Te ketkä käyttäneet postafenia raskauden aikana!

Hei. Elikkäs lääkäri määräsi postafenia armottomaan pahoinvointiin (en päässyt kahteen viikkoon sängystä ylös ja oksentelin kaiken ulos alle 10mn) laihduin 3kiloa tuona 1, 5 vk aikana mikä on paljon minun kokoiselle pienelle ja laihalle tytölle. Haluaisin kuulla onko lääke auttanut muilla ja kokemuksia muutenkin tuosta lääkkeestä. :)
Ja kyllä olen yrittänyt kyllä kaikkia kikkoja tässä jotta olisi parempi olo eikä tämä ole aamupahoinvointia vaan 24/7 kestävää!
 
Minä olen käyttänyt useamman viikon putkeen 1 tabletin vuorokaudessa juurikin jatkuvaan oksenteluun. Aluksi kesti n. 3 päivää, että lääke alkoi kunnolla auttaa. Mulla auttoi ja auttaa edelleen oksenteluun, mutta pahoinvointia ei ikävä kyllä vie kokonaan. Mutta lääkkeen kanssa pärjää joten kuten :) Minulla on aika tarkkaa tuon vuorokauden kanssa, että mieluummin oon yrittänyt ottaa tabletin vähän etuajassa kuin yli vuorokauden jälkeen, koska jos yhtään on venähtänyt yli, on yleensä oksentelu alkanut uudelleen.

Tsemppiä, toivottavasti helpottaa pian! :) Itse aloitin lääkkeen syömisen viikoilla 7+jotain ja edelleen pahaolo jatkuu 18+1, mutta todennäköistä et loppuu paljon aiemmin!
 
@muurukka
Kiitos viestistäsi. Mä otin tänään aamupäivällä puolikkaan ja nukahdin sohvalle(oli ollut rankka päivä oksentaessa ja neuvolassa käynti) ja kun heräsin niin sain vähän syötyä ja pääsin koiraa viemää ulos(pitkästä aikaa) mutta sitten olo paheni taas ja aloin tuntemaan olon pahentuvan ja otin kokonaisen mutta yritän pysyä puolikkaassa kaksi kertaa päivä. Todella ihana fiilis kun voi syödä niin ettei heti tartte oksentaa (en tosin isoa annosta ruokaa syönyt tai lämmintä koska lämmin ruoka ollut itselle pahin) minulla nyt 10+6 ja oli pakko ihan harjoittelunkin takia aloittaa tämä lääkitys ja oman mielenterveyden takia. :)
 

Yhteistyössä