Teini-iän ensikokemukset seksistä

  • Viestiketjun aloittaja SIVEAHKO
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olen aivan tyrmistynyt tästä ketjusta. En ole pyörinyt ollenkaan tuollaisissa piireissä, vaikka Helsingissä olen asunut koko ikäni.

- 11+13 -
Se on enemmän maaseudun juttuja. Mummolassa kuuli ja tajusi miten eri meininki siellä oli kun kaikki tunsivat toisensa ja nussivat ristiin rastiin toistensa mökeillä, joissa järjestivät bileitä ilman aikuisten valvontaa. Ehkä siellä ei ollut muuta tekemistä ja piirit olivat tosiaan niin pienet, että 20-vuotias ja 14-vuotias olivat ihan luontevasti samaa kaveripiiriä. Ei tuollainen voinut tulla Helsingissä kuuloonkaan kun itse olin nuori.
 
vierailija
Se on enemmän maaseudun juttuja. Mummolassa kuuli ja tajusi miten eri meininki siellä oli kun kaikki tunsivat toisensa ja nussivat ristiin rastiin toistensa mökeillä, joissa järjestivät bileitä ilman aikuisten valvontaa. Ehkä siellä ei ollut muuta tekemistä ja piirit olivat tosiaan niin pienet, että 20-vuotias ja 14-vuotias olivat ihan luontevasti samaa kaveripiiriä. Ei tuollainen voinut tulla Helsingissä kuuloonkaan kun itse olin nuori.
Muistan kuinka intissä yhdellä juntilla oli 14-kesänen tyttöystävä ja tuntui oudolta miten jo aikuisella miehellä voi olla niin nuori panokaveri.
 
vierailija
En seurustellut teininä. En siis harrastanut seksiäkään nopeasti tai hitaasti. Teininä luin kotona sci-fiä ja joskus kävin kotibileissä, joissa pullonpyörityksessä yksikään tyttö ei suostunut kanssani suutelemaan. Lopulta tajusin, että parempi vain lukea kotona ja haaveilla.
 
vierailija
Se tapahtui muuten 18 vuotta sitten. Touko-kesäkuun vaihteessa 2001 olin muuttanut pikkukaupungista yliopistokaupunkiin ensin kesätöihin ja sitten opiskelemaan. Minulla oli jo tuolloin tietokone ja nettiliittymä ja silloisessa Pasimaailmassa samassa kaupungissa asuva miespuolinen pelikaveri halusi tavata ja tutustua. Tarkemmin ottaen hän oli intissä mutta suostuin tapaamaan hänet iltalomilla. Vaihdettiin sitten yhteystiedot, tekstailtiin ja tavattiin muutamia kertoja. Hänelle kävi ammunnoissa joku onnettomuus että hän kotiutui juuri ennen juhannusta.
Juhannusviikonloppu vietettiin yhdessä minun luona. Olin juovuksissa (mutten räkäkännissä) ja yksi juttu johti toiseen ja päädyttiin sänkyyn. Olimme molemmat ensikertalaisia joten se oli armotonta sähläystä ja vieläpä ilman ehkäisyä.
Ihan hyvä kesäsuhde siitä tuli. Myöhemmin suhde kaatui kun miehestä paljastui vähän ikäviä juttuja mutta opeteltiin ainakin sänkyasiat yhdessä.
 
vierailija
Miehenä tuo homma tosiaan kovin erilaista. Mulla tuli murrosikä todella myöhään ja kun sen lisäksi olin syntynyt Joulukuussa, olin fyysisesti aika paljon jäljessä ikäisiäni tyttöjä. Ala-asteella olin vielä melkoisen suosittu, mutta yläasteella se tyssäsi. Tuosta iski sellainen epävarmuus tyttöjen suhteen.

Lukiossa kännissä tuli kaikenlaisia kohelluksia, mutta jostain syystä yhdyntään en koskaan mennyt. Jännitti varmaan liikaa. Poikuudesta pääsin eroon loppujen lopuksi vasta 22-vuotiaana. Baarista isketty tyttö. Vahvassa kännissä ja enhän mä edes lauennut yhdynnässä. Muuten kyllä... jännä juttu, että tuossa iässä usein en saanut yhdynnässä orgasmia läheskään aina.
 
r0s
80-luvun lopulla todella oli joitain kertoja, kun hieman hipelöitiin, kukin tavallaan, niitten ajokortillisten poikien kanssa autossa tai kaverin luona.

Neitsyyden taas halusin vartavasten menettää ennestään tuntemattoman tyypin kanssa ja niin tein.

Eka poikaystävä ei uskonut, että olin jo ollut jonkun kanssa joten se sit oli varovainen ja pehmitteli parikin viikkoa enneko suostui oikeisiin puuhiin.
 
vierailija
Ällöttää nämä jutut kun oma tyttö on 14. En itsekään noin nuorena aloittanut ja toivon että suurin osa näistäkin jutuista on vahvasti liioiteltuja
Valtasosa ei aloittakaan, mutta monenlaisia tapauksiahan sitä on. Kyllähän se ihan fakta on, että keskimäärin huonommassa asemassa olevat tytöt aloittavat seksielämänkin aikaisemmin. Ei tietenkään tarvi yleistää, mutta keskimäärin siis.

Eikä se aina ole edes huono juttu, mutta monelle on. Itse kun mietin näitä tyttöjä, jotka yläasteiässä jo vehtasi aikamiesten kanssa, niin eipä kauheesti oo hurraamista suurimman osan elämässä. Varmaan koulutustason ja neitsyyden menettämisiän suhteen on käänteinen korrelaatio, ainakin tytöillä. Pojista vaikea sanoa.

Mut jos tyttö on muuten ok, koulu menee hyvin ja tuntee olevansa rakastettu, niin varmaan itsetunnon ja muunkin puolesta riski líian aikaisiin seksuaalikokemuksiin pienenee.

Mitä täältä on lukenut, niin en sanois että olis jutut kauheen liioiteltuja. Kyllä mun nuoruudessa se oli juurikin tuollaista osalle teinejä. Mutta aika pieni osa kuitenkin. Suurin osa oli aikas kilttejä loppujen lopuksi. Ja eipä suurin osa miehistäkään autoiässä jahdannut alaikäisiä tolla tavalla. Aika surkeina tapauksina noita autojannuja jo tuolloin pidettiin.
 
Autojannu78
Kyllä se vaan on niin, että autolla sai seksiä maalaiskaupungissa. Varsinkin kun oli joku tuunattu bemmu. Mut ei me kyllä alaikäisiä otettu ees kyytiin. Yleisimmin ikää oli just se 16-17v. Mutta kyllähän oli ihan täysi-ikäisiäkin kyydin tarpeessa :)

Ass, Grass or Cash. Nobody rides for free. Ja yleensä se maksutapa tytöillä oli toi eka. Suomessa huumeet korvaa alkoholi, mutta sitä oli omasta takaa. Niinkuin myös rahaa.
 
r0s
Valtasosa ei aloittakaan, mutta monenlaisia tapauksiahan sitä on. Kyllähän se ihan fakta on, että keskimäärin huonommassa asemassa olevat tytöt aloittavat seksielämänkin aikaisemmin. Ei tietenkään tarvi yleistää, mutta keskimäärin siis.

Eikä se aina ole edes huono juttu, mutta monelle on. Itse kun mietin näitä tyttöjä, jotka yläasteiässä jo vehtasi aikamiesten kanssa, niin eipä kauheesti oo hurraamista suurimman osan elämässä. Varmaan koulutustason ja neitsyyden menettämisiän suhteen on käänteinen korrelaatio, ainakin tytöillä. Pojista vaikea sanoa.

Mut jos tyttö on muuten ok, koulu menee hyvin ja tuntee olevansa rakastettu, niin varmaan itsetunnon ja muunkin puolesta riski líian aikaisiin seksuaalikokemuksiin pienenee.

Mitä täältä on lukenut, niin en sanois että olis jutut kauheen liioiteltuja. Kyllä mun nuoruudessa se oli juurikin tuollaista osalle teinejä. Mutta aika pieni osa kuitenkin. Suurin osa oli aikas kilttejä loppujen lopuksi. Ja eipä suurin osa miehistäkään autoiässä jahdannut alaikäisiä tolla tavalla. Aika surkeina tapauksina noita autojannuja jo tuolloin pidettiin.

Ihan viimeiseen virkkeeseen totean, että eivätpä ne mun tuntemat sen kummemmiksi ikinä muuttuneetkaan.

Sama piiripieni pyörii, panevat yhä toistensa eukkoja ja vuoden kohokohta on suurajot kun sieltä voi saada nuorempaakin.

Voi oksupoksu.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Jotkut kertoo ketjussa että 80- ja 90-luvulla oli enemmän tai vähemmän normaalia hyväksikäyttää sammuneita naisia ja myös teinejä. Oma ensikokemus oli tällaisen miehen kynsissä. Olin 13-vuotias kun kaveri järjesti kotonaan bileet ja kävelyn sijasta poistuin toisen vieraan (miehen) autossa. Matkan aikana hän tarjosi siideriä ja hyvin pian olin melkein kaatokännissä. Hän oli ilmeisesti lisännyt siihen väkevää (myöhemmin opin että tyrmäystipoista menee aivan sekaisin). Mies ajoi vähän syrjäisemmälle paikalle, pakotti minut neljään yhdyntään ja poistui paikalta. Hoipertelin omin avuin kotiin.
Mies huomasi tietysti että olin neitsyt ja sanoikin verenvuodosta jotain (en muista mitä). Tilanne oli alistava ja nöyryyttävä. Pahinta oli kuitenkin että seuraavat kaksi kuukautta mielessä pyöri jatkuvasti että voin olla raskaana. En kertonut tapahtuneesta kenellekään.
Seuraava kerta tapahtui kun olin 17-vuotias samanikäisen pojan kanssa ja se oli jo parempaa.
 
vierailija
Jotkut kertoo ketjussa että 80- ja 90-luvulla oli enemmän tai vähemmän normaalia hyväksikäyttää sammuneita naisia ja myös teinejä. Oma ensikokemus oli tällaisen miehen kynsissä. Olin 13-vuotias kun kaveri järjesti kotonaan bileet ja kävelyn sijasta poistuin toisen vieraan (miehen) autossa. Matkan aikana hän tarjosi siideriä ja hyvin pian olin melkein kaatokännissä. Hän oli ilmeisesti lisännyt siihen väkevää (myöhemmin opin että tyrmäystipoista menee aivan sekaisin). Mies ajoi vähän syrjäisemmälle paikalle, pakotti minut neljään yhdyntään ja poistui paikalta. Hoipertelin omin avuin kotiin.
Mies huomasi tietysti että olin neitsyt ja sanoikin verenvuodosta jotain (en muista mitä). Tilanne oli alistava ja nöyryyttävä. Pahinta oli kuitenkin että seuraavat kaksi kuukautta mielessä pyöri jatkuvasti että voin olla raskaana. En kertonut tapahtuneesta kenellekään.
Seuraava kerta tapahtui kun olin 17-vuotias samanikäisen pojan kanssa ja se oli jo parempaa.
Aika sonni kun vetelee muutamassa minuutissa neljät spruitsit.
 
Kotipitäjässä oli samanlainen meno 90-luvun lopulla. Itse valitsin pussikaljan ja puskan sijasta tietsikkapelit eli koti-illat. Kuulin koulussa tarpeeksi kuka-pani-ketä juttuja. Olin vähän vailla 16v kun itse aloitin. Sain jo traumat, kun aikuinen mies kertoi 14v miten saan melaa mekkoon. Ensin hän oli ahdistanut minut nurkkaan. Kantameininki (y)
 
vierailija
Kotipitäjässä oli samanlainen meno 90-luvun lopulla. Itse valitsin pussikaljan ja puskan sijasta tietsikkapelit eli koti-illat. Kuulin koulussa tarpeeksi kuka-pani-ketä juttuja. Olin vähän vailla 16v kun itse aloitin. Sain jo traumat, kun aikuinen mies kertoi 14v miten saan melaa mekkoon. Ensin hän oli ahdistanut minut nurkkaan. Kantameininki (y)
"Mikä" sinusta tuli aikuisena? Kouluttauduitko IT-alalle?
 

Yhteistyössä