Testaa mikä koirarotu olisit!

Saksanpaimenkoira
Olet siis aina valmiina kaikkeen! Ruummiillisetkaan ponnistukset eivät estä sinua. Kaikenlainen sporttailu on juuri sinua. Saksanpaimenkoiran luonne onkin rohkea ja taistelutahtoinen, tasapainoinen ja itsevarma.

Saksanpaimenkoiralta löytyy myös miellyttämishalua. Olet siis oiva tiimipelaaja, joka ottaa myös muiden toiveet huomioon. Yhteenvetona: olet rehellinen ja säyseä, urheileva nainen!
 
Oho, aika yllättävä... oisin saksanpaimenkoira! Ite pidän itteeni niin spanieli-ihmisenä... (tälläkin hetkellä cockeri), vaan onhan mulla ollut myös berni, mihin tuo kuvaus kyllä sopii kuin nenä naamaan!! :D
 
Minä oisin kultainen noutaja :heart:

Kultainennoutaja on lempeä ja yhteistyöhaluinen. Se on kärsivällinen, mutta hieman omistushaluinenkin luonne. Monet lapsiperheet hankkivat kultaisennoutajan, koska se tulee hyvin toimeen lasten kanssa.

Kultainennoutaja rakastaa ulkoilua. Linjoja pitää kuitenkin pitää silmällä  kultainennoutaja pyöristyy melko helposti.

Noutajanainen on kultaisennoutajan mukaisesti myös yhteistyöhaluinen ja lempeä. Hän ei menetä hermojaan lähes koskaan, ja rakastaa luonnossa samoilua.

Tuo pyöristyy melko helposti pitää täysin paikkansa :p
 
Mä olisin saksanpaimenkoira...

Olet siis aina valmiina kaikkeen! Ruummiillisetkaan ponnistukset eivät estä sinua. Kaikenlainen sporttailu on juuri sinua. Saksanpaimenkoiran luonne onkin rohkea ja taistelutahtoinen, tasapainoinen ja itsevarma.

Saksanpaimenkoiralta löytyy myös miellyttämishalua. Olet siis oiva tiimipelaaja, joka ottaa myös muiden toiveet huomioon. Yhteenvetona: olet rehellinen ja säyseä, urheileva nainen!
 

Yhteistyössä