Te lotraajat olette yksi syy vuokrien korotuksiin!!!!

  • Viestiketjun aloittaja ärsyttää
  • Ensimmäinen viesti
ärsyttää
Tajuatteko tai oletteko koskaan edes viitsineet ajatella asiaa, te jotka lotraatte vettä joka päivä suihkussa mielin määrin, että juuri TE olette syypäitä siihen että vuokria pitää nostaa mm. juuri sen vuoksi?! Vähän epäreilua niitä kohtaan jotka osaavat käyttää vettä kohtuullisesti, mutta toiset eivät välitä kun "eiväthän he siitä joudu maksamaan". Pakkohan ne vesikulut on jostain repiä, joten vuokrien hinnoissa sekin näkyy sitten!

Omakotitaloihmiset tietävät että he maksavat itse veden, sekä tulon että menon. Omakotitalossa lapsuuteni ja nuoruuteni viettäneenä, osaan veden kohtuullisen käytön. Ja näinollen en vuokralla kerrostalossa tai rivitalossa olleenakaan ole koskaan lotrannut turhia vedellä. Suututtaa että toiset on sellaisia lotraajia, eräskin kertoi lapsensa tykkäävän istua suihkussa vaikka tunnin! Siis haloo??? Voisko sitä järkeäkin joskus käyttää????
 
Aaaaah.... Niitä aikoja.... :cool:
Oli ihanaa istua vain kylppärin lattialla ja antaa kuuman veden valua...
Yhdessä kämpässä oli amme, oli ihana töiden jälkeenkin rentoutua loppuilta vain kuumassa ammeessa ja kuunnella musiikkia. Nam!
 
Mun mies nukku suihkussa kunnes laitoin stopin siihen, siis sillon asuttiin opiskelijakämpässä vuokralla. Saattoi olla koko yön siellä. En liiottele.

Ahistaa ajatuskin kuinka kauan se oli sitä tehnyt ennen mua...ei ollut kuulemma ajatellutkaan :headwall::headwall: Muuten niin fiksusta miehestä ei uskois!!!:mad:
 
ap.
Mun mies nukku suihkussa kunnes laitoin stopin siihen, siis sillon asuttiin opiskelijakämpässä vuokralla. Saattoi olla koko yön siellä. En liiottele.

Ahistaa ajatuskin kuinka kauan se oli sitä tehnyt ennen mua...ei ollut kuulemma ajatellutkaan :headwall::headwall: Muuten niin fiksusta miehestä ei uskois!!!:mad:
Siis nukku suihkussa?! WTF?!!! Miten se siellä pystyi nukkumaan, istuiko se vai makasi suihkun lattialla? :D Luuleeko se olevansa kala.
 
Siis nukku suihkussa?! WTF?!!! Miten se siellä pystyi nukkumaan, istuiko se vai makasi suihkun lattialla? :D Luuleeko se olevansa kala.
Se makasi siellä lattialla. Vieläkin tekee sitä että menee aamuisin sinne käpertymään ja pitää suihkua suussa...Ihan tosi friikkiä.. usein meenkin sinne papattamaan siitä jos on ollut kauan, taitaakin olla ainoita kulmakiviä meidän suhteessa. Ärsyttää vaan niin paljon! :D Ei tosin asuta enää vuokralla ja maksetaan vesilaskumme, mutta silti niin hemmetin tyhmää ja turhaa läträystä!!!
 
niimpä
lisäsyitä vuokrankorotuksiin: te jotka ette osaa lajitella jätteitänne ja viette kaiken kaman sohvista, sängyistä jne lähtien talon roskakatokseen (jätemaksuthan nousee... ja vuokra nousee), sitten ne jotka sotkee talon rappukäytävissä ja pihalla (siivouskustannuksen kasvaa), töhrijät (maksaa taas maalata paikkoja uusiksi että saadaan töhryt piiloon).

kyllähän näitä älypäitä riittää....
 
---
[QUOTE="vieras";24523747]onneksi vesi tulee omasta kaivosta joten hyvillä mielin lutraan niin paljon kuin sielu sietää[/QUOTE]

yhtä lailla se tuhlaa tän maailman vesivaroja. jotka muuten muutenkin on vähissä.
 
ap.
Se makasi siellä lattialla. Vieläkin tekee sitä että menee aamuisin sinne käpertymään ja pitää suihkua suussa...Ihan tosi friikkiä.. usein meenkin sinne papattamaan siitä jos on ollut kauan, taitaakin olla ainoita kulmakiviä meidän suhteessa. Ärsyttää vaan niin paljon! :D Ei tosin asuta enää vuokralla ja maksetaan vesilaskumme, mutta silti niin hemmetin tyhmää ja turhaa läträystä!!!
Aika friikkiä kyllä :D Sillä taitaa olla joku suihkupakkomielle, olisikohan aika varata psykiatrille aika?
 
---
Se makasi siellä lattialla. Vieläkin tekee sitä että menee aamuisin sinne käpertymään ja pitää suihkua suussa...Ihan tosi friikkiä.. usein meenkin sinne papattamaan siitä jos on ollut kauan, taitaakin olla ainoita kulmakiviä meidän suhteessa. Ärsyttää vaan niin paljon! :D Ei tosin asuta enää vuokralla ja maksetaan vesilaskumme, mutta silti niin hemmetin tyhmää ja turhaa läträystä!!!
siis häh??? pitää suihkua suussa? miten se edes onnistuu...?
 
Aika friikkiä kyllä :D Sillä taitaa olla joku suihkupakkomielle, olisikohan aika varata psykiatrille aika?
Mä olen joskus suutuspäissäni sanonutkin noin, että hae apua tohon, ei ole normaalia. Mutta ei se ole! Miten joku voi haluta olla suihkussa 8tuntia?! Mulle tulee jo tosi paha olo kun olen 20min siellä, kuumassa suihkussa... :headwall: Mun suihkut kestääkin sen 5-10min yleensä...
 
Mjaah, no onhan ongelma se tämäkin.
Niinkun sekin, että meijän taloyhtiössä jätemaksuja nostetaan taas, kun ihmiset ei viitsi lajitella... Joka pirun kuukausi tulee ylimäärästä laskua kun biojätteet, kartongit ja pahvit on kaikki sekasin energiajätteessä vaikka omatkin loorat löytyis.

Ite maksetaan vesi onneksi kulutuksen mukaan, ei tartte naapurien valittaa.
Ei sitä tuu tarkotuksella lotrattua mutta joka päivä pakko pyörittää pyykkikonetta ja tiskikonetta, käydään miehen kans molemmat kerta päivään suihkussa, ja kurakeleillä koiraakin pestään aika ahkeraan. Ja mä oon niin v-mäinen ihminen että tuhlaan "yhteisiä" vesiä pesemällä matot ja muut isot pyykit pyykkituvassa. :kieh:
 
"Anne"
Ei ihmekkään että täällä on halvempi vuokra kuin monissa muissa keskustan kämpissä. Vessa on niin pieni, että harvemmalla taitaa olla edes omaa pesukonetta. Vesimaksu on silti iso. Jätekatos on pieni mutta siellä on laatikkoa ja roskista joka lähtöön. Ja kyllä, käytän itsekin enimmäkseen taloyhtiön isoa uutta pesukonetta ja kuivaushuonetta ja lajittelen kaiken mahdollisen yms.
 
plm
Toden totta.
On tyhmyyden huippu sanoa että kiva kun vesimaksu on kiinteä niin saa lotrata. Ei niitä maksujen summia mistään arvota vaan ihan ne perustuu yhteiseen kulutukseen.
 

Yhteistyössä