Teitkö useamman raskaustestin, kuin yhden?

  • Viestiketjun aloittaja kikuli
  • Ensimmäinen viesti
kikuli
Niin, testasitko monta kertaa oletko raskaana?
Vauvakuume puolella moni kirjoitti testanneensa illalla, seuraavana aamuna ja päivällä, vaikka eka oli jo selkeä plussa. Miksi?
Voiko ylipäätään yhteen testaus kerran tulokseen luottaa?
Itselläni odottaa Apteekin testi huomis aamua. Onko apteekin testin haamu ollut sinulla aina +? Eihän siihen pitäisi tulla näkyviin yhtään mitään, jos ei ole raskaana?
 
Alkuperäinen kirjoittaja kikuli:
Niin, testasitko monta kertaa oletko raskaana?
Vauvakuume puolella moni kirjoitti testanneensa illalla, seuraavana aamuna ja päivällä, vaikka eka oli jo selkeä plussa. Miksi?
Voiko ylipäätään yhteen testaus kerran tulokseen luottaa?
Itselläni odottaa Apteekin testi huomis aamua. Onko apteekin testin haamu ollut sinulla aina +? Eihän siihen pitäisi tulla näkyviin yhtään mitään, jos ei ole raskaana?
Tein mä 3 testiä :whistle: Se vaan oli niin vaikeaa uskoa että vihdoin ja viimein oli käyny tärppi. Ja apteekin testi on ollut joko puhtaan valkea nega tai + tapauksessa se viiva.
 
ennen kuin
tiesin raskaudesta, niin en ollut tehnyt yhtään testiä! Ultrassa (aivan muun syyn vuoksi) löytyi ihana, rakas ja odotettu yllätys ja monen vuoden odotuksen jälkeen.
 
ap
mulla on ollu aina säännöllinen kierto 28 päivää, nyt kuitenkin menkat alko 28.11 ja ovis oli 14.12, eli uskallanko testata edes vielä huomenna, jos tä kierto onki jostain syystä vaan pidempi? jos menkkojen ei kuuluiskaan alkaa kun esim. vasta viikon päästä sen takia.. huh.. en vaan haluu väärää tulosta :(
 
katie-
yhesti tein ja en voinu millään uskoa ennenku kävin vielä näytteenotto keskuksessa tarkistamassa asian. Tuloksien tultua olin vieläkin epäileväinen enkä käsittänyt asiaa täysin. Vasta n. vk.20 kun tunsin ekan potkasun niin suostuin uskomaan että oon oikeesti raskaana :D
 

Yhteistyössä