te jotka kesällä raskaana olleet

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
vieras
ei ollut mitenkään supertukalaa (lapsi syntyi elokuussa), mutta kyllä sitä silti niistä viileemmistä päivistä nautti enemmän. Mulla tosin ei tullu mitään turvotuksia tms, joten ehkä olis voinu olla hankalampaakin.
 
min
Ekasta oli tosi tukalaa, vaikka la oli jo kesäkuussa, mutta kun sinä vuonna oli touko-kesäkuu tosi hellettä. Jalat oli turvoksissa ja hiki virtas.

Toinen muksu synty marraskuussa, joten ei ollut kesällä vielä niin pitkällä ja kesäkin oli viileä sinä vuonna.
 
Esikoisen alkuraskaudessa oli kesä ja se oli jo olojen puolesta tuskaa.

Kuopuksen LA oli lokakuussa ja ei se kyllä ollut nannaa, mutta ei nyt ihan täyttä helvettiäkään. Yöt oli kylläkin pahoja, kun sisälläkin lämpötila oli hellepäivinä 30C :/
 
jkk
Ompas negatiivisia vastauksia :) Mä olin kans kesän aikoinani raskaana, la oli syyskuussa ja musta oli aivan mahtavaa se aika, mulla oli tosin muutenkin loppuun asti helppo ja "kevyt" raskaus, mutta mulle jäi aivan mahtava fiilis, haluisin seuraavankin tulevan niin että sais kesällä odottaa, tietty kauheilla helteillä oli vähän enemmän tukala olo, mutta kyllä se siitä, ja mulla ei myöskään ollut lainkaan turvotusta. Ite kauhistelen taas jos joutuis keskitalvella odottaa, kun tarvis pukea niin älyttömästi pakkasille...:) Nimenomaan kevyt pukeutuminen ja ihanat kesäsäät olivat ihania:)
 
Kolmas synty heinäkuun lopus ja se odotusaika oli aivan mahtavaa. Ei sitä vaatteisiin sulloutumista ja pienen kanssa oli helppo kotiutua, isommat pärjäs vähemmillä vaatteilla ja suurinosa päivästä kului ulkona. Ei olis helpompaa aikaa odottaa :wave: Ja 2005 ei ollu mitenkää erityisen kylmäkää kesä.
 

Yhteistyössä