Testi: Mikä koirarotu sopii sinulle?

ei tästä tule mitään
rakastan kaikkii eläimii saman vertaisesti, mutta tuo sanoo että vanhaenglanninlammaskoiralla helppohoitoinen turkki ja sellaista mutta ei... toivoin enemmän setteriä tai sakemannia tai jtn...
 
Viivi
Alkuperäinen kirjoittaja Ellida:
beagle (meillä on muuten dreeveri, melkein samanlainen rotu)

Beagle on iloinen, rohkea ja hyvin aktiivinen sekä sisukas ja päättäväinen pieni ajokoira. Se on valpas, älykäs ja tasapainoinen sekä ystävällinen ja sopeutuvainen. Metsästysvietti on voimakas. Metsästäessään sitkeä ja periksiantamaton. Itsepäisyys voi vaikeuttaa kouluttamista, koiralla on aina mielessään aivan omat ratkaisut annettuun tehtävään tai kiire ajatella aivan muuta. Juuri mukautuvaisuus ja rauhallisuus tekee beaglesta mukavan kotikoiran. Jotkut yksilöt ovat jopa flegmaattisia. On sanottu, että beagle on ahne koira ja näyttää siltä, että kerjääminen on synnynnäistä! .

 
Pepi
Mulle tuli valkoinenlänsiylämaan terrieri 1:seksi!!!Ja lyhytkarvainen mäyräkoira vast sijalle 74!!!!!!!!!!!!Kaikki mun 10 parhaan rodun listalla ol vaikee turkki vaik laitoin et helppo turkki!!Mistään ei voi olla varma!!!!!!!!!!!!!
 
Koirien puolesta
Alkuperäinen kirjoittaja ei tästä tule mitään:
rakastan kaikkii eläimii saman vertaisesti, mutta tuo sanoo että vanhaenglanninlammaskoiralla helppohoitoinen turkki ja sellaista mutta ei... toivoin enemmän setteriä tai sakemannia tai jtn...
Joo,sielt tulee vähän mitä vaan..
Vanhanenglanninlammaskoirallahan on vaikein turkki hoitaa..?
 
Ellsss-
1. chihuahua 2. bichon havanais.. Joo, en nyt tiiä onko ihan mun tyyppisiä rotuja, pieniä ja suloisia kylläkin...:) On vaa aika kalliita rotuja molemmat "/ Naapurissa ihuunia suomenpystykorvia, semmosen minäki haluisin, mutta ei oikein käy meille vietin voimakkuuden takia, ku ei ois mitään metsästyskäyttöä tai mtn nii... "/ Ja sitte se haukkuis koko ajan niitten naapurin koirien kanssa x/ Ku minä haluan meiän perheeseen pienen seurakoiran, joka voi olla sisällä mutta ku iskä haluaa koiran joka voi olla häkissä ympäri vuorokaudenkin jos sitä vaaditaan... "/ Mutta suomenpystykorvat on <33333 4ever :)
 

Yhteistyössä