Tehtaan sivuilla esitellään käytännöllisiä ja ihania Kuoma-kenkiä. Mutta mistä niitä saa ostaa?

Viestiketju alueella 'Mitäs nyt? Aihe vapaa' , aloittaja vierailija, 07.12.2017 klo 09:43.

1. vierailija

vierailija Vieras

Kaupoissa on vain ne samat putkikuomat perusväreissä vuodesta toiseen! Mistä saa esim lasten gt-mallia missä on villavuori?

2. 0oo0

0oo0 Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    07.04.2017
    Saadut tykkäykset:
    1 696
    Prismassa olen joskus nähnyt perinteisten saappaiden lisäksi paria aikuisten lyhyempivartista mallai mutta joo-o, missä? Mäkin voisin ostaa itselleni vaikka ne trekking-versiot, tai sit oli sellaiset kivat pitkävartiset nyöreillä. Eipä varpaat palelisi!

Nettikauppa olisi oiva!

3. vierailija

vierailija Vieras

Laita linkki. Kiinnostaa nähdä, millaiset ne ovat?

4. vierailija

vierailija Vieras

5. vierailija

vierailija Vieras

Prismassa on joitakin malleja näkynyt Esim. Baby ja aikuisten puolella nauhallisia (en muista mallia). Tytölle ostin sieltä Kuoma gt neonpinkit pöllökuvioiset, oivalliset loskakelin kengät.

Isommalle kauppalle voisit ehdottaa valikoimiin haluamaasi mallia.

6. vierailija

vierailija Vieras

Kokeile googlailla, niin löytyy nettikenkäkauppoja. Itse kerran noita etsin, kun voitin erikoiset kuomat, mutta ei ne meille kenellekään mahtuneet. Hintaa hain myyntiin laittamista varten. Äkkiä ne meni kaupaksi, kun myi listahintaa halvemmalla. Itärajan tuntumasta taisi löytyä noita erikoisimpia myyviä parhaiten.

7. vierailija

vierailija Vieras

Ostin pari vuotta sitten kuomat itselleni ja kahdelle lapselle. Ekoilla pakkasilla niiden kaikkien pohjat murtui. Tehdas kyllä korjauttu, mutta uudetkin pohjat murtui. Jos laatu on vielä samaa, en kuomia suosittele todellakaan. Siinä sitä suomalaista laatutyötä.

8. vierailija

vierailija Vieras

Missä kuivatit ne ulkoilun jälkeen?

9. Pin

Pin Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    24.04.2013
    Saadut tykkäykset:
    157
    Meillä on jostain saadut Kuomat varakenkinä ja ihmettelen kovasti niiden suosiota. Ne ei riitä oikein mihinkään säähän ja jostain syystä niitä pitää pestä useammin kuin muita kenkiä, tai alkavat haista siltä miltä suurimman osan Kuomat haisee. :D
    En tiedä noiden malleista, jos jotkut muut mallit on parempia. Noi on ne yleisimmin nähnyt... mitkä ne nyt sitten on?

10. 0oo0

0oo0 Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    07.04.2017
    Saadut tykkäykset:
    1 696
    Mun mielestä kuomat ovat oivat kun pakkasta on enemmän kuin viisi astetta. Lämpimät!

Tietenkään niitä ei kannata lämpimämmällä käyttää koska tulee hiki ja haisu.

11. vierailija

vierailija Vieras

En usko, että ongelmana on että juuri kuomat alkaisivat haista vaan Se, että suomalaiset mammat ostavat kullanmuruilleen tasan yhdet kengät talveksi jolloin ne eivät ehdi välillä kuivua.
    Ja mikäs sen nätimpää kuin kuomat esim juhla-asun kanssa. Ai että!

12. Kuoma

Kuoma Vieras

Kuomat on just parhaat tarhaikäiselle, ne perusmallit ainakin. Helppo pukea, ei ainakaan meillä haise kyllä yhtään miltään, kuivuu hyvin ja helpot pestä jos tarvis. Taipuisat pohjat ja varsi, todella tärkeää. Lämpimät on ja villasukka mahtuu hyvin eikä tule liian tiukkaa, kun pakkanen alkaa todella paukkua.

Olen välillä haksahtanut ja ostanut jotain kalliita talvikenkiä ja aina todennut Kuomat voittajiksi.

13. Kokardi65

Kokardi65 Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    20.11.2017
    Saadut tykkäykset:
    43
    ai näitä sanotaan kuomakengiksi.Enpä tiennytkään,ostin tällaiset joskus vuosia sitten tommoset pitkävartiset lumitöitä varten ja myöhemmin ostin tommoiset nauhalliset kävelykenkä mallit.On mukavan lämpöiset talvella ja olen tykännyt.

14. vierailija

vierailija Vieras

Löytyy ihan nettikaupoista kengän nimellä.

15. vierailija

vierailija Vieras

Putkikuomat :D
    Suosio johtuu ihan siitä, että lapset saavat vedettyä ne helposti jalkaan ihan kuten kumpparit. Ja hintakin on edullinen. Meidän kengät oli aina helppo erottaa muista, kun meidän lapsilla ei ollut kuomia. Peruskumisaappaat kyllä saattoi löytyä kenen tahansa jalasta siihen saakka kunnes merkattiin ne hempeillä värikkäillä tarroilla, kun tytön jalat ja kengät oli ihan märät, kun oli joutunut menemään pikkukengillä sateeseen ja kuraan.. Ei jostain syystä enää kelvanneet ryhmän pojille :ROFLMAO: Sitä ennen varmaan valkkasivat isokokoisimmat kumpparit omien puristavien sijaan, vaikka niissä oli kengän suussa nimi.

16. Pin

Pin Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    24.04.2013
    Saadut tykkäykset:
    157
    Mä ostan aina vain yhdet ulkoilukengät (juhlakengät toki erikseen). Ostan aina nahkaiset ja eivät ole koskaan haisseet pahalta. Pitävät vettä 100% joten kumppareitakaan ei tarvitse välttämättä olla, ovat aina lämpimät, helppo pukea ja sopivat moneen säähän, kun ei tarvitse pelätä runsasta hiostamista nollassa asteessa, eikä varpaiden paleltumista kovemmillakaan pakkasilla. Nuo eivät kastu siis sisältä, joten kuivumisongelmaa ei ole. Kuomissa plussaa on mun mielestä vain se keveys ja toki ne voi olla jollekin tietylle säälle ihan ok kengät. Itse en kuitenkaan ostaisi kolmia kenkiä + juhlakenkiä + kumppareita yhdelle lapselle talveksi. Hukuttais kenkiin neljän lapsen kanssa ja hitto mikä hinta turhasta! :D

17. vierailija

vierailija Vieras

Meillä on juurikin kuomat pakkasille, talvilenkkarit nollakeliin ja siistit nahkakengät kauppakenkinä. Ehtii kengätkin välillä levätä ja kuivua.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri