Te jotka olette entisiä lestadiolaisia, kysymys :)

  • Viestiketjun aloittaja Sininen
  • Ensimmäinen viesti
Evlut
Erosin vanhoillislestadiolaisuus herätysliikkeestä vuonna 2007 15-vuotiaana.☺ Minulla on nyt syksyllä 2014 kullanruskeaksi kestovärillä vaalennetut hiukset ja oikea luonnollinen hiusvärini on tummanruskeat hiukset. Tykkään kuunnella pop, iskelmä ja rock musiikkia vuodesta 2007 lähtien.
N25
Ei uskovainen
 
vierailija
Nykyisoin uskonnot käy prhaiten kaupaksi köyhissä maissa joissa on paljon lukutaidottomuutta ja sairauksia.

ja vauraimmissa maissa kiinnostus uskontoihin vähenee kovaa vauhtia. Nyt esim. Norjassa kirkko itse haluaa eroon valtiosta ja haluaa kerätä itse varansa.

ruotissa kirkko on menettänyt sauuren joukon jäsenistöstään. Kirkkoka kaupataan muutettavaksi asunnoiksi kuin seurakunnilla ei ole varaa enää pitää niitä.
Missä sellainen rakennus on? Miten sen toteuttivat?
 
vierailija
Vihdoinki joku psykoosipotilaitten tasolla olevan uskon mukana kasvanut ihminen joka osaa käyttää aivojaan / järkeään. Pisteet sinulle. Kattoo noit irania ym maita jotka tappaa toisiaa sen takii et onko vuohi vai lehmä oikee jumala..... Mut suomes onneks Lestadiolaiset ja Jehovat on ainoat ketkä on iha helvetin kujalla. Ite oon kristitty mut uskonnon numero on ollu 5-6 peruskoulust asti xDD Koska opettaja sano et Mooses jako meren kahtia. Kysyin et "Opettaja. Miten Mooses teki sen :D??" Ni valituksia ja huonot numerot tuli koska opettaja ei kyenny vastaamaa xDDD Ja kysyin aina ku tuli niitä "taianomaisia" kohtia tunnilla. Jeesus nous kuolleista, Jako muutamast leiväst tuhansille..... Miten vitussa??????????????????????????? Yhtä turha aine ku ruotsikii toisin sanoen. Mulle riittää se et uskon itteeni. Ja jos tarvii uskoo johonki jumal hahmoon ni sit ei kyl usko oikeest mihinkää. Saatikka itteesä.
 

Yhteistyössä