Terolut ja raskautuminen

Miten muilla on käyny terojen kanssa?
Itselläni eka kuuri loppu 7 pvä sitten ja menkkoja ei näy.. Testin tein tänää päivällä mutta tulkitsin negaksi. Mitähän tässä nyt pitää tehä (n) Kuuri oli vielä tupla-annoksellakin joten en nyt taju tätä hommaa :(
 
Mulla määrättiin Terot säännöllistämään menkkoja. Menkat jäi sekaisin keskenmenon jälkeen ja tulivat kahden viikon välein. Raskautuminen vähän mahdotonta sellaisilla kierroilla. Nyt oon syönyt 3 kuuria, no raskautta ei kuulu mutta onneksi tämä viime kierto oli Terojen avulla 27pvää. Turhauttavaa on, kun raskaus ei ala... mulla meni 1 tbl päivässä ja ensin menkat tulivat silti kahden viikon jälkeen läpi, vaikka olin aloittanut Terolut tabletteja. Olisinko jostain lukenut, et menkat voi alkaa vasta yli viikon kuluttua, että voit odotella vielä ilman huolta? Testailla sit uudelleen jos ei kuulu.
 
Miten muilla on käyny terojen kanssa?
Itselläni eka kuuri loppu 7 pvä sitten ja menkkoja ei näy.. Testin tein tänää päivällä mutta tulkitsin negaksi. Mitähän tässä nyt pitää tehä (n) Kuuri oli vielä tupla-annoksellakin joten en nyt taju tätä hommaa :(
Heips! Mihin vaivaan sulla on noi Terolutit määrätty? Epäsäännöllinen kierto? Itsellä ei tule kuukautisia ilman Teroluttia ollenkaan, mutta eipä ne tule, kun en ovuloikaan ollenkaan. Pisimmällään mennyt se viikko Terolut-kuurin loppumisesta, että on alkanut menkat. Taitaa olla varsin yksilöllistä. Joko sinulla tuli kuukautiset?
 

Yhteistyössä