, ja nää riittää meille. Vain miehen ukki heitti raskausaikana poika-juttua, tyyliin " siellä se poika potkii" ja kun eka syntyi ja aloin toista oottamaan, sanoi että jospa se tällä kertaa olis poika. Mut en oo tuotakaan osannut ottaa niin vakavasti.

Jollain tavalla ekaa oottaessa "pelkäsin" että tulis poika, toisen kanssa ei ollut enää niin kun oltiin se prinsessa saatu. Tosin, jos meillä olis poika tai kaksi, niin varmasti olisin heistäkin onnellinen kun ylipäätään saatiin terveet lapset joita toivottiin.
 
reje
Meillä on 2 tyttöä ja poika. Minä toivoin kolmannesta poikaa, koska olisin itse halunnut aina veljen minulla on 2 siskoa. Olen erittäin onnellinen kahdesta ihanasta tytöstä ja suloisesta pojasta.
 

Yhteistyössä